ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvad er det lige præcis, der er trikket i det? :unsure:

Jeg har spurgt Ole Jensen om det, og han siger det er noget pjat!

Trikket er at drikke helt vildt meget væske for at drive væske ud af kroppen!!! :)

På samme tid indeholder cola jo koffein som yderligt forstærker den vanddrivende effekt :crazy:

OLE JENSEN - er det ikke ham med én tævepat??? :lol:

Hvad ved han om det??? Har han selv prøvet det under de rette forhold???

En ting er sikkert... store mængder væske er i sig selv vanddrivende - så bare det ene forhold er i sig selv nok til fjerne væske fra underhuden og ligger du dertil koffeinen, så kan ingen bestride, at du bliver mere dehydreret - SELV IKKE OLE JENSEN!!! ;)

Jeg kan blot konkludere at det virker :w00t:

Det så vildt godt ud i morges og til træning i dag kunne jeg næsten ikke kende mig selv!! :blink:

Farven bragte muskulaturen helt vildt godt frem, venerne var meget mere tydlige pga. væsken var fjernet fra underhuden og i det hele taget var det et langt kick :angelgrin:

Min opdeling i lårene var perfekt - må helst ikke blive mere tydlig nu - mine skrå mavemuskler gav fine striber og resten spillede egenligt også OK :firebounce:

Så det kan kun blive godt til konkurrencen - der er fire uger endnu, hvilket betyder at jeg kan nå at smide yderlig 2 kg fedt og nu var det endda kun en enkelt dag jeg brugte på dehydrering, næste gang bliver det 1½-2 dage plus 2 dage i tillæg med lavt væskeindtag og carbload, så det skal nok blive godt!!

Træning fredag d. 31/10 kl. 8-9

Powerwalk 55 minutter

Træning fredag d. 31/10 kl. 12:30-14

Cykle 20 minutter

BRYST / BICEPS / MAVE

...superset mellem mave og bænkpres

Bænkpres DB

7set x 10-10-10-8-6-4-2reps @ 17-19-21-23-25-27-29kg

Mave-skrå

3set x 10reps @ 90-010-110lb

Padded crunch

3set x 25-15-15reps @ BW

Mave skrå

2set x 14-12reps @ BW

Flyes - incline - DB

4set x 10reps @ 10-13-15-17kg

Bryst Dips

2set x 25-12reps @ BW+0-10kg

Chins 11 reps

Pullups 10 reps

...ufatteligt let :) fløj næsten op!!! :angelgrin:

Biceps curl DB

4set x 10-10-8-6reps @ 13-13-15-15kg

Preacher curl

4set x 12-9-9-9reps @ 20-25-25-25kg

Underarm m . lille stang

BB wrist curl 30reps

BB hammercurl 15reps

BB bent over curl 12reps

Biceps curl BB

3set x 10reps @ 20kg

Link to comment
Share on other sites

Èn tævepat!? Hehe... Det har jeg ikke set. :)

Men han sagde, det var lige så godt, bare at lade være med at drikke noget, og så ville få samme effekt, og at når man drak så meget cola, så kommer man over doping-grænsen.

Jeg har sgu ikke en skid forstand på det, men Ole plejer at have det.

Link to comment
Share on other sites

Men han sagde, det var lige så godt, bare at lade være med at drikke noget, og så ville få samme effekt, og at når man drak så meget cola, så kommer man over doping-grænsen.

Jeg har sgu ikke en skid forstand på det, men Ole plejer at have det.

Nu er koffein jo ikke på dopinglisten længere og hvis det var, så har den mængde jeg indtog en halvveringstid på 6 timer i kroppen og det er jo 3-4 dage før konkurrencen man drikker mængderne :D så ikke noget problem der!!

En anden ting er hvordan kost og træning virker for én person en anden ting er hvordan det virker for mig!!!

Derfor er en smart ting aldrig at udelukke noget, før man har prøvet det på sig selv!!! :)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Angel.... Dejligt at høre du er tilfreds og positiv :bigsmile::bigsmile:

Jeg har lige et par spørgsmål til dig..

Hvordan bestemte du dig for hvad du ville stille op i ?

Havde du en der vejledte dig ?

Jeg tænker på, BB eller fitness klasse og vægt...

Hvad hedder det præcis det du stiller op i ?

Jeg må sige jeg er imponeret over dit arbejde, og det virker som om du kører det hele selv.

Har du nogen til at hjælpe, støtte - lave noget mad til dig ;) - har snakket med et par tøser der har stillet i BB-klasser. Kunne forstå at de sidst i forløbet op til konkurrence, ikke har koncentration til dagligdagsting, så her må kærsten ta over... Har du oplevet det ??

