ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hey No

Vil lige poste et billede af dig fra badedragt-runden, til de de personer som ikke fik fornøjelsen live, og som sidder og venter spændt på at du poster nogle... :wink:

KnuZ

post-6625-1128499801_thumb.jpg

Hej Anja

... næææææææ hvor er det fint :slut:

1000 tak for det - du er sgu en betænksom tøz :4winkkiss:

Jeg regner med at have billeder oppe på hjemmesiden seneste søndag, skal lige hente dem hos min kære fader lørdag før jeg kan påbegynde billedbehandlingen :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det sidder dælme godt!!! :w00t: -og virkelig flot dragt... det ligner næsten body-paint :blink:

Selvfølgelig skal du lige have et mega tillykke med herfra :devil: :4thumbup:

Hey TUN :cooldance:

Er også meget glad for min badedragt .. min første rigtige fitness-glitre-ting :tongue:

.. og selv tillykke (igen) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 5. Oktober

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK

¤ 60 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:15

SKULDER - TRICEPS - MAVE

ARCTRAINER

¤ 20 minutter

niveau: 35-41

incline: 5

SKULDERPRES DB

1set x 20reps @ 12.5kg

1set x 20reps @ 15kg

1set x 17reps @ 17.5kg

1set x 13reps @ 20kg

1set x 7reps @ 22.5kg

1set x 6reps @ 22.5kg

1set x 5reps @ 22.5kg

... set'ene med 22.5 kg kørt med korte pauser hvorfor styrken faldt

LATERALS DB, stående

1set x 20reps @ 2 x 5kg

1set x 17reps @ 2 x 7kg

1set x 12reps @ 2 x 9kg

1set x 10(+3)reps @ 2 x 10kg

1set x 12(+3)reps @ 2 x 10kg

1set x 12(+2)reps @ 2 x 10kg

MAVE - LIGE

1set x 20reps @ 30kg

1set x 20reps @ 40kg

1set x 12reps @ 50kg

1set x 15reps @ 50kg

1set x 13reps @ 55kg

1set x 15reps @ 55kg

MAVE - sKRÅ

1set x 20reps @ 70lb

1set x 20reps @ 70lb

LATERALS DB, liggende incline

1set x 15reps @ 2 x 5kg

1set x 15reps @ 2 x 6kg

1set x 15reps @ 2 x 7kg

UPRIGHT BB ROW

1set x 20reps @ 10kg

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 15reps @ 30kg

... superset'et med FLEX af skrå OBLIQUES

SMAM BP-PRES, smith

1set x 10reps @ 27kg

1set x 10reps @ 47kg

1set x 10reps @ 57kg

1set x 10reps @ 57kg

1set x 10reps @ 57kg

DIPS

1set x 30reps @ BW

1set x 25reps @ BW

ARCTRAINER

¤ 20 minutter

niveau: 35

incline: 5

Link to comment
Share on other sites

Hey fartstribe-Stine ... swush ... swush :wink:

Først... håber du kan holde tempoet :tongue:

Du har det sjovt, hva'?!! :laugh::laugh: :4thumbup: :wink: Jeg må i det hele taget have set lidt suspekt ud idag. Først løber jeg rundt med en stor rød bold, dernæst vader jeg hele centeret rundt med løftede øjenbryn :raisebrow: for at se om du stadig er der.... forstyrrede tøs, har folk nok tænkt :blink::tongue::laugh:.
Dernæst ... tak for din lykønskning og kompliment :w00t:

Er stadig imponeret af den perfekte form du stillede op i! Kan SLET IKKE vente til du får billeder op på hjemmesiden!! :4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Lige nu planlægger jeg at stille til udtagelse til EM, vil enormt gerne have erfaringen fra udenlandske stævner samt blive set af dommerne fra de andre lande og tror at jeg sagtens kan nå at lave nogle forbedringer på volumen af ben og butt de næste 5-6 måneder, så jeg kan stille i endnu bedre form :4thumbup:

Faktisk har jeg lige bestilt stof til ny badedragt og bikini :slut: som kommer til at rykke mig endnu et niveau op i forhold til det jeg havde på i år... de bliver for vilde :cooldance:

Det er jeg ikke i tvivl om ... nu har jeg jo som en af de få været med dig til skrædder ..og du ved jo hvad du vil have og hvad der virker! Det bliver spændende at se!!! :cheer:

Sindssygt som jeg allerede glæder mig til næste omgang (... og mon ikke Kragen :wub: allerede nu sidder og hiver sig i håret ved tanken :tongue: )

:cry::crybaby::sleepy::laugh::laugh:

Det ligner det!! :laugh::laugh::laugh::wink:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 6. Oktober

