ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Nasty incline.... :blink: 5 reps med 29'erne.... :devil: det er dælme godt brændt!!

squatten kører sq da bare.... :a-okhand:

håber at det går fremad med at stole lidt mere på din egen styrke.... du kan jo sagtens!!! (ellers må du jo sige til hvis du skal spottes og råwes ind i hovedet inden sættet!! :4whip: )

Står du og "pusher" white gold (kridt) i Obbc.... det går et'.. så ryger du joooooo' :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nasty incline....  :blink:  5 reps med 29'erne....  :devil: det er dælme godt brændt!!
Jaaameeeen.. det er ham SHEIKO... han gør ting ved mig gør han :wub:

... har ikke kørt tung incline DB press i flere måneder nu... jeg gad vide om jeg kunne bøffe med 34 kg :blink:

hehehehe.... det er jo næste spring fra de 32 kg... MÅ PRØVES :w00t:

... sidder lige og tænker... gad vide hvor meget jeg kan tage i flad bænk nu så... UUUUUHHHHHH - tør næsten ikke tænke på det!!! :firebounce:

squatten kører sq da bare....  :a-okhand:

håber at det går fremad med at stole lidt mere på din egen styrke.... du kan jo sagtens!!! (ellers må du jo sige til hvis du skal spottes og råwes ind i hovedet inden sættet!!  :4whip: )

Det er jo det jeg fedter efter ;) ... jeg kan jo så godt li' det :bblush:

Står du og "pusher" white gold (kridt) i Obbc.... det går et'.. så ryger du joooooo'  :lol:

... jeg er ved at komme ud på et sidespor... det er ikke godt :cry:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 14/1

kl 15

Powerwalk 20 minutter

SHEIKO UGE 2 - Dag 2

Dødløft til knæ

1set x 4reps @ 72.5kg

2set x 4reps @ 87.5kg

2set x 3reps @ 102.5kg

4set x 3reps @ 110kg

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 37.5kg

1set x 5reps @ 45kg

2set x 4reps @ 52.5kg

2set x 3reps @ 57.5kg

2set x 2reps @ 60kg

2set x 3reps @ 57.5kg

2set x 5reps @ 52.5kg

1set x 7reps @ 45kg

1set x 9reps @ 40kg

Dødløft

1set x 4reps @ 72.5kg

1set x 4reps @ 87.5kg

2set x 3reps @ 102.5kg

5set x 3reps @ 115kg

Split squat

5set x 5-5-8-10-8reps @ 2x19kg

Chins

2set x 6reps @ BW

...stille og roligt - min venstre skulder driller stadigvæk lidt <_<

Donkeyraise

3set x 15-15-12reps @ 120-140-160kg

3set x 8reps @ 170kg

1set x 12reps @ 120kg

Rows DB

3set x 5reps @ 30-35-40kg... lidt opvarmning

...NICE ANDE EASY... så gik lidt højere :devil:

3set x 5reps @ 42-44-46kg

...SOM SMURT ... så gik lidt højere endnu - HEHEHE :devil: :devil:

2set x 2reps @ 48-50kg

...HAAAA.... føltes let og i perfekt stil... så skulle jeg lige lave en PR :unsure:

1set x 1reps @ 52kg PR!!!

.... og så sluttede jeg der - man skal jo også have lov at være lidt sulten :tongue:

Powerwalk 20 minutter

TRÆNEDE KUN :bblush: 3½ time i dag

Tanken om ikke at kunne brænde i morgen, fordi jeg skal læse som en gal, holdt mig i OBBC lidt længere end planlagt :bigsmile:

- plus det gode selskab heller ikke var af vejen... først støtte jeg på Niller, derefter Onkel Troels og hans bodymakker Martin, lidt senere Nexus og så til sidst som rosinerne i pølseenden så dukkede MASS'machine, Hippo-drengen, Kern bamzefar + jsc op... SÅ DET VAR FEEEEE' :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Rows DB

3set x 5reps @ 30-35-40kg... lidt opvarmning

...NICE ANDE EASY... så gik lidt højere

3set x 5reps @ 42-44-46kg

...SOM SMURT ... så gik lidt højere endnu - HEHEHE 

2set x 2reps @ 48-50kg

...HAAAA.... føltes let og i perfekt stil... så skulle jeg lige lave en PR 

1set x 1reps @ 52kg PR!!!

.... og så sluttede jeg der - man skal jo også have lov at være lidt sulten 

efter min totale ydmygelse i db rows i dag blir jeg nødt til at :bowdown::bowdown: for de reps du lige napper dér B)

flot løftet...

