ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning torsdag d. 18/12

kl 14

Eclipse 12 minutter

SHEIKO UGE 3 - Dag 2

Dødløft GRRRRRRRRR :asthanos:

1set x 5reps @ 65kg

1set x 5reps @ 77.5kg

2set x 4reps @ 90kg

3set x 4reps @ 105kg

3set x 2reps @ 110kg

Jeg må jo FLOVT :bblush: indrømme at jeg har lavet for mange reps i min DL - jeg har aldrig talt først løft med, hvilket har resulteret i at jeg altid har kørt én mere reps end jeg ellers skulle!!!

Bænkpres BB

1set x 6reps @ 37.5kg

1set x 5reps @ 42.5kg

2set x 4reps @ 50kg

2set x 4-3reps @ 55kg

2set x 2reps @ 57.5kg

2set x 1reps @ 62.5kg

2set x 2reps @ 57.5kg

2set x 3reps @ 55kg

1set x 5reps @ 50kg

5set x 7reps @ 47.5kg

1set x 9reps @ 42.5kg

1set x 11reps @ 37.5kg

5set x 13reps @ 35kg

Incline DB flies

5set x 10-10-10-9-9 reps @ 17-19-21-21-21kg

Chins

3set x 9-5-6reps @ BW

hhv, træk foran, træk bag nakke, smalt træk

Dødløft fra boks

1set x 5reps @ 85kg

2set x 5reps @ 97.5kg

4set x 4reps @ 110kg

...DAMN - DET VAR LET :devil:

Split squat DB

3set x 8 reps @ 2x15kg

TOTAL GOD TRÆNING i det bedste selskab ;) (Baardi og Hippo)

- derfor var energien 110% og alt føltes alt, alt for let!!!

Det er det fedeste at lave opspænd når man bænker, jeg kan virkeligt mærke at det giver noget til mit løft!

Og så er DL med 110 kg heller ikke længere noget problem for mit greb, så det går virkeligt fremad :D

Link to comment
Share on other sites

Og så er DL med 110 kg heller ikke længere noget problem for mit greb, så det går virkeligt fremad

Hvis du altid bruger mixed-grip, så kan du med fordel bruge overhåndsgreb, når du bygger op og når du så kommer til den tungeste vægt på dagen skifte til mixed - det har hjulpet RIGTIG godt på mit greb :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Og så er DL med 110 kg heller ikke længere noget problem for mit greb, så det går virkeligt fremad

Hvis du altid bruger mixed-grip, så kan du med fordel bruge overhåndsgreb, når du bygger op og når du så kommer til den tungeste vægt på dagen skifte til mixed - det har hjulpet RIGTIG godt på mit greb :xmas:

Jeg bruger først mixed-greb ved 100 kg... for det har været punktet indtil nu, hvor vægten har grænset til at blive for tung for mit greb :D

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dødløft fra boks

1set x 5reps @ 85kg

2set x 5reps @ 97.5kg

4set x 4reps @ 110kg

...DAMN - DET VAR LET

det SÅ altså os let ud :a-okhand: B)

glæder mig til at se når du skal maxe, så smider vi lidt kridt efter dig og så river du nemt nogle nye PRs... :santa2: ;) :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft fra boks

1set x 5reps @ 85kg

2set x 5reps @ 97.5kg

4set x 4reps @ 110kg

...DAMN - DET VAR LET

det SÅ altså os let ud :a-okhand: B)

glæder mig til at se når du skal maxe, så smider vi lidt kridt efter dig og så river du nemt nogle nye PRs... :santa2: ;) :xmas:

ligesom sumo-brydere rituelt smider med ris....så lad os lade kridtskyer være en del af vores ritual :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag aften d. 18/12

HYGGEMUSKLEN

ahhhhh... hvor nice... Havde besøg af den store JSC og Baardi-drengen - fik set lidt af mine BB-vidioer og Baardi havde medbragt hele 3-cd'er til "lille" mig med styrkeløft!!! :devil:

Englen blev jo helt blød :santa2: over alle de store mænd hun tvang sig selv til at kigge på gennem 2½ hårde timer :w00t: , men så var det godt at Baardi og jsc kunne samle hende op fra gulvet igen :blink:

