ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Træning d. 6/10 kl 6:30-8

Powerwalk 20 minutter

Eclipse 15 minutter

CII 5 minutter

UNDERARM

...superset med lille stang

BB wristcurl

80 reps :blink:

BB hammercurl

20 reps

BB bent over curl

15 reps

LÆG

Donkey raise

4set x 11reps @ 90-100-110-120kg

MAVE

MAve-skrå i maskine

2set x 12-10reps @ 70-90lb

RYG

Chins 15 reps...

blev kørt mere bredt end jeg behøves til konkurrence og i genneført godkendt stil :w00t:

Powerwalk 20 minutter

HUMØR MEGET højt.... 100% :firebounce: jeg skal jo have genopladet batterierne idag :w00t::wub:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HUMØR MEGET højt.... 100% :firebounce: jeg skal jo have genopladet batterierne idag :w00t::wub:

Desværre, har lige snakket med Kragefar..... efter 48 timers Jedi trix i hele universet og mangel på tunshakes, orker Kragefar ingen batteriopladning..... men så kan i da holde hinanden i hånden og drikke the.... det er også hyg'ligt :)

Link to comment
Share on other sites

HUMØR MEGET højt.... 100% :firebounce: jeg skal jo have genopladet batterierne idag  :w00t::wub:

Desværre, har lige snakket med Kragefar..... efter 48 timers Jedi trix i hele universet og mangel på tunshakes, orker Kragefar ingen batteriopladning..... men så kan i da holde hinanden i hånden og drikke the.... det er også hyg'ligt :)

Hov hov :blink: Jedi Trix genoplader rent faktisk ens energiniveau og Tunshakes er der nok af, så der er fuldt tryk på Kragen ;)

Link to comment
Share on other sites

din guddommelige chokoladekage!  :bigsmile:

og

på french toast med sirup hos Angel, nam nam!! Første gang jeg har smagt det og det er absolut ikke ringe!  Ca. 50 gr. prots ned i sækken og ud i gaanz!

Opskrifter? :poking: :4mewantfood: :tongue:

------------------------------------------------------

Synes i øvrigt, du har ret i det, du siger ang. at stresse/ikke at stresse. Sådan forsøger jeg også at leve. Fx ser jeg så godt som aldrig fjernsyn (at der ikke er antennestik på værelset, har måske også noget at gøre med det ;)). Men jeg har svært ved at sætte mig ned og sige så, nu læser du de her 20 sider biokemi - jeg bliver nemt distraheret, når jeg læser, hvilket selvfølgelig betyder, at alting tager ca. 100 gange så lang tid. :rolleyes: Og jeg får nemt dårlig samvittighed, hvis jeg ikke har læst, hvilket betyder, at jeg ofte sidder sent oppe og laver lektier => jeg får ikke sovet nok => ond cirkel. <_<

Nå, nok spamming af din log. :tongue:

Endnu engang tak for god inspiration. :)

:wave: Hoosier

Link to comment
Share on other sites

...jeg bliver nemt distraheret, når jeg læser, hvilket selvfølgelig betyder, at alting tager ca. 100 gange så lang tid.

Hoosier: Det samme her, med mindre jeg bruger læsebriller (måske et tip?) :)

Det kunne være - jeg er rimeligt nærsynet og bruger kontaktlinser?!? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hov hov :blink: Jedi Trix genoplader rent faktisk ens energiniveau og Tunshakes er der nok af, så der er fuldt tryk på Kragen ;)

Go Kragefar, go! :bigsmile:

Du må hellere tag en dobbelt up på den tunshake..... it's gonna be a loooooong battericharge! :devil:

Ved ikke om Angel har fortalt det..... jeg kan desværre ikke komme til Århus på fredag alligevel, pga opgaven har jeg hverken tid eller overkud..... ville ellers gerne ha' bræææændt og til Uni-fest :(

Tilgengæld kan jeg så liiige orke at brænde med Brændborg drengene ;)

Men englen fortæller at du kommer til O'ense snart? Så brænder du med Power Possét og Slemborg Crewet.... vi kan sikkert hive nogle PR's ud af dig! B) :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hoosier: Hvis linserne passer, så burde det egentlig ikke være problemet. Men du kan investere i et par af de der plastic-læsebriller til gammelmandslangsynede (koster vel 30 kr) med styrken +1 og tage uden på kontaktlinserne. Øjnene slapper noget mere af under læsningen, så :)

