ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

jeg mener nok at det skulle være muligt for dig at komme op omkring de 177,5

En god dragt, der hjælper fra bunden, så er du jo et stykke længere.

men om du kan gøre det til dm c, er jo ikke sikkert, men der kommer jo flere muligheder i løbet af året.

Kirsten borggård har prøvet på den rekord siden vi fik sparket lone der op.

Men det er jo bare med at klemme på.

UUHHHHH... regner på ingen måde at det bliver til DM-C... men mon ikke på et andet tidspunkt.... det er i hvert tilfælde fedt at være så tæt på!!!

- DET GIVER JO BLOD PÅ TANDEN :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja det er meget motiverende når man nærmer sig en rekord.

Træner du alm, eller sumo.

Både lone og kirsten løfter sumo.

Nu skal jeg jo ikke komme med for mange gode ideer, ak-frem skulle jo nødigt af rekord listen

Link to comment
Share on other sites

Super flotte løft. :bigsmile:

-Men jeg mener at kunne huske, at du har squattet mere engang?

-Og hvad regner du med/håber du på, at din bænk-max bliver?

Jep... jeg har været oppe på omkring de 128 kg i squat for mange år siden... før min lænd fuckede op.... så jeg går langsomt frem der!!!

Jeg ser ingen grund til at friste skæbnen og på nuværende tidspunkt går jeg kun til de løft hvor jeg stadigvæk er frisk i ryggen og IKKE kan mærke noget til min lænd!!!

Meeen ... sådan som den sidste måned er gået siden Athletic-fitness i Lund.. så tror jeg godt at jeg kan forvente gode resultater i 2004 - der er jo lang tid til jeg skal på diæt igen :D

Men bænkpres når forhåbenligt op omkring 75 kg uden trøje... med trøje - tjaaa, det kommer an på om jeg kan nå at lære at bruge den, men ellers kan jeg vel forvente at komme op på de 85-90 kg siger de kloge hoveder :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot gået, Angel!! :devil: :devil: :devil: Mangt en ungersvend har fået sved på panden hjemme ved skærmene ved at læse om de løft der! ;)

Jeg glæder mig til at se dig i aktion til C-B DM! :)

JA... de skal bare have ondt de små drenge :devil: ONDT SIGER JEG :devil:

... og vi er vist flere der glæder sig til at se mig i aktion til DM-C... JEG GLÆDER MIG I HVERT TILFÆLDE SOM EN GAL :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

ja det er meget motiverende når man nærmer sig en rekord.

Træner du alm, eller sumo.

Både lone og kirsten løfter sumo.

Nu skal jeg jo ikke komme med for mange gode ideer, ak-frem skulle jo nødigt af rekord listen

Jeg træner alm.. har prøvet at eksperimentere lidt med SUMO men synes ikke rigtigt at det er mig.... er bange for at klemme mine fødder når jeg smider vægten :lol:

... men hvem ved.... måske kommer jeg på andre ideer :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner alm.. har prøvet at eksperimentere lidt med SUMO men synes ikke rigtigt at det er mig.... er bange for at klemme mine fødder når jeg smider vægten :lol:

... men hvem ved.... måske kommer jeg på andre ideer :blink:

Mener du hermed, at du måske får lyst til at klemme fødderne? :blink:

Tillykke med de fine løft i dag, det skal nok gå fint til C-DM. :)

Link to comment
Share on other sites

Mener du hermed, at du måske får lyst til at klemme fødderne? :blink:

... lidt ondt gør vel altid godt ;)

Tillykke med de fine løft i dag, det skal nok gå fint til C-DM. :)

UANSET... jeg skal bare have det sjovt :bunny: ... jeg har aldrig trænet efter medaljer :D kun efter at have det sjovt! Jeg bliver nok en af dem som tuder :cries: hvis jeg vinder noget, for jeg forventer det absolut ikke!!! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

med lidt mere teknik træning så begynder du snart at høste rekorder :devil:

men ellers så stor respekt herfra :a-okhand:

vi skal nok rååwe af dig næste gang osse.... ;)

.. og jeg råber tilbage - hver du sikker på det!!!!

Link to comment
Share on other sites

Skide flot squat idag Engel... :a-okhand: :4flex: :kickass:

Du skal bare tro lidt mere på dig selv.... så skal du bare se. ;)

Glæder mig til at se hvad du kan presse den op på den kommende tid.. :devil:

Også virkelig naaasty dødløft... 145kg er fandme stærkt!!!! :blink::w00t:

Mass :wave:

Link to comment
Share on other sites

Jar, LungBrush> THX :bblush:

Træning søndag d. 4/1

kl. 8

POWERWALK 60 minutter

SKønt vejr :w00t: og så dejligt stille og roligt på sådan en søndag plus man har DET HELE FOR SIG SELV :bigsmile:

:lol: DAMN... har lige været i bad og måtte konstatere at krigssårene fra igår er et blåt mærke cirka 5x7 cm i begge knæhaser og 2 blå mærker på ryggen fra squatten af cirka en 5 kr. størrelse :lol: :lol:

Ikke at jeg piver men DAMN dem i knæhaserne ser NASTY ud... hvis man ikke viste bedre ville man tro at man jeg fik bank af min kærste!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ikke at jeg piver men DAMN dem i knæhaserne ser NASTY ud... hvis man ikke viste bedre ville man tro at man jeg fik bank af min kærste!!!

