ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hej Q-base

Ihhhhhh :blush: mange tak for det :w00t:

Jeg nåede OVERHOVEDET ikke at hilse på noget nær alle de mennesker jeg gerne ville, men sådan en dag flyver også bare og man opdager også undervejs at behovet for at ligge ned og forsøge ikke at koge over er MEGET stort så det sætter også sine naturlige begrænsninger i hvor meget man reelt fiser rundt :innocent:

Du griber fat i mig ved en anden lejlighed... DEAL??? :wink:

Nej kunne sagtens forestille mig at sådan en dag hurtigt er overstået og at man ikke har meget tid til at skulle hilse på alle folk. Men ja vil da håbe at jeg får mulighed for at hilse på dig på et andet tidspunkt, så skal jeg nok lige hive fat i dig. Jeg må jo også se om ikke at jeg kan få tid til at komme til det poseringskursus.

Glæder mig også til at læse din beretning fra DM, det er altid en fornøjelse at læse om de oplevelser folk der selv stiller op har haft.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Anja

Først så er jeg virkeligt ked af at jeg aldrig nåede i nærheden af at komme hen til dig, for som du selv skriver så blev jeg stoppet flere gange på vejen hen til dig og før jeg vidste af det så skulle jeg lige pludselig backstage til møde :smile:

Det var dog dejligt lige at se dig kort men næste gang skal det liiiiiige være lidt længe tid :wink:

Kunne fandme godt høre dig råbe :4thumbup: det er så fedt når man kan høre nogle stemer man kender eller folk råber ens navn ... det gør sgu lige at man giver den en ekstra tand, husker at smile og al det der ... det ved du jo selv :wink:

Går ud fra at du efter i lørdags er mere end parat til at genopstille næste år :cheer:

Og så lige det KÆMPE knuz du aldrig fik

No

Jeg var også næsten helt :crybaby: over at du ikke kunne komme den laaaange vej helt over for at sige hey :innocent:. Men jeg ved selv hvor hurtigt tiden flyver, og at man slet ikk kan nå at snakke med dem man gerne ville. :smile:

Men så var det da altid noget at min stemme nåede op på scenen til dig. :devil: Kunne slet ik holde min entusiasme tilbage... :blush::innocent:

Du kan tro jeg er så klar på at tage med til næste år :w00t: :w00t: . Jeg havde flere gange store klumper i halsen som jeg måtte synke, da jeg synes det var lidt svært 'bare' at være tilskuer :blink::blink:

post-6625-1128346076.gif Right back at you.

Anja

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 3. Oktober

MORGENCARDIO kl. 9:00

POWERWALK

¤ 65 minutter

... kanon god power i stængerne - men vel ikke noget at sige til med alle de carbs i systemet - dog følte jeg at jeg manglede varmen fra rygsækken på ryggen, man er vel kuldskær :cold:

Vejede i morges 68 kg :blink: det er lige 4.5 kg mere end i fredags!! Og vægten er fortsat øget op af dagen på trods af mådehold i kosten. Det er som om mine nyrer ikke rigtigt fungere endnu :tongue: (tisser stort set ikke) og lige nu tror jeg at jeg ligger over de 70 kg for min krop føles meget tung, jeg har hovedpine og jeg kan TYDELIGT se at jeg har MEGET væske i underhuden specielt på min torso derudover er min hud helt øm hvilket plejer at være en god indikator for massive mængder væske i huden!

Min krop virker i det hele taget lidt chocket og jeg har smårystet lidt på hænderne hele dagen, men det er der sgu heller ikke noget at sige til med de to kraftige dehydreringer jeg har været igennem indenfor 2 uger samt de strabasser jeg har budt min krop denne weekend :blink:

Tror min væskeretention topper i morgen med omkring + 7 kg i forhold til min torsdag/fredagsvægt, men så burde kroppen også begynde at justeres ind til normale igen, når aldosteronresponset har peaket. Med lidt held så er jeg nede under 65 kg igen fredag/lørdag :4thumbup:

Har taget et billed af min væsket mave som jeg kan bruge til sammenligning eller skræk og advarelse engang ved lejlighed.... lige nu ryger det ikke ud!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det at kroppen bliver sådan en svamp ? hvorfor skal den rende rundt og suge så overdreven megen væske til sig ?

