ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

P.S. Madglad som jeg er, så skal jeg lige høre: Er der et eller andet, du bare har gået og hungret efter under diæten, og som nu skal køres ned i uhæmmede mængder? :tongue:

:lol: :lol: :lol:

hmmmm ...... jeg er ked af at måtte skuffe dig - men NEJ!!!

Jeg har ofte stillet mig selv dette spørgsmål under min diæt - hvad skal du nu have at spise når diæten er slut, men faktum er at jeg faktisk ikke føler at jeg har været på diæt hvad maden angår!! Jeg elsker den mad jeg får på diæt, så derfor har jeg heller ikke følt det store afsavn :D

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg været næsten lige så groggy som i går samt har lidt mere væskeretention :unsure: men er der noget at sige til det oven på sådan en omgang dehydrering <_<

Træning mandag d. 1/12

Powerwalk 40 minutter

kunne ikke lade være :bblush:

FRA I MORGEN ER JEG STYRKELØFTAAAAAAAAAAAAA med licens......

En omgang god Sheiko kalder og i morgen vil jeg være dybt inspireret til min dødløft af dette digt :santa2:

DEADLIFTING

By Eric Dodd

My legs sprawled out from the bench where I sit

While I soak in my sweat and tongue out the grit

From my molars and savor each second of rest

Before I return for a personal best

I imagine each subsequent part of my set-up

Chalk my torn palms before stooping to get up

Trudge back toward the bar across the gym floor

A dejected ex-lover who's come back for more

I step to the weight as if starting a fight

My body resilient, my fists clenched tight

Lower myself in a humble bow

To a weight never moved-at least until now

I push back the caution and doubt that I've felt

Unleashing Hell as I fasten my belt

Seizing the bar with resolute hands

Eschewing stares from those who don't understand

Look up and tense through my heels to the ground

Pulling with madness, head up and butt down

The bar flexes upward then cracks off the floor

The weight lumbers, slumbers, encumbers me more

And as I strain through the physical strife

I loose sight of time and the bland chores of life

For this is my passion, though extreme in degree

And yes most wouldn't guess, as the bar clears my knees,

That I'm feeling such joy by God's own grace

Behind this beat-red frown on my face

And with every inch the bar crawls up my thighs

With every groan and pain-laden cry

With every moment the iron yields to me

Without a doubt, I am truly free.

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Så er kosten fra i morgen kørt i vinkel - nu må vi håbe at den kan smække lidt kvalitetsbøffer på Englebassen :angelgrin:

Måltid 1

50 havregryn

40 protein

50 banan

40 jordbær

+ multivitamin m. Ginseng, stærk B-vitamin, stærk C-vitamin, stærk E-vitamin, 2 x stærk calcium m. magnesium,

Måltid 2,3,4

300 kød

500 grøntsager

25 UDOs

50 ris

Måltid 5

50 havregryn

200 hvide

50 banan

+ stærk B-vitamin, stærk C-vitamin, stærk E-vitamin, 2 x stærk calcium m. magnesium, 1 beta-caroten

+ 2 g. creatin, glucosamin, msm, chondritinsulfat

Måltid 6

50 havregryn

40 protein

50 banan

40 jordbær

Måltid 7

150 kød

300 grøntsager

10 UDOs

+ stærk B-vitamin, stærk C-vitamin, stærk E-vitamin, 2 x stærk calcium m. magnesium, 1 selen, 1 zink, 15 ml. ginseng

Måltid 8

150 kød

200 grøntsager

+ 2 g. creatin, glucosamin, msm, chondritinsulfat

Link to comment
Share on other sites

Kan det passe jeg får det til omkring 400 gram protein per dag?? :blink:

Er det 300g kød per måltid ved 2, 3 og 4??

Are you insane? :w00t:

Nej - det er kun omkrin 250 gram per dag!!!

Måltid 2,3,4 er det som står nedenunder delt ud på 3 måltider - dvs. cirka 100 gram kød per måltid!!!!

