ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Træning tirsdag d. 30/12

kl. 8

Powerwalk 60 minutter

DAMN... jeg har sovet dårligt i nat :blink: Hver gang jeg er rullet om på ryggen har min squatmærker vækket mig... :cry: F... de nasser plus de blå mærker i knæhaserne fra knæbindende!!!

...og så er min venstre skulder helt stiv - det var lidt hårdt for den at skulle tvinges i yderstilling igår under squaten - nu håber jeg F.... ikke at det bliver til mere end det*!!! <_<

Men lidt fedt er det nu at have nogle krigssår :lol: hvis jeg skal indrømme det, så føler jeg mig lidt sej :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror hellerikke en døjt på, at Englens puls ikke ville stige hvis C-Diddy dukkede op i smoking und so weiter   :tongue:

Niske> Nu er en store fyr i smoking ikke lige min kop te... generelt ser bredskuldrede mænd latterlige ud i smoking...

Jeg er mere til et par flotte bukser der sidder godt over squatbooty - SUUUUK :bblush: - med tilhørende let åbenstående skjorte der lige viser det øverste af brystkassen SUUUUK :bblush: -og sidder tæt over skulder og arme .... SUUUUK :bblush:

Hehe man ligner lidt en dørmand eller bodyguard når man får smoking eller suit på <_<

Det spiller ikke helt :thumb_down: Så skulle det lige være et pimpsuit, med dertilhørende hat ;)

Pimptøj

Link to comment
Share on other sites

DAMN... jeg har sovet dårligt i nat  Hver gang jeg er rullet om på ryggen har min squatmærker vækket mig...  F... de nasser plus de blå mærker i knæhaserne fra knæbindende!!!

...og så er min venstre skulder helt stiv - det var lidt hårdt for den at skulle tvinges i yderstilling igår under squaten - nu håber jeg F.... ikke at det bliver til mere end det*!!! 

craw > tror sgu du blir nødt til at komme over i weekenden og pleje hende...

hvis hun er så medtaget efter i går, hvor vi var pænt flinke, så bare vent til lørdag.... :4whistling:

;)

det med skulderen lyder i øvrigt ligesom det jeg fik af at squatte :unsure:

Link to comment
Share on other sites

DAMN... jeg har sovet dårligt i nat  Hver gang jeg er rullet om på ryggen har min squatmærker vækket mig...  F... de nasser plus de blå mærker i knæhaserne fra knæbindende!!!

...og så er min venstre skulder helt stiv - det var lidt hårdt for den at skulle tvinges i yderstilling igår under squaten - nu håber jeg F.... ikke at det bliver til mere end det*!!! 

craw > tror sgu du blir nødt til at komme over i weekenden og pleje hende...

hvis hun er så medtaget efter i går, hvor vi var pænt flinke, så bare vent til lørdag.... :4whistling:

;)

det med skulderen lyder i øvrigt ligesom det jeg fik af at squatte :unsure:

Hun vil jo ikke. Englebassen siger at Krager forstyrrer hendes eksamenslæsning :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

DAMN... jeg har sovet dårligt i nat  Hver gang jeg er rullet om på ryggen har min squatmærker vækket mig...  F... de nasser plus de blå mærker i knæhaserne fra knæbindende!!!

...og så er min venstre skulder helt stiv - det var lidt hårdt for den at skulle tvinges i yderstilling igår under squaten - nu håber jeg F.... ikke at det bliver til mere end det*!!! 

craw > tror sgu du blir nødt til at komme over i weekenden og pleje hende...

hvis hun er så medtaget efter i går, hvor vi var pænt flinke, så bare vent til lørdag.... :4whistling:

;)

det med skulderen lyder i øvrigt ligesom det jeg fik af at squatte :unsure:

Hun vil jo ikke. Englebassen siger at Krager forstyrrer hendes eksamenslæsning :4whistling:

Det er sgu da klart sådan som du basker rundt med mig konstant ;)

... lidt forstyrret bliver man vel!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 30/12

kl. 8

Powerwalk 60 minutter

DAMN... jeg har sovet dårligt i nat :blink: Hver gang jeg er rullet om på ryggen har min squatmærker vækket mig...  :cry: F... de nasser plus de blå mærker i knæhaserne fra knæbindende!!!

