ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Lørdag d. 8. Oktober

FORMIDDAGSCARDIO kl. 10:30

POWERWALK

¤ 65 minutter

Dagens træning Søndag d. 9. Oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

¤ 65 minutter

AFTENCARDIO kl. 21:30

POWERWALK

¤ 65 minutter

Valgte at holde træningsfri weekend da min krop synes fuldstændig ude af trit med sig selv! Væskeretentionen er ikke formindsket men tværtimod tiltaget en smule samt min fordøjelse ikke heeeeeeelt er sig selv!

Ved aftenturen her til aften tror jeg dog at jeg "fandt" synderen. Har ikke lige overvejet det før nu men siden DM har jeg kun spist okse- og svinekød og mon ikke det sagtens kunne tænkes at min fordøjelse har en smule svært ved at omstille sig efter mere end 2 måneder på kogt kylling!!?? :tongue:

Så nu er kyllingen fundet frem fra fryseren, og så står den helt sikkert på kogt kylling med tilbehør i næste uge for at normalisere mit udseende fra michellin til fit og stram igen :slut: og så må vi nøjes med lidt af det "røde" kød i ny og næ til maven kan klare det igen!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

højden fortæller jo alligevel lidt om hvor kompakt man er. Ved godt at det essentielle er arme og bryst, men det er jo ikke lige alle der render rundt og måler den slags, så min højde til sammenligning var bedre end at sammenligne med arme og bryst da jeg ikke lig ehar målene på disse :-)

36.....man kan tit komme i en grummere trøje end man lige forventer. jeg var også skeptisk med 40eren, og det har krævet en del arbejde, men det har da lykkedes mig. I starten var jeg simpelthen bange for at trøjen skulle splitte min krop ad, men det gik bedre og bedre til træningerne.

SERIØST... jeg ville sgu føle mig ærgelig sådan rent størrelsesmæssigt hvis jeg kunne komme i en str. 36 :blink:

.. så kunne du være sikker på at jeg skulle igang med at løfte noget mere jern :4flex:

Link to comment
Share on other sites

De billeder fra vm er verdensklasse :worship:

Og her taler jeg naturligvis om det jeg ser på billederne :w00t: , for det ser alt for vildt ud.

ihhhhhh..... som du kan J-man :slut: :slut: :slut:

Du har jo international superkvalitet, så det batter :cooldance:
Man har da lov at håbe :innocent:

Vil jo også gerne gøre det godt internationalt indenfor de næste par år :w00t:

Tror egenligt også bare at de lige skal have øjenen op for mig :innocent::wink:

Jeg er så imponeret over hvor vidt du har drevet det, og er ikke et øjeblik i tvivl om, at du kan drive det længere endnu :showoff:

Jeg skla nok gøre mit bedste... mere kan jeg jo ikke rigtigt :cheer::smile:

Og så et stort tak for alle dine fyldestgørende beskrivelser, det være sig her i loggen, men så sandelig også på din hjemmeside.

Smukt arbejde :4winkkiss:

J-man :wink:

... smukt arbejde som dine ord... du er bare REN MELIS :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Stort tillykke med din 1. plads....

Men nu ikke derfor jeg skriver... Det der viser du er en ægte vinder... er klart den måde du beskriver dine konkurrenter på... Beskriver deres stærke sider i forhold til dig selv... Du viser hvor du er "svag" i forhold til dem... (hvilket viste sig ingen steder)....

Men du beskriver flot de andre og hvor konkurrencen ligger til næste år. At du tager konkurrencen for konkurrencens skyld.. er det der tæller..... At du ikke bare SKAL vinde for enhver pris.. men at du kan se de andres fordele... er klart det der gør dig til en vinder.

Er dybt imponeret over alt ved dig.... Er der noget negativt? (et spørgsmål til din kæreste :raisebrow: )

knus

M

Hej M (brunetten)

Er altid super glad når Jer piger dropper et indlæg i min log som viser, at I rent faktisk fanger hvordan min indstilling er til tingene :w00t: og er endnu mere glad for at I sagtens kan "gennemskue" mig og finder de småprojekter jeg har imponerende!