Helt præcist er det faktisk

2641 kcal

251 g protein (38%)

236 g kulhydrat (36%)

77 g fedt (26%)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Derudover.... så tror I det er løgn!!!

Men siden i fredag er mine lår vokset 4,5 cm - biceps, 1,8cm - læg 1,5 cm :santa2:

LOL :lol:

Min biceps er GROTESK stor og rund lige nu (ville ønske at min digicam duede så jeg kunne dele det med Jer!!!) - på mit arbejde troede de ikke deres egne øjne, da de så mig idag - den forskel der er fra i fredags er lige nu skræmmende :blink:

Så kan man snakke om at have drevet sin krop til ekstremer - DAMN - jeg har været dehydreret og flad - lige nu føles det som om min hud vil briste og jeg kan næsten ikke vente til i morgen med at gå en tur - jeg bliver simpelthen nødt til at få lidt af væsken ud igen hvis jeg skal kunne bøje mine arme igen!!! :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder cool, som du er svulmet op nu. Ville det have været bedre hvis du havde haft lidt af den fylde til konkurrencen? Kunne forstå de gik efter muskuløse piger a la hende Svetlana, den russiske jord og beton babe.

Lyder vildt med de dips, forresten. Gad vide om dem der laver reglerne også selv laver dips?

Det andet lyder lidt arm-chair guru agtigt på mig. Dybe dips redder din skulder-yeah right.

Angående din diæt havde jeg måske nok en ide om at de tre måltider var slået sammen. 900g kød og 1500 gram grønt på tre måltider kunne vel ikke engang XAX få ned, hvis han spiste 7-8 gange dagligt :xmas:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Det lyder cool, som du er svulmet op nu. Ville det have været bedre hvis du havde haft lidt af den fylde til konkurrencen? Kunne forstå de gik efter muskuløse piger a la hende Svetlana, den russiske jord og beton babe.
Jep... jeg skal heller ikke være bange for at spise igennem til næste år - det har jeg da lært - vildt så runde mine muskler er idag - det havde nok givet lidt flere plus-point i dommerbogen - meeeen man er jo en tøs - man tør jo ikke spise noget på konkurrencedagen fordi man er bange for at formen ryger *(trods at Kragen forsøgte at overbevise mig om det modsatte - hva kan jeg sige - HAN HAVDE SGU RET ;) skulle have spist noget mere)
Lyder vildt med de dips, forresten. Gad vide om dem der laver reglerne også selv laver dips?

Det andet lyder lidt arm-chair guru agtigt på mig. Dybe dips redder din skulder-yeah right.

Fatter heller ikke selv en lyd af det - men sådan skal det jo så være - næste år tager vi bare 40 dybe dips - DET MÅ DE SELV OM - nu ved jeg hvordan de skal trænes :D
Angående din diæt havde jeg måske nok en ide om at de tre måltider var slået sammen. 900g kød og 1500 gram grønt på tre måltider kunne vel ikke engang XAX få ned, hvis han spiste 7-8 gange dagligt :xmas:

:lol: :lol: :lol: pas nu på ..... det lyder jo næsten som en udfordring - det ender jo med at han tager dig på ordet!!!

Du skal forresten ved lejlighed prøve hans spareribs med softice - det var sgu GODT!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Min indre gourmet græder ved tanken om is og spareribs, men jeg prøvede det jo da han opfandt det under sidste jensensbesøg i Odense og det var ikke helt ringe.