...og så er min venstre skulder helt stiv - det var lidt hårdt for den at skulle tvinges i yderstilling igår under squaten - nu håber jeg F.... ikke at det bliver til mere end det*!!!  <_<

Men lidt fedt er det nu at have nogle krigssår  :lol: hvis jeg skal indrømme det, så føler jeg mig lidt sej  :tongue:

Ahh... man har nas... der er håb for de dødelige endnu... she's maybe not a machine after all :lol:...

Link to comment
Share on other sites

Hvis han nu placeredes foran computeren, med en fast defineret sti ud til køleskabet og badeværelset (og ikke mindst soveværelset), så ville han da ikke gøre meget væsen af sig, ville han??

Jeg er da noget af det mest fredsommelige der findes ;) Man opdager jo knapt nok at jeg er der :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis han nu placeredes foran computeren, med en fast defineret sti ud til køleskabet og badeværelset (og ikke mindst soveværelset), så ville han da ikke gøre meget væsen af sig, ville han??

Jeg er da noget af det mest fredsommelige der findes ;) Man opdager jo knapt nok at jeg er der :tongue:

WRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMM :2000-pontiac-red:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 31/12

kl 12

:blink:DELOAD :blink: arghhhhhhhhhhhhhh :baaa:

Dødløft

1set x 8reps @ 50kg

1set x 8reps @ 70kg

5set x 5reps @ 80kg

Squat

1set x 6reps @ 40kg

1set x 6reps @ 50kg

3set x 5reps @ 60kg

... Blev i super humør da Kern og jsc TØRT :lol: konstateret at min numse har fået volumen igen :w00t:

Bænkpres

1set x 10reps @ 20kg

2set x 8reps @ 30kg

5set x 8reps @ 40kg

Incline DB press

3set x 10 reps @ 15kg

Biceps - siddende dob. curl

3set x 10 reps @ 10kg

Superset mellem tricepspress og stivarmet pulldown

Tricepspress

3set x 10 reps @ 40-45-50kg

Stivarmet pulldown

3set x 10 reps @ 40-45-50kg

.. fik lidt opløftende UUHHH YEAH tilråb af Kern + jsc

Laterals DB

3set x 12 reps @ 4-4-5kg

Dips

3set x 10 reps @ BW

Mave,lige - padded crunch

2set x 25reps @ BW

Mave,lige - klappe øvelse med BAARDI

2set x 16-12 reps @ BW

Dette sidste års træning var en RIGTIG svær omgang - DAMN det er svært ikke at brænde igennem - deload er virkelig en udfordring for mine nerver :unsure:

MEN JEG KLAREDE DET - og tanken om at jeg skal makse lørdag hjalp gevaldigt!!

Min venstre skulder brokkede sig lidt under squaten idag og er stadigvæk øm, men heldigvis ikke mere, end at jeg slet ikke mærkede noget til den under resten af træningen :bigsmile:

Nu står den ellers på eksamenslæsning i aften... så jeg håber at der er nogle derude der vil feste lidt for mig!!!!

:partycrowd: GODT NYTÅR :partycrowd:

Link to comment
Share on other sites

Meget flot squat i daw, engel!

Inden din max på lørdag, bliver jeg instrueret af MAAAA' og Krøya i at råwe på Slemborgsk! Så løfter du let +20 kg i alle løft! 

Jeg kommer sq selv og råwer af Englen..... :lol: :devil: :evillaughter:

er desuden i bedring, så jeg er helt sikkert frisk på træning både Fredag og Lørdag. :)

Tjaaaa deload idag..... meeeen MAX afbrænding Lørdag.... :w00t::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Meget flot squat i daw, engel!

Inden din max på lørdag, bliver jeg instrueret af MAAAA' og Krøya i at råwe på Slemborgsk! Så løfter du let +20 kg i alle løft! 

Jeg kommer sq selv og råwer af Englen..... :lol: :devil: :evillaughter:

er desuden i bedring, så jeg er helt sikkert frisk på træning både Fredag og Lørdag. :)

Tjaaaa deload idag..... meeeen MAX afbrænding Lørdag.... :w00t::devil::devil:

UUUHHHHH.... lyder suverænt MASS... så skal jeg nok få bøffet en masse igennem :4flex:

Så er du også med til hygge lørdag aften... vi skal læse i FLEX blade og se på store negermænd i TV!!! :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne da ellers godt klare at skyde det gamle år af med dig ;) :pimp:

Men nu skal du jo læse og alt det der :(

hmmmm... jeg kunne da også godt tænke mig se Kragen skyde den af ;) ... har jo kun hørt rygter om det!! :blink:

