ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej ALLE SAMMEN

sidder her meget træt og flad (lover at jeg nok skal komme med en fyldig rapport lidt senere på dagen :D )

Nå..... så må vi heller komme til det

JEG BLEV NUMMER 4 sammenlagt :angelgrin:

Det var en hård konkurrence og laaaang dag, men HOLD KÆFT hvor er det fedt og sjovt at konkurrere - der var nogle hårde svenske piger imellem i år og der var rigtig god konkurrence :)

Jeg er meget tilfreds med resultatet, men set i bakspejlet er der nogle ting jeg ærger mig MEGET over og som jeg kunne have gjort laaangt bedre, hvis jeg havde haft kendskab til det på forhånd... men det skal jeg nok fortælle om lidt sener når jeg er kommet til kræfter igen B)

STØRSTE trætte KNUZ herfra...

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med 4.pladsen :) .

Næste(!) gang må vi få arrangeret en MOLtur, så der kan heppes, og intimidere dommerne på det groveste :w00t: .

Gad godt at se den dommer der underkendte bare een af dine dips ellers chins med 20 MOLboer i nærheden;luften ville være fuld af flyvende svenske fitnessaber :devil:

Glæder mig til at læse mere om det :bigsmile:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Min komplet usaglige og subjektive vurdering siger at du er fuldt på højde - hvis ikke bedre - end konkurrenterne - og super posering :thumbwink:

En delt andenplads i styrkedelen er vist også tilfredsstillende (hvis man tæller efter placeringen)? :)

Hvad er deres definition på godkendt dybde, at man ikke kan komme længere ned? :blink:

PS: Det ser lidt ud som om du står med lukkede øjne på nogle af billederne :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er deres definition på godkendt dybde, at man ikke kan komme længere ned?  :blink:

Deres egne regler siger følgende:

Dips

Momentet startat genom att armarna är helt utsträckta i armbågslederna. Därefter sänks kroppen tills den tävlandes överarmar tydligt är under parallellt läge, dvs åtminstone ca 45 grader. Idealet är om nedsänkningen är så djup att axlarna och händerna i det närmaste vidrör varandra. Om inte armarna är tydligt under parallellt läga kommer repetitionen att underkännas. Därefter skall armarna fullständigt sträckas ut i armbågslederna, i annat fall underkänns repetitionen. Bålen och benens position skall vara stilla. Gungstilar och dylikt kommer ej att godkännas.Endast magnesium är tillåtet som hjälpmedel. Om handskar används skall dessa vara kontrolelrade och godkända av domaren.

Altså burde det da være nok, at man bare var under parallel.

Man må da håbe at det var ens for alle. :blink:

Edited by Henrik C
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share