Kroppen er så smart indrettet at den har nogle hormoner der minder om salt!

Disse er en nødforanstaltning som kan erstatte salt ved eks. meget lavt saltindhold i kosten (salt skal bruges for at holde væsken i blodbanen) samt de kan hjælpe til at holde væske i kroppen ved at mindske nyrernes aktivitet, hvis man ikke har mulighed for at få noget væske.

Groft sagt - kroppen er simpelthen i stand til at lukke ned for nyrene og bibeholde væsken i blodbanen for at sikre de vitale processer ved dehydrering

*I vores tilfælde - når vi dehydrere op til en konkurrencer - så skaber vi en tilstand hvor kroppen bliver ekstremt dehydreret, hvorfor disse nødforalstaltninger sættes igang. Jeg drak blot 1 L fra onsdag aften kl 19 til lørdag aften kl 19 og fik herudover kun lidt ekstra væske gennem væden i kosten.

Dette betyder at specielt hormonet aldosteron masseproduceres efter et par dage med væskeunderskud! Kroppen begynder efter 1-2 dage at registrere væskemanglen. Herefter går der cirka mellem 2-3 dage før aldosteronproduktionen igangsættes med maks effektivtet (derfor må du heller ikke begynde din konkurrence dehydrering før 2 dage ud, da du ellers når at suge væske) og det tager den samme tid (nogle gange lidt længere tid) at lukke ned for aldosteronproduktionen igen!

Det vil sige at du søndag/mandag har meget store mængder aldosteron i omløb, som hjælper kroppen med at holde på vandet og holde nyrernes funktion på lavt blus, på samme tid har du helt sikkert spist noget mad med masser af salt for at fejre overstået konkurrence (MacD :wink: ) Dermed har du nu både aldosteron og store mængder salt i kroppen ---> OG DET GIVER DEN MASSIVE væskerentention.

Nu går der så lige igen 1 dag eller 2 før kroppen kan registrere og omstille produktionen af aldosteron til et minimum, og når dette sker så skal aldosteronen lige udskilles først før man vænner 100% tilbage til normale forhold... så alt i alt går der let over en lille uge før man ser bare nogenlunde normal ud igen :blink:

Lige nu reagerer min krop også væsentligt kraftigere på det hele end i forhold til efter sidste konkurrence fordi den har været udsat for det 2 gange så tæt på hinanden og fordi jeg ikke bevidst har presset min krop til at vænne tilbage til normalen ved at indtage store mængder væske som jeg gjorde efter VM ... jeg orker simpelhen ikke i disse dage at drikke + 8 L ... synes jeg har drukket så rigeligt på det sidste!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også lige väre med i flokken.

TILLYKKE NORAH

Virkelig flot form! Der har väret Finsk mesterskab heroppe i week enden og lad mig lige sige 1 ting...... YOU ARE A LOT BETTER!!!!!! :4thumbup:

Utroligt at du har haft overskud til at lade os fölge med her på MOL hvert et skrit af vejen.Virkelig spändende läsning. Jeg har suget viden til mig :smile:

Håber vi ses engang i fremtiden til lidt träning og ellers til et lille bänk stävne engang.... :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Jeg drak blot 1 L fra onsdag aften kl 19 til lørdag aften kl 19 og fik herudover kun lidt ekstra væske gennem væden i kosten.

Nu skriver du det med hormonerne og nyrerne (som jeg vist nok tror jeg har fattet :blink::blush: ), men undrer mig alligevel over at man kan klare sig så længe på 1 sølle liter vand :w00t: Synes tit man hører folk bliver svimle bare de ikke har drukket noget en hel dag... Skyldes det du trapper langsomt ned på væsken eller hur? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan man stadig nå at sige Tillykke? :innocent:

Så skidt pyt :wink::innocent:

Jeg vil også lige väre med i flokken.

