ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning søndag d. 28/12

kl. 9

Powerwalk 50 minutter

kl. 15

Mave-træning

... dagens træning med Kuli-boy-Kern :rolleyes: superviseret af DOMINATRIX :devil:

som blev underlagt en blandet omgang af diverse fe'eeeee maveøvelser suppleret med kæbetræning...

.... OG SÅ :angelgrin:

GLÆDER ENGLEN SIG :w00t:HELT VILDT :w00t: til i morgen .....

for der kommer MASS og Baardi til træning i OBBC med englen og Hippo, men hun glæder sig mest af alt til....

at MASS og Baardi senere kommer til hygge hos englen!!! Vi skal se BB-film, have gode prots og selvfølgelig pyjamas-party B) med overnatning på Englens futon!!!!

UH UH UH :bunny: kan næsten ikke vente....

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

.... OG SÅ :angelgrin:

GLÆDER ENGLEN SIG  :w00t:  HELT VILDT  :w00t: til i morgen .....

for der kommer MASS og Baardi til træning i OBBC med englen og Hippo, men hun glæder sig mest af alt til....

at MASS og Baardi senere kommer til hygge hos englen!!! Vi skal se BB-film, have gode prots og selvfølgelig pyjamas-party B) med overnatning på Englens futon!!!!

UH UH UH :bunny: kan næsten ikke vente....

pyjamas..... det spiller et' joooooo' <_< sådan en ejer mass'kinen sq ik' , meeen er da helt sikker på at bamz'far har en med "HE-MAN" eller byggemand Bob motiv som jeg kan låne..... :D

Først nasty aw'brænding.... så BB-film, hygge og prots...... :rolleyes::firebounce: :jump3: :devil: uhhhh... :trampolin: hell yeah, det blir jo bedre en juleaften.... :w00t:

Vi ses imorgen......

his mass'ivenessssssss :wave:

Link to comment
Share on other sites

pyjamas..... det spiller et' joooooo'  <_<  sådan en ejer mass'kinen sq ik' , meeen er da helt sikker på at bamz'far har en med "HE-MAN" eller byggemand Bob motiv som jeg kan låne.....  :D

Jeg snakkede faktisk med Baardi om selvsamme problem... han har ingen pyjamas... men vi blev enige om at han måske kunne komme i Louises yogabukser og så en af mine natkjoler... :tongue:

men så ved jeg sgu ikke med dig MAAAAA ???? :unsure:

Ska du også i natkjole??? :blink:

Først nasty aw'brænding.... så BB-film, hygge og prots...... :rolleyes:  :firebounce:  :jump3:  :devil:  uhhhh...  :trampolin:  hell yeah, det blir jo bedre en juleaften....  :w00t:

JEG GIVER DIG RET.... :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Natkjole...... æhhhh :blink:  :lol:  det kan du sq godt lokke ham Baardi i sikkert....  :lol:

Natkjole.... så tror jeg faktisk hellere at jeg vil sidde i min gennemsvedige og nok pænt ildelugtende træningstrøje.....  :tongue:

HMMMMM .... ikke noget som lugten af svedig mand.... :bblush:

MaxPower> Mærkelig siger du??? :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 29/12

Kl. 16 teamede jeg op med de andre dvs. Baardi, Hippo, Jsc, svesken Mette og MASS'monster - det er nok den fedeste at være til træning med alle de dejlige mennesker - stemningen var kanon :w00t: (som sædvanlig :) ) og der blev trænet godt igennem

Jeg havde glædet mig usædvanligt meget til dagen i dag, da jeg skulle prøve squat med knæbind :firebounce: men da MASS var igang med at tvinge sig selv i knæ i squatstativet hoppede jeg på lidt bænkpres til en start...

Bænkpres

1 set x 6 reps @ 40 kg

1 set x 5 reps @ 50 kg

1 set x 4 reps @ 55 kg

1 set x 3 reps @ 60 kg

1 set x 1 reps @ 65 kg

1 set x 1 reps @ 67.5 kg

1 set @ 72.5 kg - MISS

1 set x 1 reps @ 70 kg .. FLØJ fra brystet :angelgrin:

Jeg har et mentalt problem (HAHAHA :tongue: ) som jeg skal arbejde lidt med... jeg er ikke så prøvet i at makse, og går derfor alt for let i stå mentalt, når jeg mærker at vægten er tung!!!

Jeg snakkede med Kern om, at jeg skal vende mig mere til at psyke mig selv lidt op og så lære at give mig fuldt ud og bare presse igennem... så på lørdag hvor der skal makses har drengene fået lov at råbe af mig, så jeg kan komme i lidt løfte-maks-fokus :bounce:

... og så blev det ellers squat!!

Squat

1 set x 6 reps @ 40 kg

1 set x 6 reps @ 50 kg

1 set x 4 reps @ 60 kg

1 set x 2 reps @ 70 kg

... og så gik Baardi og Hippo ellers igang med at torturere :wacko: Englen - men hun kunne lide det!!! :bblush:

- hvem ville ikke nyde at få kilet sine ben fast mellem 2 x store styrkeløftaaaa lår, mens deres grove hænder brugte alle mulige kræfter på at surre benene ind så hårdt som muligt .... :rolleyes:

1 set x 1 reps @ 70 kg ... no problemo

1 set x 1 reps @ 85 kg... nice and easy B)

1 set x 1 reps @ 95 kg... DAMN - hvorfor satte jeg ikke noget mere vægt på??!! :blink:

(... og så endda godkendt dybde og det hele!!!)

