ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning onsdag d. 28/1

Kom op i OBBC fordi jeg jo skulle prøve mit nye udstyr.... OG HVAD HAVDE JEG GLEMT :angry3:

MIN DL-dragt... TYPISK!!!! <_<

Nå... ned på cyklen igen - cykle, cykle, cykle - styrte op i lejligheden, flå skabslågen op, proppe dragt i pose, ned af trappen - cykle, cykle, cykle - Og op i OBBC igen....

PUUUHHHH - men det var god opvarmning!! :tongue:

... endnu bedre opvarmning var det at tage DL-dragten på, men på kom den og den sad PERFEKT :w00t: som skabt til mig!!!

DØDLØFT

Lagde ud med at køre lidt opvarmning uden at stropperne var kommet op over skuldrene

1 x 6reps 2@ 60 kg

2 x 4reps 2@ 80 kg

Så blev dragten trukket fuldt på og der kom et lille styrkeløftaa bælte oven i hele baduljen.

Så der stod jeg i fuldt udstyr med mine dødløftslippers, DL-dragt, bælte, Inzer t-shirt, håndledsbind, albuevarmer og masser af kridt på hænderne

FUCK der var nogle der gloede helt vildt :blink: men hvad ved de

1 x 2reps @ 100 kg

Dragten var svær at tøjle og jeg følte at den skubbede mig ud af balance men tilgengæld skubbede den også på numsen så vægten kom lidt hurtigere op

1 x 1reps @ 110 kg

1 x 1reps @ 120 kg

1 x 1reps @ 130 kg

Syntes egenligt at det kørte ganske godt her, så selvom det ikke var planen ville jeg da lige prøve lidt tungere...

1 x 1reps @ 140 kg.... LEEET :devil:

1 x 1reps @ 150 kg PR :firebounce:

HAAA... det var optur... + 5kg - ikke det kønneste løft, men som vi siger, det betyder ikke noget så længe den kom op :devil:

Nu er jeg kun 27.5kg fra DM rekord :angelgrin:

Men én ting (eller faktisk flere) er klart... jeg skal fremover arbejde en del med teknik og hastighed... Jeg skal blive bedre til at presse med ben og balder i stedet for at lade ryggen trække, skal bare lige have lært min krop hvordan det skal gøres :) samt jeg skal blive og kan blive meget mere eksplosiv...

Men jeg skal også være tilfreds :bounce: ... jeg har jo kun trænet styrkeløft i 2 måneder og teknik tager tid.... specielt når man skal have udryddet en masse gamle dårlige vaner...

Christian nævnte, at jeg måske skal prøve at holde samt stå smallere end jeg gør nu for at undgå at krumme for meget i ryggen - så det skal prøves!!

Og så blev det trøjetid....

Der blev varmet op med et par sæt og så hjalp Onkel Troels mig i trøjen, som faktisk var Hippos, da den størrelsesmæssigt passede bedre til en første-gang-i-bænk-bluse - hold da op et syn, hvis folk gloede før, så var deres øjne ved at trille ud af hovedet nu... det er jo heller ikke hverdag man ser en tøs i den slags udstyr...

Da min skulder og albue var begyndt at brokke sig var jeg lidt nervøs for at køre for tungt, så jeg lagde ud med 60 kg

1. gang med 60kg missede jeg fuldstændigt... det var sgu alt for svært at styre og vægten ikke tung nok...

2. gang med 70 kg lidt bedre men heller nær brystet

3. gang med 70 kg klart bedre, men nu begyndte min skulder og albue for alvor at gøre ondt... :(

Måtte dog lige gøre et forsøg igen...

4. gang med 70 kg... nope.... manglede cirka 10cm fra at være nede og jeg forsøgte at hive stangen ned, men vægten var simpelthen for let...

Resultatet.... DET ER SGU SVÆRT!!!! :o og sikken nogle flotte mærker man får under armene.... :unsure:

Nu var det heller ikke under optimale forhold, da min skulder som sagt brokkede sig. Det næste spørgsmål er om jeg kan bænke TUNGT NOK til at kunne bruge blusen, for selv med 90 kg er det jo ikke sikkert at vægten kan komme ned!!!

JEG VED DET IKKE :confused3:

Måtte herefter for første gang i "jeg kan ikke huske" hvor lang tid - pakke mine ting efter bænkpressen og tage hjem - mit skulder- og albueled var fuldstændigt fucked up. :cries:

Min venstre arm føltes faktisk helt lammet, og jeg kunne næsten ikke klemme min hånd sammen, da jeg cyklede hjem, men det er heldigvis allerede blevet bedre!!!

Derfor har jeg også besluttet at deloade NU og frem til DM!!!

Det ville være for surt at få en skade på nuværende tidspunkt. Så nu vil jeg i stedet arbejde lidt med min teknik, vende mig til DL-dragten, lave nogle lette løft og flere reps indtil på næste lørdag!!!

