ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

men så sagde Kragefar... "Nu kan det være nok med alt det flexen - kom herud så jeg kan smøre dig ind i farve!!!"  ;)

Jeg mener nu det var noget i stil med "You want me to examine her JJ"?? :lol:

hmmmmm..... det ved jeg godt!!! Men nu er dette jo en børnevenlig hjemmeside :lol: :lol: så nogle ting må omformuleres "lidt" ;)

Link to comment
Share on other sites

men så sagde Kragefar... "Nu kan det være nok med alt det flexen - kom herud så jeg kan smøre dig ind i farve!!!"

Damn ! Kragefar er sgu blevet en massiv herre at se på ?! :blink: (i smell Gold 2004).

Og for hulen der er mange søde piger til det stævne; de fyrer der er da ikke helt vildt imponerende, eller er det bare mig ?

Link to comment
Share on other sites

Damn ! Kragefar er sgu blevet en massiv herre at se på ?!  :blink: (i smell Gold 2004).
Det tror jeg godt vi kan blive enige om... tror også at herren ligger omkring 95 kg på nuværende tidspunkt :santa2:
Og for hulen der er mange søde piger til det stævne; de fyrer der er da ikke helt vildt imponerende, eller er det bare mig ?

Der var da ikke andet end søde piger ;)

men hensyn til fyrene... så er Decembercuppen jo et begynder stævne - derfor blandet kvalitet - meeeeen jeg synes nu der var et par stykker i mellem som gjorde et godt indtryk blandet andet sådan en som Peter Jönsson der blev nr. 2 i sin klasse i AF - manden er kun 22 år :blink: (hva siger du såååå Hoosier - var det ikke noget ;) )

post-12-1070663515.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ny log-overskrift:

Angels dating-bureau :lol:

Havde jo lovet Hoosier nogle lækre billeder... :santa2: men da mit kamera gik ned før jeg kunne tage billeder backstage - så må jeg jo låne dem fra andre steder :)

Link to comment
Share on other sites

Ny log-overskrift:

Angels dating-bureau :lol:

Single styrkeløfter søger...

23 årige følsom styrkeløfter med hang til spareribs og ærgelige carbs søger sød tøs til lange gåture, træningspas og romantiske middage på buffet-resturanter. Du skal enten kunne dødløfte eller squatte, og du må gerne bænkpresse(er dog ikke noget krav). Har du store overarme og forstår at lave god mad, så er det et plus!. :santa2:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share