ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

okay vidste ikke hun stillede op, var farmand med og heppe?? :smile:

Ja, hele den pukkelryggede var mødt op - far, mor, søster og bror :smile:

Det var også hendes første konkurrence, så den 2. plads kan hun godt være stolt af. Hun gjorde det sgu godt; men Englen var lige en hjørnetand bedre.. i år... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, hele den pukkelryggede var mødt op - far, mor, søster og bror :smile:

Det var også hendes første konkurrence, så den 2. plads kan hun godt være stolt af. Hun gjorde det sgu godt; men Englen var lige en hjørnetand bedre.. i år... :wink:

Nr 2 til sit første stævne er fandeme flot, Respekt :devil:

Link to comment
Share on other sites

HEPPE HEPPE HEP :w00t:

Og ikke mindst: DY DY DYDDEL LYDDEL LYDDEL DY DY DY DYDE :4trumpet:

Ville så gerne have været der - håber Bamzfar råbte for mig....det lovede han ihvertfald :laugh::wink:

Som altid gør du jo tingene indenfor din sport 100% - Rigtig stort tillyke Norah

Nu glæder jeg mig jo så også til at vi kan gå igang med vores koge/bagebog "Du store vamle verdden" :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

SÅDAN NORAH.... :4thumbup: Fandme godt gået... Feltet var hårdere i år efter min overbevisning - men du var sgu den bedste...

:4thumbup: Iøvrigt hyggeligt lige at hilse på backstage - ikke meget tid vi fik til at snakke med vi havde jo alle vores projekter..

NORAH - du er sgu for sej... :wink: -Iver

Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE MED SEJREN post-7545-1128250213.gif

Jeg glæder mig vildt til at se billeder fra dagen.

kommer det overhovedet ikke i fjernsynet ??? for dårligt at sådan en stor konkurrence ikke bliver transmiteret direkte :w00t:

Nu håber jeg at du tillader dig selv et par dage med post-7545-1128250178.gif post-7545-1128250194.gif sammen med venner og familie, det har du fandme fortjent.

Det har været så fedt at følge med i, Held og lykke frem over.

Knus

Link to comment
Share on other sites

HENDE nummer 2 skulle sku have vundet hun var sku for lækker :w00t:

hun var så meget bedre edn sidste år hun var rigitg skarp

men tillykke med din første plads velfortjent

Nu stillede hun (nr 2) ikke op sidste år - dette var hendes første konkurrence :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu stillede hun (nr 2) ikke op sidste år - dette var hendes første konkurrence :wink:

er du sikker vi var eller ret sikker på hun også stillede op sidste år hehe :blush:

min fejl vi så heller ikke styrke runden ved ikke hvem der fik tæsk der

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share