ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

ikke for at tage glæden fra dig.

men hvis dommerne går op i reglerne, må i ikke løfte i de adidas tricoer.

normalt er ben længde for lange.

Tager ikke nogen glæde.... benlængden holder fint!!! :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

(e) It must have legs. The length of leg must be a minimum of 3 cm and maximum of 15 cm

measurement is to be taken on a line from the top of the crotch down the inside of the leg. The

leg of the suit need not to be cut to form exactly a parallel around the leg. It may be cut higher on

the outside of the leg. Non supportive costumes may have legs length to a maximum of 25 cm.

--- hvad menes der egenligt med non supportive costumes... er det trikot de snakker om??

Link to comment
Share on other sites

NON SUPPORTIVE

W/L / Wrestling / Leotard / Singlet.

Subject to the specifications itemized (c ) (d ) (e ) the suit does not require Technical Committee

approval.

.. det må det næsten være... hold da op... må trikot have en benlængde på 25 cm :blink:

Link to comment
Share on other sites

25 cm.

mon det er noget nyt.

har altid troet at det kun var 15 cm

men så er der jo ingen problemer

Så vidt jeg forstår ud fra deres regelment så er de 15 cm for dragt der yder støtte dvs. squat- eller dødløftdragt stadigvæk gældende!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvaaaaa Angel.... Hva siger vægten for tiden ??

Du må da være kravlet en del der op ad siden november ;)

Jeg skal jo lige vide hvad jeg er oppe imod..

Du ved - sammenligne din vægt med min - i forhold til hvad vi løfter :bigsmile:

Hhmmmm der er osse noget med at du har en fornuftig højde, ik !!?

Link to comment
Share on other sites

Hvaaaaa Angel.... Hva siger vægten for tiden ??

Du må da være kravlet en del der op ad siden november  ;)

Jeg skal jo lige vide hvad jeg er oppe imod..

Du ved - sammenligne din vægt med min - i forhold til hvad vi løfter  :bigsmile:

Hhmmmm der er osse noget med at du har en fornuftig højde, ik !!?

Til sammenligning...

Højde: 178cm (morgenhøjde :D)

Vægt: ~67-68 kg (størstedel fordelt på overkroppen nærmere bestemt vingerne LOL :lol: )

Øjenfarve: grøn ;)

Hår: rødt :devil:

Link to comment
Share on other sites

GIV MIG TUDEKIKS!!!!!

FUCK en dag.... :(

Den startede egenligt meget godt med 35 minutter powerwalk for lige at lade op til eksamen.... Gik i bad, hoppede på cyklen og var på uni i god tid... fik oven i købet en god plads.... :D

Men så gik det galt.. vildt svær eksamen, total under tidspres og fornemmelsen af ikke at være til stede... PUUUHHH - den kan både være gået godt men ligeså vel skidt!!! Det var så hvad det var troede jeg!!!

MEEEEN herfra gik det bare ned af bakke!!! HELT NED I BUNDEN!!!! :angry3:

Da jeg kom ud til min cykel, var den flad og nu ligger uni altså ikke et stenkast fra Odense centrum men nok nærmere 1 time og 15 minutter på gå-ben fra min adresse.... nå tænkte jeg - jeg går da bare lige over i BILKA og køber en cykelpumpe!!! :)

Som sagt som gjort, finder en god og billig pumpe og stiller mig i kø - I 20 MINUTTER!!!!

Det var selvfølgelig "under oplærings" kassen jeg lige havde udvalgt mig, og der var det ene problem efter det andet!!! Hele to kunder brokkede sig og vi andre skulle stå og vente :argue: GRRRRRRRRRRR

Nå, nu havde jeg da fået min pumpe og kunne komme hjem i en fart... men ak og ve... NEJ NEJ!!! Sådan skulle det ikke gå!!!

Mit dæk var åbenbart så ødelagt :unsure: at det ikke kunne pumpes op!!! :yawn:

GRRRRRRRRR :angry:

Nå, så måtte jeg jo trække hele vejen hjem!!!

På vej hjem åbnede himlem sig sel selvfølgelig med en kombination af småhagl og regn og så var det pisse koldt!!! OG IKKE NOK MED DET.... så gik der hul i mine sko.. :cussing:

FUCK - DAMN - den dag har suttet R.. indtil videre.... :flipa:

JEG ER NOK LIDT PISSED OOOOFFFFF lige nu.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Alt kommer til at gå, Angel :) . Du får sikkert topkarakter :bigsmile: .