Jeg har aldrig brudt mig om konkurrencen for placeringens skyld, hvilket også mere eller mindre ville være fatalt i fitness, da du ikke kan kontrollere forholdene om hvordan de andre piger ser ud når de tropper op ej heller hvordan der dømmes denne dag, da reglerne har det med at skifte en smule fra gang til gang hvor vægten skal lægges under bedømmelse!

... du kan blot stole på at de eget bedste er godt nok, og så håbe at det skinner igennem at du har knoklet for det ved at stå med en veludviklet og fit fysik og ikke mindst at du kan "sælge" varen ved at være positiv omkring hele projektet og udstråle stolthed ved din krop!

Hvis du står med den attitude og bliver slået af en pige, som bare er det bedre end dig, så vil det ALDRIG være et nederlag :bigsmile:

.... om der er noget negativt???! Der er så rigeligt :wink:

(do not get him startet :blink: eller egentligt kan du blot læse Crawdaddy's beretning om turen til Spanien og så har du svar :tongue:)

- specielt hjemmefronten bliver der læsset lidt af på ind imellem når man har nogle dage hvor alt bare er ned af bakke... men det gælder vel alle mennesker og ikke kun en fitnessatlet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey igen!

Weeehh du læser Oxygen!

Det har jeg gjort siden nr. 1 :wink:

Har da også de fleste men har dog også maltrakteret en del gennem årene pga. det klippe-klistre jeg nævnte :innocent:

Har ikke kunne få fat i bladet det sidste 1/2 års tid. Det plejede at dukke op i DSB's kiosker, men nu er der ingen steder jeg kan opdrive det. Har du et abonnement?
De har dem på Banegården i Odense men det hjælper dig nok ikke :smile:

Jeg har haft abonnement i mange år da det er under halvpris i forhold til i kioskerne samt så er jeg sikker på at få mit eksemplar :w00t:

(et lille hemmeligt mål er at komme i Oxygen... UPS... nu er det ikke så hemmeligt mere :innocent: )

-og forresten så lige et blondine-ding-dong spørgsmål: Hvad er det lige de der trøjer i snakker så meget om gør for jeres løft. Hvad er de lavet af. Så godt nogle billeder på dit site, fra din sidste konkurrence, hvor et par af drengene hjalp dig med at få en trøje på.. hmm har ikke rigtigt fattet fidusen :dry:

Ikke et dumt spørgsmål... der er ikke mange mennesker i denne verden der kender til brugen af trøjer med mindre man er en SL-nørd :blush:

Trøjen virker lidt som en elastik, den oplagre energi/spænding når stangen er på vej ned mod brystet, hvilket gør det lettere at presse den fra brystet igen, hvorfor du kan flytte flere kg... men men ... når det er sagt ... hvis du ikke har styrken i triceps til at locke vægten ud, så kan det være lige meget hvor meget trøjen hjælper dig, for så stopper stangen midtvejs på vej op :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Billederne fra +164cm BF-klassen har jeg lagt ud i PDF-format i en langt større opløsning ind dem på min HP :smile:

De kan hentes her

RUNDE 1

http://www.athletic.dk/konkurrencer/dm_bodyfitness_2005/DM 2005/runde1.pdf

RUNDE 2

http://www.athletic.dk/konkurrencer/dm_bodyfitness_2005/DM 2005/runde2.pdf

RUNDE 3

http://www.athletic.dk/konkurrencer/dm_bodyfitness_2005/DM 2005/runde3.pdf

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

hehe, forfængeligheden må vige

... så har du vist ikke fanget den :wink:

... men jeg VIL VÆRE og ER en STOR svedig fitnesspige :4flex: :tongue:

010xl.jpg

--> og den forfængelighed er stærkest :innocent::tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

...og jeg ville også gerne veje 110 kgs klassen ud, hugget ud i sten, men indtil da må jeg løfte i de små størrelser :bigsmile:

... men nu er der så lige den forskel at jeg rent faktisk ikke ville kunne komme i en 36 - har prøvet og den stopper 1/3 op af underarmene og sidder herefter ubehjælpeligt fast :wink:

(hvis jeg pludselig kunne ville det blot indikere massetab... og det ikke godt :nonono: deraf forfængeligheden :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

har du prøvet med plastikposer og at udblokke armene??