Jeg kan sagtens forstå du ikke gider at miste formen helt, men er du ikke bange for at spise FOR clean? Synes tit jeg har læst om BB, der ikke kunne tage på før de løsnede lidt op for diæten. Nu ved jeg jo selvfølgeligt ikke om det kød, der refereres til er bacon, men alligevel. Går dog ud fra, at det er rødt kød, du spiser? Kan huske, at hende Kelly, fitness chicken, der er gift med Craig Titus angiveligt tog 7 pund raw muskler på, efter han skiftede hende til en diæt, der primært bestod af wokmad med grøntsager og oksekød. (Nu er det jo aldrig til at sige om han ikke hookede hende op med ASS, GH og clen oven i hatten :( ) Ellers lyder det jo lovende, og jeg glæder mig vildt til at se dig blaste store vægte op, mens de solariebrune dengser i OBBC skider i deres designerbukser af skræk..

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Min indre gourmet græder ved tanken om is og spareribs, men jeg prøvede det jo da han opfandt det under sidste jensensbesøg i Odense og det var ikke helt ringe.

Jeg kan sagtens forstå du ikke gider at miste formen helt, men er du ikke bange for at spise FOR clean? Synes tit jeg har læst om BB, der ikke kunne tage på før de løsnede lidt op for diæten. Nu ved jeg jo selvfølgeligt ikke om det kød, der refereres til er bacon, men alligevel. Går dog ud fra, at det er rødt kød, du spiser? Kan huske, at hende Kelly, fitness chicken, der er gift med Craig Titus angiveligt tog 7 pund raw muskler på, efter han skiftede hende til en diæt, der primært bestod af wokmad med grøntsager og oksekød. (Nu er det jo aldrig til at sige om han ikke hookede hende op med ASS, GH og clen oven i hatten :( ) Ellers lyder det jo lovende, og jeg glæder mig vildt til at se dig blaste store vægte op, mens de solariebrune dengser i OBBC skider i deres designerbukser af skræk..

Angående kød... så blander jeg mine kødkilder - MEGET GERNE flankesteak + kylling, men ellers bruger jeg meget 6% okse- og svinekød i min mad!!!

... og for clean kommer jeg nok ikke til - jeg arbejder jo på det der hotel hvor der serveres MEGET GOD MAD!!! Og jeg er trods alt på arbejde et par gange om ugen :santa2:

GLÆDER MIG OGSÅ HELT VILDT til at løfte igennem igen.... i morgen kommer mit nye styrekløfterbælte og så er det op at træne squat - på søndag får jeg mine knæbind tilbage - så nu er udstyret snart ved at være på plads (... mangler dog lige en fiks lille dragt :D )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jep... jeg skal heller ikke være bange for at spise igennem til næste år - det har jeg da lært - vildt så runde mine muskler er idag - det havde nok givet lidt flere plus-point i dommerbogen - meeeen man er jo en tøs - man tør jo ikke spise noget på konkurrencedagen fordi man er bange for at formen ryger *(trods at Kragen forsøgte at overbevise mig om det modsatte - hva kan jeg sige - HAN HAVDE SGU RET ;) skulle have spist noget mere)

Så kan du jo lære det ;) :kj:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Hvor langt nede er din fedtprocent op til sådan en konkurrence og ellers til hverdag? Jeg kan sikkert finde det i din log et sted, men så langt tilbage har jeg ikke kigget :bblush:

Aner det ikke :unsure: har ikke fået den målt under diæten!!!!

Til sidste MOL-træf blev min fedt% målt til 15-16% - og det var på begyndelsen af min diæt - off-season ligger den +17% ellers har jeg ikke min menstruation :unsure: - hvilket er det jeg bruger som indikator for hvornår jeg har en sund fedt%

Link to comment
Share on other sites

hej angel !

Et lidt forsinket tillykke her - men det er virkelig godt gået :devil: og du ser tooooooootal nice ud ;) en samlet 4'er det er flot, personligt ville jeg dog have placeret dig lidt højere op, synes du er blandt de flotteste - men måske er du lidt "flad" i forhold til tidligere pics jeg har set af dig.

Det der protan / dreamtan - hvad "sker" der når man får det der dreamtan på ? du sagde at det virkelig gjorde en forskel ? hvordan det ?

