ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning onsdag d. 7/1

kl. 6

PRÆ - EKSAMENS - Powerwalk 55 minutter  :bigsmile:

Held og lykke, Angel :) .

Krydser fingre,

Niske

Det må have virket... for jeg synes det gik godt :D

I MOL-quinder sparker da for meget bagdel ved det grønne klæde :devil: .

Niske

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 7/1

kl. 6

PRÆ - EKSAMENS - Powerwalk 55 minutter  :bigsmile:

Held og lykke, Angel :) .

Krydser fingre,

Niske

Det må have virket... for jeg synes det gik godt :D

I MOL-quinder sparker da for meget bagdel ved det grønne klæde :devil: .

Niske

Vi sparker mere end det ;)

Lagoon> Ikke så meget at fortælle, andet end at jeg efter at have tjekket nogle af mine svar finder det ganske godt gået :D og nu håber jeg bare at min lærer, som for øvrigt gav mig 11 i min afsluttende biokemiopgave, synes det sammen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 8/1

kl 16:15

Eclipse 10 minutter

SHEIKO UGE 1 - Dag 2

Dødløft :devil:

1set x 5reps @ 72.5kg

2set x 4reps @ 87.5kg

2set x 3reps @ 102.5kg

5set x 3reps @ 115kg

...Det hele let og overkommeligt - alle set kørt med 1 minuts pause

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 37.5kg

1set x 5reps @ 45kg

2set x 4reps @ 52.5kg

2set x 3reps @ 55kg

2set x 2reps @ 60kg

2set x 1reps @ 65kg

2set x 2reps @ 60kg

2set x 3reps @ 57.5kg

1set x 4reps @ 52.5kg

5set x 6reps @ 50kg

1set x 8reps @ 45kg

1set x 10reps @ 42.5kg

5set x 12reps @ 40kg

Incline press DB

5set x 10-10-9-8-8reps @ 20-22.5-23-23-23kg

... nice and easy - har skiftet flyes ud med incline DB for variationens skyld!

Dødløft fra boks :devil:

1set x 5reps @ 87.5kg

2set x 4reps @ 102.5kg

2set x 3reps @ 115kg

4set x 2reps @ 130kg

...helt underligt at kører 4 x 2 reps med 130 kg, som jo var mit tidligere maks, og alle set var overkommelige :D

Liggende baglårscurl

4set x 10reps @ 90lb

Rows DB

3set x 6reps @ 30kg

2set x 4reps @ 40kg

Split squat DB

3set x 10reps @ 2x17kg

... den rammer så godt i balden!!!

Endnu engang må jeg erklære min hang til SHEIKO, men mine disco-gener rører lidt på sig (hvis en pige kan have sådan nogle :unsure: ), specielt når man ser MASS og Hippo rende rundt og lave hardcore discotræning som idag - jeg savner at lave flere forskellige øvelser end lige de tre store!!! Så når DM er overstået tror jeg at jeg tager en måned eller to med lidt ekstra discotræning!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Endnu engang må jeg erklære min hang til SHEIKO, men mine disco-gener rører lidt på sig (hvis en pige kan have sådan nogle :unsure: ), specielt når man ser MASS og Hippo rende rundt og lave hardcore discotræning som idag - jeg savner at lave flere forskellige øvelser end lige de tre store!!! Så når DM er overstået tror jeg at jeg tager en måned eller to med lidt ekstra discotræning!!

hvorfor tror jeg gik rundt og så glad ud hele tiden... :D

og efter du gik blev det kun værre....failure og superset og hva MASS nu ellers ku finde på :angelgrin:

uh...det er godt....

Link to comment
Share on other sites

Endnu engang må jeg erklære min hang til SHEIKO, men mine disco-gener rører lidt på sig (hvis en pige kan have sådan nogle  :unsure: ), specielt når man ser MASS og Hippo rende rundt og lave hardcore discotræning som idag - jeg savner at lave flere forskellige øvelser end lige de tre store!!! Så når DM er overstået tror jeg at jeg tager en måned eller to med lidt ekstra discotræning!!

hvorfor tror jeg gik rundt og så glad ud hele tiden... :D

og efter du gik blev det kun værre....failure og superset og hva MASS nu ellers ku finde på :angelgrin:

uh...det er godt....

