ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

F*** det er vildt !!! :blink::blink::devil::devil:

Okay, du var meget flad til konkurrencen vil jeg lige sige - det der er da helt vildt ?? du er jo monsterond angel ? - hm, der skulle du nok lige have timet konkurrencen med lidt mere mad, så havde det jo været ekstremt.

JA.... det er vildt hvad 3 dage og lidt ekstra carbs kan gøre.... faktisk lidt skræmmende!!! :blink:

(... og så havde jeg nok også placeret højere i symmetrirunden hvis mine muskler havde haft samme pump som nu!!!)

Men med alderen kommer erfaringen - og så klog jeg dog er blevet!!!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hold da helt ferie....... :blink::worship::bowdown: :dropjaw:

Det ser jo knaldhamrende godt ud Angel, det ligner jo at din hud er et nummer for lille til den mængde masse..... :devil::devil:

Sådan skal du dælme se ud ved næste konkurrence..... :poking:

(Kern.... :4whistling: :D )

Mass :wave:

Link to comment
Share on other sites

... og så var der et til ære for fotografen (aaaaaltsååååå KERN - så bliv dog voksen :lol: )

Jeg skulle bare sige "Så vender du lige røven til...." ;)

Egentlig utroligt at der ikke er "fartstriber" på billeder sådan som du vrikkede måsen :tongue:

He he MASS..... der skal tages andre billeder...... spørgsmålet er om de nogensinde når mol B)

Link to comment
Share on other sites

Hold da helt ferie....... :blink::worship::bowdown: :dropjaw:

Det ser jo knaldhamrende godt ud Angel, det ligner jo at din hud er et nummer for lille til den mængde masse..... :devil::devil:

Sådan skal du dælme se ud ved næste konkurrence..... :poking:

(Kern.... :4whistling: :D )

Mass :wave:

:santa2::santa2::santa2: (elsker der her smiley)

THX MASS

... det føles sgu også som om min hud er ved at sprænges :blink: - overvejer seriøst at købe sådan en creme gravide bruger så jeg ikke får strækmærker :lol: :lol:

.... og næste konkurrence er jo DM i styrkeløft - mener du virkeligt at jeg skal satse på samme udseende der??? :lol: :lol:

;)

Link to comment
Share on other sites

He he MASS..... der skal tages andre billeder...... spørgsmålet er om de nogensinde når mol B)

tjaaaa..... det vil tiden jo vise - måske en oplagt d. 24 ide!!! HVA SIGER DU TIL DET KERN - er du mand for det??? :santa2:

Jeg skulle bare sige "Så vender du lige røven til...."  ;)

Egentlig utroligt at der ikke er "fartstriber" på billeder sådan som du vrikkede måsen  :tongue:

Kunne ikke lade være ... man spiller vel lidt op til kameraet (forøvrigt - det er sgu en stak gode billeder du har fået taget :D )

Link to comment
Share on other sites

Øhhh, WOW :blink: .

Det ser jo bare for vildt ud.... :)

Og lad nu bare Kern, ikk´? Der skal jo også være noget til husarne :w00t: .

Har du fundet mere energi når du nu starter på powerlifting?

Niske

ENEEEEERGIIIIIIII siger du - jeg har ikke andet nu - jeg kan jo få lov at rykke i jernet igen :santa2: :bblush: det er jo det jeg allerbedst kan lide!!!

KAN MAN ANDET END AT ELSKE DENNE SPORT :tongue:

...specielt når man får spørgsmål fra en stor styrkeløftaaaa ala:

"hø hø hø tøs - skal du have stangen op igen!!!!"

fniiiiiiiiiiiiiiiis :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

"hø hø hø tøs - skal du have stangen op igen!!!!"

fniiiiiiiiiiiiiiiis    :lol:  :lol:  :lol:

Ja ok.... jeg tænkte mig ikke lige om da jeg spurgte..... :tongue:
tjaaaa..... det vil tiden jo vise - måske en oplagt d. 24 ide!!! HVA SIGER DU TIL DET KERN - er du mand for det???  :santa2:

Er himlen blå, kan fugle flyve..... self. er jeg da det! Jeg håber bare at jeg kan, som Kragefar ikke magter, holde kameraet stille :xmas:

Link to comment
Share on other sites

tjaaaa..... det vil tiden jo vise - måske en oplagt d. 24 ide!!! HVA SIGER DU TIL DET KERN - er du mand for det???

Taler vi om en MOL-julekalender? Med alle MOL-kvinderne her:b_skaal, hoosier, lea, svækling, AF, osv. :blink:

Eller en adventskalender(vi skulle jo nødig blive forvente :santa2: ). Tror da godt vi kan overtale Morten Z. til at lave det her på MOL!

Tror du ikke Kern ville være manden for det? :w00t:

Niske

Link to comment
Share on other sites

tjaaaa..... det vil tiden jo vise - måske en oplagt d. 24 ide!!! HVA SIGER DU TIL DET KERN - er du mand for det???

Taler vi om en MOL-julekalender? Med alle MOL-kvinderne her:b_skaal, hoosier, lea, svækling, AF, osv. :blink:

Eller en adventskalender(vi skulle jo nødig blive forvente :santa2: ). Tror da godt vi kan overtale Morten Z. til at lave det her på MOL!

Tror du ikke Kern ville være manden for det? :w00t:

Niske

så må vi jo have fat i de andre tøser..... det kan jo godt være at de er med på den!!!! :D

... og Kern er helt sikkert manden for det - ligesom en masse andre nok gerne ville være ;)

Link to comment
Share on other sites

Daaamn du er NASTY! :blink:

På den virkelig, virkelig gode måde! :santa2:

Det er utroligt som lidt ekstra næring har fyldt dine muskler fuldstændig ud!

NICE!

Jeg tror flere af de mandlige styrkeløftere, nok skal få mindreværdskomplekser over dine GUNZ til DM! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share