ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Et stort tillykke med den flotte placering Engel.... :4flex: :bunny: :)

Din form er virkelig naaaaaaasty' slet ingen tvivl om det..... (rent ud: du ser jo knald hamrende godt ud tøs... :devil: )

Virkelig dog overall fysik, med ABS og ryg som stand-out bodyparts... :ilovemuscle:

Glæder mig til at få en lidt fyldigere rapportage fra turen.... ;)

Godt gået....

Mass :wave:

Link to comment
Share on other sites

Super flot !!!!!!!

Uden at ha forstand på det, så syns jeg du virker mindre anstrengt i poseringen end de fleste andre. Du virker mere naturlig ;)

Er det så nu du glæder dig til at komme ordentlig op i kilo :tongue::tongue::w00t:

Men tillykke med det !!! Der er sgu stil over dig... Har du ikke mod på en let BB-klasse ?

Link to comment
Share on other sites

Apropos BB, så er en af de ting, der var lidt underlige præcis at de to, der vandt i Athletic fitness større end dem der var med i BB klasserne :blink: Jeg ved ikke om det var bevidst at der blev dømt på den måde, men det var da lidt underligt, efter min mening.

Udover det, så var det godt gået og en fed tur :)

Link to comment
Share on other sites

Angel, jeg er glad for at du er tilfreds med indsats og resultat, selv om der desværre er plads til forbedringer.

Du må lige forklare, hvorfor du ikke satte dem på plads i dips med en under middel serie på 30. Havde du trænet på en anden udførelse af øvelsen?

Chins og roning gik jo lige efter bogen, så man undres.

PS.

Imodsætning til horden af savlende hanhunde, vil jeg som en sand gentleman undlade at kommentere dit ydre.

Link to comment
Share on other sites

Så kommer der en lille konkurrence opdatering :bigsmile:

(billeder må desværre vente da mit kamera ikke rigtigt vil fungere - SNØFT - men jeg skal nok få presset nogle billeder ud af chipen en af de nærmeste dage)

Christian (Crawdaddy) dukkede op torsdag, så vi allerede fredag morgen kunne gå igang med at male mig - det blev til to lag før vi omkring kl 16 sammen med Kern (Baardi) og Henning (Xax) satte os ind i en lille bil på vej mod det fjerne Nord - nærmere betegnet Lund hvor Decembercuppen skulle afholdes på Scandic Hotel.

Vi ankom kl 19 lige til tiden, blev tjekket ind, fik gennemgået lidt regler og så var det ellers op på hotelværelset, hvor tredje lag protan kom på og så var det eller i seng!!

Kl. 6 lørdag morgen ringede mit vækkeur - trods stor set ingen væske fredag var jeg meget veloplagt - dog føltes min krop lidt tung. Jeg startede med at få ordnet min makeup, påsat mine kunstige øjenvipper og rigtigt dullet mig op inden vi skulle ned til morgenmad kl 7.

Trods stor morgenbuffet blev det kun til en kop kaffe, lidt brød med marmelade og müsli - min appetit var ikke overvældende, da nerverneså småt var begyndt at melde sig samt spændingen ved indenfor et par timer at skulle stå foran cirka 500 mennesker på en scene også er ret så stor (det giver sgu lidt sommerfugle i maven :angelgrin: )

Da klokken blev 8 flyttede vi alle vores ting ned bag scenen der var en sand labyrint af gange med små rum - i alle disse rum stod der indtil flere atleter, både BB og fitness, igang med at få smurt farve på og så småt begynde at pumpe op. Den stemning man møder tidligt om morgnen er helt specielt - alle er lidt stille, forsigtige og meget forventningsfulde, folk kigger hinanden an og holder sig meget for sig selv. Men trods, hvad måske ville karakteriseres som en lettere anspændt stemning, så gik der ikke længe før de fleste personer tøede lidt op og så var de fleste ganske søde og smilende.

Da klokken nærmede sig 8:30 gik Christian igang med at smøre mig ind i dreamtan - alt tøjet røg af, her nytter det ikke at være blufærdig, de fleste står mere eller mindre som gud og håndvægtene har skabt dem :w00t: Mens man får smurt denne her fede, guldbrune creme ud over kroppen kan man langsomt sig selv forvandle :D HOLD KÆFT - man så jo helt godt ud - jeg kunne næsten ikke tro at det var mig selv jeg så i spejlet!!! Jeg var helt paf og kunne slet ikke forstå det!!

På det her tidspunkt var jeg egenligt ganske rolig, der var ikke så meget gang i mit system endnu og jeg havde nok ikke fået så meget at spise som jeg burde... men det er også lettere sagt end gjort at få noget ned når man er så spændt!!

