ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning lørdag d. 13/12

INGEN!!! :blink::blink::blink:

.... føler jeg er på vej ud på et sidespor fordi jeg ikke har trænet idag!!

Hverken powerwalk eller vægttræning.... nu prøver jeg at følge drengenes råd og gearer lidt ned... MEN DAMN :unsure: det er svært <_<

Men OK, har da gået nede i byen og shoppet i 4 -5timer så lidt har jeg da bevæget mig, men lige nu mens jeg sidder og skriver føles det som om jeg er ved at sprænges :crazy: (hvis bare Kragen havde været her så.... :santa2: ) - KAN IKKE FINDE RO!!!

SYGELIGETsiger jeg ... sygeligt :tongue:

(FUCK .... var ikke klar over jeg var blevet så afhængig... det ender sgu med at jeg går en aftentur før jeg ved af det :headwall: )

Link to comment
Share on other sites

Måske skal du have lidt ritalin?

Ej, måske skulle du låne lidt bøger om meditation.

hmmmm..... måske bare en sovepille :tongue:

BUM BUM BUM :bunny:

(er begyndt at gøre rent nu..... :blink: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Måske skal du have lidt ritalin?

Ej, måske skulle du låne lidt bøger om meditation.

hmmmm..... måske bare en sovepille :tongue:

BUM BUM BUM :bunny:

(er begyndt at gøre rent nu..... :blink: )

mit gulv trænger til at bli vasket hvis det er du har så meget energi ?

:santa2:

Link to comment
Share on other sites

Måske skal du have lidt ritalin?

Ej, måske skulle du låne lidt bøger om meditation.

hmmmm..... måske bare en sovepille :tongue:

BUM BUM BUM :bunny:

(er begyndt at gøre rent nu..... :blink: )

mit gulv trænger til at bli vasket hvis det er du har så meget energi ?

:santa2:

ENERGI koster.... ;) og jeg er dyr i timen!!! B)

... men hvis du ligefrem vælter dig i penge - så kan jeg da godt komme forbi i mit kaninkostume :tongue: (som jeg altid vasker gulv i!!) og gøre lidt rent :)

Link to comment
Share on other sites

Måske skal du have lidt ritalin?

Ej, måske skulle du låne lidt bøger om meditation.

hmmmm..... måske bare en sovepille :tongue:

BUM BUM BUM :bunny:

(er begyndt at gøre rent nu..... :blink: )

mit gulv trænger til at bli vasket hvis det er du har så meget energi ?

:santa2:

ENERGI koster.... ;) og jeg er dyr i timen!!! B)

... men hvis du ligefrem vælter dig i penge - så kan jeg da godt komme forbi i mit kaninkostume :tongue: (som jeg altid vasker gulv i!!) og gøre lidt rent :)

penge sir du....og du tror ik vi kan finde en anden løsning ?

:santa2:

(ej, hva sker der, tror jeg har hængt for meget ud med ham den stuure jsc...)

Link to comment
Share on other sites

Åh ja, det minder mig om noget Charles Poliquin engang skrev om Ectomorfe typer. Frit oversat "De er hyperaktive, drøner rundt som sindsyge, brænder tonsvis af energi af, spiser ikke nok og kan ikke forstå at de ikke gainer" ;) :lol:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Åh ja, det minder mig om noget Charles Poliquin engang skrev om Ectomorfe typer. Frit oversat "De er hyperaktive, drøner rundt som sindsyge, brænder tonsvis af energi af, spiser ikke nok og kan ikke forstå at de ikke gainer" ;) :lol:

:lol: :lol: :lol:

ja.... det lyder meget som mig det der :bunny:

.... maden er også et problem!!!

Har ligget på +4500 kcal mandag-torsdag, var ved at død de første par dage, kvalme og hjertebanken, igår kunne jeg ikke klare det mere og spiste kun omkring 4000 kcal....

Og hvor højt er mit stofskifte så... tjaaa, jeg har ikke taget på endnu, ligger omkring 66-67 kg i morgenvægt og har gjort det hele ugen, ikke engang væskeretention kan jeg prale af!!!

Så nu er det nok også fornuftigt at jeg er begyndt at spise under mine Sheiko-træningssesioner, får lidt hver 15. minut!!! Samt jeg har øget mit fedtindtag en smule over hele dagen for at få lidt "gratis" kalorier som ikke fylder så meget i maven - så nu må vi bare vente og se hvad der sker.

Udgangspunktet i min diæt er cirka 2500 kcal og hertil kommer så mad under træning samt "løse" kulhydrater efter lyst, hvilket får mig op omkring 3500 kcal - alt herudover føles som om det skal presses ned i halsen!!! <_<

Link to comment
Share on other sites

ja.... det lyder meget som mig det der :bunny:

.... maden er også et problem!!!

Har ligget på +4500 kcal mandag-torsdag, var ved at død de første par dage, kvalme og hjertebanken, igår kunne jeg ikke klare det mere og spiste kun omkring 4000 kcal....

Og hvor højt er mit stofskifte så... tjaaa, jeg har ikke taget på endnu, ligger omkring 66-67 kg i morgenvægt og har gjort det hele ugen, ikke engang væskeretention kan jeg prale af!!!