/Fitt

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 2/12

AHHHHHH - THE RETURN OF SHEIKO :devil::devil::devil:

hvad mere kunne en styrkeløftaaaa tøs ønske sig ;)

kl 15:30-19

Powerwalk 20 minutter

UGE 1 - Dag 1

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 35kg

2set x 4reps @ 42.5kg

2set x 3reps @ 50kg

6set x 3reps @ 55kg

Mave,lige - maskine

4set x 20-20-10-10reps @ 70-90-110-120lb

Squat

1set x 5reps @ 40kg

1set x 4reps @ 50kg

6set x 3reps @ 60kg

Mave,skrå - maskine

1set x 15reps @ 70lb

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 35kg

1set x 5reps @ 42.5kg

5set x 5reps @ 50kg

Incline DB flies

5set x 10 reps @ 15reps

Squat

1set x 5reps @ 40kg

1set x 4reps @ 45kg

5set x 3reps @ 55kg

Biceps curl DB

4 set x 10-8-8-8reps @ 13-15-15-15kg

Preacher curl - maskine

5set x 15-12-12-8-8-7reps @ 20-25-25-30-30-30kg

Underarm BB - lille stang + 5 kg

Wrist curl 45reps

Hammercurl 10 rpes

Bent over curl 15 reps

Powerwalk 25 minutter

WOOOOOHUUUUUU - DAMN - FUCK - DAMN hvor er det godt at træne igennem igen

....og mig som næsten ikke var kommet afsted idag fordi jeg følte mig lidt flad - NEVER EVER lytter jeg til mine flade krop igen - for det er for lækkert træne :w00t:

Træning var som sagt KANON - varede i over 2 timer - der var for engangs skyld tid til kæbetræning med et par kendte hoveder i OBBC her i blandt Kern Bamsefar som også lige fik overskud ;) til at snuppe et par post-konkurrence pics af Englen i aktion!!!!

Hvem der var mest glad for de billeder må stå hen i det uvisse :lol:

I anledning af julen får træningen

:santa2::santa2::santa2::santa2::santa2:

Link to comment
Share on other sites

Et lidt forsinket tillykke her - men det er virkelig godt gået  :devil: og du ser tooooooootal nice ud ;) en samlet 4'er det er flot, personligt ville jeg dog have placeret dig lidt højere op, synes du er blandt de flotteste
THX :bblush: :bblush:
men måske er du lidt "flad" i forhold til tidligere pics jeg har set af dig.

FLAD SIGER DU!!! - det er ikke ordet - tjek billederne fra idag og se en verden til forskel :devil:

- jeg havde drænet mig selv ALT FOR MEGET TIL KONKURRENCEN!!! (den fejl begår jeg ikke igen!!! - forhåbenligt :unsure: )

Det der protan / dreamtan - hvad "sker" der når man får det der dreamtan på ? du sagde at det virkelig gjorde en forskel ? hvordan det ?

Dreamtan er en fed, skosværte-agtig creme med enten guldfarve eller bronzefarve i sig - og den giver en helt speciel gylden farve til huden - hvor protan bare giver en lidt kedelig og "tør" farve så giver dreamtan en hud der fremstår sund, glinsende og gylden - HELT PERFEKT - DET SÅ BRAND GODT UD!!!

(jer er så ærgelig over at mit kamera gik i stykker i pausen :( , så jeg har ingen billeder fra finalen hvor farven bare spillede for vildest - TYPISK <_< )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Der blev taget lidt billeder idag - for at dokumenterer det vildeste pump man får på lige efter sådan en konkurrence :D

Så nu kommer der en hel stak :santa2:

- senere på ugen skal der nok kommer billeder fra konkurrencen (min Far har lovet at hive nogle billeder ud at mit arghhhhh-skide-dyrt-købte-ikke-fungerende kamera!!! :angry: )

ENGLE-vinger :angelgrin:

(p.s. bemærk lige de røde mærker i nakken fra squat-stangen - NICE :D )

post-12-1070400005.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share