ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tør du stadigvæk godt komme og overnatte :wink:

... man ved jo aldrig hvad jeg finder på at hive dig i af kostumer :innocent:

Bange for dig??? HA! -Det kan godt være du er stærkere end mig men du er ikke længere end du bedre kan ligge ned! :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det kan du bande på det bliver!!! :w00t::cooldance::wink:

Træk i de lange underhylere og spændetrøje: SHEILA IS COMING!!! :banana3:

Ja... og jeg går så i mellemtiden og øver mig på en Shiela...sådan i ny og næ på mere eller mindre frivillige ofre :innocent:

post-363-1130793307_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 1. NovemberOktober

MORGENCARDIO kl. 8:30

POWERWALK + 7kg

¤ 60 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:45

TRICEPS - BICEPS - MAVE

SMAL BÆNKPRES

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 45kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 55kg

1set x 6reps @ 60kg

1set x 6reps @ 60kg

BÆNKPRES, eksplosiv

5set x 3reps @ 50kg

PULLOVER

1set x 12reps @ 28kg

1set x 11reps @ 30kg

1set x 8reps @ 32kg

... fokuserede meget på sidste set i at ramme rigtigt i triceps hvilket lykkedes suverænt :4thumbup:

TRICEPS KABEL PUSHDOWN

1set x 20reps @ 50kg

1set x 13reps @ 65kg

1set x 8reps @ 80kg

MAVE, LIGE - floating crunch

1set x 19reps @ BW

1set x 17reps @ BW

1set x 15reps @ BW

MAVE, SKRÅ - floating crunch

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

BICEPS CURL

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 15kg

BICEPS FRONT CURL

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 13kg

ARCTRAINER

¤ 20 minutter

niveau: 35

incline: 5-6

Virkelig god træningsomgang hvad alt gælder :blahblah::innocent: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hæ hæ....

Så er jeg kommet på den europæiske rangeringsliste :innocent:

KLIK

Rangere som nr. 64 med samme antal point som nr. 60!

Listen er blandet for alle tre bodyfitness-klasser for piger så det er da meget cool!! :cheer:

...lover at jeg nok skal rykke op længere på listen næste år :4flex: vil i hvert tilfælde gøre mit bedste

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hæ hæ....

Så er jeg kommet på den europæiske rangeringsliste :innocent:

KLIK

Rangere som nr. 64 med samme antal point som nr. 60!

Listen er blandet for alle tre bodyfitness-klasser for piger så det er da meget cool!! :cheer:

...lover at jeg nok skal rykke op længere på listen næste år :4flex: vil i hvert tilfælde gøre mit bedste

:w00t:

Skide flot engel :wink:

Og hvis ikke der er fremgang næste år så... :bottom::4whip: :4boxing: :dead_banana::4crutches:

Got it?!

Noget helt andet er... Ved du hvorfor der er SÅ mange dælens østeuropæere på de høje placeringer?

Hvad er det der gør, at det netop er dem der høster så mange medaljer disse år? Er der bare så mange flere atleter end i de vestlige lande eller..?

Link to comment
Share on other sites

Nr. 64 på den europæiske rangeringsliste ud af 102 :4thumbup: :cooldance: Tvivler ikke et sekund på at du også nok skal rykke længere op på listen næste år :bigsmile: I min verden, er bare det at stå på listen helt fantastisk og så er du enda placeret i den gode midte :1356:

Link to comment
Share on other sites

Skide flot engel :wink:

Og hvis ikke der er fremgang næste år så... :bottom::4whip: :4boxing: :dead_banana::4crutches:

Got it?!

hmmmmm.. den slags fungere nu ikke som en trussel på mig :4whistling:

... så du bliver nødt til at komme op med noget andet :wink:

Noget helt andet er... Ved du hvorfor der er SÅ mange dælens østeuropæere på de høje placeringer?

Hvad er det der gør, at det netop er dem der høster så mange medaljer disse år? Er der bare så mange flere atleter end i de vestlige lande eller..?

Østeuropæerne er suveræne pga. mange grunde...

- de deltagerne i stort set alle konkurrencer og blive derfor set meget af dommere rundt om i verden (STOR fordel)

- i mange lande er sporten statsstøtte og mange af atleterne er ligefrem fuldtidsansat til blot at stille op i BF

- de er støttet i hoved og R... både hvad angår korrekt træning og "kosttilskud"

- deres dommere har lavet indbyrdes aftaler om at stemme på hinandens atleter - hvilket vi kunne forstå på et par forskellige personer vi mødte til VM mere eller mindre var en offentlig hemmelighed og som de fleste mere eller mindre havde accepteret!!!

at de er dominerende skyldes derfor ikke at der er flere i konkurrencerne som det primære - dog stiller de altid med maksimalt tilladt antal modsat eks. mig der kommer ene og alene fra DK!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nr. 64 på den europæiske rangeringsliste ud af 102 :4thumbup: :cooldance: Tvivler ikke et sekund på at du også nok skal rykke længere op på listen næste år :bigsmile: I min verden, er bare det at stå på listen helt fantastisk og så er du enda placeret i den gode midte :1356:

Hmmmm ... der satte du lige streg under min aften Betina :blush: :4thumbup: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Bortset fra det er det en stor inspiration at følge en person der både træner på højt niveau og passer et krævende studie samtidig.

Du sætter en høj standard og det kan ikke aftvinge andet end respæækt!

:smile:

Jamen TAK :blush: for de flotte ord :w00t:

Vil nu gerne indrømme at det studiemæssigt kan være svært at følge med 100% specielt også her efter VM og DM hvor min hjerne har været lukket land og jeg har haft noget der minder om post-fødsels-depression :tongue: ikke mindst fordi det virkeligt tappede min krop med de to hårde dehydreringer og de sidste ugers diæt ... den har næsten ikke ville igang igen :blink:

...hvorfor jeg også tager konskvensen næste år og fordeler 1 semester ud over 1½-2 semester så der bliver plads til både et VM, DM og NM i månederne september og oktober samt et EM i foråret uden at det forhåbentligt kommer til at tage for hårdt på min psyke og ikke mindst studie og ORDENTLIG indlæring :wacko: Denne gang er der også den forskel at jeg ved hvad jeg går ind til og derfor kan være langt bedre forberedt på alle områder :4smartass:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share