ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MaxPower> Min normalvægt er cirka 70-72 kg!!! :blink:

Jeg begyndte med kostændringer i juli, det vil sige at rydde op i min kost og have færre spisedag... og løbende har jeg oppet min cardio og skåret lidt yderligt i kulhydraterne på skiftende dage og oppet mit fedtindtag!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Du var jo allerede flot muskuløs og slank til MOL-træf. Men nu må du da være helt vild at se på (altså på den gode måde!). :blink::devil::kickass:

Glæder mig til at se billeder fra konkurrencen. (Jeg har desværre ikke kunnet finde noget ang. tv-transmission, men jeg håber stadig og holder øje med tv-programmet. :) )

Link to comment
Share on other sites

Du var jo allerede flot muskuløs og slank til MOL-træf. Men nu må du da være helt vild at se på (altså på den gode måde!). :blink::devil::kickass:

:bblush:

THX :bblush:

... men vildt slank ved jeg nu ikke :unsure: - nok nærmere meget normal i fedtprocent :)

Link to comment
Share on other sites

... men vildt slank ved jeg nu ikke :unsure: - nok nærmere meget normal i fedtprocent :)

Mnåeh, her kan vi hurtigt blive uenige ;)

Sidst jeg fik lavet en fedtprocent, som var nogenlunde pålidelig (det var da jeg sidst vejede 78 kg, for 1½ år siden - sidenhen er muskel/fedt ratio øget) var den ca. 18. Ganske vist er der lidt mindre af dig, men der er også væsentligt mindre fedt på dig end der var (og er) på mig. Mon ikke du ligger mellem 10 og 15?

Fat mod! 1½ uge, så er det tunge-vægte-og-gaine-muskelmasse-tid :)

Link to comment
Share on other sites

... men vildt slank ved jeg nu ikke  :unsure: - nok nærmere meget normal i fedtprocent  :)

Mnåeh, her kan vi hurtigt blive uenige ;)

Sidst jeg fik lavet en fedtprocent, som var nogenlunde pålidelig (det var da jeg sidst vejede 78 kg, for 1½ år siden - sidenhen er muskel/fedt ratio øget) var den ca. 18. Ganske vist er der lidt mindre af dig, men der er også væsentligt mindre fedt på dig end der var (og er) på mig. Mon ikke du ligger mellem 10 og 15?

Fat mod! 1½ uge, så er det tunge-vægte-og-gaine-muskelmasse-tid :)

Joooo. den ligger nok lige deromkring!!!

Og jeg er fuld af mod og lyst :w00t: WOOOOHUUUUU

jeg skal bare KICK SOME SWEDISH BUTTTTT :kickass:

TAG DEN og DEN og DEN - de ryger rundt gør de!!!!

gnæææææææk :devil::devil::devil:

Jeg er dog bare lidt bekymret (hvilket jeg burde lade være med!!!) men min ene studiemakker ligger på nuværende tidspunkt med influenze og min anden studiemakker har lige sendt mig en sms her til aften, at hun heller må aflyse i morgen, da hun har feber - JEG DØØØØØØR HVIS DE HAR SMITTET MIG!!! NEJ - jeg slår dem ihjel gør jeg - grrrrrrrrrrrrrrr :angry:

Nu har jeg oppet min ginseng og antioxidant dosis her til aften, spist lidt flere carbs og overvejer seriøst at tage til lægen i morgen og få en vaccine.... for det ville være for surt at ligge sig på nuværende tidspunkt!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er dog bare lidt bekymret (hvilket jeg burde lade være med!!!) men min ene studiemakker ligger på nuværende tidspunkt med influenze og min anden studiemakker har lige sendt mig en sms her til aften, at hun heller må aflyse i morgen, da hun har feber - JEG DØØØØØØR HVIS DE HAR SMITTET MIG!!! NEJ - jeg slår dem ihjel gør jeg - grrrrrrrrrrrrrrr :angry:

Nu har jeg oppet min ginseng og antioxidant dosis her til aften, spist lidt flere carbs og overvejer seriøst at tage til lægen i morgen og få en vaccine.... for det ville være for surt at ligge sig på nuværende tidspunkt!!!!

Bare rolig :) Den slags bider ikke på dig ;)

Link to comment
Share on other sites

ANGEL:

overvejer seriøst at tage til lægen i morgen og få en vaccine

hm, ved godt der er mange der får sådan en og ikke har nogle problemer med det; sidste gang jeg fik en, der blev jeg max-syg, så jeg rører ikke sådan noget skidt igen.