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK

¤ 61 minutter

AFTENCARDIO kl. 18:45

ARCTRAINER

¤ 40 minutter

niveau: 35-40

incline: 7-5

Er meget positiv overrasket over mig selv... at jeg sådan næsten uden videre har kunne genfinde mine diætrutiner blot 2 dage efter DM :blink:

Min vægt var nær de 65 kg i morges hvilket var udgangspunktet ugen op til DM --> jeg begynder nu en lille uges tid efter DM at få streger på brystet igen, opdeling i lårbasserne og vener på armen og maven igen ... nu mangle vi blot væskepuklen på maven :innocent:

Efter at have toppet de 70 kg mandag pga. væskeretentionen efter den kraftige dehydrering, er der stille og roligt sivet lidt vand ud hver dag efter mine nyrer ENDELIG tirsdag genvandt deres funktion :tongue:

Nu er der så 14 dage til fotoshoot med Rygaard og Ladefoged og jeg vil være mere end tilfreds hvis jeg kan ramme den form jeg havde på DM-dagen :cheer:

(men et eller andet siger mig at den måske kunne nå at blive lidt bedre endnu :w00t: )

p.s. Stina... det var 1.2 kg jeg købte :4mewantfood: tror altså jeg skal købe noget til lager i morgen, da der er MANGE gode ting som man måske kunne få behov for på et senere tidspunkt :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

p.s. Stina... det var 1.2 kg jeg købte :4mewantfood: tror altså jeg skal købe noget til lager i morgen, da der er MANGE gode ting som man måske kunne få behov for på et senere tidspunkt :innocent:

Uret er næsten sat og jeg har lagt Dankortet klar - har tænkt mig at gøre et ihærdigt forsøg på at slå din rekord :king:

Link to comment
Share on other sites

Uret er næsten sat og jeg har lagt Dankortet klar - har tænkt mig at gøre et ihærdigt forsøg på at slå din rekord :king:

Lille tip... så kan du lige så godt starte med at gå over til disken og bede om en af de STORE poser :tongue:

(de små trekantede spiller sgu ikke!!)

ELLERS TOTAL FEEE' :cheer:

har lige bestil ferie til mig og Kragen til næste sommer... 10 dage i Malaga fra d. 14-23 juli på første række til Middelhavet med kæmpe balkon :w00t:

(og har sikret mig at der er center i nærheden :4flex: )

WEEEEEEEEEE :cooldance:

Så må vi se om jeg kommer till Spanien 2 gange næste år :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

p.s. Stina... det var 1.2 kg jeg købte :4mewantfood: tror altså jeg skal købe noget til lager i morgen, da der er MANGE gode ting som man måske kunne få behov for på et senere tidspunkt :innocent:

Uret er næsten sat og jeg har lagt Dankortet klar - har tænkt mig at gøre et ihærdigt forsøg på at slå din rekord :king:

Er det ikke almindelig kendt, at hjernen ikke "opfatter" negetationer?? :raisebrow::tongue::laugh:

(Så i Stinas ører lød det sikkert præcis sådan: "Stina, jeg advarer dig...du SKAL køre ned på havnen..." :laugh::laugh::laugh:...og så fik vi øjne så store som te-kopperved tanken om alle de Maltesers :4eat: .

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Uret er næsten sat og jeg har lagt Dankortet klar - har tænkt mig at gøre et ihærdigt forsøg på at slå din rekord :king:

Er det ikke almindelig kendt, at hjernen ikke "opfatter" negatationer?? :raisebrow::tongue::laugh:

(Så i Stinas ører lød det sikkert præcis sådan: "Stina, jeg advarer dig...du SKAL køre ned på havnen..." :laugh::laugh::laugh:...og så fik vi øjne så store som te-kopperved tanken om alle de Maltesers :4eat: .

Hvaaaaa... kan jeg sige .... andet end :tongue: :tongue:

(p.s. Jeg var meget i tvivl om jeg skulle sige noget!! Men at lade sådan en chance gå Jer næsen forbi.... :innocent:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
ELLERS TOTAL FEEE'

har lige bestil ferie til mig og Kragen til næste sommer... 10 dage i Malaga fra d. 14-23 juli på første række til Middelhavet med kæmpe balkon

(og har sikret mig at der er center i nærheden )

Er selv på vej på ferie - rejser i morgen eftermiddag 14 dage til Tyrkiet... :w00t: Har også lige tilfældigt sikret mig at der er en nogenlunde center i nærheden... :laugh::laugh::laugh: Sygt ikke?? :raisebrow: Men man er vel træningsnarkoman... :bigsmile: :4thumbup:

Men vil du så køre diæt næste år i Malaga eller?? Du skal vel forsvare din titel næste år??? :blush::smile::w00t:

- iver - :wink: Hils Kragen....