AF>> Det lyder som en god ide. Dengang jeg havde briller, var det i øvrigt også med overgang, hvilket der ikke er i mine linser. Tror, jeg vil prøve dit forslag - det kan i hvert fald ikke skade. :) Mange tak. :bigsmile:

Angel>> Undskyld spammingen i din log. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om Angel har fortalt det..... jeg kan desværre ikke komme til Århus på fredag alligevel, pga opgaven har jeg hverken tid eller overkud..... ville ellers gerne ha' bræææændt og til Uni-fest

Uni fest på Århus Universitet siger i!?

Cool nok hvis det er det, der er ment!

Hvem kommer?

Link to comment
Share on other sites

Uni fest på Århus Universitet siger i!?

Cool nok hvis det er det, der er ment!

Hvem kommer?

Som sagt, jeg ville enormt gerne afsted til Århus Uni-fest, jeg har en moooch go' kumpel som læser Brasiliansk der, men desværre tillader tiden det ikke! :(

Sidst jeg var til Århus Uni-fest var i maj, hvor de havde Hawaii tema.... kæft nogle dukker der rendte rundt :drool:

Søde tøsebørn i batskørter og bikinitoppe... for ikke at tale om de 2 piger som stod i indgangen og gav fyrene krans.... om halsen :lol: :dropjaw:

Det ku' Baardi godt li' B)

Desværre var jeg så stinkende at jeg næsten afslog en pige om at "se" hendes lejlighed :blink:

Jeg tror man skal være inviteret af en studerende på Uni....... kræver billet og sårn'

Denne gang er der tysker tema, så find lederhoserne frem og party! :bigsmile:

Hvis du kan komme til fest der, kan det klart anbefales.... deres fester bliver altid "sponsoret" af Ceres... fadbamser 10 kr og froc og deslige 15 kr :)

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, jeg ville enormt gerne afsted til Århus Uni-fest, jeg har en moooch go' kumpel som læser Brasiliansk der, men desværre tillader tiden det ikke! 

Sidst jeg var til Århus Uni-fest var i maj, hvor de havde Hawaii tema.... kæft nogle dukker der rendte rundt 

Søde tøsebørn i batskørter og bikinitoppe... for ikke at tale om de 2 piger som stod i indgangen og gav fyrene krans.... om halsen 

Det ku' Baardi godt li' 

Desværre var jeg så stinkende at jeg næsten afslog en pige om at "se" hendes lejlighed 

Jeg tror man skal være inviteret af en studerende på Uni....... kræver billet og sårn'

Denne gang er der tysker tema, så find lederhoserne frem og party! 

Hvis du kan komme til fest der, kan det klart anbefales.... deres fester bliver altid "sponsoret" af Ceres... fadbamser 10 kr og froc og deslige 15 kr

Vores tema er "uniform".

Hvem skulle du have fulgtes med? -Nogen fra MOL eller hvad?

Billetter kan købes ved indgangen. Så koster de bare 10kr mere.

Link to comment
Share on other sites

Hvem skulle du have fulgtes med? -Nogen fra MOL eller hvad?
jeg har en moooch go' kumpel som læser Brasiliansk der, men desværre tillader tiden det ikke! 

;)

Vores tema er "uniform".

Billetter kan købes ved indgangen. Så koster de bare 10kr mere.

Hvad ved jeg, jeg fik bare stukket en billet i hånden :)

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 8/10 kl 17:30-19:25

Eclipse 22 minutter

Dips 32 stk

...lidt carbdepleted - loader op i dag og så tager jeg 6 dage til på low carb :unsure:

Chins 13 stk

...kørte fint

BEN

Squat-maskine

6set x 10reps @ 100-100-110-120-130-140kg

Leg press

3set x 8reps @ 200-225-250kg

Lunges

4set x 8-10-12-10reps @ 20-40-50-60kg

...mine balder var faktisk godt ømme ;) men det var helt godt at køre lunges alligevel

Goodmorning

3set x 10reps @ 30-40-50kg

Legcurl

3set x 8-8-6reps @ 95-105-115lb

BICEPS

DB curl

3set x 8-7-7reps @ 13-15-17kg

UNDERARM ...superset med lille stang + 5kg

BB wrist curl

35-30reps

BB hammercurl

10-10reps

BB bent over curl

10-10reps

Powerwalk

20 minutter

Træningen i dag var OK, men jeg følte mig nu lidt brugt selvom det var 3 dage siden jeg havde trænet "rigtigt" tungt!!! Mine ben var tunge at få igang og faktisk lidt ømme.... ;)

De sidste par dage har været præget af ikke så meget søvn som jeg plejer, lidt for meget aktivitet og selvfølgelig diæt...

