ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Glæder mig til at kunne sige det samme om dine... at dømme efter Tv-programmet bliver det nogle superfede PICS!!!

Måske vi tog skulle overtale Hippo til en omgang foto-reportage fra vores træning når du rammer Engle-øen :tongue:

.... og så har jeg måske også en anden ide oppe i æret hvis du er frisk :wink:

:slut::4winkkiss:

Hahaha -JA! Det ku´da være super svedigt! :w00t::laugh::tongue:

Hvad er det du gemmer oppe i dit ærme, Engle-pige?? :sly:

Link to comment
Share on other sites

SUPER FLOT billede :4thumbup:

WHAU !! :1356:

Tak for det Betina :cooldance:

WAUV! Et flot billede! :blink: :4thumbup:

Hvaaaøøøhh… Vi skal da også snart igang med de opdateringer på hjemmesiden der… Det var noget med billeder og noget ik?! :innocent: :4mewantfood:

:tongue:

:wink:

... men rent faktisk - så JA :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Wwaaauuvvv super flotte billeder :w00t::tongue4::w00t::tongue4:

(Og så lige velkomen tilbage til de 'trygge rammer' efter en velfortjent ferie)

Knus Anja :4winkkiss:

Hej Anja

Ferie var vist så meget sagt.. men hyggeligt var det :cooldance:

Tjek forresten din PM-boks

Selvom min kommentar sikkert er givet på forhånd, så vil jeg da yderst gerne give mit besyv med:

:4mewantfood: :4thumbup: :blush::w00t::innocent: :4mewantfood: :4mewantfood:

Niske

:blush::w00t:

Link to comment
Share on other sites

En ekstremt dygtig fotograf + et smukt motiv, kan det andet end give et fantastisk resultat?!? :bowdown::4jumpy:

Helt enig - den er nice! :moon: :tongue4::tongue4:

Hey Hoos

Du har sgu også samlet lidt sukker op hva?? :wink:

... og jeg kan tåle det :innocent::w00t: TAAAARK :blush:

:slut::4winkkiss:

Hahaha -JA! Det ku´da være super svedigt! :w00t::laugh::tongue:

Hvad er det du gemmer oppe i dit ærme, Engle-pige?? :sly:

Tjaaaa..... måske jeg ikke skal sige noget på forhånd - det kunne jo ende med at du ikke har lyst til at troppe op! :tongue:

Skal nok lige PM dig når vi nærmer os... du skal nemlig medbringe lidt rekvisitter :innocent::wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 24. Oktober

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK + 7kg

¤ 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:00

BRYST - FOR- OG SIDEDELT - LÆG

BÆNKPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 8reps @ 55kg

1set x 5reps @ 60kg

1set x 5reps @ 60kg

1set x 5reps @ 60kg

1set x 5reps @ 60kg

1set x 5reps @ 60kg

DONKEY CALFRAISE

1set x 20reps @ 80kg

1set x 20reps @ 100kg

1set x 15reps @ 120kg

1set x 15reps @ 120kg

1set x 15reps @ 120kg

1set x 15reps @ 120kg

1set x 15reps @ 120kg

1set x 15reps @ 120kg

1set x 15reps @ 120kg

SKRÅ DB PRES

1set x 12reps @ 2x20kg

1set x 10reps @ 2x22.5kg

1set x 10reps @ 2x25kg

1set x 9reps @ 2x25kg

FLYES, maskine

1set x 15reps @ 32.5kg

1set x 15reps @ 42.5kg

1set x 8reps @ 52.5kg

FRONT DB RAISE

underhånd, skråt ind foran

1set x 10reps @ 6kg

1set x 10reps @ 9kg

1set x 10reps @ 10kg

overhånd, lige ud for kroppen

1set x 10reps @ 6kg

1set x 10reps @ 7kg

LATERALS DB

peakcontraction 2 sec i top

1set x 15reps @ 2 x 5kg

1set x 15reps @ 2 x 6kg

1set x 15reps @ 2 x 7kg

almindelig

1set x 15reps @ 2 x 10kg

1set x 12reps @ 2 x 12.5kg

--> prøvede herefter med lidt incline laterals men var øm i højre skulder (var der under hele træningen!!) Dette skyldes helt klart alt det mussearbejde jeg har haft de sidste mange dage... SKAL HUSKE AT HVILE OG STRÆKKE FREMOVER!!!

... det gælder vel egentligt også benene :tongue:

(lidt i samme stil med de andet!!)

nude_1_1_crop.jpg

Poster lidt blandet pics det næste stykke tid af de billeder som er af lidt "ringere" kvalitet - og det bliver kun af de billeder som jeg ved at Rygaard ikke skal bruge i sin bog, disse kommer nok på min HP før eller siden sammen med de billeder som er blevet ordenligt behandlet :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Norah...