Kan ikke finde ud af om det er vandrehistorier eller om du VIRKELIG KAN SKYDE DEN AF!! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne da ellers godt klare at skyde det gamle år af med dig ;) :pimp:

Men nu skal du jo læse og alt det der :(

hmmmm... jeg kunne da også godt tænke mig se Kragen skyde den af ;) ... har jo kun hørt rygter om det!! :blink:

Kan ikke finde ud af om det er vandrehistorier eller om du VIRKELIG KAN SKYDE DEN AF!! :unsure:

Ja selvfølgelig ;) :pimp: Kragens Partyegenskaber er jo en urban legend i smilets by :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne da ellers godt klare at skyde det gamle år af med dig ;) :pimp:

Men nu skal du jo læse og alt det der :(

hmmmm... jeg kunne da også godt tænke mig se Kragen skyde den af ;) ... har jo kun hørt rygter om det!! :blink:

Kan ikke finde ud af om det er vandrehistorier eller om du VIRKELIG KAN SKYDE DEN AF!! :unsure:

Ja selvfølgelig ;) :pimp: Kragens Partyegenskaber er jo en urban legend i smilets by :lol:

hmmmmm... jeg vel se det før jeg tror på det!!!!! B)

;)

Link to comment
Share on other sites

MÅL 2004

Ud over at færdigegør mine bachelor i medicin, så er der helt klart nogle mål med min træning i år 2004

Mine STYRKELØFTAAAA-mål... :devil:

- Stille op til DM-C d. 7/2 i -67.5 kg

- Stille op i andre små-stævner i løbet af året -67.5 kg

MÅL I DE TRE STORE

(alle løft inkludere fuldt udstyr)

Bænk +85 kg

Dødløft +150 kg

Squat +140 kg

Mine Fitness-mål... :bunny:

- Stille op til DM i Bodyfitness d. 23/10

Min form skal modsvare den jeg havde 2 dage efter konkurrencen i Lund 2003

- Stille op i Athletic-fitness / Decembercuppen i Lund/Sverige d. 27/11,

hvor jeg VIL VINDE STYRKERUNDEN og få én top 3 placering sammenlagt

Mine krops-mål... :4flex:

Nu skal der bygges det ekstra masse på mine skulder, lår og balder... herudover skal jeg have forbedret min læg med 1-2cm, primært den laterale del samt have bygget en smule masse på armene!

Jeg vil have min off-season fedt% ned omkring 13-15% mens konkurrence fedt% nok ryger ned omkring 8% i dette år til Athletic-fitness i Sverige

Konkurrence-kropsmål

Læg: 39cm

Lår: 58cm

Hofte(bredeste sted over balderne): 95 cm

Talje: 66 cm

Biceps: 36cm

Bryst: 95 cm

TROR HELT KLART AT 2004 BLIVER DET BEDSTE TRÆNINGSÅR HIDTIL :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Mine STYRKELØFTAAAA-mål... :devil:

- Stille op til DM-C d. 7/2 i -67.5 kg

- Stille op i andre små-stævner i løbet af året -67.5 kg

MÅL I DE TRE STORE

(alle løft inkludere fuldt udstyr)

Bænk +85 kg

Dødløft +150 kg

Squat +140 kg

Hvordan har du tænkt dig at tilrettelægge din træning til styrkeløftsstævnerne?

Link to comment
Share on other sites

Mine STYRKELØFTAAAA-mål... :devil: 

- Stille op til DM-C d. 7/2 i -67.5 kg

- Stille op i andre små-stævner i løbet af året -67.5 kg

    MÅL I DE TRE STORE 

    (alle løft inkludere fuldt udstyr)

    Bænk +85 kg

    Dødløft +150 kg

    Squat +140 kg

Hvordan har du tænkt dig at tilrettelægge din træning til styrkeløftsstævnerne?

Indtil videre er planen at køre en til Sheiko-cyklus op til DM-C, derefter vil jeg tage stilling til hvad der så skal ske...

Nu har jeg jo heldigvis omgivet af en masse kompetente personer, som jeg kan spille bold op af med hensyn til hvordan min styrkeløftaaaa-"karriere" skal køres og hvilken træningstilgang jeg evt bør tage...

Jeg skal som det primære (de første par måneder af året) arbejde en del med teknikken og eksplosivitet i alle løftene og forhåbenligt få opbygget en god basis, før jeg begynder at flytte rundt med de helt tunge vægte!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share