Ikke lige en Titan str. 36!! Min 38 er blokket ud med cirka 3-4 cm for at jeg kan få den på og den er stadigvæk straaaam samt det kræver plastikpose for at få den på!! (er ikke helt ny :wink: )

Min METAL blev i sin tid udvidet næsten 6 cm på hvert ærme for at jeg kunne bruge den :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 10. Oktober

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK

¤ 65 minutter

... og fik så en helveds masse ufrivllig cardio da lågerne på køleskabet skulle vendes og vi ikke havde en skruetrækker i huset som passede!! Og eftersom min sidste cykel er stået af :crybaby: så måtte jeg tage benene på nakken til Bauhaus og retur blot for at opdage at endnu en skruetrækker manglede :4slap: så måtte trave hele vejen ned gennem byen for at finde en anden inden træning... "heldigvis" skulle jeg først gøre et indkøbsstop ved kineseren og måtte her sande at jeg havde glemt min pung :4ranting: så benene på nakken igen og måtte trave de 15 minutter hjem ooooog tilbage igen!! Fik mine indkøbsvarer og fandt i enden af byen den rigtige skruetrækker og så var det op at træne efter cirka 2 timers gang frem og tilbage.... Spiller ikke når det er bendag og man på samme tid skal slæbe et halvt læs indkøbsvarer med sig rundt :dry:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:00

BEN - LÆG

PLIÉ SQUAT

1 set x 20reps @ BW

1 set x 20reps @ BW

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 13reps @ 40kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 45kg

1 set x 10reps @ 45kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 12reps @ 40kg

... Det var en første gang - har sgu aldrig prøvet den variation før med fødderne pegende så meget ud til siden! Tror det bliver mine nye hade/elske øvelse for DAAAMN den sad alle de RIGTIGE steder og det var ret tydeligt hvad der var det svageste led i øvelsen... nemlig mine mindre muskelgrupper gluteus maksimus (medius er sgu ved at være god eksplosiv og når den tager over så kommer der fat på :smile:), vastus medialis og lidt adductor --> tror dog mere det er et spørgsmål om at den lige skal læres at bruges rigtigt.

SPLIT SQUAT

super slow

1 set x 8reps @ 2 x 20kg

1 set x 8reps @ 2 x 20kg

1 set x 8reps @ 2 x 20kg

LEG EXTENSION

1 set x 15reps @ 80lb

1 set x 13reps @ 90lb

1 set x 14reps @ 95lb

1 set x 14reps @ 100lb

1 set x 10reps @ 100lb

1 set x 10reps @ 100lb

1 set x 11reps @ 100lb

ADDUCTOR, maskine

1 set x 15reps @ 120lb

1 set x 15reps @ 130lb

1 set x 15reps @ 135lb

1 set x 13reps @ 140lb

ABDUCTOR, maskine

1 set x 15reps @ 80lb

1 set x 12reps @ 80lb

1 set x 15reps @ 90lb

1 set x 12reps @ 100lb

ET BENS PRES, maskine

1 set x 15reps @ 70lb

1 set x 15reps @ 90lb

HYPEREXTENSION

2 set x 15reps @ BW

SEATED CALFRAISE

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 18reps @ 60kg

1 set x 20reps @ 60kg

ROTARY CUFF

external

1 set x 20reps @ 8lb

3 set x 20reps @ 10lb

internal

3 set x 20reps @ 10lb

.... og så benene på nakken for hundrede syttende gang i dag :sneaky2: og hjem og få vendt de skide låger på køleskabet hvilket tog et ondt år ... fatter ikke folk der laver den slags ... det skulle være så snedigt men NEJ!! Alle skruer skal absolut placeres så de ikke er til at komme til andet end fra de mest umulige vinkler :mad:

Dagens lyspunkt var en af mine gamle bekendte fra Nyborg, som ringede lige da jeg var kommet ind af døren for at ønske tillykke :smile: Vi fik snakket lidt løst og fast og jeg fik vist sagt at de eneste jeg rigtigt manglede var at komme ud og spise italiensk og få mine chokoladetrøfler, hvilket aldrig blev noget mandag efter DM. Så hun var bare en ABSOLUT skat og foreslog at hun nok skulle sørge for mine æææælskede Neuhaus trøfler :heartpump: til lørdag aften og så kunne vi tage ud og hygge på italiensk restaurant i Nyborg så jeg kan få min fede pastaret og efterfulgt af en god kop mokka og RIGTIGE chokoladetrøflen :innocent::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 11. Oktober

