ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

er du sikker vi var eller ret sikker på hun også stillede op sidste år hehe :blush:

min fejl vi så heller ikke styrke runden ved ikke hvem der fik tæsk der

LOL :laugh: Der er ingen styrkerunde i BF :wink::tongue:

Velfortjent placering efter min mening :wink: Forfra var nummer 2 også rigtig god, men bagfra var det game over, lights out med strammere butt ben og bedre ryg på Englen :wub: Jeg havde Nr.3 som nummer 2, men en 3 plads var også ok :smile:

Link to comment
Share on other sites

Et STORT Tillykke med det flotte resultat! :bowdown:

Du så hamrende godt ud på scenen..! :wink: Helt sikkert en fortjent titel til samlingen, der garanteret kommer til at vokse endnu mere...

Fik desværre ikke mulighed at sige tillykke personligt..! Kunne sgu ik liige finde dig..! :raisebrow:

Endnu engang tillykke! :4thumbup:

Hej Anders

1000 tak der de DEJLIGE ord :w00t:

er bare SUPER glad i dag og helt bims i hovedet :blush:

Jeg havde desværre langt mindre overskud end regnet med til at rende rundt i pauserne så fik slet ikke hilst på noget nær de mennesker jeg gerne ville ... kun lige forældre og svigerfoældre samt de nærmet fik jeg tid og havde overskud til!!

Men mon ikke vi kan hilse på ved anden lejlighed :wink:

Link to comment
Share on other sites

Stort tillykke herfra. :4thumbup: :bigsmile:

Med den indsats du har lagt for dagen, så er det ganske fortjent. :smile:

Hej Hr. Friis

Mange tak for det

... synes da også at alt det knokleri er det værd efter i går :innocent::w00t:

Tillykke med din velfortjente sejren.... :4thumbup: pisse godt gået :devil:

TAAAAK :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:sun:STORT TILLYKKE :sun:

Tillykke igen Norah, Det er super flot, og med den flotte form du har fremvist og den kæmpe indsats du har lagt for dagen, er der heller ingen tvivl - du har fortjent det BIGTIME! :cheer:

You ARE # 1 :4thumbup:

:4heart: Tania

Tania.... igen er du straks på banen :4thumpup:

FEEEE' og TAK for det :wink::cheer:

SÅDAN!!!

:4thumbup: :1356: :cheer::alright: :4flex: :kickass: :banana3: :bunny::showoff::firebounce:

Nu virker du jo til at nyde at stå i rampelyset, men er det ikke også rart at kunne slappe lidt af nu ovenpå to konkurrencer lige i rap? :smile:

Hej Tulle

Slappe af... kan du ikke lige forklare det :tongue:

LOOOL :wink:

Jo - tager den nok lidt med ro, og dog! Skal fotograferes igen igen af Morten Rygaard i slutningen af efterårsferien, så satser på at fremvise måske endda lidt bedre form end til DM om 2½ uges tid!

Så efter dagens ædegilde så er det diæt og cardio fra morgenstunden af og så kører vi på som sædvenligt indtil da...

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

STORT tillykke Engel! :4thumbup:

Selvom jeg sad og råbte mig hæs på Nadia (da det bl.a. var hende jeg var kommet for at se), synes jeg din sejr var fortjent :smile:

Hej Flexi :4flex:

Det går så lige nu når det er dig :wink: og ikke mindst Nadia du råbte på!!

Jeg kender Nadia rigtig godt fra mine år i KBH og City-Fitness, og hun er nok noget af det mest charmerende og ikke mindst varme menneske...

Jeg var så super glad i sin tid da jeg så hendes navn på tilmeldingslisten, for jeg kan huske hvordan vi altid snakkede om at hun gerne en dag ville stille op, men ikke rigtigt vidst om hun kunne klare det eller om hun kunne sætte sig op til det 100%...