Jeg har lige måtte sende Kern og Henning hjem (de kom for at hjælpe med mine nye comp :) ) meeeeeen jeg kunne ikke mere.... :wacko: (og blev vist lidt uselskabelig!!) nu tager jeg så en lille ½ time på øjet mens min nye harddisk bliver formateret færdig.... og så lige et par enkle ting og så rigtigt i seng bagefter... :angelgrin:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 9/10 kl. 10-10:55

Powerwalk 45 minutter

Posering 7 minutter Line-up

Træning torsdag d. 9/10 kl. 17:25-19:35

SKULDER / BICEPS / MAVE

...Skulderpres superset'et med skrå mave

Skulderpres

4set x 15-10-10-5reps @ 13-15-17-19kg

4set x 8-7-9-7reps @ 17kg

Skrå mave-maskine

5set x 15-13-9-7-10reps @ 90-110-130-150-110lb

...Bænkpres superset'et med paddedcrunch

Bænkpres

6set x 20-10-5-5-2-2reps @ 20-40-50-50-60-60kg

Padded crunch

2set x 25-20reps

Dips 16reps

...superset mellem laterals og preacher curl

Laterals - maskine

4set x 12-10-9-7reps @ 40-45-50-55lb

Preachercurl - maskine

4set x 15-12-15-12reps @ 20kg

...FIK VIRKELIGT BRÆÆÆÆNDT MINE BICEPS AF :w00t:

...superset mellem bent over rows, hammercurl og front curl

(først 10 reps, så hammercurl, så 10 reps, så front curl, så 10 reps, slut hammercurl)

Bent over rows

3set x 10reps @ lille stang + 20kg

2set x 10reps @ lille stang + 20kg

Hammercurl / Front curl

3set x 5reps @ 12kg

2set x 5reps @ 12kg

Bagskulder-maskine

1set x 18reps @ 30kg

CII 1 minut eksplosivt - 299 meter

Jeg er tæt ved de 300 meter nu :bigsmile:

Powerwalk 20 minutter

TRÆNINGSINTENSITET SKIDE GOD - 98% :bunny:

HUMØR I TOP 96% :firebounce:

:angelgrin:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 10/10 kl 14:15-15:15

Eclipse 35 minutter

Powerwalk 20 minutter

God energi og lyst - havde lidt svært ved bare at passere vægtrummet uden at gribe lidt i jernet :lol: meeeen energien skulle kun bruges på cardio idag!!! <_<

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 11/10 kl. 7:45-9

Powerwalk 50 minutter

Posering 7 minutter Line-up

Træning lørdag d. 11/10 kl. 15-17

Powerwalk 20 minutter

RYG + det løse

Dødløft YEAH BABY - for godt pump i dag :devil:

7set x 20-10-9-8-5-4-2reps @ 20-60-70-80-90-100-110kg

4set x 6reps @ 80kg .... pause 30 sekunder

Dips 24 reps

Chins

16 reps foran

8 reps bagved

11 reps foran

7 reps bagved

Læg - rotary press

3set x 40reps @ 110lb

Roning DB

3set x 6-5-4reps @ 35-40-40kg

...ramte perfekt og præcist, så syntes ikke det var nødvendigt med tungere vægt eller flere set!!

SAD HVOR DEN SKULLE :D

Roning - lav pulley, smalt håndtag ... syreset

1set x 10-12-30reps @ klods 12-9-6

Goodmorning

1set x 30reps @ 20kg

...stille og roligt for at stresse lænden af :)

Powerwalk 20 minutter

TRÆNINGSINTENSITET SKIDE GOD IGEN - 98% :bunny:

... om det skyldes mit humør, min form eller min nye mp3 med feeeeee techno - tjaaaaa :angelgrin:

HUMØR BUM BUM 94% :firebounce:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share