TILLYKKE NORAH

Virkelig flot form! Der har väret Finsk mesterskab heroppe i week enden og lad mig lige sige 1 ting...... YOU ARE A LOT BETTER!!!!!! :4thumbup:

Utroligt at du har haft overskud til at lade os fölge med her på MOL hvert et skrit af vejen.Virkelig spändende läsning. Jeg har suget viden til mig :smile:

Håber vi ses engang i fremtiden til lidt träning og ellers til et lille bänk stävne engang.... :raisebrow:

Hey Sweety :cheer:

Det var da dejligt at høre men snakker vi SL eller Bf mesterskab :tongue::wink::innocent:

... og mon ikke vi ses - i hvert tilfælde til BP-stævne eftersom jeg jo er på bruttolandsholdet og derfor SKAL have nogle stævner for at få erfaring! Har jo også 2 nye Titan'er der skal køres til... AVVVV :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Nu skriver du det med hormonerne og nyrerne (som jeg vist nok tror jeg har fattet :blink::blush: ), men undrer mig alligevel over at man kan klare sig så længe på 1 sølle liter vand :w00t: Synes tit man hører folk bliver svimle bare de ikke har drukket noget en hel dag... Skyldes det du trapper langsomt ned på væsken eller hur? :smile:

Hej Tulle

Ville være synd at sige jeg skruer ned...

Jeg drikker + 15 L cola light onsdag, når sidste flaske er røget indenbords drikker jeg ikke mere den dag!

Torsdag fylder 750 ml op i en flaske, men drikker som regel mindre (torsdag fuckede jeg lidt i det pga. diæthjerne og "glemte" 500 ml bag i køleskabet så det blev ikke til meget væske den dag, fredag fik jeg så 500 ml og lørdag fik jeg cirka 1½ dl kaffe og et par 100 ml væske indil jeg skulle afgive dopingprøve hvor jeg så hældte næsten 4 L indenbords i løbet af 30 minutter.... HUUUUU :blink: det gav hovedpine!!!

Det er ikke sjovt at dehydrere og man bliver ør i hovedet og ens præstation nedsættes væsentligt - det ved alle der har prøvet at blive dehydreret.

På et tidspunkt har du ikke engang noget væske at sved ud og din krop begynder at "koge". Det oplevde jeg lidt over middag lørdag hvor jeg blev nødt til at smide al tøjet, åbne vinduet og så ellers ligge splitter nøgen i lokalet og forsøge at dæmpe kropstemperaturen uden det store held... lidt vild oplevelse!!

Min urin var også så koncentreret at hende der testede den måtte kalde på en anden fordi de ikke har set noget så koncentreret hele året... BLÆRET HVA??!! :blink: LOOOOOOL :laugh:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Så skidt pyt :wink::innocent:

Hey Sweety :cheer:

Det var da dejligt at høre men snakker vi SL eller Bf mesterskab :tongue::wink::innocent:

... og mon ikke vi ses - i hvert tilfælde til BP-stævne eftersom jeg jo er på bruttolandsholdet og derfor SKAL have nogle stævner for at få erfaring! Har jo også 2 nye Titan'er der skal køres til... AVVVV :crybaby:

Fitness, Body fitness og body building.

Kämpe messe men bla Lenda Murray som gäst ved 1 af standene. HUN ER FOR SEJ! Hun köbte noget af vores töj og vi fik en lang snak. Hun er så kön og helt ung kan hun da ikke väre längere :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel - Smider også lige et mega tillykke med den flotte gentagelse afsted, ville gerne have haft sagt hey og tillykke live :wink: , men du så selvsagt optaget ud - formen så mere en lækker ud og så udstrålede du bare 100 x mere overskuu' end nogen andre atleter på hele dagen - :4thumbup: Topnaiz!

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel - Smider også lige et mega tillykke med den flotte gentagelse afsted, ville gerne have haft sagt hey og tillykke live :wink: , men du så selvsagt optaget ud - formen så mere en lækker ud og så udstrålede du bare 100 x mere overskuu' end nogen andre atleter på hele dagen - :4thumbup: Topnaiz!

Hey LungBrush

DAMN alle de mennesker som jeg har misset :crybaby:

Løsningen næst år bliver at jeg får mine sponsorer til at sætte en stand op og så kan jeg stå og hænge ud der i et eller andet ALT FOR SEXET fitnesstøj :slut: for så kan folk sgu finde mig og så kan JEG IKKE MINDST få sagt hej til alle de mennesker man til dagligt møder på MOL :w00t:

... er total træt af at jeg ikke når at få hilst på nogen som helst ud over de få man kender, men det er sgu også lidt svært når man ikke ved hvilke ansigter i mængder man skal kigge efter :innocent:

Ellers noget af et dejligt kompliment du langer efter mig :blush: THX :blush:

(lækker at gå i seng på :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Hey N.

