ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Damn.....Der er godt nok ikke megen bagdel på dig :lol: Og med de lats, ser det bare vildt ud. Hvis du havde haft den form du har nu, ville de andre havde været reduceret til ingenting. Lærepenge, men næste gang kværner du dem :devil: . Tror også at der kommer et større kontingent MOLboere med, om ikke andet for at fortælle dommerne hvordan dips skal udføres :w00t: .

Niske

Link to comment
Share on other sites

MMMMM, chokolade :drool: :lol:

Det er da også de sygeste skuldre hende nummer 13 med den sorte bikini render rundt med :o

Din bikini var til gengæld den klart flotteste :bigsmile:

NUMZA - som anyone ville have sagt :lol:

Havde du haft den ekstra fylde som du siger du havde dagene efter, havde en podieplads været hjemme - ingen tvivl der. Så det regner vi med næste gang :w00t:

Kiggede også lige på mændenes billeder. Der er en af dem som ligner en snemand i forhold til resten (set på farven) :lol: så selv hvis han havde noget masse (hvilket han vist ikke har), så kunne man ikke se det pga genskinnet fra blitzen.

Link to comment
Share on other sites

Damn.....Der er godt nok ikke megen bagdel på dig :lol:  Og med de lats, ser det bare vildt ud. Hvis du havde haft den form du har nu, ville de andre havde været reduceret til ingenting. Lærepenge, men næste gang kværner du dem :devil: . Tror også at der kommer et større kontingent MOLboere med, om ikke andet for at fortælle dommerne hvordan dips skal udføres :w00t: .

Niske

JA - ÆVVVV - min røv er det første der forsvinder når jeg går på diæt - mine ben og min røv!!!

Men nu prøver jeg en anden strategi næste gang jeg skal på diæt - så må vi se om det giver pote :xmas:

OG AFSÆT endelig plads til den første weekend i december (Eller sidste i november) næste år - for der er jeg med igen!!! Og for den sags skyld også d. 23/10 til DM i Bodyfitness + bardips der bliver afholdt i Herning :w00t:

Måske kan vi ovenikøbet også få lokket et par andre MOL'er med til lidt konkurrence :D HVEM VED - der er i hvert tilfælde et par kvalificerede mænd som ville kunne begå sig både i DK og i det sveeeenskeeeee :santa2:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

JA - ÆVVVV - min røv er det første der forsvinder når jeg går på diæt - mine ben og min røv!!!

Hehehe...mente bare, at du ikke har en mega-booty, og med smalle hofter og en lille pariser, så ser dine lats altså bare endnu mere store og fantastiske ud. Klart en fordel for dig :xmas:

Niske

Link to comment
Share on other sites

MMMMM, chokolade :drool: :lol:

Det er da også de sygeste skuldre hende nummer 13 med den sorte bikini render rundt med :o

Din bikini var til gengæld den klart flotteste :bigsmile:

NUMZA - som anyone ville have sagt :lol:

Havde du haft den ekstra fylde som du siger du havde dagene efter, havde en podieplads været hjemme - ingen tvivl der. Så det regner vi med næste gang :w00t:

THX :w00t:

min bikini er købt her LINK

hvor de har mange spændende og flotte ting (ikke kun til konkurrence :santa2: ) Jeg benytter dem ofte, de har hurtig levering og jeg har endnu ikke betalt told en eneste gang :D

Angående podieplads .... så begynder jeg da også at være lidt lun på sådan én B) Nu kender jeg jo også reglerne i både Sverige og Norge - så nu ved jeg præcis hvad jeg skal træne efter :devil:

Kiggede også lige på mændenes billeder. Der er en af dem som ligner en snemand i forhold til resten (set på farven)  :lol: så selv hvis han havde noget masse (hvilket han vist ikke har), så kunne man ikke se det pga genskinnet fra blitzen.

Han var ret så grum at se på - lidt for griner ... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

MMMMM, chokolade :drool:  :lol:

Det er da også de sygeste skuldre hende nummer 13 med den sorte bikini render rundt med  :o

Din bikini var til gengæld den klart flotteste  :bigsmile:

NUMZA - som anyone ville have sagt  :lol:

Havde du haft den ekstra fylde som du siger du havde dagene efter, havde en podieplads været hjemme - ingen tvivl der. Så det regner vi med næste gang  :w00t:

THX :w00t:

min bikini er købt her LINK

hvor de har mange spændende og flotte ting (ikke kun til konkurrence :santa2: ) Jeg benytter dem ofte, de har hurtig levering og jeg har endnu ikke betalt told en eneste gang :D

Nu er det ikke så tit jeg bruger lingerie, men tak for linket :lol:

Kiggede også lige på mændenes billeder. Der er en af dem som ligner en snemand i forhold til resten (set på farven)  :lol: så selv hvis han havde noget masse (hvilket han vist ikke har), så kunne man ikke se det pga genskinnet fra blitzen.

Han var ret så grum at se på - lidt for griner ... :tongue:

Det er vel lidt som at stille op i 400meter løb og kun være nået halvvejs rundt når de andre er i mål :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

De fleste af dem er dehydrerede, underernærede, stressede og fokuserede. Tror kurmageriet kan ligge på et meget lille sted.

Man har også et lidt andet forhold til afklædte kroppe, end gennemsnitsdanskeren, tror jeg. Det er nok ikke så pirrende for dem, som for dig? :xmas:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

OG AFSÆT endelig plads til den første weekend i december (Eller sidste i november) næste år - for der er jeg med igen!!! Og for den sags skyld også d. 23/10 til DM i Bodyfitness + bardips der bliver afholdt i Herning :w00t:

Måske kan vi ovenikøbet også få lokket et par andre MOL'er med til lidt konkurrence :D HVEM VED - der er i hvert tilfælde et par kvalificerede mænd som ville kunne begå sig både i DK og i det sveeeenskeeeee  :santa2:

uh hele 2 konkurrencer på 4-5 uger....so tempting :santa2:

men kan ik lige på nuværende tidspunkt overskue at skulle toppe 2 gange på så kort tid :blink:

you're not human....

;) :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share