JA... du så sgu lidt lalle glad ud.. :bigsmile:

...måske MASS og snart skal give mig en overhaling, så jeg kan få det samme lallede udtryk ;)

Link to comment
Share on other sites

JA... du så sgu lidt lalle glad ud.. 

...måske MASS og snart skal give mig en overhaling, så jeg kan få det samme lallede udtryk 

lalle glad :blink: :lol:

jamen det er jo godt for mig :D

du er bare misundelig på vores disco-moves :angelgrin: :nahnah:

;)

Link to comment
Share on other sites

JA... du så sgu lidt lalle glad ud.. 

...måske MASS og snart skal give mig en overhaling, så jeg kan få det samme lallede udtryk 

lalle glad :blink: :lol:

jamen det er jo godt for mig :D

du er bare misundelig på vores disco-moves :angelgrin: :nahnah:

;)

MISUNDELIG.... HA :devil:

... kun lidt :unsure:

Niske> ... hmmmmm ... hvad snakker du om ;)

LOL LOL LOL :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 9/1

kl. 6:30

Powerwalk 55 minutter

... en kold og lidt våd morgen :unsure: men meget frisk B) og for griner... da jeg gik og hørte jerkey boys og deres Arnold-jokes :lol:

...sangen "total recalling" får mig altså til at bryde sammen hver gang - lige så tårene springer i op i øjnene på mig... :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 10/1

kl 13

Powerwalk 20 minutter

SHEIKO UGE 1 - Dag 3

Squat

1set x 5reps @ 52.5kg

2set x 4reps @ 62.5kg

2set x 3reps @ 72.5kg

4set x 2reps @ 80kg

... måtte sætte mit sidste set ned til 80 kg fra 85 kg, da min balde-DOMS forhindrede ordenlig bundstyrke <_< LOL

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 37.5kg

2set x 4reps @ 45kg

2set x 4reps @ 52.5kg

6set x 3reps @ 60kg

Dips- weighted

6set x 6reps @ BW+10kg

Pullover

2set x 10reps @ 25kg

...altså DOMS i hele kroppen, selv min triceps var mere smadret end jeg først havde regnet med

Triceps pushdown

4set x 10-10-7-10reps @ 45-60-70-70kg

Squat

1set x 5reps @ 52.5kg

2set x 5reps @ 62.5kg

4set x 3reps @ 72.5kg

Powerwalk 20 minutter

Var kommet for at træne tidligt idag, da Kern Bamze'far skulle lave max-test :D, så jeg tænkte at jeg heller måtte få første runde squat overstået inden det begyndte at vælte ind med folk der også skulle bruge squat-stativet - og ganske rigtigt - der gik ikke længe så dukkede Hippo op som den første, derefter fulgte Baardi og hans ven Niller, MASS, KREA, Jsc, Martin og Bøffen - HOLD DA OP der var sort med mennesker nede i STYRKELØFTAAAAA hjørnet B)

...man kan ikke sige det nok - HOLD DA KÆFT hvor er det fedt at træne med så mange venner - DET SPILLER JO MAX!!! :firebounce:

... og Baardi gjorde det kanon godt i squatten - så godt at jeg måtte give ham et lille sejrs-mys på kinden - han er suveræn i den squat - det så bare så nemt ud selvom det var massiv tung vægt :devil::devil::devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Angelito,

Har du glemt at tage din ritalin? :lol: . Du er så fuld af energi(virker det som). Bare det var mig.

Hav en god weekend,

Niske

Hej Niske....

man kan ikke andet end få endergi når centret er fuldt af inspirerende mennesker B) - så kan man da ikke andet end få helt vildt lyst til at træne :D

... og selv god weeekend ;)

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 11/1

kl. 8

Powerwalk 55 minutter

+ 10 minutter stræk :blink: (man bliver lidt stiv af det styrkeløft!!!)