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK

¤ 60 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

BRYST - BICEPS - LÆG

BÆNKPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 20reps @ 20kg

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 55kg

1set x 7reps @ 60kg

1set x 9reps @ 60kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 11reps @ 60kg

... Ud over lidt manglende fokus, så var der overraskende fin energi i bænken! Stoppede hvert set et par reps på failure så jeg kan vist godt konstatere at styrken (i hvert tilfælde repstyrken) slet ikke er gået ned under diæten :blink:

SKRÅ DB PRES

1set x 12reps @ 2 x 20kg

1set x 12reps @ 2 x 22.5kg

1set x 10reps @ 2 x 25kg

1set x 12reps @ 2 x 25kg

1set x 10reps @ 2 x 25kg

... Jep jep .. styrken godt i top :4thumpup:

BICEPS DB CURL

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 7reps @ 20kg

... nå - eftersom jeg jo har fået af vide at mine arme ikke må blive større af ikke mindre end 5 dommere såfremt jeg vil fortsætte i BF :dry: så bliver der fremover ikke trænet biceps mere end én gang om ugen med 1-3 øvelser alt etfter øvelsesvalg!

DONKEY RAISE

7set x 20reps @ 100kg

STANDING CALFRAISE

3set x 20reps @ 150kg

HUUUUUU :w00t: at komme igang med rigtig træning igen efter al den fullbody op til de to konkurrencer sætter sine spor... tror at jeg i disse uger har den mest massive DOMS som jeg har haft i år i de muskler som nu engang er blevet trænet og den persisterer i flere dage! Bentræning resulterer i at jeg knap kan sætte mig på toilettet ej heller holde ud at få et lille klap i numsen :crybaby::tongue: Et enkelt set biceps gør at jeg er byldeøm og dagen efter kramper bare jeg skal frisere mit hår ... og jeg kunne fortsætte... VILDT :blink: men SUPER NICE :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 12. Oktober

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK + 7 kg rygsæk

¤ 65 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:15

SKULDER - TRICEPS

LATERALS DB, stående

1set x 20reps @ 2 x 5kg

1set x 20reps @ 2 x 6kg

1set x 15reps @ 2 x 8kg

1set x 15reps @ 2 x 10kg

1set x 10reps @ 2 x 12.5kg

1set x 15reps @ 2 x 12.5kg

1set x 8reps @ 2 x 15kg

1set x 10reps @ 2 x 15kg

1set x 9reps @ 2 x 15kg

UPRIGHT BB ROW

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 8reps @ 35kg

1set x 10reps @ 35kg

1set x 10reps @ 35kg

LATERALS DB, liggende incline

1set x 12reps @ 2 x 6kg

1set x 12reps @ 2 x 7kg

1set x 8reps @ 2 x 8kg

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 12.5kg

1set x 12reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17.5kg

1set x 8reps @ 20kg

... og så var der udsolgt men mest fordi min DOMS'et brystmuskel ikek var så samarbejdsvillig og begyndte at småkrampe lidt ind imellem!

TRICEPS KABEL PUSHDOWN

1set x 20reps @ 45kg

1set x 20reps @ 55kg

1set x 20reps @ 65kg

1set x 19reps @ 75kg

... helt kanon POWER i triceps i kabeltryk i dag - tog overraskende mangemed de 75 kg!