Men du... held og lykke med det hele !!! Glæder mig meget til at se billeder og høre resultater

Link to comment
Share on other sites

Racermusen>

Hvordan bestemte du dig for hvad du ville stille op i ?
AF LYST :angelgrin: og fordi jeg godt kan lide udfordringer...

Jeg trænede BB i mange år og forsøgte hele 3 gange at træne op til DM i BB for juniorer!!

Men hver gang jeg nåede en fedtprocent på under 10 blev jeg syg <_<

Første gang fik jeg kyssesyge, hvilket sikkert bare var bad luck men selvfølgelig gjorde sygdommen det umuligt for mig at stille op, jeg tabte mig til under 48 kg og måtte bruge 2 år på at kæmpe mig op på over 60 kg igen!

Anden gang fik jeg lungebetændelse 1½ måned ud fra konkurrencen, her lå min fedt% på cirka 9 og alt gik rigtigt godt - senere viste det sig faktisk også at jeg som en af de få personer det sker for havde fået kyssesyge for anden gang!! ARGHHHHH :blink:

Tredje gang var for cirka 3 år siden og min sidste chance for DM for juniorer - her skete det samme - lungebetændelse som udviklede sig ret seriøst!!

Jeg er ikke sikker på om omstændighederne af min sygdom er den hårde træning, diæten eller bare bad luck!! Men jeg konkluderede efter tredje gang med sygdom at min krop ikke har det godt med under 10% fedt, hvorfor jeg midlertidigt har opgivet tanken om BB - måske prøver jeg igen om nogle år bare for sjov, men ikke på nuværende tidspunkt!!

Da jeg nu ikke kunne BB, blev jeg nødt til at kigge mig om efter noget andet og faldt over athletic fitness! Det tiltaler mig meget fordi det er symmetri, råstyrke og god kondi i en fin kombination - som sagt tidligere, så er jeg ikke badutspringer, hvorfor jeg ikke er interesseret i alm. fitness!

Nu prøver jeg også kræfter med bodyfitness næste efterår, men jeg synes klart at det mangler spændingsmomentet der ligger i styrkerunden med chins og dips som AF har!

Havde du en der vejledte dig ?

Ikke sådan rigtigt - jeg samler lidt op hist og her og prøver mig frem!

Jeg har over årene lært, at hvad der er et must for én person absolut ikke behøver at virke godt for mig og man ikke skal være bange for at eksperimentere med både træning og kost! Jeg har også oplevet at ting der virkede godt tidligere ikke har samme effekt i dag og det gælder både kost og træning. Så jeg tror at det er et absolut must at lytte til alle der har noget FORNUFTIGT at sige og som sagt ikke være bange for at gå nye veje! :bigsmile:

Jeg må sige jeg er imponeret over dit arbejde, og det virker som om du kører det hele selv.

Har du nogen til at hjælpe, støtte - lave noget mad til dig  ;) - har snakket med et par tøser der har stillet i BB-klasser. Kunne forstå at de sidst i forløbet op til konkurrence, ikke har koncentration til dagligdagsting, så her må kærsten ta over... Har du oplevet det ??

THX :firebounce:

Og jep .... jeg kører showet selv - VIL SELV - KAN SELV :bunny:

Laver også mad selv - jeg skal jo vide 100% hvad jeg putter i munden - nytter ikke hvis jeg er i tvivl om hvor mange kcal, protein, kulhydrat og fedt jeg har fået på en given dag!

Med hensyn til konc. så er fitness jo ikke overdrevet på samme måde som BB og du "straffer" heller ikke din krop nær så meget!

Jeg er også af den holdning at min sport ikke må påvirke min hverdag - jeg er ikke med på overdrevet og vil helle komme ind lidt for blød til en konkurrencen end at have været en hjerneblødning de sidste 2 måneder op til en K-dag!!

RESULTATSMÅL fremfor PRÆSTATIONSMÅL er det vigtigste :w00t: ... (hvis du spørger mig!!!)

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d 1/11 kl 8-9

Powerwalk 55 minutter .... SOOOOOM SÆDVANLIGT :blink:

3½ uge og så er det slut - glæder mig bare lidt til at sove længe i en weekend :)

Træning lørdag d 1/11 kl 15:30-16:45

RYG / SKULDER / TRICEPS ...lidt blandet godter :angelgrin:

Chins 10 reps

Dips 25 reps

Tri-chins 14 reps

...ingen til failure - let og elegant :devil: gnæææææk

Roning DB

3set x 6reps @ 32½-35-35kg

...superset mellem laterals i maskine og bent over rows

Bent over rows - smalt overhåndsgreb

5set x 10reps @ lille stang + 20kg

1set x 20 reps @ lille stang + 20kg

Laterals - maskine

5set x 10-10-10-8-6 @ 35-40-45-50-55lb

1set x 13-7reps @ 40-30lb

...superset mellem lat pulldown og triceps pushdown

Stivarmet Lat-pulldown

5set x 14-11-8-6-15reps @ 45-55-60-65-40kg

Triceps pushdown

5set x 12reps @ 40kg

...superset mellem pulldown i træktårn, triceps kickback og front curl

Pulldown

3set x 20reps @ klods 5

triceps kickback

2set x 10reps @ 10kg

triceps pushdown

2set x 8reps @ 10kg

...syrede bare så godt i underarme og ryg. Mine underarme er ved at blive godt udholdende efterhånden - hvilket da også bare manglede :chicken:

Formen så OK ud idag - kuløren hjælper altså gevaldigt på det, men der mangler stadigvæk et par kg fedt specielt armene, skulder og mave er mine problemområder, men mon ikke jeg når det!!! Jeg ved godt noget af det er væske meeeen hvor meget er aldrig godt at vide :unsure:

I aften nupper jeg 15 minutters line-up træning og hver aften fremover nu indtil jeg har været oppe på scenen!!! :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nu er koffein jo ikke på dopinglisten længere og hvis det var, så har den mængde jeg indtog en halvveringstid på 6 timer i kroppen og det er jo 3-4 dage før konkurrencen man drikker mængderne :D så ikke noget problem der!!

Koffein bliver først fjernet fra positivlisten 01.01.04 :)

Link to comment
Share on other sites

Nu er koffein jo ikke på dopinglisten længere og hvis det var, så har den mængde jeg indtog en halvveringstid på 6 timer i kroppen og det er jo 3-4 dage før konkurrencen man drikker mængderne :D så ikke noget problem der!!

Koffein bliver først fjernet fra positivlisten 01.01.04 :)

OK - THX

...men stadigvæk ikke noget problem!!

Link to comment
Share on other sites

Det så rigtig t godt ud i dag. Gad godt have set dig i går i monsterform med eevil vener :devil:

Mette sagde i dag, at hun synes du ser rigtigt godt ud, og så synes hun du er sej-GRRRRR

Var lidt ærgelig over hun ikke fik sagt det tuil dig selv, men jeg lovede at skrive det i din log :)

Link to comment
Share on other sites

HOLD DA OP - jeg har ikke skrevet noget i min log siden lørdag!! :unsure:

DAMN - jeg er ved at falde af på den.... :lol:

Træning søndag d. 2/11 kl. 9-10

Powerwalk 55 minutter

Træning mandag d. 3/11 kl. 8-9

Powerwalk 50 minutter

Posering 10 minutter Line-up træning

Træning mandag d. 3/11 kl. 16:45-18:30

BEN / MAVE

Leg press

8set x 10-10-10-9-8-7-12-12reps @ 150-150-200-240-280-300-200-200kg

...superset mellem leg extension og leg curl

Leg extension

6set x 12reps @ 70lb

2set x 20 reps @ 50lb

Leg curl

6set x 12reps @ 90lb

Goodmornings

3set x 20-12-12reps @ 20-40-40kg

Donkey raise - læg

4set x 15-14-13-12reps @ 90-100-110-120kg

Seated press - læg

3set x 20reps @ 15kg

Armbøjninger - smalle 30 reps

...til afveksling fra dips :D

Chins 10 reps

Mave

Diverse øvelser ....

REN OG SKÆR FITNESSTRÆNING :puke2: - hvilket jeg nok må leve med de næste 3 uger :blink:

Link to comment
Share on other sites

Leg press

8set x 10-10-10-9-8-7-12-12reps @ 150-150-200-240-280-300-200-200kg

DAMN, girl!!! :dropjaw:

Hvilken type er jeres leg press maskine? Den kan nok findes her

Maxpower> Det er den her....

Jeg har et godt benpres, men der maskinen er nu heller ikke så tungt!! Jeg har kørt lige nær de 400 kg med god stil - problemet er bare at når jeg runder de 360 kg så presse jeg også i mit underliv når vægten skal op igen, så jeg kører sjældent over de 360kg :D

Nå.... nu kommer der en lang træningsopdatering pga. MOLs nedtur

ØV ØV ØV - dumme hackere!!! :angry: :angry: :angry: Det kunne I ikke være bekendte!! :(

Træning tirsdag d. 4/11

kl. 8-9

Powerwalk 55 minutter

Kl. 16-18

Eclipse 20 minutter

BRYST / TRICEPS

Bænkpres DB

4set x 12-10-8-6reps @ 17.5-20-22.5-25g

5set x 4-3-3-3-3reps @ 27kg

Dips

1set x 45 reps @ BW

...kørte skiftevis brystdips / tricepsdips - så snart jeg døde på den ene øvelse kørte jeg den anden.

