ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå, jeg troede ellers du var der i dag kl. 16, så jeg tog først derhen på det tidspunkt. :unsure:

det var også først planen... :bigsmile:

men da jeg fik chancen for at komme afsted noget før kunne jeg da ikke lade være :blink::blink::blink:

Ked af at du kun kom til OBBC kl 16 for min skyld ;) - men ses vi i morgen kl 10?? :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at brænde i morgen, så er det kolosale kcal overskud om aftenen ikke helt spildt  :)

Bliver måske også lidt hårdt... skal lige et smut i byen med veninderne i aften :santa2:

hov !

vi forventer skam at du er frisk på at braaande :santa2::santa2:

heyyyy :w00t:

- kommer du alligevel HIPPO?

Link to comment
Share on other sites

Og så sidder jeg bare her, isoleret, i gylland :(

Ikke noget under at kragen bliver ramt af periodiske anfald af Slavisk tungsind.

I andre har det sjovt, og englebassen glemmer mig sikkert også næste gang der skal listes folk op fra OBBC og Henning(!) skælder mig ud og..... :cries:

Link to comment
Share on other sites

Og så sidder jeg bare her, isoleret, i gylland :(

Ikke noget under at kragen bliver ramt af periodiske anfald af Slavisk tungsind.

I andre har det sjovt, og englebassen glemmer mig sikkert også næste gang der skal listes folk op fra OBBC og Henning(!) skælder mig ud og..... :cries:

Jeg lover dig Jacob....

Jeg glemmer dig aldrig igen ;)

HILS lille søde Mette OG ØNSK GOD JUL :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 24/12

kl 10

SHEIKO UGE 4 - Dag 2

Dødløft til knæ

1set x 3reps @ 65kg

2set x 3reps @ 77.5kg

2set x 3reps @ 90kg

4set x 2reps @ 97.5kg

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 37.5kg

1set x 5reps @ 42.5kg

2set x 4reps @ 50kg

2set x 3reps @ 55kg

2set x 2reps @ 57.5kg

2set x 4reps @ 55kg

2set x 5reps @ 50kg

2set x 6reps @ 47.5kg

1set x 7reps @ 42.5kg

1set x 8reps @ 40kg

5set x 9reps @ 37.5kg

Incline DB flies

5set x 10-10-10-7reps @ 19-20-22-23kg

Dødløft

1set x 5reps @ 65kg

1set x 5reps @ 77.5kg

2set x 5reps @ 90kg

6set x 4reps @ 105kg

Split squat DB

3set x 8 reps @ 2x15kg

Stivarmet pulldown

5set x 8 reps @ 55-60-65kg

Virkelig dejlig træningsomgang - godt at se så mange mennesker i OBBC denne dag!!! :)

... men bedste af det hele - fik ønsket god jul til Hippo, Baardi og Henning, som heller ikke kunne lade være med at brænde den aw juleaftensdag :w00t:

... ellers går der den største hilsen ud til alle Jer mol'er

:xmas: :xmas: GOD JUL ALLE SAMMEN :xmas: :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 26/12

SHEIKO UGE 4 - Dag 3

Squat

1set x 5reps @ 42.5kg

1set x 4reps @ 50kg

2set x 3reps @ 60kg

7set x 3reps @ 67.5kg

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 37.5kg

1set x 4reps @ 42.5kg

2set x 3reps @ 50kg

6set x 2reps @ 57.5kg

Incline Dumbell Flyes

5set x 10reps @ 19-21-22-23-23kg

Triceps Dips- weighted

5set x 8reps @ BW + 0-5-10-15-20kg

Triceps extension - kabel

5set x 10-10-10-6-5-7reps @ 50-60-70-80-75kg

Pullover

3set x 10reps @ 25-27-29kg

ARGHHHH.... sidste Sheiko-dag i denne omgang - lige lidt skulder i morgen og så står den på deload :unsure: (ØV ØV ØV - grrrrrrrrr :angry: ) et par dage før evt. maks-test - OG SÅ ER DET ELLERS SHEIKO IGEN!!!! :firebounce:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 27/12

Militarypress

1set x 10reps @ 20kg

4set x 8reps @ 30kg

Incline enarms-DB laterals

1set x 8reps @ 6kg

3set x 8reps @ 7kg

Front raise enarms-DB

3set x 8reps @ 6kg

Wrist curl BB

1set x 50reps @ lille stang

Donkey raise

4set x 12-10-9-8reps @ 120-140-160-160kg

En let omgang træning der dog først påbegyndtes efter en time, da Hippo og undertegnet havde styrkeløftaaaaaa-seminar med Henning.