REVERSE TRICEPS KABEL PUSHDOWN

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 20reps @ 40kg

... kørt med korte pauser - sad ganske godt så tror den kommer på programmet fremover

ARCTRAINER

¤ 35 minutter

niveau: 37

incline: 6

... fik den bedst mulige uderholding men jeg lavede min cardio!! Skønne Nina :boobs: stod nemlig og snakkede med mig hele turen igennem :blahblah: så tiden fløj simpelthen afsted :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 13. Oktober

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK + 7 kg rygsæk

¤ 65 minutter

Dejlig tur :sun: HOLD KÆFT HVOR JEG ELSKER de første efterårsdage :w00t: duften af nedfaldne blade der ligger og bliver til muld, den kølige luft i næsebroerne samt solen som står lavere og har et helt særligt lys... skøn skøn tur :cooldance:

Ellers gik resten af dagen med ren selvforkælelse! :bigsmile:

Havde besluttet mig for at nu skulle jeg have mig en ny cykel for første gang i 7 år :w00t: Så begav mig ned mod VICTOR på skibhusvej og endte med at bestille en SUPER nice cykel skræddersyet efter mig, mine ønsker og ikke mindst behov ... så nu kan jeg glæde mig til mandag efter efterårsferien hvor der gerne skulle stå en lækker ny og ikke mindst blodrød, højlakeret mellemting mellem moutain- og citybikecykel med en masse lækre detaljer ... næææææ ... hvor jeg glæder mig :heartpump:

Herefter vubbede jeg ned gennem byen og shoppede lidt hist og her og åd en masse kager, chokolade og is :innocent: Jeg skal jo op i vægt nu, hvor jeg har fået besked på at skulle i -75 kg til VM, så planen er at gå op og være vægtstabil omkring de 67-68 kg (så jeg stadigvæk kan gå i 67.5 kg hvis det er ønskeligt) og de kg'er kan på den korte tid kun nå at komme fra "overflødigt" fedt, så har besluttet at det i disse dage godt må være tarveligt fedt :4mewantfood: som jo smager så godt :blush:

Det er nu cirka 2 uger efter DM og selvom jeg godt ved at jeg ikke er fed er det alligevel sjovt som ens hjerne spiller en et pus!

I morges vejede jeg 66.8 kg hvilket er blot lige lidt over 1 kg over indgangsvægten før dehydrering til DM og under et kg til VM ... 1 sølle kg :blink: andre tager sgu mere end 10 kg på de første 2 uger!!

Holder stadigvæk væske om morgenen indtil min PW er overstået samt op af dagen kommer den krybende tilbage - tror stadigvæk mine nyrer er følsomme og min vægt stiger gerne flere kg op over dagen, hvilket jeg kan se i mit ansigt og mærke i mine fingre - ret tydeligt at væsken ikke kommer så let ud som normalt men dette normaliseres åbenbart natten over og vil forhåbentligt normaliseres helt inden for de næste 1-2 uger :4thumbup:

Det var også lidt underligt i dag, da jeg skulle prøve bukser - det lidt fordrejede selvbilled og følelsen af at være fed blev gjort til skamme, da jeg uden probs krøb i et par cowboybukser med 28" taljer og de sad som de skulle - dog lidt løst - så købte lige 2 par :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Angel :smile:

Ville bare lige høre; når du powerwalker om morgenen, er det så før eller efter at du har fået morgenmad?

Cyriz

Altid før!

Dog med en ½ L grøn te i maven, samt 1 gram L-carnitine, 3 stk OX fra San nutrition, 10 gram glutamin og et par gram BCAA :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 14. Oktober

MORGENCARDIO kl. 9:30

POWERWALK + 7 kg rygsæk

¤ 65 minutter

... Kan bare ikke komme op for tiden :blink:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:15

RYG - BAGLÅR

POWERWALK

¤ 25 minutter

LEG CURL

1set x 20reps @ 50lb

1set x 20reps @ 60lb

1set x 20reps @ 70lb

1set x 20reps @ 80lb

1set x 20reps @ 90lb

1set x 19reps @ 100lb

1set x 10reps @ 110lb

Box squat superset'et med low row

BOW SQUAT

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

5set x 5reps @ 50kg

LOW ROW, V-håndtag

1set x 15reps @ 70kg

1set x 15reps @ 84kg

1set x 15reps @ 98kg

1set x 14reps @ 112kg

1set x 12reps @ 126kg

1set x 6reps @ 140kg

... så var der ikke mere at hente der!