... og at hun så tropper op i den form med de lækre kurver :4thumbup: puuuuhh hun var en farlig konkurrent og bliver sikkert ikke mindre farlig hvis hun forhåbentlig vælger at være med igen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

15_1_65v.gif tillykke :smile:
HEPPE HEPPE HEP :w00t:

Og ikke mindst: DY DY DYDDEL LYDDEL LYDDEL DY DY DY DYDE :4trumpet:

Ville så gerne have været der - håber Bamzfar råbte for mig....det lovede han ihvertfald :laugh::wink:

Som altid gør du jo tingene indenfor din sport 100% - Rigtig stort tillyke Norah

Tillykke med det danske mesterskab :cooldance:
Norah, mange mange gange tillykke, du er for SINDSYG..... :4thumbup: :devil::cooldance::w00t:

Mvh.

Wasabi

Tillykke med sejren. :devil:
Tillykke Angel. Du var i super form og udviste utroligt meget overskud på scenen :4thumbup:
Tilykke med det Norah!!! Det er fandeme flot at hugge 1st. price to gange i træk :4thumbup:

--

Grind'

Tilykke med sejren :4thumbup:
Tillykke :4thumbup: , det er leee :devil:
YEEEEARH!!!! AWESOME!!!!

....Danser den vilde stamme jubel dans hér...

SUPERCONGRATS!!!

kæmpe respekt din vej - L@rs!!

Tind, bozne, Squatfather, Wasabi, Klaus, Rall, Grinder, the perfect Body, p1kzor, Lars, jfk, life*raider

ALLE SAMMEN....

I ved det jo godt.... men alligevel ...

10000000 TAAAAAK for den flotte og varme opbakning

--> det gør sgu det hele endnu mere værd! Jeg bliver helt :blush: over al den opmærksomhed men hold kæft hvor er jeg glad over at genvinde titlen.. specielt at få lov at gøre det i en top-5 som dette år :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nu glæder jeg mig jo så også til at vi kan gå igang med vores koge/bagebog "Du store vamle verdden" :tongue:

... JA ... du har vel ikke lavet andet hele weekenden end at surfe efter kageopskrifter :tongue:

Du må snart have en stak opskrifter vi skal have prøvet igennem i vores kommen kage-mad-klub :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

SÅDAN NORAH.... :4thumbup: Fandme godt gået... Feltet var hårdere i år efter min overbevisning - men du var sgu den bedste...

:4thumbup: Iøvrigt hyggeligt lige at hilse på backstage - ikke meget tid vi fik til at snakke med vi havde jo alle vores projekter..

NORAH - du er sgu for sej... :wink: -Iver

Hej Iver

Ja... som sædvanligt er der bare ikke tid til små snak :blink: men har altid en ide om at man kan skabe tiden, men det sker bare aldrig fordi der hele tiden er et eller andet eller også ligge rman bar og koger på gulvet pga. dehydreringen!!!

Fedt at jeg ikke er den eneste der syntes at feltet var langt hårdere i år... syntes fandme der var mange flotte og velforberedte piger som helt klart stod ud :4thumbup:

... og ikke mindst tak for roserne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med resultatet!

Hvordan var konkurrencen i år?

Bedre end sidste år?

Hej T

... Konkurrencen var helt klart bedre!

Flottere piger, mere velforberedet , bedre stylet osv..... så helt klart ikke en sejr man kan komme sovende til :smile:

Om den var bedre end sidste år... på sin vis ja, fordi det er fedt at bevise overfor sig selv at man rent faktisk kan vinde to gange og deraf gøre det forståeligt overfor sig selv at det ikke blot var held først egang :wink: på den anden side nej .. for første gang er altid noget særligt :w00t::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke Norah -vi MOLpiger er bare nogle guld-tøser :4thumbup:

Fik desværre ikke set dig på scenen andet end da du modtog din medalje men din bikini spillede MAX :cooldance::w00t:

Hey MISS

Ja.. vi er fandme bare gode os MOL'er :w00t::w00t: (det må vi godt sige dagen derpå ikke :wink: )

Det samme her... fik kun lige fornøjelsen af dig til dit friprogram som så tilgengæld også sætte på plads for mig at du bare kørte med klatten :cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tilykke Norah!! Du så sgu godt ud, tillykke med sejren :cooldance:... Uff Mac Donald´s maden satte sine synlige spor på/i min mave :w00t: , håber ikke du har haft lige så ondt som mig :dry::tongue:

Hey Catie

Kan kun gengælde dine ord... DAMN nogle flotte cuts du havde fået dig :bowdown: du har min DYBESTE respekt for DAMN det må have været et knokkel :blink:

Nu håber jeg også t du husker på alle de flotte ord du fik med på vejen fra alle de kompetente mennesker for det er sgu da nærmest mere værd end din sejr :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

p.s. Havde IKKE ondt i maven ... maden forsvandt bare som dug for solen :blink::innocent: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Super tillykke :w00t:

Yderst velfortjent og fedt, at du kommer til at repræsentere dk til vm også næste år :devil:

Hey Big J

Er ret sikker på at jeg kun vandt fordi jeg fik THE MEAL OF CHAMPIONS aka Big J's Muffins :wink:

Kan kun skrive hvad jeg sms'ede dig... FUUUUUUUUUCK de var gode - faktisk de bedste hidtil :4thumbup:

Om jeg kan komme til VM igen vil tiden vise... der er jo noget der hedder kvalifikation .. men vi ser på det til den tid :cooldance:

... nu først EM i starten af sommerperioden såfremt jeg kan godkendes :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:cheer: :4band: :cheer::clap:

Tillykke med den velfortjente 1.plads søde Norah :smile:

You are number ONE :4thumbup:

Som altid, hyggeligt at hilse på dig og Christian :wink:

I er et dejligt og behageligt selskab :smile:

J-man.

Hey J-man

SHIIIIIIT hvor var det godt at se dig igen :heartpump:

... bare ærgeligt at det som sædvanligt var for så kort tid meeeen heller kort tid med STORT godt :wink:

Også ærgeligt at vi ikke kunne nå en træningsomgang med både dig og Jannick men mon ikke lejligheden snart kan byde sig igen :4flex:

Håber du fik dig en hyggelig boys-weekend-out ... det virkede i hvert tilfælde sådan :cooldance:

DET STØRSTE KNUZ herfra (også fra Kragen :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det.. fandt lige din log, og læste lidt, virkelig spændende læsning du giver.

Så kunne da ske at jeg blev lidt fast læser herinde..

Endnu en gang tillykke det er utroligt at du har overskud til 2 hårde konkurrencer tæt på hinanden..

Hej Prosendal

Tak for det :smile:

Der sker da lidt til tider herinde :wink: og du skal være MERE end velkommen til at følge med og ikke mindst at kommentere, spørge or what ever :innocent:

tillykke med det. Du så knaldgod ud på scenen :bigsmile:

Hej Orbital

Jamen mange tak for det :blush: Kanon fedt at høre :4thumbup:

TILLYKKE MED SEJREN post-7545-1128250213.gif

Jeg glæder mig vildt til at se billeder fra dagen.

kommer det overhovedet ikke i fjernsynet ??? for dårligt at sådan en stor konkurrence ikke bliver transmiteret direkte :w00t:

Nu håber jeg at du tillader dig selv et par dage med post-7545-1128250178.gif post-7545-1128250194.gif sammen med venner og familie, det har du fandme fortjent.

Det har været så fedt at følge med i, Held og lykke frem over.

Knus

Hey Dueen

Der kommer ikke noget i TV for så stor en sport er det altså heller ikke herhjemme ... ENDNU !!!! (man har vel lov at håbe :innoncent:

Du kan lige få et pic fra finalen som den første ....

3runde_praemiepic_dm2005.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

1000 tak der de DEJLIGE ord :w00t:

er bare SUPER glad i dag og helt bims i hovedet :blush:

Jeg havde desværre langt mindre overskud end regnet med til at rende rundt i pauserne så fik slet ikke hilst på noget nær de mennesker jeg gerne ville ... kun lige forældre og svigerfoældre samt de nærmet fik jeg tid og havde overskud til!!