Vejret her til morgen var dejligt friskt og faktisk lidt lunt, så fik svedt en del :)

Link to comment
Share on other sites

Go'e DELTS Engel.... :a-okhand:

Den ekstra skulderfokus ser ud til at have givet et godt afkast. :)

btw: Krea' og jeg syntes også at din "hestesko" så pænt nasty ud da du stod og kørte triceps pressdown igår.. :bblush: :devil:

(+ at nå må du dælme ikke overhale mig i weighted dips.... :cries: )

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

Go'e DELTS Engel....   :a-okhand:

Den ekstra skulderfokus ser ud til at have givet et godt afkast.  :)

btw: Krea' og jeg syntes også at din "hestesko" så pænt nasty ud da du stod og kørte triceps pressdown igår..  :bblush:  :devil:

(+ at nå må du dælme ikke overhale mig i weighted dips.... :cries: )

:bblush: THX- det er jeg da glad for du siger.... :w00t:

sååå I diskuterede altså min hestesko... hmmmmm det er virkeligt noget der varmer mit hjerte :heartpump:

med hensyn til weighted dips... så vil jeg aldrig nå dig uanset hvad, for selv med 40 kg mellem benene er jeg jo kun oppe på omkring 105 kg ... og når du har 40 kg mellem benene... tjaaa så hedder det jo vist noget i nærheden af 140 kg total ;)

såååå der kan jeg ikke være med :( ÆV!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Var kommet for at træne tidligt idag, da Kern Bamze'far skulle lave max-test , så jeg tænkte at jeg heller måtte få første runde squat overstået inden det begyndte at vælte ind med folk der også skulle bruge squat-stativet - og gangske rigtigt - der gik ikke længe så dukkede Hippo op som den første, derefter fulgte Baardi og hans ven Niller, MASS, KREA, Jsc, Martin og Bøffen - HOLD DA OP der var sort med mennesker nede i STYRKELØFTAAAAA hjørnet 

...man kan ikke sige det nok - HOLD DA KÆFT hvor er det fedt at træne med så mange venner - DET SPILLER JO MAX!!! 

så sandt som det står skrevet.... :a-okhand:

rigtig god runde i går :)

Link to comment
Share on other sites

:bblush: THX- det er jeg da glad for du siger.... :w00t:

sååå I diskuterede altså min hestesko... hmmmmm det er virkeligt noget der varmer mit hjerte :heartpump:

med hensyn til weighted dips... så vil jeg aldrig nå dig uanset hvad, for selv med 40 kg mellem benene er jeg jo kun oppe på omkring 105 kg ... og når du har 40 kg mellem benene... tjaaa så hedder det jo vist noget i nærheden af 140 kg total ;)

såååå der kan jeg ikke være med :( ÆV!!!

Yup... d' dælme go' hest'sko' d' der' hvo' Krøa' ... ja for satan da' :lol:

Oki... så er jeg glad igen med hensyn til de dips... :D

(men så kan du sikkert reppe mig ud <_< )

Link to comment
Share on other sites

:bblush: THX- det er jeg da glad for du siger....  :w00t:

sååå I diskuterede altså min hestesko... hmmmmm det er virkeligt noget der varmer mit hjerte :heartpump:

med hensyn til weighted dips... så vil jeg aldrig nå dig uanset hvad, for selv med 40 kg mellem benene er jeg jo kun oppe på omkring 105 kg ... og når du har 40 kg mellem benene... tjaaa så hedder det jo vist noget i nærheden af 140 kg total ;)

såååå der kan jeg ikke være med  :( ÆV!!!

Yup... d' dælme go' hest'sko' d' der' hvo' Krøa' ... ja for satan da' :lol:

Oki... så er jeg glad igen med hensyn til de dips... :D

(men så kan du sikkert reppe mig ud <_< )

Yup... d' dælme go' hest'sko' d' der' hvo' Krøa' ... ja for satan da'  :lol:
:lol: :lol: :lol:

sagt på bedste Slemborg'ansk B)

Oki... så er jeg glad igen med hensyn til de dips...  :D 

(men så kan du sikkert reppe mig ud  <_< )

DET ER DER VIST IKKE NOGEN TVIVL OM..... :firebounce:

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 11/1

kl 20

Powerwalk 40 minutter...

