ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Det er tydeligt at du er blevet stærkere. Det kan ses på den gule farve. Du er faktisk blevet SÅ stærk at du i næste uge overvurderer dig selv og prøver på en PR i squat med 250 uden udstyr, helt alene. Det vil selvfølgelig slå dig ihjel, som den røde farve tydeligt markerer :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak for igår! Det var superhyggeligt (og også lidt mystisk :hippy:...glæder mig til at høre om I vendte tilbage til aura-standen! :w00t: ).

Det er da iøvrigt HELT VILDT så meget rødt der er på det første billede! :blink:

...og så kan du iøvrigt godt glemme alt om at kradse af de næste 60-70 år! NÅ! :mad:

Link to comment
Share on other sites

p.s. Lig lige mærke til hvordan jeg har udviklet "is-ånde" hvilket faktisk godt kan tages mere eller mindre bogstavligt --> Jeg siger hvad jeg mener om andre mennesker!!

Jeg har jo lige fået rent besked i min log - så klart is-ånde helt bogstavligt :cold:

:tongue:

Er det her aura halløj noget du går meget op i ? Eller er det mere sådan for sjovt ?

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa og tak for sidst :bigsmile:

Hvis nogen har aura kendskab kunne det jo være sjovt at høre deres fortolkning af mine farver om den stemmer overens med det jeg fik af vide igår :wink:

Ja nu ved jeg jo en hel del om den slags :4smartass: eller noget..... :unsure:

Må jo indrømme at jeg var ganske skeptisk overfor det stykke tekniske maskineri manden havde fået stablet på benene i sin fine stand.

Men må jo så nok også hellere tilføje at jeg også blev pisse bange for ham :ninja:

Mine aurafarver er blevet meget stærke over de sidste 3 år! Eftersigende fordi jeg er blevet en stærkere person, der ved hvad hun vil og ikke tvivler meget på at den vej der er valgt i livet er den rigtige... eller også er jeg ved at dø (hvilket vil ske indenfor de næste par uger :blink: )

SÅ! Nu er det på tide du får en hobby så du ikke har tid til fedte rundt med sætninger som dem dér! Hep hep :sneaky2:

p.s. Lig lige mærke til hvordan jeg har udviklet "is-ånde" hvilket faktisk godt kan tages mere eller mindre bogstavligt --> Jeg siger hvad jeg mener om andre mennesker!!

:annoyed: ja det kunne jeg da godt have fortalt dig...tsk tsk...

:laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Der er sørme nogen som er morgenfrisk :cooldance:

Definér frisk og jeg skal se om jeg kan falde ind i den kategori :wink:

Har lige fået en uventet fridag - og det gør jo altid godt :w00t:

p.s. Er du stadigvæk lige skeptisk??

Det var fanme skummelt!

Tænker at man kan tro på det eller lade vær, men uanset er det næsten umuligt ikke at gruble lidt over hvad et fremmed menneske sidder og siger til dig.....specielt når du ved noget af det passer 100% :blink:

Er stadigvæk jaloux over at du fik af vide du havde potentiale for at blive STUUUUR :4flex:

Utryg er blot et fattigt ord af den følelse jeg havde i kroppen derefter. Syntes altså det var mystisk at jeg lige skulle have det med......

Link to comment
Share on other sites

Det var fanme skummelt!

Tænker at man kan tro på det eller lade vær, men uanset er det næsten umuligt ikke at gruble lidt over hvad et fremmed menneske sidder og siger til dig.....specielt når du ved noget af det passer 100% :blink:

Jeg ved ikke længere om jeg synes det er skummelt men nærmere logisk!

Selvfølgelig er der nogle mennesker som er langt mere fintfølende når det kommer til andre mennesker, og som du skrev igår på din sms... så kan man vælge at bruge det de siger eller ej!

Hvis nogle ting rammer en - så gør de det jo nok af en grund - og hvorfor så ikke bruge det til noget :smile:

Utryg er blot et fattigt ord af den følelse jeg havde i kroppen derefter. Syntes altså det var mystisk at jeg lige skulle have det med......