Men mon ikke vi kan hilse på ved anden lejlighed :wink:

Det er jo også ganske forståeligt..! Jeg var heller ikke meget i bygningen under pausen mellem forbedømmelsen og finalen.. Var en tur ude og luftes, samt et længere ophold på byens Bone's! :wink: :4mewantfood:

Men helt sikkert at der nok skal komme en anden mulighed for at hilse på hinanden..! :bigsmile:

Sørg nu for at nyde denne tid efter 2 hårde konkurrencer..! For det er bestemt en velfortjent nydelse! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel.

Du får også lige et TILLYKKE MED SEJREN fra det nordjyske :cooldance:

HAr tidligere tænkt på at spørge dig mht. poseringskursus, men da du jo åbenlyst har haft nok at se til med VM og DM, ja så valgte jeg lige at vente :wink:

Har du fundet ud af mere mht. dato? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel.

Du får også lige et TILLYKKE MED SEJREN fra det nordjyske :cooldance:

HAr tidligere tænkt på at spørge dig mht. poseringskursus, men da du jo åbenlyst har haft nok at se til med VM og DM, ja så valgte jeg lige at vente :wink:

Har du fundet ud af mere mht. dato? :smile:

Har netop fået sat dato på idag :wink:

Det bliver søndag d. 29/11 fra omkring kl 10-12 og maaaaaaange timer frem :4flex:

... poster det snart i en ny tråd herunder med antal pladser og tilmeldinger :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Kæmpe tillykke..

2 store bedrifter så tæt på hinanden...det er virkelig virkelig flot!!!

Hej Blackmoore

Ja... jeg kan heller ikke påstå at jeg IKKE er tilfreds :wink: men ikke mindst så skal Kragen sgu også have et STORT skulderklap for han har sgu også trukket et stort læs i at holde mig flydende :innocent:

Her er en lille kommentar fra en af de meget anerkendte fotografer omkring konkurrencen... og jeg sætter selvfølgelig min lid til det streget med fed :innocent:

Body fitness continues to grow and the three classes were packed full of athletes causing elimination rounds once again. Expanding the classes to four next year would alleviate some of the problem and would be more fair to the cadre of competitors that are now not getting enough of a good look.

The surprise of the competition might have been that Brazilian Juliana Malacarne took the short class and overall. The Eastern European countries usually take most of the top spots, but South America prevailed this time around.

Germany's Dorota Szczesna took second and Spain's Eva Crespo was also impressive. Crespo and Malacarne both possessed the best wheels in the class.

In medium Slovakia's Katarina Verbovska barely beat out Lithuanian Zivila Raudoniene. Raudoniene is one of the most striking women in the competition and was seslected as one of Europe's Ten Fittest Women after the 2004 Worlds by Muscle and Fitness Magazine's John Plummer.

Another striking competitor, Barbora Benesova placed third. Outside the top five there were so many incredible athletes that were overlooked including Dutch phenom Jessica DeGroot who came in looking even better than in 2004, but was not in the top five.

Greece's Eleni Kritiaeoulqu was a bit tighter and more balanced this year too, and Monica Hoyer, Patricia Criconia, Julia Bukch, Petra Lundin and Irina Molokova were all notables.

The tall class was the largest with 32 competitors and many that didn't make the cut still looked great such as Spain's Joana Romano Cano who was ripped and very muscular but too much so for the judging panel.

Another Slovakian Lenka Chalupkova won the class ahead of former fitness champ Gabriela Kubesova who was crushed by her admirable second place finish. Third went to Spain's Celeste Gonzalez who last year was a point away from the class title.

Petra Mertl from the Czech Repulic was fifth although she looked amazing and should have been higher. Swedish sensation Cecilia Söderström was in sixth and rivals Raudoniene as one of the most memorable faces in the competition. Look for Soderstrom to make the Top Ten when Muscle and Fitness again does it's roundup of the most impressive women from the worlds. Danish photographer Lennart Bergstrom said he got some amazing shots that should be in the pages of the magazine in the next several months.

Others who didn't make the finals but that stood out include the always improving Kiwi Corina Schuler who sports a nice v-taper, Dutch athlete Adriana Radix, Norah Josephson from Denmark, and Dagmar Eva Simmen from Switzerland.

Faldt forresten lige over et rygpic fra VM :cooldance:

post-363-1128291797_thumb.jpg

post-363-1128291821_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share