Tillykke med begge dine flotte resultater :4thumbup: . 1. pladsen til DM kunne jo næsten ikke være anderledes :blush: Og i øvrigt spændende læsning du kommer med...

Det kan jo være vi løber på hinanden i klinikbygningen engang til et par minutters small-talk :bigsmile: Du skal vel snart i gang med din kredsløbs-blok :bookread: :1112:

Link to comment
Share on other sites

Når nu du skal fremhæve butten endnu mere efter dit eget udsagn, er jeg lidt spændt på at høre, hvilke øvelser du vil gøre det med? Her tænker jeg på dine problemer med dit knæ. Tunge good mornings, stiff-legged, hypers, feet forward benpres?

Den var DÆLEME ellers allerede blevet god, før den blev reduceret op til konkurrencerne :wink::tongue::devil: :4mewantfood:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Forresten.... Den December cup -bliver det til noget :poking: ?? Jeg overvejer nemlig kraftigt... :cooldance:

For mit vedkommende nej... for det gik langt bdre til VM end jeg havde regnet med så jeg satser i stedet på EM i foråret, så har brug for pause de næste par måneder for lige at kunne bygge lidt mere maaa' på lår og numse :wink:

... men synes seriøst du skulle overveje :poking:

Link to comment
Share on other sites

Hey N.

Tillykke med begge dine flotte resultater :4thumbup: . 1. pladsen til DM kunne jo næsten ikke være anderledes :blush: Og i øvrigt spændende læsning du kommer med...

Det kan jo være vi løber på hinanden i klinikbygningen engang til et par minutters small-talk :bigsmile: Du skal vel snart i gang med din kredsløbs-blok :bookread: :1112:

Hey Bone-breaker

Tak fååår et :w00t:

... er ret sikker på at vi sagten kunne arrangere et sammenstød, men det bliver først efter efterårsferien når respirationsblokken begynder!

Har læst herhjemme de sidste par uger og ser om det strækker til eksamen før ferien ellers bliver det re-eksamen efter jul :4smartass:

Jeg valgte at vægte VM og DM højere denne gang, da det er letter for mig at gå til re-eksamen end at sætte begge dele over ende.. man kan jo ikke jagte to kaniner på samme tid.... så fanger du helt sikkert ikke nogen af dem :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Flot resultat, engel, tillykke skal det også lyde fra mig =)

Kanon gode billeder =)

THX :w00t:

Når nu du skal fremhæve butten endnu mere efter dit eget udsagn, er jeg lidt spændt på at høre, hvilke øvelser du vil gøre det med? Her tænker jeg på dine problemer med dit knæ. Tunge good mornings, stiff-legged, hypers, feet forward benpres?

Den var DÆLEME ellers allerede blevet god, før den blev reduceret op til konkurrencerne :wink::tongue::devil: :4mewantfood:

Først og fremmest så skal den trænes oftere...

Jeg vil fremover dele bentræning op i forlår og baglår.

Der skal større fokus på baglår, ekstra baldetræning både forlår og balårsdage samt min vastus medialis også skal bringes op

--> hver gang skal der squat'es bred stand med lang eccentriske fase med varierende intensitet - den brede squat generer ikke så meget mine knæ og giver godt i inderlår og butt!

Derudover så ryger der stivbenet DL på programmet på baglårsdage sammen med hyperextension og split squat eller walking lunges

På forlår dage bliver det leg extension med fokus på den eccentriske fase så jeg ikke behøves for meget vægt, hvorfor belastningen af knæet minimeres en smule samt en eller anden form for højrep benpres hvor jeg kører fuld bevægebane samt lidt ekstra adductor-maskin-gejl :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah.

Så dukker jeg lige op fra mit lille hul :wink: for også at ønske dig et kæmpe TILLYKKE med endnu en guldmedalje til samlingen! :cooldance:

Det er en imponerende fysik du fremviser :dropjaw: (som jsc er jeg også meget imponeret af din bagside ...på billedet med rygposeringen fra VM synes jeg du fremstår helt suveræn :4thumbup:!).