For lidt chokolade? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 15/12

Eclipse 12 minutter

SHEIKO UGE 2 - Dag 3

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 37.5kg

2set x 4reps @ 45kg

2set x 3reps @ 52.5kg

5set x 2reps @ 60kg

Squat

1set x 5reps @ 40kg

2set x 5reps @ 50kg

5set x 5reps @ 60kg

Bænkpres BB

1set x 4reps @ 42.5kg

1set x 3reps @ 50kg

5set x 2reps @ 57.5kg

Legpress

5set x 6reps @ 140kg

...nok lidt for lidt... men Hippos squatbooty distraherede mig :tongue:

Goodmornings

2set x 7reps @ 50kg

3set x 6reps @ 55kg

Donkey raise

4set x 15reps @ 100-120-120-120kg

Seated press

3set x 10reps @ 30-50-50kg

Dips- weighted

4set x 10 reps @ BW+10kg

...nice and easy!!!

Pullover

3set x 10-7-5reps @ 25-27.5-30kg

...de 30 kg var meget passende - de bliver standard fra nu af!!!

I dag blev ALLE set kørt med maks 1 minuts pause - OG DET FØLTES RIGTIGT GODT :devil:

Det bliver simpelthen stilen fremover...... :w00t:

Bagefter blev der prottet godt af sammen med Powerpossét til julefrokost hos Baardi!!!

Vi var 7 mennersker og følgende fødevarergrupper var RIGT repræsenteret!!!

Sild (mange slags), æg, karrysalat, lun leverpostej m. spødstegt bacon, flæskesteg, kalkun, frikadeller, and, krydderkartofler, brunnede kartofler, rødkål, rugbrød, kiks (mange slags) ost, druer, chips, SLIK, CHOKOLADE, RIS ALA MANDE og de mest vidunderlige FLØDEBOLLER af luksus kvalitet :w00t:

- jsc var forøvrigt den heldige mandelfinder - han vandt PUMPING IRON special edition da han faldt over mandlen - måske fordi hans portion var dobbelt så stor som den vi andre fik :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en grådig stodder en gang imellem. Mette var ret flov over det, skal det lige siges :bblush:  :angelgrin:

AHHHHH ;)

... nu er Mette jo heller ikke småtspisende :blink: (DAMN den tøs kan køre indenbords!!!)

p.s. Spørgsmålet er jo også hvis vi gør portionstørrelse op mod kropsvægt om du så egenligt er mere grådig end os andre!!! DET TROR JEG NU IKKE!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

5set x 6reps @ 140kg

...nok lidt for lidt... men Hippos squatbooty distraherede mig 

beklager.. det vil ik gentage sig... :o

ej, det var nu sødt sagt :bblush: :xmas:

.... må jo flovt indrømme at jeg slikkede skålen og skeen med ris ala mande ren!!!

(må os med skam erkende at jeg indtog både en skål musli og en shake senere... :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 16/12

kl 8

Powerwalk 35 minutter

kl 15:15

Eclipse 12 minutter

SHEIKO UGE 3 - Dag 1

Squat

1set x 5reps @ 42.5kg

1set x 4reps @ 50kg

2set x 3reps @ 60kg

5set x 3reps @ 67.5kg

...Trods lettere DOMS i baglår så var vægten ufattelig let og det føltes som om min krop viste lige præcis hvordan den skulle presse og hvornår den skulle presse!!!

Der var perfekt kontak til min "kommende" squatbooty, hvilket også resulterede i en godt brugt gluteus medius :firebounce:

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 37.5kg

2set x 4reps @ 42.5kg

2set x 3reps @ 50kg

5set x 3reps @ 57.5kg

Squat

1set x 5reps @ 42.5kg

1set x 4reps @ 50kg

4set x 3reps @ 55kg

...fik stangen længere ned at ligge på ryggen - skal arbejde lidt mere med at holde den der, men det er svært da den ligger lige oven på mine spina scapulae, der desværre er ret så markante, hvorfor det godt kan gøre lidt AVS!!! :(

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 40kg

2set x 5reps @ 47.5kg

4set x 4reps @ 55kg

Incline DB flies

5set x 10 reps @ 15-17-18-19-20

...altså styrken er ved at være i top igen - flyes med 20 kg DB og så 10 reps uden de helt store kvaler :devil:

Biceps curl DB

4 set x 8-7-6-4-3reps @ 13-15-17-19kg

...bicepsstyrken fejler heller ikke noget - 19 kg med perfekt form på første 2 reps - var lidt tilfreds med mig selv :D

Preacher curl - maskine

3set x 10reps @ 25kg

...ikke det helt store - tænkte jeg heller måtte skåne min biceps lidt til DL på torsdag

Mave,lige - paddede

4set x 20-15-10-10reps @ BW og MAKS koncentration i musklerne!!! DET SPILLER :bunny:

Powerwalk 25 minutter

Efter jeg besluttede mig for pauser af maks 1 minut mellem hvert set, måtte jeg efter 50 minutter indse at jeg var FÆRDIG med min SHEIKO!!! :blink: og kun manglede lidt gunz.... :unsure:

DET SPILLER DA FOR VILDT!!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Preacher curl - maskine

3set x 10reps @ 25kg

...ikke det helt store - tænkte jeg heller måtte skåne min biceps lidt til DL på torsdag

Forstår ikke lige?

Biceps til dødløft?

...ikke så meget andet end at hvis min biceps er træt, så går det ud over min totale grebsstyrke!!! Jeg vil helst undgå at bruge stropper :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share