Kort tid derefter begyndte jeg så at pumpe op mens jeg begyndte at guffe chokolade og druesukker hvorefter der kom der lidt gang i venesystemet og musklerne blev lidt mere fyldige - jeg nåede lige akkurat at få varmen i hele kroppen før jeg skulle på scenen - OG SÅ BLEV JEG NERVØS!!!!! :blink: DAMN - jeg rystede over det hele og kunne næsten ikke skjule det, men åbenbart fik de andre ikke indtrykket af hvor nervøs jeg havde været, for de sagde det havde set rigtigt godt ud!! Det var ikke specielt længe vi var på scenen og der var kun 4 sammenligninger i det hele, hvoraf den ene sammenligning var med mig på krydset - dvs. at en gruppe på 4andre piger blev sammenlignet mod min fysik - det var lidt cool B) (det gav lige et godt KICK til selvtilliden) - men man nåede knapt nok at få vist noget før man skulle ud igen - det var lidt ærgeligt, men sådan er spillet jo!!

Jeg placerede nr 5 i symmetri med 15 point, dog lå vi meget tæt fra 3.-5. pladsen med hhv. 11-13 og 15 point så vi har været meget jævnbyrdige!

Herefter gik der en time og så stod den på chins og dips - noget jeg bare ikke helt forstår til den slags konkurrencer er, at der ikke findes et chins- og dipsstativ backstage, så man lige kan få lov at strække ud og få varmet korrekt op - men sådan skal det ikke være!!!

Chins gik godt - jeg fik 16 ud af 19 godkendt, så der toppede jeg absolut mig selv - jeg kæmpede for den sidste chin meeeeen der var ikke mere at give af.... så blev det efter cirka 20 minutter dips - og her gik det lidt galt!!!

For det første blev jeg kaldt ind før tid, så jeg var hverken mentalt parat eller varm nok i musklerne, men det var der jo ikke noget at gøre ved. Dommeren tog en snak med mig omkring de svenske regler og forklarede mig hvor dybt og laaangsomt jeg skulle køre dips'ene!! Han sagde at reglerne var for vores egen skyld så vi ikke udsatte vores kroppe for yderlig belastning - HAHAHAHA - dvs. han kalder det ikke belastning at køre øvelsen så skulderen næsten rører hånden - hmmmmmmmmm :unsure:

Mens jeg kørte dipsene stod begge dommer og fortalte hvor dybt jeg skulle ned før de var godkendt, så ikke før de havde sagt godkendt i bunden af øvelsen kunne jeg kører op igen hvilket både satte tempoet på udførelsen gevaldigt ned samt koncentrationen blev meget forstyrret!! Jeg fik 2 dips underkendt og måtte stoppe ved nr. 24 - der havde jeg ikke mere krudt i forskulderen!!

Deres regler er at man kører tydligt til under vandret og man skal strække helt ud på toppen, selve udførelse skal være langsom og jævn for at få godkendt hver enkel dips - så man kan altså ikke bare hamre igennem selvom man komme under vandret ved hver dip - men FAIR NOK - for alle skulle udføre øvelsen på ovennævnte måde!!!

..... og så var det PAUSE!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Efter et par timer i omklædningsrummet med Kern, Henning og Christian var humøret højt - :partycrowd: vi havde hygget os gevaldigt, skreget af grin og lavet masser af spas - jeg tror nogle af de andre deltager må have troet vi var på stoffer - for hold kæft vi grinede.

Mit humør var højt og jeg var toptunet til romaskinen!!!

Jeg hoppede i mit ro-tøj, fik tapet dobbeltkæbende tape på røven (jep - I læste rigitgt - dobbeltkæbende tape :D ) og var 120% parat :headbanger:

meeeeeeeeeen så - TYPISK - jeg er vant til at ro, så jeg kan se hvor langt jeg kommen på 1 minut (dvs. den funktion der hedder projektion af meter per tid) og det kunne jeg ikke få lov til under konkurrencen - DAMN!!! Jeg har nemlig lært mig selv at sætte tempo efter hvor langt jeg skal ro per tidsinterval for at jeg ikke brænder ud!!!

NÅÅÅÅÅÅ - det var der ikke noget at gøre ved, så måtte jeg tage den på fornemmelsen for hvad jeg kunne tillade mig - og det gik godt - meeeeeeeen jeg havde overhovedet ikke givet mig nok - jeg var slet ikke rigtigt forpustet da jeg var færdig, så det var en lidt flad fornemmelse selvom jeg var den 3. hutigste med 318 meter - kun 10 meter fra den hurtigste - og havde slået min egen bedste tid - så kunne jeg have gjort det bedre - JEG KUNNE SAGTENS HAVE VUNDET DEN OMGANG!!!! :angry:

Men det her er jo en lang læreproces, så nu er jeg meget klogere og endnu mere farlig til næste år !! :devil::devil::devil: gnæk gnæk :lol2: mwuhuuuuhahah

Finalesymmetrien var også præmie-overrækkelse og mest for showets skyld - her blev der ikke ændret noget i placering fra første runde.

Jeg var en glad lille pige, da jeg fik overrakt min 4. plads - det havde været en lang og spændende dag og man havde mødt en masse søde mennesker der brænder ligeså meget for den her sport som en selv - SÅ DET ER BRAAAAAA :tongue: ...

men nu har jeg både været i Norge og Sverige og er blevet bekendt med regler og konkurrenceform - så næste gang sigter vi efter en "palle"plads - det kunne jo være helt sjovt :w00t:

Da præmien var blevet overrakt hoppede vores lille fire-kløver i bilen og kørte mod København hvor vi indtog Jensen på Amager til en gang spareribs :eatchicken: ad libitum, softice og selvfølgelig cola-light :pint: !!!!!