1set x 31 reps @ BW

...alminde smalle triceps dips - overraskede lidt mig selv ved at tage 31 reps eftersom jeg var total syret oven på de 45 reps

Flyes DB

4set x 9reps @ 15kg

Pullover

3set x 10reps @ 23kg

...superset mellem stivarmet pulldown og triceps pushdown

Stivarmet pulldown

4set x 12-9-9-7reps @ 50-60-60-60kg

Triceps pushdown

4set x 12-9-4-10reps @ 40-50-50-40kg

+ lidt underarm

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 5/11

kl. 8-9

Powerwalk 60 minutter

Træning torsdag d. 6/11

kl. 8-9

Powerwalk 60 minutter

Posering 10 minutter line-up træning

Kl. 16-18

Eclipse 20 minutter

RYG / MAVE

Chins 14 reps

Dips 37 Reps

uhhhhh ikke noget som en PR!!! og så havde jeg oven i købet det ømmeste pat-tøj :lol:

...men det virker åbenbart for mig!!! Det er som om når jeg har DOMS at kontakten til musklen bare er det bedre!

Chins 10 reps

Roning - maskine

3set x 12-12-8reps @ 2x25-35-40kg

Roning DB-style :lol: ...en absolut top-favorit her i kaninburet :bunny:

6set x 6reps @ 32.5-35-37.5-40-42-44kg

...en fyr tog undrende kontakt til mig for at spørge om jeg ikke trænede til fitness konkurrence... "Jo" svarede jeg - "Nå, men hvorfor trænede jeg så ikke mere fitnessagtigt - altså med de lette håndvægte i stedet for så tungt?"

LOL LOL LOL hahahahahahahaha :lol:

...jeg måtte trække lidt på smilebåndet!! :lol:

Lat-træk foran

4set x 14reps @ klods 6-5-4-3

Mave-lige

4set x 25-20-20-18reps @ 70-80-90-100lb

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

...en fyr tog undrende kontakt til mig for at spørge om jeg ikke trænede til fitness konkurrence... "Jo" svarede jeg - "Nå, men hvorfor trænede jeg så ikke mere fitnessagtigt - altså med de lette håndvægte i stedet for så tungt?"

LOL LOL LOL hahahahahahahaha 

...jeg måtte trække lidt på smilebåndet!! 

:lol: Humor i verdensklasse

EVIL dips :devil:

Benpres-maskinen er den samme som vi har. 360kg er VILDT imponerende (det skal jeg jo sige når jeg ikke selv kan tage det samme :lol: )

Satte for øvrigt PR i den igår :devil: (se log)

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 7/11

kl. 8-9

Powerwalk 60 minutter

Posering 5 minutter line-up træning

Kl. 15-17

Powerwalk 20 minutter

Eclipse 5 minutter

SKULDER / BICEPS / MAVE

Chins 9reps

Skulderpres

6set x 10-10-10-7-7-7reps @ 15-15-17-19-19-19kg

Mave - skrå

3set x 15reps @ 70-90-110lb

...superset mellem Upright row og bagskulder

Upright row

4set x 11reps @ lille stang + 20kg

Bagskulder - maskine

3set x 12reps @ 30kg

...superset mellem Bent over row og laterals

Bent over row

4set x 15reps @ lille stang + 20kg

Laterals DB

4set x 14reps @ 5kg

Laterals - maskine

5set x 12reps @ 40lb

Biceps curl

4set x 10reps @ 13kg

Biceps curl - konc. enarms

2set x 15reps @ 10kg

Preacher curl

4set x 20-16-12-12reps @ 20kg

+ lidt underarm

Powerwalk 20 minutter

Kl. 20

Posering 15 minutter line-up + 5 minutter obligatorisk visning fra de 4 sider

Link to comment
Share on other sites

...en fyr tog undrende kontakt til mig for at spørge om jeg ikke trænede til fitness konkurrence... "Jo" svarede jeg - "Nå, men hvorfor trænede jeg så ikke mere fitnessagtigt - altså med de lette håndvægte i stedet for så tungt?"

LOL LOL LOL hahahahahahahaha 

...jeg måtte trække lidt på smilebåndet!! 

:lol: Humor i verdensklasse

EVIL dips :devil:

Benpres-maskinen er den samme som vi har. 360kg er VILDT imponerende (det skal jeg jo sige når jeg ikke selv kan tage det samme :lol: )

Satte for øvrigt PR i den igår :devil: (se log)

THX....

jamen.... måske er jeg lidt ond :devil::devil::devil:

:angelgrin:

...og selv tillykke med PR!!! :bigsmile: altid dejligt!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share