ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ved aftenturen her til aften tror jeg dog at jeg "fandt" synderen. Har ikke lige overvejet det før nu men siden DM har jeg kun spist okse- og svinekød og mon ikke det sagtens kunne tænkes at min fordøjelse har en smule svært ved at omstille sig efter mere end 2 måneder på kogt kylling!!?? :tongue:

Så nu er kyllingen fundet frem fra fryseren, og så står den helt sikkert på kogt kylling med tilbehør i næste uge for at normalisere mit udseende fra michellin til fit og stram igen :slut: og så må vi nøjes med lidt af det "røde" kød i ny og næ til maven kan klare det igen!

Det er vildt så meget kroppen kommer igennem, lyder ikke helt så rart det du har udsat den for..

Lyder dog som om du har meget godt forstand på alt det med maden og sådan, hvilket vel også er en nødvendighed for at være oppe i de klasser.. lyder lidt ekstremt :bigsmile:

Er alt dette normalt?? eller er det mest fordi du havde de to store begivenheder op af hinanden?

Link to comment
Share on other sites

Ser sku godt ud der Angel.. :cooldance:

Hej Thomas

Mange TAK :wink:

Det er vildt så meget kroppen kommer igennem, lyder ikke helt så rart det du har udsat den for..

Lyder dog som om du har meget godt forstand på alt det med maden og sådan, hvilket vel også er en nødvendighed for at være oppe i de klasser.. lyder lidt ekstremt :bigsmile:

Er alt dette normalt?? eller er det mest fordi du havde de to store begivenheder op af hinanden?

Det er meget normalt, specielt fordi det er 2 hårde omgange lige efter hinanden :smile:

Regner med at alt er normalt igen om små 2 uger ... det kommer i hvert tilfælde til at tage en lille måned før alle kroppens hormoner og ikke mindst væske-/saltbalance er kommet i orden igen og indstillet på at fungere sideløbende på de korrekte niveauer...

... lige nu er fornemmelsen også at det slet ikke er fintunnet! Vågner stadigvæk med stort væskeoverskud som siver ud de første timer af dagen for blot at returnere engang efter middag :blink: OP-og-NED-OP-og-NED!!!

Link to comment
Share on other sites

Regner med at alt er normalt igen om små 2 uger ... det kommer i hvert tilfælde til at tage en lille måned før alle kroppens hormoner og ikke mindst væske-/saltbalance er kommet i orden igen og indstillet på at fungere sideløbende på de korrekte niveauer...

... lige nu er fornemmelsen også at det slet ikke er fintunnet! Vågner stadigvæk med stort væskeoverskud som siver ud de første timer af dagen for blot at returnere engang efter middag :blink: OP-og-NED-OP-og-NED!!!

Ja.. det lyder jo rigtig rart :raisebrow:

hehe måske også fordi jeg ikke rigtig har prøvet det.. men er stadig meget overrasket over hvor meget man kan udsætte kroppen for.. men krydser da fingre for at det bliver hurtigt normalt igen :)

go efterårsferie...

Link to comment
Share on other sites

Ja, engel!

Hvor ser du fin ud -lang og lækker! Utroligt hvor små "de andre" faktisk er.. Specielt til DM :blink: !!!

Kærligste efterårshilsner

Sally

Hej Sally

Tak for de søde ord :4thumbup:

Ja de andre er en del lavere når jeg trækker "stylterne" på :wink:

Dog når jeg vist ikke din højde til skuldrene :blink::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Har rigtigt fået hygget mig her i Århus de sidste par dage :smile:

Har tilladt mig mange ting som jeg holder af og ikke har gjort længe :w00t:

I morges kl. 6:30 løb jeg eks. fra Tilst ude ved BILKA og ind til Århus centrum med fuld oppakning, hvilket var det fedeste jeg har gjort for mig selv længe :innocent:

Jeg elsker for det første at løbe, for det andet elsker jeg at løbe i tusmørket, for det tredje er det bare så fedt at løbe med rygsæk, for det fjerde så er det så fedt at mærke hjertet arbejde maks... og jeg kunne blive ved :cooldance:

Ellers sidder jeg lige nu for den anden dag i træk og scanner billeder for Morten Rygaard og der er godt nok mange fede imellem

....specielt min chokoladeserie ææææælsker jeg :heartpump:

closeup.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Engel: Jeg elsker også at løbe, får bare dårlig samvittighed.. Det lyder åndssvagt, men enten så tænker jeg på glykogen konc. eller også skal jeg snart træne ben, eller også har jeg trænet ben.. hehe.. WACKO..

:blush:

Nå ja, tillykke med guld og alt det dér!!

Link to comment
Share on other sites

Ellers sidder jeg lige nu for den anden dag i træk og scanner billeder for Morten Rygaard og der er godt nok mange fede imellem

....specielt min chokoladeserie ææææælsker jeg :heartpump:

closeup.jpg

Hey!

Hmm ser rigtig godt ud, hvornår får vi noget mere at se??? Havde I ikke lavet en hel serie med dig.

Kender nu ikke morten Rygaard, så måtte lige ind på hans site og lure lidt :wink: Han laver heller ikke så meget reklame kan jeg se, så det er nok derfor :tongue: Nå, hils ham og sig at det ser rigtig godt ud, -vild med hans portrætter.

