ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det røde er en kombination af meget lys hud som lige har ligget og puttet under en varm dyne som fremhæves af dårlig farve korrektion i det kamera jeg har brugt .. prikkerne er fregner som du kan se på billedet :wink:

(er jo rødhåret :tongue: )

aaaaaaaaaaahh :tongue: nu kan jeg godt se det :tongue: DU KAN BARE UPLOADE NOGLE STØRRE BILLEDER :sneaky2::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Gisp, kommer det til at gå hurtigere endnu, sindssygt. Så var det alligevel mere behageligt at sidde i bilen og kigge på.

hæhæ ... men det slanker jo ikke ligefrem at sidde der :wink:

Det var ikke dig der dyttede vel?

Link to comment
Share on other sites

hæhæ ... men det slanker jo ikke ligefrem at sidde der :wink:

Det var ikke dig der dyttede vel?

Jeg er så åleslank i forvejen at det nærmest er for det bedste jeg sidder stille hele tiden. Jeg tror ikke jeg dyttede, jeg sad dog med nedrullet vindue og den obligatoriske arm i "vindueskarmen", i en lille fin rød Nissan Micra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så åleslank i forvejen at det nærmest er for det bedste jeg sidder stille hele tiden. Jeg tror ikke jeg dyttede, jeg sad dog med nedrullet vindue og den obligatoriske arm i "vindueskarmen", i en lille fin rød Nissan Micra.

Dvs. ÅL :tongue:

Bliver sgu så tit dyttet af og jeg kan aldrig finde ud af om det er nogle jeg kender, nogle der kender mig eller bare nogle som synes det er sjovt/eller jeg ser sjov ud når jeg powerwalker :blink:

Må jo lige holde øje efter ål i rød Nissan en anden gang :wink:

Link to comment
Share on other sites

vil bare lige sige at jeg følger din log og at din hjemmeside er blevet super flot... god inspiration når man selv gerne vil i samme retning... bare en lang vej.. men er da gået af den ritgige sti indtil nu... :smile:

Hej Hasgaard

Hvor dejligt at høre :w00t: :4thumbup:

Og SUPER fedt at du har et konkret mål... så er det bare at holde skruen i vandet og ikke mindst motivationen høj og så skal der nok ske ting og sager :superman:

/NO

Link to comment
Share on other sites

Hej Hasgaard

Hvor dejligt at høre :w00t: :4thumbup:

Og SUPER fedt at du har et konkret mål... så er det bare at holde skruen i vandet og ikke mindst motivationen høj og så skal der nok ske ting og sager :superman:

/NO

ja det er jo det... træningen har jeg intet problem med... det kommer helt af sig selv... det er mere kosten som halter... synes det er svært når andre spiser noget og man selv skal spise noget andet.. samtidig med at der ikke helt er forståelse for hvorfor man ikke bare kan spise den dressing og den sovs der nu engang er.. eller hvorfor man ikke spiser pomfritter eller hvad det nu måtte være.. og at skulle takke nej til en dessert når alle andre sidder og spiser.... på det punkt har jeg rygrad næsten som en husholdnings elastik... har overvejet at udregne kalorier og proteiner i nogle faste måltider så jeg ved helt nøjagtigt hvad der er i.. så det ikke bare er sådan ca. så man har fx. to morgen måltider og vælge i mellem.... 4 frokost osv......

Link to comment
Share on other sites

Hey Ginger-hon'!

Orv en fin ryg - du bli'r da så fantastisk når den bli'r rippet :4thumbup:

Og iøvrigt er sådan en lys fin hud meget smuk og estetisk - NÅ! :laugh:

Kærligste hilsner og al den bedste karma på træningsfronten!

Sally :smile:

P.S Ja, dit site er blevet meget lækkert på den der appetitlige-girley-facon. You go grrl!!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 26. August

CARDIO kl. 6:30

¤ POWERWALK 60 min

... Og så til sælgermøde i butikken kl 8:30 med sælger fra ODLO!!

DAMN - kunne slet ikke styre det - for vildt fedt svedtransporteredende tøj til løb og fitness bestilte lige en bunke forskllige ting til mig selv :blush:

En smart lille detalje ved ODLOs ting er at stoffet har indbygget sølvioner som forhindre dårlig lugt som mikrofibre stoffer ellers har en tendens til at udvikle over tid ... KLASSE :4thumbup:

(måske et emner at investere lidt penge i for visse styrkeløftere :wink: )

CARDIO kl. 13:30

¤ POWERWALK 45 min

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share