PERFEKT AFSLUTNING PÅ EN PERFEKT WEEKEND!!!

Største knus til mine tro følgesvende - I var bare det bedste og skønneste selvskab en tøs som mig kunne ønske sig .... :bblush:

ellers stort KNUZ til alle Jer MOL'er derude - HOLD KÆFT HVOR HAR DET VÆRET FEDT MED JERES OPBAKNING!!!

(det har betydet al verden for mig :4jumpy: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Angel, jeg er glad for at du er tilfreds med indsats og resultat, selv om der desværre er plads til forbedringer.

Du må lige forklare, hvorfor du ikke satte dem på plads i dips med en under middel serie på 30. Havde du trænet på en anden udførelse af øvelsen?

Chins og roning gik jo lige efter bogen, så man undres.

PS.

Imodsætning til horden af savlende hanhunde, vil jeg som en sand gentleman undlade at kommentere dit ydre.

Michael> Jeg kan ellers godt tåle "lidt" kommentare ;) fniiis... og det med desværre - DET ER ALDRIG desværre - for så er der jo ikke noget sjov i at træne længere :D

Dips'ene blev udført helt anderledes - både tempo og stilmæssigt - det er meget hårdt at køre dem så roligt og kontrolleret - du brænder ganske enkelt ud lang tid før - og så var jeg også godt brugt i min forskulder - jeg havde nok øvet alt for meget line-up de sidste par dage op til konkurrencen i forhold til hvad jeg brude :)

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot resultat, Angel!! :devil:

Kom lige til at se, at når I står med ryggen til publikum går de andre ned i knæ, mens du står med helt strakte ben. Er det bevidst?

jep - det er bevidst - jeg har ikke så meget masse på inderlår - så hvis jeg går ned i knæ, så kan jeg risikere at få "hul" mellem benene, hvilket ikke giver et pænt helhedsintryk - og så hænger min røv heller ikke :lol: så den har ikke brug for et "kunstigt" push-up!!!!

Link to comment
Share on other sites

Men det her er jo en lang læreproces, så nu er jeg meget klogere og endnu mere farlig til næste år !!  :devil:  :devil:  :devil: gnæk gnæk :lol2: mwuhuuuuhahah

:devil::devil::devil:

Spændende beretning. :bigsmile: Lyder godt nok mystisk, at dommerne mener, det skulle være mere skånsomt at udføre dips på den måde. :blink:

:wave: Kathrine

P.S. Madglad som jeg er, så skal jeg lige høre: Er der et eller andet, du bare har gået og hungret efter under diæten, og som nu skal køres ned i uhæmmede mængder? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

DET ER ALDRIG desværre - for så er der jo ikke noget sjov i at træne længere
Jeg ved godt at du primært konkurrerer mod dig selv, men tillad os andre at gerne ville kende vinderen. Iøvrigt kan man jo altid lave en rep mere eller cutte 1 sek, selv om man skulle vinde.

Dips regler - lidt kedeligt at de ikke tydeligt forklarer hvordan de vil have det, så deltagerne kan forberede sig på lige fod (ikke fair over for dig). Det skal nok have kostet 5 reps.

Samme med roningen, hvor speedometeret blev slået fra.

Chins, var det dead-hangs også på tælling?

Link to comment
Share on other sites

Fandt der her pic af 2eren Tina Trensmar... :blink::blink::blink: Vilde gunz der!

01.jpg

Når det er sagt - så herfra også stort tillykke med 4. pladsen - godt gået! :devil:

Det der store beskidte uhyre er nok bedre kendt under navnet Svetlana (Courtesy of Xax) og kommer fra de isbelagte stepper i det ukrainske bagland :lol: Hun var, såvidt jeg husker, det største og mest beskidte mass monster i kvindeafdelingen til det stævne :blink:

Michael> På papiret var chins til dead-hang, men nogle fik lov at bounce et par reps op uden at få dem underkendt. Især Svetlana mestrede bounceteknikken i både chins og dips.

Derudover så fik vi set en ny chinvariant, hvor den eccentriske del af løftet blev helt sløjfet. Det så ret halsbrækkende ud og foregik på den måde at udøveren, efter at have nået op til stangen, bare lod sig droppe ned i frit fald for fulde gardiner. Laaangsomt op, og så vroooum ned i expressfart :blink: Et under at der ikke røg et par hæftninger hist og her :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Derudover så fik vi set en ny chinvariant, hvor den eccentriske del af løftet blev helt sløjfet. Det så ret halsbrækkende ud og foregik på den måde at udøveren, efter at have nået op til stangen, bare lod sig droppe ned i frit fald for fulde gardiner. Laaangsomt op, og så vroooum ned i expressfart  Et under at der ikke røg et par hæftninger hist og her 

Da jeg og xax så det, døbte vi straks teknikken til Stuka-chins :)

Det gippede i mig da 2 af fyrene lavede denne variant... man ku' nærmest høre hvordan albuerne "snappede".. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share