Nu er jeg på vej under dynen og vil tillade mig at falde i søvn til VM i styrkeløft så jeg får søde drømme ;)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 20/12

opvarmning - 3 timers shopping i Århus :blink:

SHEIKO UGE 3 - Dag 3

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 37.5kg

1set x 4reps @ 42.5kg

2set x 3reps @ 50kg

6set x 3reps @ 57.5kg

Squat

1set x 5reps @ 42.5kg

1set x 4reps @ 50kg

2set x 3reps @ 60kg

2set x 3reps @ 67.5kg

3set x 2reps @ 72.5kg

3set x 3reps @ 67.5kg

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 37.5kg

1set x 5reps @ 42.5kg

5set x 5reps @ 50kg

Incline flyes DB

4set x 10reps @ 17.5-20-20-20kg

Dips

1set x 17reps @ BW

Swedish style - dybe, langsomme og meget kontrolleret dips

Militarypress

7set x 3reps @ 20-30-35-37.5-40-42.5kg

Laterals

3set x 10-10-6reps @ 6.5-7-5-10kg Dobbelt

3set x 10reps @ 7.5kg En-arms

OK træning i Olympic men vil nu helst træne i mit eget center og i vante omgivelser.... det er utroligt så meget vanedyr man er!!

meeeeeen stort plus - Kragefar var der, jeg nød synet :santa2: og fik lov at taget et par billeder af ham :w00t: nam nam B)

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 22/12

kl 9

Powerwalk 40 minutter

kl 14:30

SHEIKO UGE 4 - Dag 1

Squat

1set x 5reps @ 42.5kg

1set x 4reps @ 50kg

2set x 3reps @ 60kg

2set x 2reps @ 67.5

1set x 2reps @ 72.5kg

1set x 1reps @ 75kg

1set x 1reps @ 80kg

1set x 1reps @ 85kg

JADAAAAA.... sådan nappede 85 kg uden de store kvaler - var fristet til at prøve mere, men Baardi var fornuftig og sagde at jeg skulle gemme det til en anden gang, da jeg allerede havde lavet mange set squat :D

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 37.5kg

1set x 4reps @ 42.5kg

2set x 3reps @ 50kg

2set x 3reps @ 60kg

1set x 2reps @ 62.5kg

1set x 1reps @ 65kg

1set x 1reps @ 70kg

...de 70 kg fløj fra brystet :angelgrin: så tænkte hvorfor ikke lige prøve 75 kg!!!

MEEEN den gik ikke - jeg blev usikker da vægten skulle presses op og i stedet for at presse op og bagud pressede jeg den fremad (typisk mig) og gik derfor helt i stå.... meeen næste gang :devil:

Incline DB flies

5set x 10 reps @ 17-19-21-22-22.5

SÅDAN - 22.5 kg med 10 reps..... STÆRK PIGE ;)

Squat

1set x 4reps @ 47.5kg

1set x 4reps @ 55kg

5set x 3reps @ 65kg

Baardi påpegede under første omgang squat at jeg skulle bruge min bounce - så det gjorde jeg her!!!

Og intet problem - Englen bouncede :bounce: til den helt store guldmedalje og vægten føltes som ingenting...

Goodmornings

4set x 5reps @ 40-50-50-50kg

Biceps curl DB - siddende

5 set x 8-8-8-8-6reps @ 13-13-13-15-15kg

Hammer- og frontcurl

1set x 6reps @ 15kg

1set x 4reps @ 15kg

TOTAL god træning og koncentration :firebounce:

- man skulle tro at Kragefar har spicet min mad op med squid-juice her i weekenden ;)

Link to comment
Share on other sites

Baardi påpegede under første omgang squat at jeg skulle bruge min bounce - så det gjorde jeg her!!!

Og intet problem - Englen bouncede  til den helt store guldmedalje og vægten føltes som ingenting...

