ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning Onsdag d. 9. November

MORGENCARDIO kl. 8:15

POWERWALK + 7kg

¤ 60 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

BEN - RYG - BICEPS

OL SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

DØDLØFT

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 85kg

1 set x 10reps @ 85kg

1 set x 10reps @ 85kg

1 set x 10reps @ 85kg

1 set x 10reps @ 85kg

1 set x 10reps @ 85kg

CHINS

1set x 8reps @ BW

1set x 7reps @ BW

... havde simpelthen så meget doms i brystet at det begrænsede mig i øvelsen :blink:

T-BAR ROW in the corner :tongue:

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 35kg

1set x 15reps @ 45kg

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 50kg

... sad rigtigt godt efter dødløften

SUPPORTED BB ROW

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 40kg

BAGSKULDER, maskine

1set x 11reps @ 25kg

1set x 12reps @ 25kg

1set x 15reps @ 25kg

STIVARMET PULLDOWN

1set x 20reps @ 50kg

1set x 19reps @ 50kg

BICEPS DB ALTERNATECURL

1set x 12reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

BICEPS DB HAMMERCURL

1set x 10reps @ 15kg

1set x 12reps @ 15kg

BICEPS DB FRONTCURL

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 12kg

God træning :firebounce: Er langt om længe ved at være 100% i humør og energi igen :cheer:

Men så kom turen hjem så.....

POWERWALK

¤ 45 minutter

Havde kørt med Kragen til træning men eftersom han manglede 1 time, da jeg var færdig, så valgte jeg at gå hjem! Halvvejs hjemme kom jeg i tanker om at jeg ikke havde husnøglerne med :4slap: det var jo ikke nødvendigt da meningen jo var at vi skulle have fulgtes! NÅ ... men besluttede jeg ikke gad gå tilbage tik OBBC, da Kragen jo havde sagt at det maks ville tage 45 minutter før han var færdig, så jeg kunne vel regne med at han var hjemme lidt efter halvsyv :smile:

.... men det var han ikke!!

Jeg ankom til hoveddøren 18:40 efter at have taget en omvej gennnem Netto, Fakta og REMA1000 :tongue: og den lange tur rundt om blokken. Herefter sad jeg så tålmodigt og frøs min røv fast til fortorvet i 30 minutter indtil min radio løb tør for strøm og jeg var gennem kold :cold: men endnu ingen Krage i sigte ....

Løsning... gik op til det lokale pizzaria og bestilte en pitabrød med kylling og satte derefter min is-numze i kurvestolen, hvor jeg fik lov at sidde i 20 minutter før mit pitabrød var færdigt og jeg lige havde nået at få varmen igen og læst dagens avis.

Herefter trippede jeg så hjem mod lejligheden med posen i hånden, og hvem ser jeg køre ind på vejen, i det jeg runder hjørnet --> det var jo Kragefar blot 1 time senere hjemme end hvad han forudsagde i OBBC :blink: Manden havde rent faktisk trænet i over 3 timer :cry:

Fik prottet mit pitabrød med stor fryd og herefter stod den på et langt bad for at tø lidt mere op ... utroligt at jeg ikke blev hidsig af at skulle vente :blink: jeg begynder virkelig at have overskud igen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Herefter trippede jeg så hjem mod lejligheden med posen i hånden, og hvem ser jeg køre ind på vejen, i det jeg runder hjørnet --> det var jo Kragefar blot 1 time senere hjemme end hvad han forudsagde i OBBC :blink: Manden havde rent faktisk trænet i over 3 timer :cry:

Fik prottet mit pitabrød med stor fryd og herefter stod den på et langt bad for at tø lidt mere op ... utroligt at jeg ikke blev hidsig af at skulle vente :blink: jeg begynder virkelig at have overskud igen :innocent:

Et hvert parforholds store test :tongue: . Imponerende, at du ikke flippede ud. Respekt. Den var aldrig gået hjemme hos os :nono::rocketwhore:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Jeg ser, at du står på nomineringslisten til VM i bænkpres. Men ud fra din træning at bedømme ligner det jo ikke ligefrem konkurrenceforberedelse. Er det et stævne du skal deltage i? Såfremt ja, hvornår begynder du så på mere stævnespecifik træning? :smile:

Skal så meget andet omkring weekenderne i december så meldte fra for flere uger siden :wink:

Link to comment
Share on other sites

Et hvert patforholds store test :tongue: . Imponerende, at du ikke flippede ud. Respekt. Den var aldrig gået hjemme hos os :nono::rocketwhore:

Nu var det jo ikke Kragens skyld!!