... det var der jo nok en grund til ... men uanset hvad... LEE' :devil:

p.s. Undersøgte hvad den lys violette farve (stod for igår og hvorfor vi alle sammen havde den i mere eller mindre grad! Den ses som ofte hos kvinder og kaldes i daglig tale "den kvindelige intuition" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis nogle ting rammer en - så gør de det jo nok af en grund - og hvorfor så ikke bruge det til noget :smile:

Så enig så enig! Men stadig nemmere sagt end gjort!

p.s. Undersøgte hvad den lys violette farve (stod for igår og hvorfor vi alle sammen havde den i mere eller mindre grad! Den ses som ofte hos kvinder og kaldes i daglig tale "den kvindelige intuition" :wink:

Det er sgu da rigtigt! - Den snakkede han da godt nok en hel del om...men han sagde jo så meget at jeg ret hurtigt blev fyldt op med ord og forklaringer :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo lige fået rent besked i min log - så klart is-ånde helt bogstavligt :cold:

:tongue:

Er det her aura halløj noget du går meget op i ? Eller er det mere sådan for sjovt ?

MWHUAHAUA :lolabove:

Mht. det aura-halløj så har det "overnaturlige" altid interesseret mig og synes at aurafoto er en sjov kombination af den nuværende videnskab/fysik og så fortolkningen af det man ser :smile:

Det kameraet gør er blot at indfange de energifelter vores krop udstråler og så farve dem i deres korrekte farve ... dvs. ved hvilken frekvens vores forskellige felter svinger ved!

Disse farver fortolkes så ud fra deres sammenhæng, lag, placering osv. hvilket er en meget gammel videnskab og relateret til vores 7 chakra!

Aura er groft sagt en betegnelse for den Energimæssige udstråling som sjælen, mentallegemet og astrallegemet samlet udstråler når disse energier mødes i det æteriske legeme.Aura kan også fortolkes som den selvstændige udstrålinger som hver person udsender og herefter kan fortolkes af clairvoyante som har evnen til at fornemme de forskellige farver eller kan tolke det fra foto.

Derimod kan det som kaldes æter-legemet lejlighedsvis ses med det fysiske øje som en svag, lysende, gråviolet tåge som findes nogle centimeter udfra kroppen. Hvor kraftig æterlegemet er afhænger af personens sundhedstilstand.

... alt sammen meget interessant i min verden, da vi ikke kommer udenom at disse ting eksisterer og de rent videnskabeligt ikke kan bortbevises og de rent faktisk kan ses og opfanges med nutidens maskineri :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel :wink:

Tror dette er min første hilsen i din log - så hej :smile:

Jeg så jo lige ordet "aura" og så blev jeg så tændt at jeg MÅTTE skrive til dig. :w00t:

Jeg er nemlig healer og er lige blevet indviet i at kunne "chakra-healing" og er i den forbindelse i gang med at læse "chakra-håndbogen" :smile: af Shalila Sharamon & Bodo J. Baginski. Den koster 178 kr og er udgivet på forlaget Sphinx.

Den vil jeg anbefale dig at læse hvis du har interesse for den slags. Den kan også fortælle dig en masse om hvad de forskellige farver betyder osv.

:blush:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel :wink:

Tror dette er min første hilsen i din log - så hej :smile:

Jeg så jo lige ordet "aura" og så blev jeg så tændt at jeg MÅTTE skrive til dig. :w00t:

Jeg er nemlig healer og er lige blevet indviet i at kunne "chakra-healing" og er i den forbindelse i gang med at læse "chakra-håndbogen" :smile: af Shalila Sharamon & Bodo J. Baginski. Den koster 178 kr og er udgivet på forlaget Sphinx.

Den vil jeg anbefale dig at læse hvis du har interesse for den slags. Den kan også fortælle dig en masse om hvad de forskellige farver betyder osv.