Ellers skal dagens medhjælpere have en stor TAK!! :D

Hippo og Troels I var bare super ;)

Henning assisterede lidt og kom med gode råd mens nogle af de undrene ansigter tilhørte BaskeT + makker, Niller, Crawdaddy og MASS, som vist syntes hele opvisningen var skide skæg :lol:

Link to comment
Share on other sites

det ser jo godt ud med dødløften

en phenom bliver str. når du har haft den på, det vil helt sikkert være nemmer det hele anden gang.

hvis man kan løfte i sin trøje første gang, er den for stor.

men 3 gang plejer det at være tæt på.

held og lykke

Link to comment
Share on other sites

det ser jo godt ud med dødløften

en phenom bliver str. når du har haft den på, det vil helt sikkert være nemmer det hele anden gang.

hvis man kan løfte i sin trøje første gang, er den for stor.

men 3 gang plejer det at være tæt på.

held og lykke

IIHHH THX :D

... så vil jeg glæde mig til 3. gang :D

Det eneste jeg er lidt ked af er mærkerne (tøsen i mig der snakker) håber ikke de giver permanente ar/mærker.... :unsure:

Det ligner faktisk strækmærker... man skulle tror jeg havde været på den vildeste krudtkur!!!

LOL :lol:

Link to comment
Share on other sites

okey mig der huskede forkeret

den giver sig også, et par gang mere så skal det nok komme

Du huskede ikke forkert...

Tror jeg fik skrevet til dig at alt udstyret var fra INZER....

mig der lavede en fejl der.... :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg er lidt ked af er mærkerne (tøsen i mig der snakker) håber ikke de giver permanente ar/mærker.... 

Det tror jeg absolut ikke at du skal frygte!! Jeg har ikke selv oplevet at få ar af min Fury, og de mærker som den gav dig, så ikke så slemme ud. Furyen er jo en ren drøm at løft i ren smerte mæssigt.

Du skal nok nå at få den trøje til spille max :)

Link to comment
Share on other sites

Det bliver spændende at se dig løfte til C-DM, Jeg kommer derud som hjælper og kigger. Furyen er uden tvivl en vanskelig trøje at løfte i for de fleste, og da du lige har fået den burde du måske overveje ikke at bruge den til C-DM, eller i det mindste få et forsøg godkendt inden du tager den på :)

Link to comment
Share on other sites

THX alle sammen :w00t:

Det der styrkeløftaaaaa'ri vokser jo virkeligt på en... man kommer jo til at holde helt af det... B)

SWEEET dødløft til en OOOND TØS!  :devil:

200kg i dødløft ligger jo LIIIGE om hjørnet! :4thumbup:

tjaaaa... hvem ved.... :devil:

måske sker der ting og sager når teknikken kommer 100% på plads og jeg lærer at bruge mine ben ordenligt :D

Mr. Fitness> Jeg er meget spændt på hvad det kommer til at have af betydning både rent fysik mæssigt men og styrekmæssigt at lave den kombination...

Men det kan ikke andet end at have en positiv effekt på min ben-volumen og en "måske-snart-kommende" squat-booty :angelgrin:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot løft :4thumbup:

Men én ting (eller faktisk flere) er klart... jeg skal fremover arbejde en del med teknik og hastighed... Jeg skal blive bedre til at presse med ben og balder i stedet for at lade ryggen trække, skal bare lige have lært min krop hvordan det skal gøres

Et lille godt råd er at forestille sig at det er gulvet du skal presse væk og ikke at det er stangen du skal løfte... på den måde lærer du at aktivere benene bedre... du har sikkert hørt det før... det lyder ret banalt men kan gøre en verden til forskel :)

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot løft  :4thumbup:
Men én ting (eller faktisk flere) er klart... jeg skal fremover arbejde en del med teknik og hastighed... Jeg skal blive bedre til at presse med ben og balder i stedet for at lade ryggen trække, skal bare lige have lært min krop hvordan det skal gøres

Et lille godt råd er at forestille sig at det er gulvet du skal presse væk og ikke at det er stangen du skal løfte... på den måde lærer du at aktivere benene bedre... du har sikkert hørt det før... det lyder ret banalt men kan gøre en verden til forskel :)

har faktisk ikke hørt det før... så det vil jeg helt sikkert prøve på lørdag....

I morgen skulle jeg få min squatdragt, så den skal også prøves på lørdag... neeeeej hvor jeg glæder mig :D

NEEEEEJ - så skete det... du er officielt stærkere i DL end mig..  :angry:  ...

Spock> Der er kun én ting at gøre.... og det er.... NEEEEEE' OG TRÆN!!! ;)

;)

Link to comment
Share on other sites

Hellooo. Hvem skal med på lørdag? :)

Vi bliver ikke så mange som først antaget, stort set alle de nye ansigter vi havde inviteret med har meldt fra eller ikke meldt tilbage, så vi bliver...

mig, dig, Mette, hippo, Hossier, Henning, Kragen, Onkel Troels og Louise tropper op senere.. .

Baardi kommer i løbet af aftenen hvis han kan nå det.. eller vi tropper op hos ham :tongue:

Det er sgu også sidste gang nu at jeg gider prøve at samle andre personer til en middag, først er alle helt vilde og kan sagtens den dag, og så melder folk fra én efter én.... <_<

TOTAL TIDSSPILDE"""

Link to comment
Share on other sites

Den rødhårede altløftende POWERMATIC styrk'løftaaaaaaaa slår til igen.... :blink:

Det er gooooood DAMNNNN stærkt løftet.... meeeeeen hvis jeg kender dig ret, så kommer der nok mere på stangen inden længe.... :evillaughter: :devil:

Tillykke med det flotte løft, også selvom det er lidt forsinket... ;)

Btw: flere kg på stangen i BP, så skal du nok få stangen ned.... :tongue:

Mass :wave:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share