ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Angel!

Først og fremmest et kæmpe tillykke med dine helt overdrevne flotte placeringer, har fulgt med næsten daglig her på log’en.. og har lige set dine sidste billeder fra VM, kors hvor er du flot, og farven er da helt perfekt ( synes tit at pigerne er alt for hvide i hovederne, så det ligner at de er limet på kroppen..)

-Geee you rock gal!! :pumpin:

Tænkte at nu skulle du altså ha’ en ordenlig hilsnen. Man føler sig jo lidt lurer-agtig, når man følger med i dit daglige liv med Krager, pandekager, mix, katte og vejninger, og så ikke har sagt pænt goddag. Så det er hermed gjort.

Jeg har i mange år fulgt med fitnessdamerne i blade som f.eks Oxygen og Muscle Media. Når motivationen har manglet har jeg siddet og sukket over hvor flotte og seje Mary Yockey og Lena Johannesen var. De har faktisk fået mig op af stolen mange gange... og tænk nu har vi sådan en som dig!!! Det er da fan’fuckin’tastisk.

Så Angel, tusind tak fordi du lader os andre kigge ind i dit liv. Du skriver meget levende og inspirerende, husker alle de små detaljer, så man næsten føler at man kender dig. Glæder mig meget til at høre mere, -og hit med nogle flere billeder!!!

Kærligste hilsner og keep on truckin’ :clap:

Sally

Link to comment
Share on other sites

Så fik du vist Hesten, hvordan det skal gøres i en Titan - cool. :4thumbup: :tongue:

:wink:

... måske var det hans egen håbløshed der gjorde ham så opsat på at få det til at fungere perfekt for mig :innocent: Jacob var i hvert tilfælde game for at få den sat helt rigtigt samt hjælpe mig på vej med korrekt bane og alt det der :smile:

Tror nu også, du "sagtens" kan være i din 38'er, nu hvor du er så cut. :slut:(Jeg løfter selv i en 34'er, som er lidt stor i det... Til gengæld er min F6'er str. 34 stadig for stram over brystet. :blink:) Bliver spændende at se, om du kan få endnu mere ud af en Titan, end du gør af Metal'en! :w00t: Er din 40'er forresten en Fury eller en F6'er? :smile:

Jeg kan sagtens være i den kan få den op påarmene med en pose og en TITAN har jo væsentligt mere plads til overkroppen end en METAL så det skal nok gå!! Om jeg så kan få noget ned til brystet er vist ikke så sikkert for den efterlader godt nok ikke meget spillerum :tongue:

Nå ja, og så selvfølgelig et stort tillykke med udtagelsen!! :cheer: :cheer: :cheer:

TARK TARK :w00t:

... glæder mig helt vildt :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Det bliver ikke bedre af at hende den ærwelige ved siden af, vidst gik videre efter 1 runde :dry:

Det gør hun ikke næste år... det skal jeg nok sørge for :slut:

PÅ DEN ENE ELLER ANDEN MÅDE :devil: MWHWUAHAUAUAHAUAU :lolabove:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:4jumpy:Fantastisk Norah!! Glæder mig til at lure resten...! :clap::wink:

Min far har lovet at dukke op med billeder fra DM senere i dag, så med lidt held og hurtig billedbehandling skulle der komme pics fra alle tre BF runder i aften :w00t:

Billeder fra BB, BF mænd og AF kommer fra Rygaard inden længe :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Angel!

Først og fremmest et kæmpe tillykke med dine helt overdrevne flotte placeringer, har fulgt med næsten daglig her på log’en.. og har lige set dine sidste billeder fra VM, kors hvor er du flot, og farven er da helt perfekt ( synes tit at pigerne er alt for hvide i hovederne, så det ligner at de er limet på kroppen..)