Jeg kunne jo sørge for uanset havd ALTID at have mine nøgler på mig og ikke mindst tjekke om jeg har dem før jeg forlader klubben på gåben :rolleyes:

... at Kragen så træner + 3 timer er jo bare sort uheld og selvfølgelig skal manden have lov at træne så han kan blive endnu større og mere lækker :tongue4: (selvom det selvfølgelig er MEGET svært :innocent: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvad kan være vigtigere end et VM? Julestue hos svigerfamilien? :nonono:

Hvordan ser dine fremtidsplaner ud? Har du helt droppet styrkeløften eller er det noget du vil vende tilbage til? :smile:

VM i bænkpres er ikke ultimo det vigtigste i min verden ... det er at få mit liv til at dreje rundt ved eks. at lave nogle opgaver for min sponsorer der støtter mig i hoved og røv (bogstavligt talt) og som har valgt at smide en del penge efter mig næste år :rolleyes:

Ikke så fedt hvis man ikke har nogen penge til at betale husleje og råd til at få vasket tøj ... men nåååå hvad... jeg var jo til VM i bænkpres :wink:

... og valget var heller ikke så svært eftersom der allerede er VM i maj igen samt at bænkpres ikke er noget som sådan løber sin vej... det er lettere at være SL'er også på den anden side af de 30 men en fuldtidskarriere som læge hvorimod at være fitnesstøz :slut: godt kan være svært til den tid!

Min første priotet når vi snakker sport er 110% fitness i disse år og kan jeg så overskue det rent træningsmæssigt så er jeg også game på BP som jeg jo ææælsker :4heart: men økonomien skal også hænge sammen og det har været et dyrt år i år :sneaky2: og Niels S. havde da også fuld forståelse for min priotet med at gå efter sponsorstøtten :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 10. November

FORMIDDAGSCARDIO kl. 9:15

POWERWALK + 7kg

¤ 60 minutter

Sov fra vækkeuret i morges hvorfor det blev en sen tur :rolleyes:

Efter middag skulle Kragen :wub: og undertegnet ud at kigge på lejlighed i Odense centrum!

Lejligheden var en meget lækker taglejlighed med hanekam og 3 værelse ialt 100 kvm... men opgangen var rædselsfuld og slet ikke vedligeholdt samt der gik ikke lang tid fra vi var trådt ind af døren til den nuværender lejer begyndte at fortælle om den rædselsfulde og psykisk syge underbo som havde irriteret dem i al den tid de havde boet der med kraftige udbrud og høj musik på de mærkeligste timer af døgnet :raisebrow:

... så da vi trippede ned fra 4. sal var vi enige om at det ikke liiiiige var stedet :innocent:

Vi fik os efterfølgende en hyggelig tur gennem Odense City --> Kragefar +98kg :wink: med kebab i hånden og mig med jordbær/vanilje softice i den ene og et nougatbrud fra Frelsens i den anden hånd :4mewantfood:

En RIGTIG HYGGEDAG ... også i de efterfølgende timer :4whistling: :blush:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Vi fik os efterfølgende en hyggelig tur gennem Odense City --> Kragefar +98kg :wink: med kebab i hånden og mig med jordbær/vanilje softice i den ene og et nougatbrud fra Frelsens i den anden hånd :4mewantfood:

Hehe - I har virkelig været et yndigt par på promenade :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå Ja... vejede mig i morges... har ikke gidet veje mig om morgenen siden DM lige bortset fra sidste ugen siden jeg startede et par nye kosttilskud herunder VAULT fra SAN (går ud fra jeg godt kan nævne det da min sponsorer ikke sælger det i DK??!)

Vejer mig altid inden jeg starter et kosttilskud som gerne skulle påvirke muskulaturen... og VUPS ... på trods af kalorierestriktion og gennemsnitlig 2200 kalorier per dag så har jeg gainet 2.8 kg og vejede i morges lidt under 73 kg :blink:

Nu vejer jeg mig om en uges tid igen og så må vi se om virkningen vedligeholdes... dog fortsætter jeg et moderat kalorieunderskud set på uge basis, for at forhindre for stor muskeltilvækst :unhappy:

Har faktisk også igår kunne mærke en markant forbedring i mit pres i squat'en i forhold til sidste uge men om det skal tilskrives at jeg nu er ved at vænne mig til squat hver 2. dag eller om det skyldes tilskuddet er ikke godt nemt at sige endnu... men en ting er sikkert jeg er blevet lidt over 4% tungere :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Min profil på Iform.no

KLIKELIK

Har også lavet en ny sektion på ATHLETIC.DK med lidt løst og fast

WHAT's UP

Meget sjovt hvordan du beskriver ham FEVER:

Den ene er FEVERs logbog. FEVER er altid inspirerend og har et kollossalt overskud til både sin sport men ikke mindst andre mennesker såsom hans datter og kone Åsa. FEVER er altid god for mange sjove billeder og beretninger fra sin hverdag, træning, stævner, besøg osv. og ikke mindst han entusiamse omkring hans kone Åse og hendes deltagelse i maraton og bodyfitness er smittedende. Ved siden af er FEVER selv aktiv atlet i både bodybuilding og har løbet flere maraton... VILDT!