Det eneste "MEN" til min squat idag var, at jeg lige netop idag begyndte at bruge en ny placering af stangen på ryggen - mere korrekt end den jeg hidtil har benyttet - men stangen ligger lige oven på min skulderbladskam, hvilket volder mig en del problemer og efterfølgende store røde skrabemærker, men jeg må lære at leve med det!!

Det var bare irriterende... for med de 95 kg mistede jeg fuldstændig fokus halvvejs nede, fordi det gjorde så ondt på ryggen, så jeg var lige ved helt at glemme at presse, det var kun fordi Baardi vækkede mig med hans tilråb :baaa:

LEKTION....

når jeg skal squate maks på lørdag ... så skal jeg for det første have fat i den rigtige stang, have en tykkere bluse på og så bare glemme alt om at være bange for store blå skrabemærker på ryggen (KED AF DET KRAGEFAR... du må lære at leve med det ;) )

Planen for den uge blive... hold fast .... DELOAD!!! :blink:

Nu prøver jeg altså at gøre alvor ud af en deload... OG JEG MENER DET!!!

Jeg træner let onsdag + fredag - og så vil jeg prøve at makse i de tre store lørdag :w00t:

Efter dagens træning er jeg bare endnu mere tændt på at blive RIGTIG STYRKELØFTAAAA - det er sgu for fedt!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

du klarede det fint i dag :)
så på lørdag hvor der skal makses har drengene fået lov at råbe af mig, så jeg kan komme i lidt løfte-maks-fokus

uhh yeay....det blir godt for os... :devil2:

du skal nok få nogle gode løft B)

Squatten kommer let over 100 kg .... det spændende er bare hvor meget over :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hola :) ,

Det ser jo fantastisk ud, Angel :bigsmile: . Jeg undrer mig blot over, at du ikke har været inde og stemme på Crawdaddy som den næste James Bond :w00t: .

Niske

Nu er James Bond jo en lille tynd pind... så hvis Craw skulle kandidere til denne rolle, ville det jo betyde, at han skulle smide omkring 20-25 kg :blink: og så ved jeg altså ikke om jeg vil kunne lide ham lige så meget :cry:

;)

Nu har James Bond ALDRIG været typen jeg sukker over.... jeg har altid været til de store drenge :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Meget flot squat i daw, engel!

Inden din max på lørdag, bliver jeg instrueret af MAAAA' og Krøya i at råwe på Slemborgsk! Så løfter du let +20 kg i alle løft! B)

Jeg må jo også påstå... det virkede faktisk godt da du begyndte at råbe af mig ved de 95 kg ;)

Englen blev jo pludselig helt klar i hovedet igen ... og lidt rød :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu er James Bond jo en lille tynd pind... så hvis Craw skulle kandidere til denne rolle, ville det jo betyde, at han skulle smide omkring 20-25 kg  og så ved jeg altså ikke om jeg vil kunne lide ham lige så meget 

Nu har James Bond ALDRIG været typen jeg sukker over.... jeg har altid været til de store drenge

Sean Connery har nu været Skotsk mester i bodybuilding, og blev nr. 3 til Mr. Universe i 1953.

-Så helt bette har han ikke altid været. ;)

Og held og lykke med din max-dag. Det er ikke nogen træningsdage, der er bedre. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nu er James Bond jo en lille tynd pind... så hvis Craw skulle kandidere til denne rolle, ville det jo betyde, at han skulle smide omkring 20-25 kg  og så ved jeg altså ikke om jeg vil kunne lide ham lige så meget 

Nu har James Bond ALDRIG været typen jeg sukker over.... jeg har altid været til de store drenge

Sean Connery har nu været Skotsk mester i bodybuilding, og blev nr. 3 til Mr. Universe i 1953.

-Så helt bette har han ikke altid været. ;)

Og held og lykke med din max-dag. Det er ikke nogen træningsdage, der er bedre. :bigsmile:

Jeps,

Tror hellerikke en døjt på, at Englens puls ikke ville stige hvis C-Diddy dukkede op i smoking und so weiter :tongue: .

Niske

Link to comment
Share on other sites

Nu er James Bond jo en lille tynd pind... så hvis Craw skulle kandidere til denne rolle, ville det jo betyde, at han skulle smide omkring 20-25 kg  og så ved jeg altså ikke om jeg vil kunne lide ham lige så meget 

Nu har James Bond ALDRIG været typen jeg sukker over.... jeg har altid været til de store drenge

Sean Connery har nu været Skotsk mester i bodybuilding, og blev nr. 3 til Mr. Universe i 1953.

-Så helt bette har han ikke altid været. ;)

Fistandantilus> I know.....

men han havde stadigvæk PUNY WHEELS.... <_<

og er der noget jeg ikke kan døje... :puke2:

...så er det mænd med tynde ben

- i hvert tilfælde nogen som er tyndere end mine :unsure: og hvis vi snakker ren fysisk tiltrækning!!!

JEG ELSKER STORE GRUMME WHEELS :wub:

.... men Sean Connery er nu en flot mand ikke tvivl om det, men stadigvæk ikke min type!!!

Tror hellerikke en døjt på, at Englens puls ikke ville stige hvis C-Diddy dukkede op i smoking und so weiter   :tongue:

Niske> Nu er en store fyr i smoking ikke lige min kop te... generelt ser bredskuldrede mænd latterlige ud i smoking...

Jeg er mere til et par flotte bukser der sidder godt over squatbooty - SUUUUK :bblush: - med tilhørende let åbenstående skjorte der lige viser det øverste af brystkassen SUUUUK :bblush: -og sidder tæt over skulder og arme .... SUUUUK :bblush:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share