ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nøj, hvor er du da bare flot?! :bigsmile: :bblush:

Men lidt konstruktiv kritik, så synes jeg at dine biceps klart er din stærke side, og det overskygger måske triceps lidt. :unsure: (Hvis man sammenligner din biceps og triceps poses)

Flot juletræ i øvrigt. :4thumbup:

Og hvor er din wheels henne?! :angelgrin:

Altid godt med kritik....

Min triceps er desværre også svundet i størrelse efter de sidste 2 års dips-træning - ALT FOR MEGET HØJREP :unsure:

...og mine wheels!!! Jeg er ikke helt tryg ved at smide bukserne for Baardi endnu :lol: det gør jeg kun sammen med Kragen :wub:

Link to comment
Share on other sites

Fuck et juletræ.... :o

MEGET imponerende, det må jeg sgu sige :)

Ellers enig med XAX i at din biceps overtrumfer din triceps ret meget... din biceps er jo vildt sej ... især på det der stilfulde billede af den..

Nu gider jeg ikke at poste billeder alligevel (ikke når pigerne er større og stærkere ;) )

Link to comment
Share on other sites

Nu gider jeg ikke at poste billeder alligevel (ikke når pigerne er større og stærkere ;) )

:lol: :lol: :lol:

Husk vi alle skal begynde et sted....

Min begyndelse var 48-50kg og absolut ingen muskler - kunne knap nok bære en liter mælk hjem fra FØTEX :lol:

Link to comment
Share on other sites

Utrolig flotte abs du efterhånde har fået... COOL

Nå ja, det glemte jeg at nævne! MEGET imponerende :a-okhand: :worship::ilovemuscle: - sådan nogle vil jeg også have. :tongue:

Sådan nogle har du allerede....... ;)

De skal bare afdækkes ..... B)

Link to comment
Share on other sites

Jam' Engle-pige... med den fysik du fremviser her, er jeg RET sikker på at du kommer til at gøre mange af dine konkurrenter kede af det til konkurrencen.... :4flex: :evillaughter:

Jeg syntes nu at din triceps er pænt med, men de bliver måske lidt undertrykte ved synet af dine biceps.. :devil: (de er altså også naaasty' gode)

...og mine wheels!!! Jeg er ikke helt tryg ved at smide bukserne for Baardi endnu  det gør jeg kun sammen med Kragen 

Der er grænser for hvad Baardi kan tåle at se uden at gå i ekstase.... :tongue:

men ellers..... DAAAAAAAAAAAAAAAMN girl!! :blink::rolleyes: :respekt: :w00t:

Du nærmer dig så vidt jeg ved også konkurrencevægten, syntes også fedt% er ved at være der.... :)

Mass :wave:

Link to comment
Share on other sites

...og mine wheels!!! Jeg er ikke helt tryg ved at smide bukserne for Baardi endnu :lol: det gør jeg kun sammen med Kragen :wub:

:devil:

Ikke alene havde jeg æren af at tage billeder af Englen, "Ja kom, spænde... ja det er godt, og hvis du lige kan squeeze lidt mere i biceps..... sådan der ja, hold! *click*" :)

Så laver hun også go' mad, som sædvanligt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Utrolig flotte abs du efterhånde har fået... COOL

Nå ja, det glemte jeg at nævne! MEGET imponerende :a-okhand: :worship::ilovemuscle: - sådan nogle vil jeg også have. :tongue:

Sådan nogle har du allerede....... ;)

De skal bare afdækkes ..... B)

:lol: :lol: Ja, og det er så her, det virkelige arbejde begynder. :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share