MÅTTE UD IGEN.... :tongue:

efter at have tilbragt ikke mindre end 9 timer på min flade med hovedet i bøgerne, så skulle der lidt frisk luft til!!!

Så efter Baardi havde kigget forbi til en kop aftenkaffe, og vi havde fået et par stykker god Feodora chokolade (HMMMM :sshh: ) ... så fulgte jeg ham halvvejs hjem - kridtede derefter skoene og fløj en tur rundt om blokken :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 12/1

kl 7:30

POWERWALK 45 minutter :trampoline:

kl 16

SHEIKO UGE 2 - Dag 1

Squat

... 1 minuts pause mellem hvert set

1set x 5reps @ 52.5kg

2set x 4reps @ 62.5kg

2set x 3reps @ 72.5kg

6set x 1reps @ 80-85-87.5-90-92.5-95kg

...tænkte jeg ville arbejde vægten stille og roligt op, da jeg var usikker på min egen styrke... (en tvivler som sædvanlig <_< )

meeeen.... HAAAAA ... 95 kg uden problemer - helt på egen hånd og UDEN KNÆBIND - det går kun en vej for tiden.... OG DET ER OP :firebounce:

Bænkpres BB

... 1 minuts pause mellem hvert set

1set x 5reps @ 37.5kg

1set x 4reps @ 45kg

2set x 3reps @ 52.5kg

6set x 2reps @ 60kg

... mit opspænd bliver bare bedre og bedre :)

Kørte superstrikt idag med pauser på sternum under hver rep... JUUUST PERFECT PUMP :devil:

Mave,lige - siddende crunch

5set x 20reps @ BW

...Kørt lidt sideløbende mellem øvelserne

Incline DB press

1set x 10 reps @ 21kg

2set x 6 reps @ 26-27kg

1set x 5 reps @ 29kg ... kunne ikke lade være :bblush:

1set x 6 reps @ 26kg ... kørte set'et hurtigt efter de 29 kg og pumpet var kanont... det så NASTY ud ... mwhahaha :evillaughter:

Squat

... 1 minuts pause mellem hvert set

1set x 5reps @ 52.5kg

1set x 4reps @ 62.5kg

2set x 3reps @ 72.5kg

4set x 2reps @ 85kg

Goodmornings

4set x 5reps @ 60-70-75-75kg

Lateral raise DB

5set x 10-10-9-9-8reps @ 2x4-7-9-10-10kg ... stille og roligt - skal lige have gang i øvelse igen, men sidder absolut godt :D

1set x 12-12-12reps @ 2x6-4-3kg... syreset kørt ud i et

Preacher curl - maskine

1set x 10reps @ 20kg

3set x 6reps @ 30kg

Biceps curl DB

2 set x 10-5reps @ 12-15kg

1 set x 10 reps @ 10 kg ... front curl

...så var der ikke mere at hente der!!!

Mave,skrå - maksine

3set x 8-6-6reps @ 110-130-150lb

AAHHHHHH .... måtte lige kører et til par set skulder :tongue:

Skulderpres - stående

2set x ??reps @ 10kg.. kørte til jeg ikke kunne mere

DAGENS OPLEVELSE... da jeg kørte bænk spurgte en smart fyr mig hvad det dog var, jeg brugte til mine hænder... om det gjorde mig stærkere!!!! :lol: LOL.. han referede til mit kridt!

Jeg forklarede ham, at det var for at forbedre mit greb og derigennem kunne man selvfølgelig vinde lidt styrke... ÅÅÅHHHH... så måtte han da lige prøve lidt - spurgte lidt kejtet om det var i orden... :lol: LOL - det var sgu lidt for griner!!! Bagefter kom hans ven.. han skulle også prøve mit kridt ... LOL LOL LOL :lol:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share