:blush:

Jamen hej der MissDumbell

Dejligt at vide vi har en healer i blandt os :4thumbup:

Det kan være du kan få os ned på jorden igen når ego'et bliver for stort :innocent:

Mht. bogen så vil jeg da kigge nærmere på den, men har dog allerede 1½ hylde herhjemme med diverse bøger som er mine absolutte favoritter og nøje udvalgt... herunder 5-6 stk omkring chakra-balancering og aurafarver!

Det nyeste jeg er gået igang med er at læse omkring og lytte til PrimaSounds og Chakra toner, hvilket er virkelig underlig lyd men har en meget interessant virkning på dig :blink:

Hvis du ikke allerede kender til det burde du kigge nærmere ind i det :bigsmile:

No

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jamen hej der MissDumbell

Dejligt at vide vi har en healer i blandt os :4thumbup:

Det kan være du kan få os ned på jorden igen når ego'et bliver for stort :innocent:

Mht. bogen så vil jeg da kigge nærmere på den, men har dog allerede 1½ hylde herhjemme med diverse bøger som er mine absolutte favoritter og nøje udvalgt... herunder 5-6 stk omkring chakra-balancering og aurafarver!

Det nyeste jeg er gået igang med er at læse omkring og lytte til PrimaSounds og Chakra toner, hvilket er virkelig underlig lyd men har en meget interessant virkning på dig :blink:

Hvis du ikke allerede kender til det burde du kigge nærmere ind i det :bigsmile:

No

Jo en healer er altid god, selvom det er bedst med en der er discipline/Holy specced :wink:

Mht. Bøger er Prayer of fortitude I & II klart bedst, da det giver den bedste staminabuff FTW :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 4. November

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK + 7 kg

¤ 60 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:30

BEN

OL SQUAT

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 6reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

...kørte fint :4thumbup:

LEGPRESS

bred forstilling

1 set x 20reps @ slæde + 100kg

1 set x 15reps @ slæde + 150kg

1 set x 15reps @ slæde + 200kg

1 set x 15reps @ slæde + 200kg

1 set x 15reps @ slæde + 200kg

LEG EXTENSION

1 set x 15reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

ADDUCTOR, maskine

1 set x 15reps @ 130lb

1 set x 15reps @ 140lb

1 set x 15reps @ 150lb

1 set x 15reps @ 150lb

... og det var det :blink: Skulle også have kørt bryst men jeg bliver simpelthen så øm i skulderkapslen efter squat at jeg havde for mange smerter :4ranting: Løsning.... kør altid squat til sidst :4slap:

Link to comment
Share on other sites

The technique I suspect you are refering to, known as Kirlian photography, or if you use CCD cameras instead of ordinary photographic emulsions, as bioresonance electrography (or just bioelectrography for short), is little more than a charlatans magic trick designed to use seemingly complex scientific instruments to baffle people into a flase sense of perceived authority, which is then used to relieve them of hard earned cash.

But there is nothing tricky, mysterious, or amazing at all. It is often claimed that only the aura of living things (leaves, people's hands, etc.) can be photographed... well, this is kinda true, but if has nothing to do with some bioresonant "life force", but something alltogether more mundane... in fact what it effectively measures is perspiration. Anything that sweats will have an aura. Thankfully for the charlatans, people who are in a more excited state sweat more, and so they will have a bigger aura, will believe that they have a greater life force, and will therefore be keen to part with any amount of cash that the charalatan so desires (what need do you have of money if you have such a great "life force").

What is actually being photographed is an image caused by what is known as a corona plasma discharge generated when you apply a high voltage, high frequency, electromagnetic field to any electrically conducting object. A Corona discharge is very similar to the kind of discharge that occurs with lightning. The reason things which sweat have a particularly impressive aura is because water vapour lowers the electrical breakdown voltage of air, so if you apply a high frequency, high voltage field to an object that gives off a lot of water vapour, it will have a larger discharge and hence a bigger aura.