Det kan jeg li' at høre! :)

Det extra lille bounce i bunden af løftet på de tunge løft er et hit... forstil dig effekten med knæbind :devil:

Og tak for opfyldelsen af en snart mange måneder lang fantasi :santa2:

Lat pulls ala angel :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

TOTAL god træning og koncentration :firebounce:

- man skulle tro at Kragefar har spicet min mad op med squid-juice her i weekenden ;)

:evillaughter: Mwuahahahaha :evillaughter:

Secret of squidjuice in Food for Angel stays hidden in possesion of C-Diddy ;)

Btw. At bounce i bunden af squatten, giver det ikke ondt i knæ-kalotten (Knæene, men det rimer ikke <_< )....på sigt altså??? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Btw. At bounce i bunden af squatten, giver det ikke ondt i knæ-kalotten (Knæene, men det rimer ikke <_< )....på sigt altså??? :unsure:

En ting er sikker - min squat blev meget dybere, når jeg skulle bruge mit bounce - så lidt hårdt kan det nok gå hen og blive for knæene....

men nu bøffer jeg jo heller ikke rundt med 200 kg ENDNU :D så mon ikke mine knæ kan holde til og med de 150 kg - og så må vi jo se derefter :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Btw. At bounce i bunden af squatten, giver det ikke ondt i knæ-kalotten (Knæene, men det rimer ikke  <_< )....på sigt altså??? :unsure:

En ting er sikker - min squat blev meget dybere, når jeg skulle bruge mit bounce - så lidt hårdt kan det nok gå hen og blive for knæene....

men nu bøffer jeg jo heller ikke rundt med 200 kg ENDNU :D så mon ikke mine knæ kan holde til og med de 150 kg - og så må vi jo se derefter :unsure:

og ENDNU var det vigtige ord i den sætning :santa2:

bare vent til mandag :asthanos:

;)

Link to comment
Share on other sites

Btw. At bounce i bunden af squatten, giver det ikke ondt i knæ-kalotten (Knæene, men det rimer ikke  <_< )....på sigt altså??? :unsure:

En ting er sikker - min squat blev meget dybere, når jeg skulle bruge mit bounce - så lidt hårdt kan det nok gå hen og blive for knæene....

men nu bøffer jeg jo heller ikke rundt med 200 kg ENDNU :D så mon ikke mine knæ kan holde til og med de 150 kg - og så må vi jo se derefter :unsure:

og ENDNU var det vigtige ord i den sætning :santa2:

bare vent til mandag :asthanos:

;)

mon julegaven til mig selv i år skal være +100 kg squat på mandag :unsure:

(det håber jeg sgu :firebounce: )

Link to comment
Share on other sites

Btw. At bounce i bunden af squatten, giver det ikke ondt i knæ-kalotten (Knæene, men det rimer ikke  <_< )....på sigt altså??? :unsure:

En ting er sikker - min squat blev meget dybere, når jeg skulle bruge mit bounce - så lidt hårdt kan det nok gå hen og blive for knæene....

men nu bøffer jeg jo heller ikke rundt med 200 kg ENDNU :D så mon ikke mine knæ kan holde til og med de 150 kg - og så må vi jo se derefter :unsure:

Når først man kommer i fuldt udstyr, så plejer det at det at absorbere meget af det bounce, og hvis udstyret sidder som det skal, dvs. meget stramt, så kan det være svært nok at bounce i bunden. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 23/12 :xmas:

kl 13

Eclipse 20 minutter

Skulderpres DB

6set x 8-6-6-6-3-1reps @ 13-15-17-19-21-23kg

...stille og roligt - skal jo ikke overbelastes her under Sheiko

Upright row BB

4set x 10-10-9-8reps @ 20-30-32.5-32.5kg

Chins

3set x 6reps @ BW

Bent over rows BB

4set x 10reps @ 40kg

...for hvert set gør jeg mit greb bredere og bredere til det er et stykke over skulderbredde

Donkeyraise

5set x 12reps @ 110-120-130-140-150kg

...elsker denne øvelse ligeså meget som Craw elsker sin rotarypress-øvelse :D

superset mellem bagskulder og smalle dips for triceps

Bagskulder - maskine

3set x 10reps @ 30kg

Dips

3set x 10reps @ BW

Mave,lige - maskine

3set x 10reps @ 90-110-130lb

Mave,skrå - maskine

3set x 8-8-5reps @ 110-130-150lb

Skøn træning med næsten hele OBBC for mig selv - mon ikke alle de andre løb forvildede rundt nede i byen på jagt efter de sidste julegaver eller sad et eller andet sted med munden fyldt til randen med mad.... :blink:

ALENE VAR JEG I HVERT TILFÆLDE!!!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share