ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kan se I også varmer op sammen med mændene... Der må være nogle store drenge imellem... Er det sådan så man står og små blinker og gør kur til hinanden, når man står og flexer?? Eller hvordan foregår det sådan et sted??

Det er som jsc siger.... folk er der jo for at konkurrere og ikke score.

Man er så fokuseret at man ikke har overskud til alt det andet (og hvorfor skulle jeg også være interesseret i at score når jeg har den mest lækre fyr af dem alle :wub: )

At man render rundt uden en trevl på kroppen er bare en selvfølge, du kan ikke få farven smurt ordenlig ud hvis din bikini eller poseringsbukser er i vejen - de fleste athleter har jo heller ikke noget man ikke har set før :)

Selvfølgelig kigger man, når der kommer en forbi, men man er så distret at man ikke rigtigt tænker nærmere over hvad det var man så :blink:

Det man højest notere sig og snakker med hinanden om er eks. personer med tævepatter, grove strækmærker eller uren hud (generelt er personer der bærer tydligt præg af at have brugt anabole steroider altid et godt samtaleemne!!!) ellers er det mere generelt om hvor flotte nogle af de andre athleter kan være, eller hvor godt de poserede, hvor store en fyrs lår er, hvor grum en anden ryg ser ud osv. .... men det er meget lidt snak af den slags der forekommer på selve dagen, det er mere bagefter på vej hjem i bilen eller når man genser billeder fra konkurrencen.

Link to comment
Share on other sites

uh hele 2 konkurrencer på 4-5 uger....so tempting :santa2:

men kan ik lige på nuværende tidspunkt overskue at skulle toppe 2 gange på så kort tid :blink:

you're not human....

;) :xmas:

AHHHH..... kom nu Jacob :santa2:

Din form skal jo ikke være så hård til Bodyfitness som den skal til Athleticfitness!!!

Så det passer jo perfekt - på de 5 uger der er mellem konkurrencen dropper man lige et par ekstra % fedt og så man er man parat til noget ass-kicking i Sverige ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er stærkt at du stiller op både i bodyfitness og i styrkløft i samme sæsong - det gør dig vist ret unik :)

THX Arne.... det var sgu sødt sagt :bblush:

- men jeg gør jo bare hvad jeg synes er sjovt :tongue: og at kunne få lov til at stille op i styrkeløft bliver så absolut en oplevelse :w00t:

Link to comment
Share on other sites

uh hele 2 konkurrencer på 4-5 uger....so tempting  :santa2:

men kan ik lige på nuværende tidspunkt overskue at skulle toppe 2 gange på så kort tid  :blink:

you're not human....

;)  :xmas:

AHHHH..... kom nu Jacob :santa2:

Din form skal jo ikke være så hård til Bodyfitness som den skal til Athleticfitness!!!

Så det passer jo perfekt - på de 5 uger der er mellem konkurrencen dropper man lige et par ekstra % fedt og så man er man parat til noget ass-kicking i Sverige ;)

Bodyfitness virker som en god forberedelse til AF, og formen kan lige nå at blive det bedre efter 5 uger. Alt i alt virker det som en meget god kombination :)

Eller BB->AF man kan lige akkurat nå at blive lidt federe på 5 uger....eller derunder for den sags skyld :lol:

Link to comment
Share on other sites

...Eller BB->AF man kan lige akkurat nå at blive lidt federe på 5 uger....eller derunder for den sags skyld :lol:

AHHH..... er Kragen blevet lun på noget AF :santa2:

:lol: :lol: :lol: (det vil jeg ser før jeg tror på det!!!)

Link to comment
Share on other sites

...Eller BB->AF man kan lige akkurat nå at blive lidt federe på 5 uger....eller derunder for den sags skyld :lol:

AHHH..... er Kragen blevet lun på noget AF :santa2:

:lol: :lol: :lol: (det vil jeg ser før jeg tror på det!!!)

Næppe :lol:

5 uger er liiige lovlig lang tid at holde et peak i BB, ellers kunne det da være fint nok at tage to konkurrencer i rap :)

Link to comment
Share on other sites

Men nu prøver jeg en anden strategi næste gang jeg skal på diæt - så må vi se om det giver pote  :xmas:

Hvilken strategi er det? Fortæl fortæl!

Jeg vil prøve følgende strategi....

KOST

For det første lader jeg min diæt stige med 200 kcal per uge

- i denne uge ligger den på cirka 2500 kcal dag 1-5 + 7 med spisedag dag 6

- i næste uge øger jeg så til 2700 kcal, ugen efter 2900 kcal osv....

Dette gør jeg indtil jeg rammer 3500 kcal som plejer at være meget passende til mit aktivitets niveau uden den store fedtaflejring :D

- protein ligger fast på omkring 250 gram

- Inden for mit fastsatte kcal-indtag varierer jeg mine kulhydrater med en lav, medium og høj carbdag - på tungttræningsdage ligger der altid en høj carbdag!