Det ville han da aldrig få taget sig sammen til, tror du? :tongue:

Jeg ville da aldrig tæve hende....i knæhaserne ;) :lol: :kj:

Link to comment
Share on other sites

:lol: Vi vil se battlescars  :devil:

Jeg ville tage billed hvis jeg havde mit digicam men det er til rep.. men mon ikke der kommer flere fine blå mærker til....

Craw> :blink:

jsc> det tror jeg sgu heller ikke.... :unsure:

Baardi> Jeg glæder mig allerede :firebounce:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Niiiiice løft der Angel!!!  :w00t:  :devil:

Du er jo en gal styrk'løfta tøz!!!

IHHHH THX.... :bblush:

Synes selv at jeg er kommet ret hurtigt efter alt det der styrkeløftaaaaaa'ri... :devil:

..... og så oven i købet blive kaldt en gal styrk'løfta tøz nu - WOW - det gør mig glad :w00t:

(bedste kompliment længe ;) )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey... Har først lige set dine løft nu... Det er jo for hårdt :devil:.

Godt at jeg er blevet vaccineret mod :chicken: som følge af dine dværgkast, ellers havde jeg nok bedt om at få mit kontingent tilbage.... eller meldt mig ind på et andet dansk board som rådgiver udi det mere kemiske B)...

Men det er altså ikke helt rimeligt at du går der og får alle de små fyre til at brænde sammen... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey... Har først lige set dine løft nu... Det er jo for hårdt :devil:.

Godt at jeg er blevet vaccineret mod :chicken: som følge af dine dværgkast, ellers havde jeg nok bedt om at få mit kontingent tilbage.... eller meldt mig ind på et andet dansk board som rådgiver udi det mere kemiske B)...

Men det er altså ikke helt rimeligt at du går der og får alle de små fyre til at brænde sammen... :tongue:

:lol: :lol: :lol:

Ja... :chicken: vaccinen er ret så vigtig i min nærhed!!!! :lol:

Meeeeen ... jeg er nu ikke en blærerøv (HEHEHE ;) ) og kan godt tage hensyn og lade være med at løfte for tungt når der er nybegyndere i nærheden B)

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 5/1:)

kl 9

Powerwalk 30 minutter

kl 16

Powerwalk 20 minutter

.. og så .... UHHHHHHH - NY SHEIKO-OMGANG :firebounce:

:devil:SHEIKO UGE 1 - DAG 1 :devil:

Squat

1set x 5reps @ 52.5kg

1set x 4reps @ 62.5kg

2set x 3reps @ 72.5kg

6set x 3reps @ 85kg

...squaten var forbavsende let idag... sjovt hvad det gør ved én at man har makset med mere end 100kg :D

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 37.5kg

2set x 4reps @ 45kg

2set x 3reps @ 52.5kg

6set x 3reps @ 60kg

... nice and easy :bounce:

Incline DB flies

5set x 10-10-8-9-6 reps @ 19-21-23-23-23kg

Squat

1set x 5reps @ 60kg

1set x 4reps @ 67.5kg

5set x 3reps @ 80kg

... var lidt tung i bunden på de sidste par set... men blev selvfølgelig gennemført i fin stil alligevel!!

Goodmornings

5set x 5reps @ 40-50-60-70-70kg

... vil fremover sigte efter at kører med +70 kg og op efter, da min lænd synes at være 100%

b]Bænkpres BB

1set x 5reps @ 37.5kg

1set x 5reps @ 45kg

5set x 5reps @ 52.5kg

... fik fornøjelsen af at dele bænk med to store, beskidte delts (MASS) Det ser sgu godt ud MAAAAAA' ;)

Biceps curl DB

4 set x 10-10-7-6reps @ 12-12-15-17kg

Powerwalk 20 minutter

Træningen idag var hårde end sædvanlig, og halvvejs inde i træningen begyndte mine muskler allerede at blive tunge... men det pepper mig kun mere op at jeg kan mærke der sker noget - det er skønt endelig at have fået sat tal på sine maks-løft og deraf få den korrekte vægt på i sheiko!!!

OBBC var ellers godt besat med kendte ansigter idag her i blandt rigtigt mange MOL-folk - og jeg nævner i flæng... Hippo, jsc, Baardi, MASS og Onkel Troels!!

Hippo var i bænkpres bluse for første gang idag - den klædte ham sgu godt ;) men jeg tror han havde lidt besvær med at styre den :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 6/1

kl 15

Eclipse 10 minutter

SKULDER, LÆG, MAVE

Skulderpres DB

2set x 10reps @ 13kg

1set x 6reps @ 15kg

4set x 6reps @ 17kg

Upright rows BB

4set x 10reps @ 25kg

Laterals - maskine

3set x 10reps @ 40lb

Donkeyraise

3set x 17-12-10reps @ 110-130-140kg

3set x 10reps @ 150kg

Rotary press

4set x 20-16-12-10reps @ 130lb

Rotary pres superset'et med lidt smalle armbøjninger jeg for hver gang gjorde smallere indtil mine hænder lå oven på hinanden :D

Smalle armbøjninger

4set x 10-20-10-20reps @ BW

Mave,lige - maskine

4set x 15-10-10-10reps @ 90-110lb

Mave,skrå

1set x 13reps @ BW

Chins / Dips

7reps / 10reps @ BW

Ellers ... så var det det!!!! Det eneste nye er.... SUPER DEJLIG DOMS :firebounce:

DAMN - det er godt at have fået sheiko justeret ordenligt ind, nu kan man jo føle at man har trænet ... :bunny:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share