-Geee you rock gal!! :pumpin:

:blush: :blush:

Tænkte at nu skulle du altså ha’ en ordenlig hilsnen. Man føler sig jo lidt lurer-agtig, når man følger med i dit daglige liv med Krager, pandekager, mix, katte og vejninger, og så ikke har sagt pænt goddag. Så det er hermed gjort.
Hey Long tall sally

.. og officielt Velkommen i loggen :w00t:

Er virkelig glad for at høre at du synes godt om billederne :4thumbup:

... og farven på kroppen skyldes min fantastiske malermester aka coach Krage :wub:

Han har virkeligt forstået at frembringe en kanon farve på min ellers blege hud. Det kan være meget svært at ramme en god farve med min basis og ikke mindst fordi min hud er svær at arbejde med pga. den nogle steder er tør og andre steder meget fin og blød, så helt kanon han har kunne greje det ud :smile:

Er glad for at du nævner min ansigtskulør :smile: da dette netop også er noget som jeg altid synes der falder mig i øjnene når jeg kigger på billeder fra diverse konkurrencer. Enten er pigerne totalt blege, har camouflage-fjæs eller bare ligener de har dyppet hovedet i mudder...

Jeg har været så heldig at finde den perfekte kombination af nogle produkter (min lille hemmelighed :innocent: ) som skaber en helt fantastisk og ikke mindst mat farve der matcher den selvbruner vi bruger :w00t:

Tro det eller lad være ... efter konkurrencen er den lige til at tage af og jeg får i løbet af få minutter min egen blege hud at se :blink: og alligevel - før man fjerner den - kan den holde til at man sveder i flere timer uden det ødelægger farven det mindste.. helt perfekt!!

Jeg har i mange år fulgt med fitnessdamerne i blade som f.eks Oxygen og Muscle Media. Når motivationen har manglet har jeg siddet og sukket over hvor flotte og seje Mary Yockey og Lena Johannesen var. De har faktisk fået mig op af stolen mange gange... og tænk nu har vi sådan en som dig!!! Det er da fan’fuckin’tastisk.

Ok... nu bliver jeg bare endnu mere :blush:

Lidt voldsomt at blive sidestillet med de piger :blink: specielt eftersom jeg er ligesom dig og bruger de blade (mest Oxygen, fLEX og Ironman) ganske meget og har altid gjort det... klippe klistret billeder ud af bl.a. de piger du nævner for inspiration :4thumbup:

Så Angel, tusind tak fordi du lader os andre kigge ind i dit liv. Du skriver meget levende og inspirerende, husker alle de små detaljer, så man næsten føler at man kender dig. Glæder mig meget til at høre mere, -og hit med nogle flere billeder!!!

Kan kun sige at det er sådan et feedback som du netop har givet mig der gør det både kanon skægt, inspirerende og fedt at skrive log-bog :w00t::w00t:

... så TAK for det :wink:

Link to comment
Share on other sites

HOLD DA OP.. Jeg er meget imponeret :4thumbup:

Du er jo super sej !! Man bliver helt mundlam, når man tænker på den disiplin og træning der ligger bag

din krop på de billeder.. wwauuu igen.. :bigsmile:

(tror vist jeg skal til at lege lidt mere med de vægte, og følge din log lidt mere hehe)

Link to comment
Share on other sites

HOLD DA OP.. Jeg er meget imponeret :4thumbup:

Du er jo super sej !! Man bliver helt mundlam, når man tænker på den disiplin og træning der ligger bag

din krop på de billeder.. wwauuu igen.. :bigsmile:

(tror vist jeg skal til at lege lidt mere med de vægte, og følge din log lidt mere hehe)

Hey Tøz

Jamen du skal da også lige have et SUPER tak med på vejen...

... og så skal du da bare igang med at træne som drengene så du kan få formet nogle muller :4lfex: løfte tungt, løfte igennem og få svedt en masse... så skal du bare se :slut:

Link to comment
Share on other sites

Har et lille klip fra præmieoverrækkelsen som Hippo sendte mig... den kan i lige få inden jeg ligger billeder in (som jeg henter om 1 time hvorefter billedredigeringen går igang... så billeder senere i aften 150% :4thumbup: )

find klip her

http://www.athletic.dk/konkurrenceforbered...hp?go=DMweekend

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Billeder fra Bf klassen +164cm

Galleriet er midlertidigt da ingen af billederne er blevet behandlet men eftersom jeg lovede at ligge nogen op så er de her nu indtil de bliver pillet ned og nye, bedre og større billeder kommer til :smile:

http://www.athletic.dk/_Norah/DM HP/indeks.htm

Indtil i morgen... sov GODT :sleeping:

(... et billed som kun en far kan tage det :wink: )

2_runde_1.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

skal du ikke have dig en mindre trøje??? :blink:

en str. 40 var det jeg løftede i til SM bænk- jeg er i 90kgs klassen og 174 høj (uden sko)

btw. og tillykke med mesterskabet

edit: ups, så lig edu ville smutte i en 38er. Men gad vide om du ikke kan komme i en 36er :devil:

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

skal du ikke have dig en mindre trøje??? :blink:

en str. 40 var det jeg løftede i til SM bænk- jeg er i 90kgs klassen og 174 høj (uden sko)

btw. og tillykke med mesterskabet

Øhmm nu har Angel altså også ligeså store arme som dig :blink:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Øhmm nu har Angel altså også ligeså store arme som dig :blink:

:tongue:

:wink:

Der er nok noget om snakken :4flex:

Har lige målt mine kolde aftenmål!

Min gunz er stadigvæk noget nær de 36 cm og min patomkreds tæt ved de 100 cm

Ved ikke helt hvad min højde har med trøjen at gøre men den kan du da også få... lige omkring de 176 cm :smile:

p.s. Tror rent faktisk jeg har større patmuskel end de fleste fyre :innocent:

Du kan jo tjekke den her :tongue:

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(2).jpg

p.p.s. Jeg kan lige akkurat skrue mine arme i en 38 TITAN og den kan knap nok nå op over skulderen, så at få den til at sidde ordentligt bliver lidt af en opgave :blink:

... en str. 36 ... NEVER in my wildest dreams!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

højden fortæller jo alligevel lidt om hvor kompakt man er. Ved godt at det essentielle er arme og bryst, men det er jo ikke lige alle der render rundt og måler den slags, så min højde til sammenligning var bedre end at sammenligne med arme og bryst da jeg ikke lig ehar målene på disse :-)

36.....man kan tit komme i en grummere trøje end man lige forventer. jeg var også skeptisk med 40eren, og det har krævet en del arbejde, men det har da lykkedes mig. I starten var jeg simpelthen bange for at trøjen skulle splitte min krop ad, men det gik bedre og bedre til træningerne.

Link to comment
Share on other sites

De billeder fra vm er verdensklasse :worship:

Og her taler jeg naturligvis om det jeg ser på billederne :w00t: , for det ser alt for vildt ud.

Du har jo international superkvalitet, så det batter :cooldance:

Jeg er så imponeret over hvor vidt du har drevet det, og er ikke et øjeblik i tvivl om, at du kan drive det længere endnu :showoff:

Og så et stort tak for alle dine fyldestgørende beskrivelser, det være sig her i loggen, men så sandelig også på din hjemmeside.

Smukt arbejde :4winkkiss:

J-man :wink:

Link to comment
Share on other sites

Stort tillykke med din 1. plads....

Men nu ikke derfor jeg skriver... Det der viser du er en ægte vinder... er klart den måde du beskriver dine konkurrenter på... Beskriver deres stærke sider i forhold til dig selv... Du viser hvor du er "svag" i forhold til dem... (hvilket viste sig ingen steder)....

Men du beskriver flot de andre og hvor konkurrencen ligger til næste år. At du tager konkurrencen for konkurrencens skyld.. er det der tæller..... At du ikke bare SKAL vinde for enhver pris.. men at du kan se de andres fordele... er klart det der gør dig til en vinder.

Er dybt imponeret over alt ved dig.... Er der noget negativt? (et spørgsmål til din kæreste :raisebrow: )

knus

M

Link to comment
Share on other sites

Hey igen!

Weeehh du læser Oxygen! Har ikke kunne få fat i bladet det sidste 1/2 års tid. Det plejede at dukke op i DSB's kiosker, men nu er der ingen steder jeg kan opdrive det. Har du et abonnement?

-og forresten så lige et blondine-ding-dong spørgsmål: Hvad er det lige de der trøjer i snakker så meget om gør for jeres løft. Hvad er de lavet af. Så godt nogle billeder på dit site, fra din sidste konkurrence, hvor et par af drengene hjalp dig med at få en trøje på.. hmm har ikke rigtigt fattet fidusen :dry:

Kærligste hilsner

Sally-hello-bim-bo :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share