Vi fik gennemgået alle regler, prøvet teknik og fortalt om alle de "underlige" forbehold der er bla. med hensyn til ens påklædning - jeg tror Henning kom rundt om alt tænkeligt og det var super motiverende at få prøvet de tre øvelser og tjekket sin teknik - NU GLÆDER JEG MIG BARE ENDNU MERE :bunny:

Skal snart have bestilt alt lige fra trikot til bænkpresbluse - skal bare lige snakke med min sponsor ;) først!!!

Link to comment
Share on other sites

vil i al uskyldighed bare tilfældigvis nævne at nu har Henning alias "Sheiko On Acid" jo lagt stilen for hvordan der skal squattes fremover....

så nu ved du hva der venter på mandag.... :evillaughter: :4whistling:

:tongue:

:firebounce:

... bare du lover mig at jeg ikke kan gå tirsdag - så er jeg glad :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel

Har en skummel mistanke om at det var dig som f*ckede min selvtillid lidt op lige før jul i OBBC med din småpsykopatiske træningsindsats og tunge vægte... men det hjalp lidt at læse de første 50 sider af din log... jeg har ikke noget imod at tabe til en maskine.... en flot maskine :bblush:.

Hilsen :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel

Har en skummel mistanke om at det var dig som f*ckede min selvtillid lidt op lige før jul i OBBC med din småpsykopatiske træningsindsats og tunge vægte... men det hjalp lidt at læse de første 50 sider af din log... jeg har ikke noget imod at tabe til en maskine.... en flot maskine :bblush:.

Hilsen :chicken:

:bblush: TAKKER for de flotte ord

- er specielt glad for sætningen "...med din småpsykopatiske træningsindsats og tunge vægte" :lol:

Hvis det var en høj pige, med rødt hår, sorte bukser, en eller anden top og muligvis KRIDT på hænderne - så var det sikkert mig!!!! :D

Træner du selv i OBBC?

Link to comment
Share on other sites

Jeg så nu ikke lige om du havde kridt på hænderne...B), men resten passer vist meget godt...

Om jeg træner i OBBC - nej, jeg gik forkert, og pludselig stod jeg i et hjørne og forsøgte at hive noget dødvægt op fra gulvet i et hjørne ;), og så på en fætter (det var vist Baardi) som forsøgte at bøje en OL-stang ved at smide nogle skiver på den og tage den over nakken...

Lad os sige at jeg er tilmeldt :bblush:. Meneh lad os nu se - er lige nede nogle dage med influenza, og så kan man jo lige så godt få lidt mere styr på den teoretiske del af træning og kost, så jeg har brugt nogle dage på surfing og læsning. Mine mål og planer tager dog mere udgangspunkt i at blive trimmet fra 20% BF til <10%, og så derefter bygge lidt på... lidt i stil med de råd der gives på http://www.twowiresthin.com/wl2003/index.html og http://www.fatlosstips.com/.

Så hvis jeg ikke løfter så tungt hvis du ser mig en dag, eller dyrker lidt cardio, er det altså bare derfor... host host... :lol:

Vi ses nok en dag - jeg giver mig til kende når mit program er vildere end dit og jeg har overlevet i mere end 14 dage :lol::lol:...

Link to comment
Share on other sites

Vi ses nok en dag - jeg giver mig til kende når mit program er vildere end dit og jeg har overlevet i mere end 14 dage :lol::lol:...

ØVVVV :( - så mødes vi jo nok aldrig !!! ;)

Lyder ellers som en god plan - men et godt råd på vejen...

Byg tingene op stille og roligt - lad være med at give dig i kast med både cardio, vægttræning, kostomlægning osv. på én og samme tid...

Det kan da ellers blive for svært både at holde motivationen i top og ikke at komme til at overbelaste dig selv!!!

Vælg lidt af tingene ud..

eksempelvis start med god tungttræning og moderat kostændring - når dette er blevet en vane efter et par uger - så byg lidt morgencardio på programmet!!

Efter yderligt et par uger kan du så moderere din diæt endnu mere ....

Det er vigtigt at din psyke også er med i hele projektet samt at du giver dig selv en chance for at opbygge en god basis i stedet for at det hele bliver gjort mere eller mindre halvt!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share