Er EM næste punkt i konkurrence-kalenderen??! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey No

Vil lige poste et billede af dig fra badedragt-runden, til de de personer som ikke fik fornøjelsen live, og som sidder og venter spændt på at du poster nogle... :wink:

KnuZ

post-6625-1128499801_thumb.jpg

Det sidder dælme godt!!! :w00t: -og virkelig flot dragt... det ligner næsten body-paint :blink:

Selvfølgelig skal du lige have et mega tillykke med herfra :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 4. Oktober

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK

¤ 65 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BEN - LÆG

SQUAT

bred stand

1 set x 20reps @ BW

1 set x 20reps @ BW

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 11reps @ 40kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

... så starter vi forfra med squat! Fik leget godt i dag --> første gang med noget der mindede om sumostand i squaten, justerede godt nok fødderne lidt tættere på kroppen midtvejs, da min adductor slet ikke er stærk nok endnu til at holde benene i korrekt pres fra hinanen (eller også er det motorikken der mangler) samt jeg helst vil squat med rette vinkler!

Øvelsen fungerede SUVERÆNT ... har dagen efter givet de værste DOMS i balder, inderlår og dråbe... det var lige det jeg sigtede imod!

SPLIT SQUAT

super slow

1 set x 10reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 12reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 15reps @ 2 x 17.5kg

LEG EXTENSION

1 set x 18reps @ 70lb

1 set x 18reps @ 80lb

1 set x 15reps @ 90lb

1 set x 15reps @ 100lb

1 set x 18reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 100lb

1 set x 17reps @ 100lb

1 set x 18reps @ 100lb

1 set x 18reps @ 100lb

ADDUCTOR, maskine

1 set x 25reps @ 100lb

1 set x 22reps @ 120lb

1 set x 18reps @ 140lb

1 set x 10reps @ 160lb

ABDUCTOR, maskine

1 set x 25reps @ 80lb

1 set x 10reps @ 100lb

1 set x 10reps @ 100lb

1 set x 10reps @ 100lb

1 set x 10reps @ 100lb

LEGPRESS

1 set x 10reps @ 200kg

1 set x 10reps @ 200kg

1 set x 10reps @ 200kg

1 set x 10reps @ 200kg

... kørte fra smal til bred stand med lang eccentriske fase - brændte sgu godt og min ben føltes tunge og trætte

ROTARY CALFPRES

1 set x 20reps @ 110lb

1 set x 20reps @ 110lb

1 set x 20reps @ 110lb

1 set x 20reps @ 110lb

1 set x 20reps @ 110lb

1 set x 20reps @ 110lb

En rigtig god træning hvor mine "svage" punkter blev bearbejdet lidt med ny øvelse tilgang. Rigtigt dejligt med en ordentlig træning i stedet for al det fullbody jeg har fået lavet de sidste par uger, så gik ret glad fra centret :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah.

Så dukker jeg lige op fra mit lille hul :wink: for også at ønske dig et kæmpe TILLYKKE med endnu en guldmedalje til samlingen! :cooldance:

Det er en imponerende fysik du fremviser :dropjaw: (som jsc er jeg også meget imponeret af din bagside ...på billedet med rygposeringen fra VM synes jeg du fremstår helt suveræn :4thumbup:!).

Er EM næste punkt i konkurrence-kalenderen??! :smile:

Hey fartstribe-Stine ... swush ... swush :wink:

Først... håber du kan holde tempoet :tongue:

Dernæst ... tak for din lykønskning og kompliment :w00t:

Lige nu planlægger jeg at stille til udtagelse til EM, vil enormt gerne have erfaringen fra udenlandske stævner samt blive set af dommerne fra de andre lande og tror at jeg sagtens kan nå at lave nogle forbedringer på volumen af ben og butt de næste 5-6 måneder, så jeg kan stille i endnu bedre form :4thumbup:

Faktisk har jeg lige bestilt stof til ny badedragt og bikini :slut: som kommer til at rykke mig endnu et niveau op i forhold til det jeg havde på i år... de bliver for vilde :cooldance:

Sindssygt som jeg allerede glæder mig til næste omgang (... og mon ikke Kragen :wub: allerede nu sidder og hiver sig i håret ved tanken :tongue: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share