Link to comment
Share on other sites

(p.s. Jeg var meget i tvivl om jeg skulle sige noget!! Men at lade sådan en chance gå Jer næsen forbi.... :innocent:)

I tvivl :raisebrow::blink: Ej du! Nogle ting er for gode at gemme på.

Og tænk på det på denne måde: ved at fortælle mig den fantastiske nyhed, så sørger jeg for at få det stads væk fra hylderne, så alle jer sunde mennesker ikke skal blive lokket i fordærv! Jo jo...jeg ofre mig skam gerne for folkesundheden :innocent:

Link to comment
Share on other sites

I tvivl :raisebrow::blink: Ej du! Nogle ting er for gode at gemme på.

Og tænk på det på denne måde: ved at fortælle mig den fantastiske nyhed, så sørger jeg for at få det stads væk fra hylderne, så alle jer sunde mennesker ikke skal blive lokket i fordærv! Jo jo...jeg ofre mig skam gerne for folkesundheden :innocent:

:tongue:

WEEEEEEEEEEEEEe..... :cheer:

og lidt HU HU :blink:

Fik en "sjov" PM fra jfk i morges angående at jeg var nomineret til VM i Bænkpres :w00t:

... og ganske rigtigt!! Så dumpede der et brev in af døren for en time siden!!

JEG SKAL SGU TIL VM igen i år .... LE' LE' LE' (hvis jeg selv skal sige det :innocent: )

De nominerede kan ses HER

Nu er spørgsmålet så bare om jeg ikke nærmere skal placeres i -67.5 kg, da DK har langt bedre chance for medalje der med både mig og Annette og min vægt jo lige nu passe lidt bedre til den vægtklasse :smile:

Vi må se hvordan det komme til at give sig... men en ting er sikkert ... DER SKAL VÆRE TRØJE SJOV I DAG :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Du får et stort Tillykke og et stort skulderklap :4thumbup: fra en medstuderende.

Jeg synes ganske enkelt, at din dedikation og resultater er fantastiske. Hvordan du får det hele til at gå op i en større enhed er imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:tongue:

WEEEEEEEEEEEEEe..... :cheer:

og lidt HU HU :blink:

Fik en "sjov" PM fra jfk i morges angående at jeg var nomineret til VM i Bænkpres :w00t:

... og ganske rigtigt!! Så dumpede der et brev in af døren for en time siden!!

JEG SKAL SGU TIL VM igen i år .... LE' LE' LE' (hvis jeg selv skal sige det :innocent: )

De nominerede kan ses HER

Nu er spørgsmålet så bare om jeg ikke nærmere skal placeres i -67.5 kg, da DK har langt bedre chance for medalje der med både mig og Annette og min vægt jo lige nu passe lidt bedre til den vægtklasse :smile:

Vi må se hvordan det komme til at give sig... men en ting er sikkert ... DER SKAL VÆRE TRØJE SJOV I DAG :cooldance:

Du kører sgu da med klatten??? Sejt...

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 7. Oktober

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK

¤ 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

BRYST - BICEPS - MAVE

POWERWALK

¤ 20 minutter

incline: 5

BÆNKPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 20reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 8reps @ 50kg

1set x 4reps @ 60kg

TRØJE - TITAN str. 40

4 klodser - 1 reps @ 60 kg ... bare lige for at føle trøjen!

4 klodser - 1 reps @ 70 kg

4 klodser - 1 reps @ 80 kg

3 klodser - 2 reps @ 80 kg

2 klodser - 2 reps @ 80 kg

1 klodser - 1 reps @ 80 kg

1 reps @ 80 kg

... I dag var bare leg samt jeg skulle vænne mig til trøje igen :smile: Det var absolut første omgang i min nye TITAN og første gang i en TITAN i det hele taget! Hvor var det fedt at være tilbage i en trøje :wub: af en eller anden årsag æææælsker :heartpump: jeg bare at løfte i trøje og i dag gik alt bare glat hvilket gjorde det endnu bedre. Hippo var bare my man :4winkkiss: og gav en hjælpende hånd til det hele :4thumbup: Efter de første par løft fandt jeg den rigtige bane og det hele gik mere eller mindre smertefrit --> dog sved de 80 kg uden klods RIGTIG MEGET :blink: da stangen virkeligt skulle hives ned det sidste stykke før den ramte bunde... men det lykkedes :w00t: Nu går der nok ikke længe inden jeg skal forsøge mig med min str. 38 da jeg jo allerede første gang i min 40 kunne få stangen ned til brystet... dette kan jo kun betyde at trøjen er for stor :tongue:

Front raise superset med biceps curl

FRONT DB RAISE

1set x 15reps @ 5kg

1set x 15reps @ 7kg

1set x 12reps @ 10kg

1set x 12reps @ 10kg

1set x 12reps @ 10kg

1set x 10reps @ 12kg

1set x 10reps @ 12kg

BICEPS DB CURL

1set x 12reps @ 10kg

1set x 12reps @ 10kg

1set x 12reps @ 10kg

1set x 10reps @ 12kg

1set x 10reps @ 12kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 15kg

MAVE - LIGE

1set x 30reps @ BW

1set x 30reps @ BW

FLYES, maskine

1set x 20reps @ 32.5kg

Som alle trøjeløftere ved så tager det tid :smile: derfor blev det heller ikke til mere træning i dag - hvilket heller ikke gør noget da min guns ikke længere må blive større :tongue: men det betød også at jeg ikke nåede min cardio som om en stor halv time bliver jeg nødt til at kridtene cardioskoene og traske ud i mørket :cold:

AFTENCARDIO kl. 21:00

POWERWALK

¤ 60 minutter

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Du får et stort Tillykke og et stort skulderklap :4thumbup: fra en medstuderende.

Jeg synes ganske enkelt, at din dedikation og resultater er fantastiske. Hvordan du får det hele til at gå op i en større enhed er imponerende.

Hej min kære medstuderende :wink:

er altid super GLAD for et skulderklap og ikkemindst de roser du kommer med er skønne :w00t: dem kan man aldrig få nok af :innocent: så mange TAARK :cooldance:

/no

Link to comment
Share on other sites

Du kører sgu da med klatten??? Sejt...

:wink:

YEEEAH :devil:

Tillykke med plaseringen i Lørdags... Det er jo snart ikke engang spændende mere, hehe.

Der var et værdige konkurenter der oppe syntes jeg, men du lignede nu ikke en der var i tvivl ;).

V/h Christian

HEy Christian :bigsmile:

Jamen mange tak for det ... det var sgu noget af et kompliment :innocent:

Jeg er dog ikke i tvivl om at at konkurrencen kun blivere hårdere fremover, da standarden hæves væsentligt for hvert år der går både hvad angår fysikken hos de piger der stiller op men ikke mindst til de dragter vi bruger og vores over-all "polering"

... men det er kun FEDT :w00t: det giver blot mig endnu mere lyst til at træne :4flex: og blive endnu mere grum til næste omgang :slut: :slut: :slut:

p.s. du har helt ret... det var sgu en flot top 5 og det var fedt at vinde over så mange andre flotte piger... det giver lige sejren en ekstra sødme :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

TRØJE - TITAN str. 40

4 klodser - 1 reps @ 60 kg ... bare lige for at føle trøjen!

4 klodser - 1 reps @ 70 kg

4 klodser - 1 reps @ 80 kg

3 klodser - 2 reps @ 80 kg

2 klodser - 2 reps @ 80 kg

1 klodser - 1 reps @ 80 kg

1 reps @ 80 kg

... I dag var bare leg samt jeg skulle vænne mig til trøje igen :smile: Det var absolut første omgang i min nye TITAN og første gang i en TITAN i det hele taget! Hvor var det fedt at være tilbage i en trøje :wub: af en eller anden årsag æææælsker :heartpump: jeg bare at løfte i trøje og i dag gik alt bare glat hvilket gjorde det endnu bedre. Hippo var bare my man :4winkkiss: og gav en hjælpende hånd til det hele :4thumbup: Efter de første par løft fandt jeg den rigtige bane og det hele gik mere eller mindre smertefrit --> dog sved de 80 kg uden klods RIGTIG MEGET :blink: da stangen virkeligt skulle hives ned det sidste stykke før den ramte bunde... men det lykkedes :w00t: Nu går der nok ikke længe inden jeg skal forsøge mig med min str. 38 da jeg jo allerede første gang i min 40 kunne få stangen ned til brystet... dette kan jo kun betyde at trøjen er for stor :tongue:

Så fik du vist Hesten, hvordan det skal gøres i en Titan - cool. :4thumbup: :tongue: Tror nu også, du "sagtens" kan være i din 38'er, nu hvor du er så cut. :slut:(Jeg løfter selv i en 34'er, som er lidt stor i det... Til gengæld er min F6'er str. 34 stadig for stram over brystet. :blink:) Bliver spændende at se, om du kan få endnu mere ud af en Titan, end du gør af Metal'en! :w00t: Er din 40'er forresten en Fury eller en F6'er? :smile:

Hilsen en anden, som elsker at løfte i trøje! :4jumpy::firebounce:(især når det kører, som det skal :innocent:)

Nå ja, og så selvfølgelig et stort tillykke med udtagelsen!! :cheer: :cheer: :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share