Now, the proponents of aura photography often use as proof that it measure :life force" and bioenergetic fields, is the occasional formation of the image of a whole leaf by its aura, from a leaf that has had some part of it severed. So, how does the Kirlian photography of a leaf remember the leaf's shape when you cut a bit off? Well, Stephen Bosi and I did this experiment for "Today Tonight" a couple of months ago (some guy from Melbourne Uni was claiming you could increase your aura by wearing gawdy clothing). Take a leaf and put in onto a piece of photographic paper. Next, tear a part of the leaf off, and apply your high voltage to get a corona discharge. If you're lucky and the leafy was very fresh you will see a halo around the area from where the leaf had been removed.

Why is this? From the moment you remove the leaf from the tree is start to perspire. Luckily, the emulsion of photographic paper just happens to absorb water really well, so when you place the leaf on the photographic paper it perspires onto the photographic paper, and that perspiration stays there even after you remove part of the leaf. It is this perspiration that is causing the "missing halo"... not some mystical bioenergy of the leaf. Indeed, if such bioenergy really did exist, why does no-one ever find the halo of the rest of the tree from which the leaf was picked?

Link to comment
Share on other sites

Kirlian fotografi er en ting ... aurafotografi er en anden :wink:

Aurafotografi er det elektromagnetiske felt (baseret på det Ayurvediske system og dets meridian baner i håndfladerne) kortlagt gennem koding af de forskellige baners energi niveau. De forskellige energiniveauer/frekvenser farvelægges så efter deres korresponderende farve.

Det er lidt som at få taget en fedtmåling via modstandsmåling - blot her beregnes modstanden i de forskllige baner og farvelægges svarende til styrke og frekvens og et overodnet billed tegnes i stedet for et print med fedt% (lidt groft sagt altså :smile: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 8. November

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 12:30

BRYST - TRICEPS - LÆG - MAVE

POWERWALK

¤ 25 minutter

incline: 5

BÆNKPRES

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 8reps @ 55kg

1set x 8reps @ 55kg

1set x 8reps @ 55kg

1set x 8reps @ 55kg

1set x 8reps @ 55kg

MAVE, LIGE - floating crunch

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

MAVE, NEDRE INDRE MUSKEL

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

.. udført liggende på vandret bænk med benene hængende vandret og frit ud over bænken samt fuld kontraktion i den nedre del, herefter sænker man benene så meget som kontraktionen i mavemusklerne tillader og fører dem derefter op til vandret igen meget langsomt ... UFATTELIGT HÅRDT :blink: men absolut et hit :cheer:

MAVE, SKRÅ

1set x 10reps @ BW

1set x 12reps @ 70lb

1set x 12reps @ 70lb

SKRÅ DB PRESS

1set x 10reps @ 2 x 20kg

1set x 10reps @ 2 x 22.5kg

1set x 10reps @ 2 x 22.5kg

PULLOVER

1set x 10reps @ 28kg

1set x 8reps @ 32kg

1set x 7reps @ 32kg

DIPS

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

TRICEPS KABEL PUSHDOWN

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 13reps @ 70kg

FRONT DB RAISE

skråt ind foran, underhånd

1set x 8reps @ 5kg

1set x 10reps @ 8kg

1set x 8reps @ 10kg

SEATED CALF RAISE

1set x 15reps @ 40kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 14reps @ 60kg

1set x 16reps @ 60kg

1set x 18reps @ 60kg

1set x 20reps @ 60kg

+ til sidst en let omgang laterals med fokus på peak-kontraktion i top og til sidst lidt syretræning :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Fandme stærkt kørt i læg, engel :clap:

Så kommer den sædvanlige frase... det var en let dag :4flex: :innocent:

Har kørt 130kg med 4 reps som maks (battlede lidt med Kragen) og ligger normalt omkring 10-15 reps med 100 kg :innocent:

Ved ikke hvad det er med min læg men den er sindssygt stærk og har været det alle år :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så kommer den sædvanlige frase... det var en let dag :4flex: :innocent:

Har kørt 130kg med 4 reps som maks (battlede lidt med Kragen) og ligger normalt omkring 10-15 reps med 100 kg :innocent:

Ved ikke hvad det er med min læg men den er sindssygt stærk og har været det alle år :blink:

:sneaky2: Unreal!

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share