Hvis jeg nu bytter FEVERS navn ud med dit og et par små rettelser:

ANGEL er altid inspirerend og har et kollossalt overskud til både sin sport men ikke mindst andre mennesker. ANGEL er altid god for mange sjove billeder og beretninger fra sin hverdag, træning, stævner, besøg osv. og ikke mindst hendes entusiamse omkring hendes kæreste og hans deltagelse i BB er smittedende. Ved siden af er ANGEL selv aktiv atlet i styrkeløft og bodyfitness... VILDT!

Så er jeg ret sikker på at det er sådan de fleste mennesker ser på dig :wink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder spændende med det VAULT fra SAN. Hvad er det for noget og hvad ligger prisen på? Du må endelig vende tilbage med rapport om hvordan du responderer på det. Jeg håber ikke jeg overskrider reglerne med dette indlæg... Hvis ja må du meget gerne sende en pm om det Angel. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder spændende med det VAULT fra SAN. Hvad er det for noget og hvad ligger prisen på? Du må endelig vende tilbage med rapport om hvordan du responderer på det. Jeg håber ikke jeg overskrider reglerne med dette indlæg... Hvis ja må du meget gerne sende en pm om det Angel. :cooldance:

Du kan læse mere HER

... aner ikke hvad det koster i DK eftersom jeg "plagede" en af min sponsorer om at skaffe det hjem til mig da jeg gerne ville prøve det :innocent:

(de fører det ikke normalt)

Link to comment
Share on other sites

The Vault siger du..... :innocent: hehe.... ill' be testing that shit from tomorrow eller ihvertfald når vores fucked up postbud letter sin røv :laugh: så er da glad for at du allerede nu kan sige god for det..... :cooldance:

ser godt ud med træningen som altid.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sejt med den artikel i Iform.no :4thumbup:

Man skal godt nok stå tidligt op, hvis man skal følge med i alle dine gøremål :blink:

Der sker så meget i din log/dit liv, at man kommer langt bagud, hvis man ikke får læst i din log hver dag.

Og så meget som jeg har om ørerne, er det umuligt for mig at følge med hver dag, men jeg prøver at være opdateret, så vidt det nu er muligt :smile:

Vil jo så gerne følge din spændende og motiverende log :bigsmile:

Girl You rock :4heart: :wink:

Masser af :4winkkiss: fra J-man :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 11. November

MORGENCARDIO kl. 8:15

POWERWALK + 7 kg

¤ 50 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 12:30

BEN - BRYST

BÆNKPRES

1 set x 20reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 55kg

1 set x 10reps @ 55kg

1 set x 10reps @ 55kg

1 set x 10reps @ 55kg

1 set x 10reps @ 55kg

OL SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

...kørte fint - fik dog trænet lidt rigeligt butt på de sidste tunge løft i følge Kragen :tongue:

LEG EXTENSION

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 8reps @ 130lb

1 set x 8reps @ 130lb

1 set x 5reps @ 150lb

1 set x 5reps @ 150lb

LEG CURL

1 set x 15reps @ 80lb

1 set x 15reps @ 90lb

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 13reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 100lb

ABDUCTOR

1 set x 15reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 110lb

1 set x 15reps @ 110lb

HYPEREXTENSION

1 set x 10reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

God omgang med dejligt selskab :wub:

Fik også et dejligt feedback fra en person som jeg lavede træningsprogram og diæt til for små 7 måneder siden. Hun havde nu tabt 7 kg (slank pige i forvejen) og havde nået sit mål... FEEE :4thumbup:

I går fik jeg også feedback fra en anden pige som jeg satte igang med nyt træningsprogram for 2 måneder siden og hun kunne berette at hun var blevet markant stærkere og kunne allerede nu se stor fremgang :4thumbup:

Det rykker lidt at få positiv feedback på det arbejde man laver og endnu mere federe, at det lykkes så godt for folk der følger ens råd... man kan jo ikke lade være at blive i tvivl ind imellem :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share