Stivbenet dødløft superset'et med bagskulder/trapez maskine

STIVBENET DØDLØFT

1set x 15reps @ 40kg

1set x 19reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

3set x 10reps @ 70kg

BAGSKULDER, maskine

3set x 15reps @ 25kg

BLADEmaskine

1set x 15reps @ 50lb

1set x 15reps @ 75lb

1set x 12reps @ 100lb

1set x 10reps @ 125lb

STIVARMET PULLDOWN

1set x 20reps @ 40kg

1set x 20reps @ 50kg

1set x 15reps @ 55kg

1set x 15reps @ 55kg

POWERWALK

¤ 40 minutter

Det er lidt noget P.I.S --> men jeg er sådan i et dilemma med min træning efter både DM og VM!!!

Jeg må IKKE blive større på overkroppen - faktisk skal jeg downsize en bette smule i toppen af rygmuskulaturen specielt de øverste trapezfibre og noget af bagskulder, men først og fremmest ikke nogle øvelser der kan få nakken til at gro :blink: Det er STOP med al mavetræning - skal have sylfidetalje igen :tongue: I mine øjne er mine mavemuskler blevet alt for markante - specielt de nederste har ALT for meget masse på!

Synes det er lidt svært at overskue pludselig at skulle til at igang med "vedligeholdelses"træning af nogle muskelgrupper som man ellers elsker at træne, lidt underligt ikke at skulle tænke på progression eller få flyttet en helvedes masse kg'er og presse sig selv max.... HVORDAN GØR MAN??

Heldigvis har jeg så nogle ting som skal løftes et niveau - først og fremmest vastus medialis som den mest synlige mangel for at gøre min symmetri 110% men derudover vil jeg gerne selv have udbygget understellet noget mere... nærmere bestemt baglår, indlår og selvfølgelig den lille numze kan sagtens bære et par hundrede gram muskelmasse mere :innocent:

Af småprojekter bliver lidt ekstra sidedelt (resten er fint), lidt mere dybde i ryggen og primær fokus på at få opbygget den nederste del af lat-musklen... altså lidt hygge :wink:

Umiddelbart er min plan at oppriotere bentræningen til 2-3 gange om ugen med split af for- og baglår og selvfølgelig ekstra fokus på den lille dråbeformede vastus medialis som bare skal have tæsk samme med numzen :4whip:

Derudover så bliver primær overkropstræning en masse bænk for at specialisere mig yderligt her og så må resten af træning af bl.a. ryg, skulder, biceps komme i anden række mens mave og læg trænes når lysten er der.

Link to comment
Share on other sites

Hey Engel..

Har du så fået taget de sidste billeder af Morten? Har du så helt diæt-fri nu oder was..? :4mewantfood:

Hey Missssssss :4winkkiss:

Rygaard er udsat til foråret - det er egentligt også hip som hap, da de billeder vi skulle tage i denne omgang skal bruges til hans bog som alligevel først skal udkomme om 3-4 år, så ikke det store hastværk!

Har også udsat Ladefoged til foråret, hvor han stadigvæk er game - er sgu lidt forkælet :w00t:

... og så har jeg i forbindelse med min tur til VM fået tilbud her for et par dage siden om også i foråret at deltage i en fotoshoot med et stort fitnessmagasin, såfremt jeg kan komme til England i den periode hvor de skal bruge mig - så det må vi jo se på til den tid :tongue:

Jeg har meget snart ædt mig op på en fornuftig morgenvægt der hedder 67.5 kg - regner med at ramme den i morgen :innocent:

Fedt at være carb'et godt op i musklerne - det er godt nok lang tid siden jeg har haft den fornemmelse i kroppen men er faktisk ved at være godt træt af tarvelig mad nu og glæder mig MEGET til at komme tilbage til en stabil og god kost :smile:

Gider ikke jagte 2 kaniner - og nu er det DSF der kalder og VM i bænkpres som mit primære mål, så passer mig egentligt meget godt at diverse fitness-fotoshoots først er 2006 :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 15. Oktober

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK + 7kg

¤ 55 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:30

BRYST - TRICEPS - BICEPS - LÆG

BÆNKPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 20reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 7reps @ 60kg

1set x 5reps @ 62.5kg

1set x 4reps @ 65kg

1set x 4reps @ 65kg

1set x 1reps @ 65kg ... lang pause

1set x 1reps @ 60kg ... lang pause

... Burde have været i trøje men hele klanen var jo til SM så ingen hjælp at hente der

