ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bwahahaha! :4thumbup: :laugh::rofl2: Det er da det fedeste billede! Ligner sådan noget hjemmevideo, hvor forældrene har fanget den 3-årige datter i at sidde og lege med en flaske chokoladesovs! :w00t::tongue:

apropro chokoladesovs... have been there and done that! :innocent:

choko2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det her er nu også et godt billede

choko10.jpg

Generelt kan du da være 120% stolt af alle de hamrende fede billeder, du har fået taget i denne her omgang. Det er godt at et så stort stykke arbejde er blevet dokumenteret så godt, fotografisk!

Dedikation virker jo åbenbart forrygende godt

Og lige så fede som flotte feminine billeder er (som dem du har postet her i loggen på det sidste) lige så rå har de "gym" billeder været du har haft oppe på atletic.dk

Og det er da flot at man både kan være rå og flot på en gang!!! Det er en form for nedbrydning af grænserne for hvor Leee man kan være og så samtidig være feminin. Det man man kun tage hatten af for.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 28. Oktober

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK

¤ 55 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

TRICEPS - SKULDER

DIPS

1set x 30reps @ BW

SMAL BÆNKPRES

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 9reps @ 55kg

1set x 8reps @ 60kg

... ABSOLUT OBBC's værste SKODbænk --> ikke til at lave noget ordenligt på så droppede bænk til klods som ellers var planen :dry:

DIPS

1set x 30reps @ BW

1set x 25reps @ BW

PULLOVER

1set x 12reps @ 28kg

1set x 14reps @ 28kg

1set x 16reps @ 28kg

SKULDERPRES DB

1set x 12reps @ 12.5kg

1set x 12reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 20kg

LATERALS INCLINE

1set x 11reps @ 6kg

1set x 8reps @ 8kg

1set x 7reps @ 8kg

ARCTRAINER

¤ 20 minutter

Superset'et med MAKS

:blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah:

:blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah:

:blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah:

for ikke at snakke om et stykke chokoladekage :4mewantfood: fra The Perfect Body :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det her er nu også et godt billede

choko10.jpg

Generelt kan du da være 120% stolt af alle de hamrende fede billeder, du har fået taget i denne her omgang. Det er godt at et så stort stykke arbejde er blevet dokumenteret så godt, fotografisk!

Dedikation virker jo åbenbart forrygende godt

Og lige så fede som flotte feminine billeder er (som dem du har postet her i loggen på det sidste) lige så rå har de "gym" billeder været du har haft oppe på atletic.dk

Og det er da flot at man både kan være rå og flot på en gang!!! Det er en form for nedbrydning af grænserne for hvor Leee man kan være og så samtidig være feminin. Det man man kun tage hatten af for.

Hey Blackmoore :4winkkiss:

Det indlæg blev da lige udvidet siden jeg læste det sidst .... 1000 tak for de super dejlige ord :blush:

Det varmer sgu og jeg kan ikke andet end som du skriver være super glad for de billeder :w00t::w00t:

Jeg er spændt på de projekter vi har næste år for der er en del bl.a. en Lady Godiva serie :innocent: en serie i et slagteri og en masse andre fantasifulde og ikke mindst anderledes "i-form-billeder" --> ikke så meget flexeri men blot kroppen som den er i fokus hvilket som du jo også kan se fra billeder giver et helt andet look :cooldance:

Flex'e billeder skal der nok også komme! Har stadigvæk et par footoshoot til gode med et par forskellige udenlandske fotografer hvilket nok kommer til at løbe af stablen omkring konkurrencetid :slut:

Link to comment
Share on other sites

Var overbevist om at jeg havde svaret på den, men har lige tjekket at det fik jeg aldrig gjort… :blush:

Sårri…

I'm on it mistress! :bowdown:

:shutup3::bottom::4whip:

p.s PM mig lige din adresse for har lidt godt til dig som jeg lige skal have sendt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er spændt på de projekter vi har næste år for der er en del bl.a. en Lady Godiva serie :innocent: en serie i et slagteri og en masse andre fantasifulde og ikke mindst anderledes "i-form-billeder" --> ikke så meget flexeri men blot kroppen som den er i fokus hvilket som du jo også kan se fra billeder giver et helt andet look :cooldance:

Flex'e billeder skal der nok også komme! Har stadigvæk et par footoshoot til gode med et par forskellige udenlandske fotografer hvilket nok kommer til at løbe af stablen omkring konkurrencetid :slut:

Spændende. Det er netop denne blanding af en meget trænet krop fotograferet på andre måder end "front double biceps" der gør det så utroligt inspirerende. Ikke at der er noget galt med standard poseringer, eller "standard træningsbilleder", de kan være utroligt fede, men det er flot når tingene får en anden kant.

Flot at du er kommet så langt, og får det til at køre så godt nu.

Venlig hilsne fra Læsø

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 31. Oktober

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK + 7 kg

¤ 70 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

BEN - SKULDER

opvarmning: ... cykle, cykle, cykle

OL SQUAT

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 30kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 75kg

... første omgang med OL squat - jeg krydser hårdt mine små fede fingre for at mine knæ kan holde :blink: Skulle have kørt 80 kg på sidste set - må blive i næste uge da jeg var lidt :chicken: mht. om knæet kunne klare det ... også selvom det var sølle 5 kg til forskel!

LEG EXTENSION

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 105lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 115lb

1 set x 12reps @ 120lb

1 set x 10reps @ 125lb

SPLIT SQUAT

super slow

1 set x 10reps @ 2 x 19kg

1 set x 10reps @ 2 x 19kg

1 set x 10reps @ 2 x 19kg

ADDUCTOR, maskine

1 set x 15reps @ 130lb

1 set x 15reps @ 150lb

1 set x 10reps @ 170lb

-----

SKULDERPRES DB

1 set x 15reps @ 2 x 12.5kg

1 set x 10reps @ 2 x 15kg

1 set x 10reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 10reps @ 2 x 20kg

1 set x 10reps @ 2 x 22.5kg

1 set x 20reps @ 2 x 17.5kg

... legede lidt med pressevinklen på sidste set og tror jeg fandt en langt bedre måde at køre på end hidtil - kunne i hvert tilfælde mærkes meget mere i delt :4thumbup:

LATERALS DB, incline

1 set x 15reps @ 6kg

1 set x 8reps @ 7kg

1 set x 11reps @ 7kg

LATERALS DB, stående

1 set x 15reps @ 2 x 8kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 15reps @ 2 x 12kg

1 set x 9reps @ 2 x 15kg

... er sjovt nok underlig træt i skuldermusklerne for tiden :confused: skal ikke særligt meget til før de ikke funker :tongue:

Nyt program og ny motivation :w00t:

Har nu overstået mine 4 ugers postcomp-depression :crybaby: og ser nu frem mod ny konkurrence og nye træningsmål!

Humøret er på toppen, jeg har lagt mig mine + 5kg over konkurrencevægt på så min røv ligefrem strutter igen :tongue: samt jeg har 110% klarlagt hvad jeg skal nå de næste par måneder inden en ny diæt banker på døren til EM som bliver mit næste kvalifikationsmål :cooldance:

Det vil også sige at fra slut januar er det diæt tid igen da EM plejer at afholdes i Maj... sååå ikke langt tid til næste konkurrence :slut::w00t::innocent:

post-363-1130786670_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Humøret er på toppen, jeg har lagt mig mine + 5kg over konkurrencevægt på så min røv ligefrem strutter igen :tongue:

Det der kan enhver jo komme og sige uden at at fremlægge skyggen af bevis... :blahblah::hehe:

Nyt program - omfatter det andet end du ryster lidt rundt på hvilke muskelgrupper du træner sammen?

Hvor bli'r EM afholdt i år egentlig?