Kærligste hilsner og go' scannerlyst

Sally

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at se flere billeder som ham Morten har taget! Både fotoserierne, men også dem fra DM! :4flex:

Btw, så er jeg klar til poseringskursus! :4offtopic:

Hey Sved

Så nogle pics i dag og der er mange gode fra DM :w00t:

Dog går der nok et stykke tid før forbundet får dem op da Morten ikke har kunne komme i kontakt med deres web-mand... meeeen du skal da helt sikkert købe dig en cd med billederne, da det er et KANON minde at have....

Her får du et styk fedtet DM gris :innocent:

fedtetgris.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Engel: Jeg elsker også at løbe, får bare dårlig samvittighed.. Det lyder åndssvagt, men enten så tænker jeg på glykogen konc. eller også skal jeg snart træne ben, eller også har jeg trænet ben.. hehe.. WACKO..

:blush:

Nå ja, tillykke med guld og alt det dér!!

Hej Andy

Kan kun sige en ting... vi er i samme båd!!

Der er en grund til at jeg aldrig løber og det er at jeg sååååå gerne vil have større lår :hands: så gør mig fuldstændig de samme tanker :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Hmm ser rigtig godt ud, hvornår får vi noget mere at se??? Havde I ikke lavet en hel serie med dig.

Kender nu ikke morten Rygaard, så måtte lige ind på hans site og lure lidt :wink: Han laver heller ikke så meget reklame kan jeg se, så det er nok derfor :tongue: Nå, hils ham og sig at det ser rigtig godt ud, -vild med hans portrætter.

Kærligste hilsner og go' scannerlyst

Sally

Hej igen LOooooong leeeegs Sally

(hvor lange er dine ben egentligt??? Mine er 106 cm :wink: )

Billeder kommer... så snart jeg får dem redigeret!

Det bliver langt fra dem alle da ikke alle er web-materiale :boobs:

Nåede desværre ikke at fange Morten og hilse ham men skal nok huske det... og Ja - du har ret - han gør ikke så meget reklame for sig selv men er nu ganske kendt og du kan være sikker på at du dagligt ser flere af hans billeder rundt omkring dig i diverse reklamer, posters, magasiner, cd-covers osv.... :4thumbup:

p.s. Tror ikke man kan knytte lyst og scanning i et ord ... DAMN det trækker tænder ud :sleeping: 2 dage x +7 timer og laaaangt fra halvdelen af billederne scannet. Resten af billederne må vente til det nye år... gad ikke mere i dag!!

Link to comment
Share on other sites

Hmmm når du måler ben, hvor måler du så fra og til? (106cm lyder umiddelbart af meget)

De er også lange :wink:

Har den perfekte rytterkrop :tongue: Kort torso - lange ben (til at holde om hesten med :innocent: )

Måler fra SIAS til hælen

(SIAS --> den knude du finder midt fortil på dit bækken lige ved hoftebenets udgangspunkt)

pelvis1.jpg

Link to comment
Share on other sites

spina iliaca anterior superior :4smartass:

:tongue:

Forresten... man får jo helt lyst til at spise dig på dm-grise-billedet der... du ligner jo menneskelig schweizisk alpe-chokolade :4mewantfood: :blush:

Her ligner jeg nok mere en noget varm marcipandessert med chokoladesovs :innocent:

chokored.jpg

p.s. Få nu ikke nogen gode ideer med at sætte tænderne i mig næste gang du ser mig!! Også selvom jeg lugter af chokolade (bruger jo cacaocreme og chokoladescrub :innocent: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

At overhælde sig selv med chokolade sovs og poste billeder af det med tanke på at der er visse personer der følger med her :innocent: , er som at hælde blod ud i et hajbasin. Det tiltrækker sultne rovdyr... :devil: :4mewantfood:

Så vogt dig selv næste gang du viser dig i OBBC. :w00t::tongue:

Fed idé iøvrigt. :bigsmile:

Skal jeg nu til at krybe langs væggen??! :dry::tongue:

... det var i øvrigt kanon skægt :w00t:

Og hvem skulle selvfølgelig placere en STUUUR klat chokolade i øjet på mig --> også selvom jeg lige 30 sek før havde formanet ham IKKE AT GØRE DET!!!

Han syntes også det var kanon skægt at oversprøjte og klatte mig til med chokolade ... TYPISK MÆND :boobs::tongue:

--> men forresten - HOLD KÆFT det er svært at ligge 40 minutter smurt ind i chokoladesovs blot 5 uger før VM - jeg blev skrub lækkersulten og det værste var at der var en smule sovs som sev ind i min mundvig hvilket gjorde det næsten ulideligt!! :dry:

choko4red.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Har efter min diæt fået de frygteligste chokolade abstinenser og det er mærkeligt for det har aldrig tidligere været noget jeg bare skulle ha´ - utroligt hvad sådan en diæt kan gøre ved en :4mewantfood:

Har et par gange efter konkurrencen tilladt mig selv at købe noget sindssygt lækkert hjemmelavet chokolade

:tongue4: men havde igen fået lagt mine chokolade afhængighed på hylden......lige indtil jeg går ind på MOL i dag :devil::tongue:

Lyder spændende med billederne, glæder mig til at se nogle af dem :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share