Link to comment
Share on other sites

Hov..... :o gik jeg ligefrem glip af der all-nasty rows der.... :cries: aaah det spiller et' jooooo' :cussing: næste gang må du dælme hente os, så vi kan stå og rååååwe dig ind i hovedet.... uhhh brrrræææææææænde de lats aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw osv. :4whip: :lol:

(har forresten aldrig set en pige køre rows med over 20kg tror jeg.... :unsure: )

Men det er dælme stærkt "roet" Angel.... :kickass:

Link to comment
Share on other sites

2set x 2reps @ 48-50kg

...HAAAA.... føltes let og i perfekt stil... så skulle jeg lige lave en PR :unsure:

1set x 1reps @ 52kg PR!!!

Halløjsa !!!! Det er go stil det der B)

Så er der noget at gå i gang med for RacerMusen.... Har vist ikke været over de 30 kilo <_<

AHHHH... med din rygstyrke så intet problem... B)

DET ER SGU LETTERE END MAN TROR ;)

Link to comment
Share on other sites

AHHHH... med din rygstyrke så intet problem...  B)

DET ER SGU LETTERE END MAN TROR ;)

:bigsmile: :lol: Jamen så drøner jeg da lige ned og gir drengene røv på lørdag !!! B)

SÅÅÅDAAAN skal det lyde :firebounce:

.... men HUSK NU - det skal være med god stil :) så de ikke kan sætte en finger på at du repper mere end dem!!!! :tongue:

:devil: SÆT DEM TIL VÆGS!!!!! :devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

HÆHÆ.... Jeg køre altid HELT rent  ;)

Ud over det, går de allerede langs væggen når jeg viser mig med min grumme biceps  :lol:  B)

kender problematikken.... :tongue:

... og hvis man så også lige fnyser engang når man passere dem.... :devil:

UUUHHHH :evillaughter: - de små nybegyndere farer jo helt op under loftet :lol: :lol:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

nasty row... nasty row :devil:  :bigsmile:

men pas nu på..det var sådan et stunt med et row der kostede mig et efterår unden vægte...

det er den excentriske fase der kan være en killer...

TAK for omtanken :bigsmile:

... men nu er min stil upåklagelig og hvis jeg sjuskede helt vildt så roede jeg nok nærmere 56 kg eller 60 kg for den sags skyld!!!

Jeg er altid meget opmærksom på min stil og tager ingen chancer hvis jeg mærker det mindste i led eller muskler... føler heller ikke at det giver nok hvis man flår vægten op og smider den ned igen!!!

Træning torsdag d. 15/1

kl. 8

POWERWALK 65 minutter

... walk'ede lige forbi Netto, hvor jeg købte 30 pk :bblush: af deres kyllingefileter på tilbud... Ved ikke hvorfor, men jeg synes hun kiggede så underligt på mig kassedamen mens jeg stod der sveddryppende, rødmosset og flåede kyllinge-pat i tasken!!! :lol:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

... walk'ede lige forbi Netto, hvor jeg købte 30 pk :bblush: af deres kyllingefileter på tilbud... Ved ikke hvorfor, men jeg synes hun kiggede så underligt på mig kassedamen mens jeg stod der sveddryppende, rødmosset og flåede kyllinge-pat i tasken!!!  :lol:

Ha ha, grineren...jeg plejer at være så diskret at nøjes med at købe 4 pakker ad gangen. :lol:

Edited by Snoopy
Link to comment
Share on other sites

... walk'ede lige forbi Netto, hvor jeg købte 30 pk :bblush: af deres kyllingefileter på tilbud... Ved ikke hvorfor, men jeg synes hun kiggede så underligt på mig kassedamen mens jeg stod der sveddryppende, rødmosset og flåede kyllinge-pat i tasken!!!  :lol:

Ha ha, grineren...jeg plejer at være så diskret at nøjes med at købe 4 pakker ad gangen. :lol:

tjaaaa.... Jeg ved heller ikke hvorfor, men det føles lidt flovt at shoppe så mange af gangen!!! Og jeg har altid en eller anden undskyldning parat...

HVORFOR MAN FØLER SÅDAN har tit undret mig :unsure:

... men eftersom der ikke er nogen købsbegrænsning, så bed jeg det i mig, og nuppede alle dem jeg skal bruge til de næste 14 dage :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også fået underlige blikke når jeg har købt 48 eller 96 dåser tun ad gangen i Bilka, men når der er tilbud og de står inde i butikken i kasser (før de bliver pakket ud), jamen så er det jo så nemt. Men har også altid en undskyldning parat, ved ikke hvorfor. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share