Meget meget meget flotte billeder... :4thumbup: :4thumbup: :wink:

Han er dygtigt ham Ryberg... :devil:

- iver

Hejsa Iver

Ja - han kan sgu sit kram... bare vent til du ser nogle af dem af Kragen :tongue4:

p.s. Det er Rygaard han hedder :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Engel..! :bigsmile:

Fine billeder..! :wink:

Du nyder vel tiden efter konkurrencerne, med forbudt mad, der nu ikke er så forbudt og nyt træningsprogram?

Hej Anders

Ved ikke om nyder er ordet ... har haft det lidt op-og-ned!!

Har ikke rigtigt fået slappet af det jeg nok burde og har nu en ganske god træthed i hele kroppen som jeg skal over...

Kan ikke rigtigt få taget mig sammen til noget i disse dage --> får lavet alt det jeg skal - men gider sgu ikke. Har det også lidt svært ved tanken om at halvdelen af min træning fremover blot bliver "vedligeholdelsestræning" :blink:

Tror sidst jeg havde det sådan var i starten af teenageårene :tongue:

Men nyt træningsprogram og ikke mindst ny cykel til at fragte mig rundt på til mine små projekter så går det lidt lettere :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Ved ikke om nyder er ordet ... har haft det lidt op-og-ned!!

Har ikke rigtigt fået slappet af det jeg nok burde og har nu en ganske god træthed i hele kroppen som jeg skal over...

Kan ikke rigtigt få taget mig sammen til noget i disse dage --> får lavet alt det jeg skal - men gider sgu ikke.

Det var da trist... Er det Vinter træthed, eller post-konkurrence træthed...? Det er jo ret ærgligt når man ikke kan nyde træningen, især når det går hen og bliver af ren pligt.. :dry:

Har det også lidt svært ved tanken om at halvdelen af min træning fremover blot bliver "vedligeholdelsestræning" :blink:

Tror sidst jeg havde det sådan var i starten af teenageårene :tongue:

Nu går du ikke hen og begynder at føle dig gammel vel..? :tongue: Men Det er vel også blot et tegn på alt det du har opnået indtil nu..?
Men nyt træningsprogram og ikke mindst ny cykel til at fragte mig rundt på til mine små projekter så går det lidt lettere :cooldance:

Hehe, ja der er ikke noget som lidt nyt til at skabe kulør på det hele..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hejsa Iver

Ja - han kan sgu sit kram... bare vent til du ser nogle af dem af Kragen :tongue4:

p.s. Det er Rygaard han hedder :wink:

Det var det je mente jeg skrev - men UPS tastaturet gik amok.... :laugh::laugh::laugh:

Glæder mig til at se Kragens pics... :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

Stamperigulvetogbrølersomenhulemand!!!

Det første billede der Norah...jamen jamen...stamperigenigulvetogbrølersomenhulemand!

Det er jo tæt på perfektion i mine øjne. Rygaard har virkelig sans for detaljer. Utrolig feminin pose, men så får man lige øje på den flexede triceps og tænker "damn". Det er god stil.

PS. Har du tænkt på at "uppe" din daglige dosis af Powerdrive i disse dage hvor du er så træt? kombineret med lidt ekstra C-vitamin har jeg gode erfaringer med det fra stævnesituationer, hvor vi er i gang 4 gange på en dag(ikke at det skal sammenlignes med hvad du har været igennem :wink: ).

Link to comment
Share on other sites

Ved slet ikke hvad jeg skal sige... Fantastiske billeder....

Du er for vild :4thumbup: :w00t::cooldance: ...

Din fysik, din udstråling, din livsstil, din væremåde og dit overskud, det er yderst beundringværdigt... Du er i sandhed en inspiration :bigsmile: ...

:blush: :blush: :blush: Og tillykke forresten - med det hele... Det har jeg slet ikke fået sagt :blush::blush::blush:

Link to comment
Share on other sites

QUOTE(angel @ 25. Oct 2005, 12:45)

Hej Anders

Ved ikke om nyder er ordet ... har haft det lidt op-og-ned!!

Har ikke rigtigt fået slappet af det jeg nok burde og har nu en ganske god træthed i hele kroppen som jeg skal over...

Kan ikke rigtigt få taget mig sammen til noget i disse dage --> får lavet alt det jeg skal - men gider sgu ikke.

Det var da trist... Er det Vinter træthed, eller post-konkurrence træthed...? Det er jo ret ærgligt når man ikke kan nyde træningen, især når det går hen og bliver af ren pligt..