Det bliver dog heeeeeeelt VILDT spændende med den konkurrence...... B)

Link to comment
Share on other sites

Fittsmoker> Ved nærmere overvejelse.... så dropper jeg også vaccinen!!! Som C siger (og manden har jo altid ret ;) ) så biden den slags ikke på mig!!!

Jeg har ikke været syg i 2 år - så hvorfor skulle jeg blive det nu??? :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Angel altså :teachingfinger: ,

Tænk positivt, du har en konkurrence at vinde :tongue:

Niske

Niske> Jeg er nu også på den positive gren på nuværende tidspunkt - det er svært andet!!! :firebounce:

Alle er sgu så søde og bakker sådan op om mit lille projekt. Personer jeg ikke kender oppe i centret kommer hen og roser mig for min træning og hvor langt jeg er nået i min diæt - og specietl mit det køre powerpossét får mig helt op i skyerne, de har jo været der lige for starten og har en stor del af æren for, hvorfor jeg er så glad for at træne i OBBC og sådan glæder mig til hver gang jeg skal deropr!!! De er sgu for dejlige hele bundet :wub:

... og her vil jeg gerne lige gøre specielt opmærksom på Kern (Baardi) som HVER GANG får mig til at føle mig som blommen i et æg, en lille øjesten, numero uno og hvad har vi ellers....

Den mand har altid den helt rigtigt kommentar..... :angelgrin:

Jeg synes jeg er godt ovenpå - alt har dog forekommet mig lidt i slowmotion de sidste par dage, energimåleren er lidt under 50% men nu er vi også tæt på og på få carbs - dog må jeg se at stresse lidt af den næste uges tid, for jeg kan mærke, at jeg har for meget om ørene både på uni, arbejde og træningsmæssigt til hvad godt er. Jeg suger en del væske i løbet af dagen (cortisolen pumper for vildest - jeg taber på nuværende tidspunkt 2 kg væske hver nat!!! :unsure: hvilket indikerer et kraftigt stress i min krop, så det er virkeligt vigtigt at jeg prøver at dæmpe det bare en smule :) )

- det er bare svært at ligge sine forpligtigelser på hylden. Jeg skal arbejde søndag, mandag, tirsdag har læsegruppe mandag, onsdag og så må det være det - selvfølgelig træning, den kommer jeg ikke uden om!!!!

Men nu er planen også på plads - vi kører derover i bil fredag mig, Crawdaddy, Baardi og xax - så det bliver bare for fedt - helt vildt at få så mange venner med, der kan hive en lidt op når man bliver flad i løbet af dagen!!! SÅ NU GLÆDER JEG MIG BARE FORVILDT!!! :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 20/11

kl. 8-9

Powerwalk 60 minutter

kl. 16-18

Powerwalk 25 minutter

Chins 14 reps

Dips 20reps ... tung idag - så stoppede her!!

SKUDER

SKulderpress DB

3set x 10reps @ 15kg

3set x 7reps @ 17½ kg

Militarypress BB

3set x 12 reps @ 20 kg

...superset mellem laterals og bagskulder

Laterals DB

5set x 12reps @ 4kg

Bagskulder DB

5set x 10reps @ 4kg

+ mave

Powerwalk 20 minutter

Træning fredag d. 21/11

kl. 8-9

Powerwalk 60 minutter

kl. 17-19

Powerwalk 40 minutter

Concept II 1 minut eksplosivt.... 311 meter med korte tag

- jeg stoppede dog 4-5 sekunder før tid, da jeg kunne mærke at jeg ellers ville brænde for meget ud - så det med de korte tag er slet ikke så galt da..... nu skal jeg bare have købt det dobbeltklæbende tape, så jeg ikke ryger af sædet under udførelse :D (det ville ikke være sjovt at blive til grin fordi man sætter sig på skinnen :blink: )

BEN / RYG

Legextension

5set x 15reps @ 50lb

Legcurl

3set x 15reps @ 70lb

Legpress - maskine

3set x 20-20-15reps @ klods 4,5,6

Dødløft

3set x 15reps @ 40kg

Stivbenet dødløft

3set x 10reps @ 40kg

Bent over rows

3set x 10reps @ 40kg

Rotarypress - læg

1set x 50 reps @ 70 lb

+ underarm

Powerwalk 10 minutter

2 dage med fin og overskulig træning i bedste fitness stil - DAMN jeg glæder mig til at rykke igennem igen.....