Link to comment
Share on other sites

Det der kan enhver jo komme og sige uden at at fremlægge skyggen af bevis... :blahblah::hehe:

Skal nok få en til at kvalitetsteste en af de nærmeste dage :wink:

Nyt program - omfatter det andet end du ryster lidt rundt på hvilke muskelgrupper du træner sammen?

Hvor bli'r EM afholdt i år egentlig?

Nyt program indebærer oppriotering af det jeg skal bygge på herunder ben (specielt vastus medialis og fokus på lårets sweep) samt for overkroppen primært sidedelt!!

Dvs, der skal trænes ben 3 gange om ugen med konstant øgning i volumen og kg fra gang til gang

- det samme gælder sidedelten, den står også for skud 3 gange per uge, dog med varierende intensitet for ikke at overbelaste skulderleddet!

Ellers skal resten jo mere eller mindre vedligeholdes, så der bliver mine favoritøvelser det primære træningsgrundlag :4flex:

Sted for EM er endnu ikke kommet med 120% et eller andet østeuropæisk land :tongue:

Hvis datoen passer muligvis også LOADED CUP såfremt det bliver lavet som åbent grandprix, for så kunne det tænkes at der kommer nogle af mine EM konkurrenter til selv samme konkurrence og så kan man jo lige se dem an lidt før tid :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det forlyder at en EMG-måling på vastus medialis er målt til 100% grundet træning i lyserød g-streng og hofteholder... forskerne er stadig i tvivl om grunden herfor men det er så sandt som Kern er rund :bigsmile:

hmmmmm.... så må dagens træning jo give bonus..... for hofteholderne sad ekstra stramt :w00t:

Kern har endnu ikke returneret mine lyserøde g-strengstrusser så det blev bundløs i dag :tongue:

(så du om han havde dem på i går søndag??? :annoyed: )

Link to comment
Share on other sites

hmmmmm.... så må dagens træning jo give bonus..... for hofteholderne sad ekstra stramt :w00t:

Kern har endnu ikke returneret mine lyserøde g-strengstrusser så det blev bundløs i dag :tongue:

(så du om han havde dem på i går søndag??? :annoyed: )

Det havde han!!! -du er nok nødt til at smide dem en tur i tørretumbleren efterfølgende da han HELT sikkert har udviddet dem :nonono:

Link to comment
Share on other sites

hmmmmm.... så må dagens træning jo give bonus..... for hofteholderne sad ekstra stramt :w00t:

Kern har endnu ikke returneret mine lyserøde g-strengstrusser så det blev bundløs i dag :tongue:

(så du om han havde dem på i går søndag??? :annoyed: )

Han havde dem i hvert fald ikke på, da jeg så ham... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det havde han!!! -du er nok nødt til at smide dem en tur i tørretumbleren efterfølgende da han HELT sikkert har udviddet dem :nonono:

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :4ranting:

... så er det 2. gang han ødelægger et par af mine trusser for ikke at tale om de netstrømper han ødelagde til sidste julefrokost og de støvler som aldrig kommer til at sidde stramt på mine ben igen :annoyed:

p.s. Det er IKKE mine trusser på billederne :tongue:

post-363-1130790689_thumb.jpg

post-363-1130790706_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :4ranting:

... så er det 2. gang han ødelægger et par af mine trusser for ikke at tale om de netstrømper han ødelagde til sidste julefrokost og de støvler som aldrig kommer til at sidde stramt på mine ben igen :annoyed:

p.s. Det er IKKE mine trusser på billederne :tongue:

BWAAAAAAAAAHAHAHAHa.....!!!! Er fuldstændig ødelagt af grin!!! :laugh::w00t::rofl2:

Link to comment
Share on other sites

BWAAAAAAAAAHAHAHAHa.....!!!! Er fuldstændig ødelagt af grin!!! :laugh::w00t::rofl2:

Tør du stadigvæk godt komme og overnatte :wink:

... man ved jo aldrig hvad jeg finder på at hive dig i af kostumer :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share