Skal nu nok nyde træningen.... kan mærke at det allerede er langt bedre i dag :smile:

Giver Kragen ret - jeg har været overtrænet men egentligt ikke noget at sige til!

Nuer jeg endelig ved at komme til hængterne igen - har spist igennem - trænet minimalt - og ikke mindst fået sovet... så sgu skønt ikke at føle sig som en zombi længere :tongue:

QUOTE

Har det også lidt svært ved tanken om at halvdelen af min træning fremover blot bliver "vedligeholdelsestræning"

Tror sidst jeg havde det sådan var i starten af teenageårene

Nu går du ikke hen og begynder at føle dig gammel vel..? Men Det er vel også blot et tegn på alt det du har opnået indtil nu..?

HUUUU... er gammel :wink:

QUOTE

Men nyt træningsprogram og ikke mindst ny cykel til at fragte mig rundt på til mine små projekter så går det lidt lettere

Hehe, ja der er ikke noget som lidt nyt til at skabe kulør på det hele..!

Det er feee :cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Virkelig läkre billeder Norah!!! :bowdown:

Jeg er da overhovedet ikke missundelig?!?!?!?!?!!?

Gläder mig til jeg engang löber ind i en prof fotograf, der vil bruge et par dage på mig. :smile:

Og tillykke med udtagelsen til VM bänk forresten. YOU GO GIRL!!!! :santa2:

Hey Sweety :4winkkis:

Ja... det er total fedt at vi har mødt Morten - ikke mindst fordi han er et super dejligt menneske og utrolig let at omgåes, det gør blot det hele endnu federe

:w00t:

... ang. VM bænk - så bliver det først i maj såfremt Niels stadigvæk finder mig egnet :innocent:

Lige nu er der simpelthen for meget om ørene på mig til at jeg både fysisk kan være til stede men ikke mindst mentalt er jeg blokeret :blink:

Link to comment
Share on other sites

Stamperigulvetogbrølersomenhulemand!!!

Det første billede der Norah...jamen jamen...stamperigenigulvetogbrølersomenhulemand!

Det er jo tæt på perfektion i mine øjne. Rygaard har virkelig sans for detaljer. Utrolig feminin pose, men så får man lige øje på den flexede triceps og tænker "damn". Det er god stil.

:blush: Jamen tak :blush:

Tro nu at det var en god kombination af både Rygaard og Krage :wub:

Rygaard er perfektionist mht. til sine billeder! Der kunne let bruges 40 minutter på at gøre et billed perfekt fordi lys og skygger skulle spille maks :blink:

Mens Kragene var der med det samme hvis jeg lige slappede af

"IND MED DEN MAVE" "FLEX DEN SKULDER" "TRYK RYGGEN GODT SAMMEN" ... og han blev ved :tongue:

Og så var han ikke mindst god til at få de små detaljer med mht. muskulaturen og diverse poses som Rygaard måske ikke lige havde overvejet, så det var super !! :w00t:

PS. Har du tænkt på at "uppe" din daglige dosis af Powerdrive i disse dage hvor du er så træt? kombineret med lidt ekstra C-vitamin har jeg gode erfaringer med det fra stævnesituationer, hvor vi er i gang 4 gange på en dag(ikke at det skal sammenlignes med hvad du har været igennem :wink: ).

Jeg har faktisk ikke tænkt på at uppe den! tog min sædvanlige portion i mandags uden stor effekt... måske jeg skulle prøve med 2-3 gange dagligt den næste uge for at sætte gang i tingene :firebounce:

TAK for tippet :4thumbup:

(C-vitaminen er kørt op for at booste immunforsvaret lidt måneden efter DM)

Link to comment
Share on other sites

Vilde billeder Engel :smile:

Og chokolade billederne :laugh: de er sgu lige i skabet!

Tak for det Flexi

Er også super glad for hele serien :w00t:

Der skal nok komme flere billeder på et senere tidspunkt men alle er ikke lige MOL egnet så det bliver nok på min HP :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ved slet ikke hvad jeg skal sige... Fantastiske billeder....

Du er for vild :4thumbup: :w00t::cooldance: ...

Din fysik, din udstråling, din livsstil, din væremåde og dit overskud, det er yderst beundringværdigt... Du er i sandhed en inspiration :bigsmile: ...

:blush: :blush: :blush: Og tillykke forresten - med det hele... Det har jeg slet ikke fået sagt :blush::blush::blush:

Hej Cat

Som altid super dejligt at få sådan et indlæg :4thumbup:

Er kun glad for at nogle kan få lidt ud af det jeg tumler med :innocent:

... og nu kan du med rette sige tillykke i dag for har lige fået min negative dopingtest ind af døren for nogle timer siden

... så nu er 1. pladsen MIIIIIIN :lolabove:

post-363-1130330946_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share