HVIS NOGEN HAR ET FORSLAG TIL ET PROGRAM TIL EN HARDGAINER som "lille" mig... så sig frem....jeg overvejer lidt at prøve en periode med noget hovedvægt på POF men sheiko trækker nu også en del :D, men ved det ikke helt endnu - men har også en uge til at beslutte mig i!!! :firebounce:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

HARDGAINER som "lille" mig skulle køre så sig frem....jeg overvejer lidt at prøve en periode med noget hovedvægt på POF men sheiko trækker nu også en del :D, men ved det ikke helt endnu - men har også en uge til at beslutte mig i!!! :firebounce:

POF? :unsure:

Men ellers står den på Sheiko. Du skal jo klar til at være styrkaløfta!!! :w00t: ;)

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 22/11

kl. 13-14

BRYST / BICEPS / RYG/ MAVE

... lidt blandet meeeeen GOOOOD :w00t: træning

Havde glemt min notesblok - og eftersom min hjerne er lidt carbdepleted står træning lørdag ikke så skarpt i min hukommelse her idag søndag.... :unsure:

kl. 20-21:15

Powerwalk 75 minutter

Træning søndag d. 23/11

kl. 9-10

Powerwalk 60 minutter

kl. 17-18

Powerwalk 60 minutter

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 24/11

kl 9-10

Powerwalk 60 minutter

Posering Lineup 15 minutter

kl 16-18

Eclipse 12 minutter

FULLBODY minus ben (så hedder det jo ikke fullbody :smashtard: )

...med mange reps og let vægt - så jeg ikke bræææææææææææænder ud inden lørdag!!! :baaa:

Chins 14 reps i absolut let stil

Bænkpres DB

4set x 15reps @ 15-17-19-20kg

Skulderpres DB

3set x 15repskg @ 13kg

Laterals - maskine

3set x 15 reps @ 35 lb

Bent over rows bredt overhåndsgreb

3set x 15reps @ 35 kg

Upright rows BB

3 set x 15 repw @ 20 kg

Stivarmet pulldown

3set x 15reps @ 40kg

Triceps pushdown

1 set x 30reps @ 35kg

Low pulls smalt greb

2 set x 15 reps @ klods 3-4

Biceps curl

3set x 15 reps @ 11kg

Mave

lige + skrå - diverse!!! bare lige så det brændte "lidt" :biggrin2:

I dag fatter jeg ikke en skiiiiiii - mit energi niveau er skyhøjt

wroooooooooooooooom :2000-pontiac-red:

... og det føles som om nogen har puttet noget i min drink :blink: Jeg kunne næsten ikke få mig selv til at forlade OBBC, men måtte sande at træningen havde varet 2 timer og det nok var på tide at komme hjem (selv om jeg ikke havde lyst :weeping: )

Måske er min krop blevet så effektiv til at æde sig selv nu :unsure: at jeg overproducere glukose er derfor var på mit eget lille sukkertrip :lol: :lol: :lol:

MAYYYYBEEEE :firebounce:

:biggrinbounce: DAMN JEG ER I GODT HUMØR :biggrinbounce:

:tongue: dum di da dej di da dum :4whistling:

:elephant: :elephant: :elephant: :elephant: :elephant:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 25/11

kl 8-9

Powerwalk 60 minutter

kl 13-14:30

Powerwalk 20 minutter

FULLBODY minus ben

Dips 28 reps minus failure

Skrå Bænkpres DB

43et x 15reps @ 15-17-17kg

Frankspres

3set x 12repskg @ 20kg

Triceps pushdown

3set x 20-15-15 reps @ 35kg

Laterals DB

3set x 15reps @ 3-4-5 kg

Pullups

1 set x 12 repw @ BW

Biceps curl

2set x 15reps @ 10kg

Bagskulder - maskine

3 set x 15reps @ 25kg

Træk til bryst

1 set x 20 reps @ klods 4

Concept II

1 minut eksplosivt - 310 meter

Mave

lige - diverse!!!

Powerwalk 20 minutter

HMMMMM .... generalprøven i denne uge lyder (og det er uden at trække øvelserne til failure)

Chins: 14 reps

Dips: 28 reps

CII. 310 meter

... så det er jeg ret godt tilfreds med eftersom jeg er total carb-depleted nu!!!

Træning onsdag d. 26/11

kl. 6-7

Powerwalk 60 minutter

SIDSTE POWERWALK :firebounce:

... nu står den på 15 L cola idag over de næste 14 timer og absolut ingen kulhydrat - kun masser af kød :eatchicken:

TÆNK - kun 3 dage til jeg skal op og give svenskerne tørt på :angelgrin:

- i aften skal de første to lag farve på og så er vi rigtigt igang med forberedelserne :D og så skal de sidste ting med bikinien ordnes!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:o Så er det snart :w00t:

Har du tilfældigvis fundet ud af om der bliver vist noget fra det i tossekassen?

Har ikke tjekket - så aner det ikke :D

Er nu på min 7 l cola :pint:

HIK HIK BØØØØØØØØØØØVS :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share