SMAL BP, smith

1set x 10reps @ 27kg

1set x 6reps @ 47kg

1set x 6reps @ 47kg

1set x 6reps @ 47kg

1set x 6reps @ 47kg

... let vægt - så super fokus på at være så eksplosiv som mulig i den koncentriske fase! Næste gang bliver det dog ikke 6 reps men 4 reps, da MAX fokus ikke holder til mere end de 4 reps

BICEPS DOBBELT DB CURL

1set x 12reps @ 12.5kg

1set x 12reps @ 12.5kg

1set x 12reps @ 12.5kg

... OK - ved godt at jeg ikke må få større arme men det her er sgu nedtur :dry: skal finde på et eller andet hvor jeg kan tæske biceps unden den vokser synderligt :tongue:

SEATED CALF RAISE

1set x 20reps @ 40kg

1set x 20reps @ 50kg

1set x 20reps @ 60kg

1set x 20reps @ 70kg

1set x 20reps @ 80kg

1set x 15reps @ 90kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 8reps @ 100kg

MAVE, LIGE

3set x 15reps @ BW

Og så til Nyborg, ud at protte italiensk med god veninde og chokoladetrøfler :4mewantfood:

Men før vi skulle spise så skulle vi lige prøve noget sjovt :blink:

Men veninde havde taget noget med til at fjerne hår på benene - UHHHHH JA... skide skægt :w00t:

... men faktisk var det pissesmart! :4thumbup:

Det bestod af sådan noget sukkervand iblandet lidt gummi, som man opvarmer i et lille vandbad til det er lunkent, hvorefter man smører det ud på huden med en spartel, ligger et stofklæde på ... og tre-to-en VUPS :freaked: så er man hårløs :tongue:

Det smarte er sgu i forhold til voks, at det er til at skylle af benet hvis man får for meget på, ej heller skal det have en temperatur hvor man næsten brænder huden af benet og så kan det rent faktisk spises :innocent:

Det skal prøves når min hår engang gror ud til den rigtige længde (hvilket så ikke er pissefedt at vente på :sneaky2: ) men før da må Kragen og hans VOLDSOMME ryghår stå for skud... MWHAHAUAHAA :lolabove:

p.s. Det skal lige siges at hun også fik lov at prøve at vokse mig i næsen, ikke fordi jeg har mange hår, men hun ville gerne have lov at øve sig (staklen er ved at uddanne sig til kosmetolog) og ikke overraskende nok, så endte jeg med at have smurt sukkerstads i hele fjæset fordi hun ikke kunne styre massen og tror i stedet jeg endte med at få trukket en halv meter dun af kinder, lidt af panden og øjenbrynet før hun opgav... det var sgu lidt griner :laugh: ALTSÅ BAGEFTER :laugh:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 16. Oktober

MIDDAGSCARDIO kl. 13:15

POWERWALK

¤ 70 minutter

WEEEEEEE :sun: SHIT hvor var det en skøn efterårsdag i dag :cooldance:

Skoven og ikke mindst blæsten ved vandet i Nyborg satte stemning for den helt perfekte gåtur, så med P3-listen i ørene og et stort smil på læben havde jeg den fedeste tur længe :cooldance:

I dag bliver så også sidste dag med uregelmæssig spise, den sidste uge har jeg haft fri og spist ekstra for at komme over de 67 kg. I morges lå den så på 68 kg og det helt sikkert inklusiv 1-1½ kg unødvendig væske pga. det tarvelig mad og salt, så efter et par dage på normal kost skulle jeg gerne ramme de 66.5-67 kg som bliver min fremtidige off-season vægt :bigsmile:

Det er også sjovt som min krop har været tappet i denne uge. Det kræver altså energi at komme ovenpå sådan to stævner og så ikke mindst nu al den ekstra mad.... har været fuldstændig groggy hver morgen hele ugen --> så NU, i morgen mandag, no mercy igen, op, ud og igang, god, grov mad og ikke mindst STABILT blodsukker!! Godt det ikke tog mig længere tid at spise de par kg på for det er da ikke til at holde ud at have al den mad i kroppen samt at skulle takle et blodsukker der er op og ned som den største rutsjebane i verden :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share