- fedt kommer KUN fra gode fedtkilder :)

TRÆNING

eftersom min krop er tilvænnet powerwalken vil jeg fortsætte med denne!!! Ud fra det argument - at nu putter jeg pludselig mad i munden igen og min træning bliver ændret markant, så mine muskler skal nok respondere og blive bygget op på trods af mine små gåture

- på ikke træningsdage vil jeg sigte efter 1 times powerwalk og på træningsdage 1/2 time

- en anden strategi bag denne fremgang er at min krop skal være vant til de gåture, så jeg ikke behøver at ændre noget ved min træning når jeg skal på diæt igen og kan opnå et fedttab igennem en kalorierestriktion fremfor ekstra cardio og forhåbenligt bedre holde på musklerne.

Jo nærmere jeg kommer konkurrencen vil jeg tage noget af min cardio ud og lave 2x styrketræning om dagen (splitte mit program op) for derigennem at forbrænde lidt ekstra kalorier og skåne mine benmuskler mod for meget cardio - faktisk gøre det modsatte af hvad jeg har gjort denne gang!!!

NU ER DER IKKE ANDET FOR END AT SE HVAD DE NÆSTE 3 MÅNEDER BRINGER... :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

uh hele 2 konkurrencer på 4-5 uger....so tempting  :santa2:

men kan ik lige på nuværende tidspunkt overskue at skulle toppe 2 gange på så kort tid  :blink:

you're not human....

;)  :xmas:

AHHHH..... kom nu Jacob :santa2:

Din form skal jo ikke være så hård til Bodyfitness som den skal til Athleticfitness!!!

Så det passer jo perfekt - på de 5 uger der er mellem konkurrencen dropper man lige et par ekstra % fedt og så man er man parat til noget ass-kicking i Sverige ;)

lool :lol:

det er sgu humor...

at bruge Bodyfitness som opvarmning :devil:

men det er da en deal....

jeg sætter kryds i kalenderen :santa2:

Link to comment
Share on other sites

uh hele 2 konkurrencer på 4-5 uger....so tempting  :santa2:

men kan ik lige på nuværende tidspunkt overskue at skulle toppe 2 gange på så kort tid  :blink:

you're not human....

;)  :xmas:

AHHHH..... kom nu Jacob :santa2:

Din form skal jo ikke være så hård til Bodyfitness som den skal til Athleticfitness!!!

Så det passer jo perfekt - på de 5 uger der er mellem konkurrencen dropper man lige et par ekstra % fedt og så man er man parat til noget ass-kicking i Sverige ;)

lool :lol:

det er sgu humor...

at bruge Bodyfitness som opvarmning :devil:

men det er da en deal....

jeg sætter kryds i kalenderen :santa2:

SUPER JACOB :devil:

SÅDAN!!!! :w00t:

Så skal du jo til at have lidt rotræning med Englen ;)

Det vil jeg se frem til - det bliver sgu et hit at have dig med :santa2:

Link to comment
Share on other sites

hvis nogen havde fortalt mig for et års tid siden hvor jeg lå hensunket i druk,

at jeg ville ende som Athletic Fitness/Bodyfitness/styrkeløft-deltager ville jeg nok næppe ha troet dem... :blink:

quite a change....

men ro-maskinen kan bare komme an :santa2: ;)

Link to comment
Share on other sites

Bare jeg ikke skal stå for at male jer begge så er det fint for mig :poking: :lol:

AHHHH - din kylling :chicken:

Men mon ikke også du har hænderne fulde med mig :santa2:

(altså hermed sagt... Malermester Kragen er reserveret!!! :) )

Link to comment
Share on other sites

Tror bare det bliver bodybuilding i stedet for. Jeg har alligevel for meget muskelmasse til Atletic Fitness :santa2:Eller er for dårlig til chins... :chicken:

Og så kan jeg stadig blive smurt ind i noget... :santa2:

Jeg tilbød jo ellers at smøre jer (Kern+xax) ind i pausen... så vi kunne få et godt grin....

meeeeen NEJ - der var nogle som var for meget kylling :chicken: til at takke ja!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

de fleste athleter har jo heller ikke noget man ikke har set før 

Ville da gerne vide noget mere om dem der har noget du ikke har set før :w00t:

Kan stadigvæk huske et Team Danmark-seminar om doping. Arrgh, har stadigvæk mareridt om kvinden med en drypsten på 11-12cm :blink: . Hun måtte tape den op før konkurrence. Det må sgu da være lidt af en overraskelse at pille bukserne af hende, men på den anden side, så kan man jo ikke påstå at man ikke kan finde den :lol: :w00t:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share