Niske

Bare jeg får et B (bestået) så er jeg oven ud lykkelig og hvis nej... tjaaa... så går det nok næste gang!!!

Det bliver ikke min undergang og jeg håber da ikke folk holder op med at elske mig fordi jeg dumper i et fag :blink:

Tihi... har lige været i bad :bblush: ....og jeg er bare den irriterende type som ikke kan forblive negativ ret længe... :firebounce:

så Lea dynen får nok ikke en tur lige i aften...

Nu kommer Baardi snart til pizza og tude-cola... :w00t:

så skal vi se scream 3 og måske lidt Markus Ruhl... det bliver feee' - den dreng kan altid få mig til at smile "lidt" mere!!! :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det bliver ikke min undergang og jeg håber da ikke folk holder op med at elske mig fordi jeg dumper i et fag 

Nejda, men der er jo mulighed for, at vi finder ud af at du rent faktisk er menneskelig, og ikke Superwoman ;) .

Niske

Men det er altså bare ubehageligt når det går op for folk !!! :sshh:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 21/1

kl 13

SHEIKO UGE 3 - Dag 2

Dødløft

1set x 4reps @ 72.5kg

1set x 4reps @ 87.5kg

2set x 3reps @ 102.5kg

3set x 3reps @ 115kg

3set x 2reps @ 122.5kg

Bænkpres BB

1set x 6reps @ 40kg

1set x 5reps @ 45kg

2set x 4reps @ 52.5kg

2set x 3reps @ 57.5kg

2set x 2reps @ 60kg

2set x 1reps @ 65kg

2set x 2reps @ 60kg

2set x 3reps @ 57.5kg

1set x 5reps @ 52.5kg

5set x 7reps @ 50kg

1set x 9reps @ 45kg

1set x 11reps @ 40kg

Incline DB flies

3set x 10reps @ 21kg

Træning torsdag d. 22/1

kl 13

Skulder press DB

4set x 10-10-10-7reps @ 13-15-17-19kg

Laterals DB

5set x 12-11-10-8-6reps @ 5-7-9-10-11kg

+ 1 dropset 4 x 10reps @ 9-6-4-2kg

Dips swedish style

3set x 10-25-15reps @ BW

... har faktisk ikke kørt over 20 reps siden konkurrencen, så det var helt dejligt igen :D

Skulder press - maskine

4set x 10reps @ klods 4-6-10-10

Mave - padded

3set x 20reps @ BW

Har desværre haft irriterende travlt de sidste to dage og slet ikke nok tid til at træne, så det er kun lige blevet til det nødvendige <_< HADER ikke at have tid til træning....

MMEEEEEN... noget godt er at min squatdragt og dødløftdragt er kommet!!! :firebounce: det tager kun 10 minutter at tage dødløftdragten på :lol: og cirka 5 skrabesår på hver hånd... hvor stramme skal sådanne nogle dragter egenligt være???

Kan jo godt få den på men det tager tid og så strammer den temmeligt godt om mine lår!!!

Min bænkpresbluse er også kommet til landet og jeg skulle få den mandag eller tirsdag, så det bliver jo mægtigt spændende!!!

Link to comment
Share on other sites

---

Redigeret af Crawdaddy den 23. Jan 2004, 10:35

:lol: :lol:

Jeg synes nok de vægte så lidt tunge ud for Craw :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

Det er sgu ikke sååå'ern når Kragen glemmer at logge ud.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 23/1

kl 7

Powerwalk 60 minutter

kl 16

SHEIKO UGE 3 - Dag 3

Cykle 10 minutter

Bænkpres

1set x 5reps @ 40kg

1set x 4reps @ 45kg

2set x 3reps @ 52.5kg

6set x 3reps @ 60kg

Squat

1set x 5reps @ 52.5kg

1set x 4reps @ 62.5kg

2set x 3reps @ 72.5kg

2set x 3reps @ 85kg

3set x 2reps @ 90kg

3set x 3reps @ 85kg

Bænkpres BB

1set x 5reps @ 40kg

2set x 5reps @ 45kg

5set x 5reps @ 52.2kg

Incline pres DB

3set x 10-10-7reps @ 23kg

One-arm DB-row

2set x 5reps @ 35-40kg

2set x 5reps @ 44kg

... føltes bare så let så måtte lige prøve noget ....

1set x 10reps @ 46kg GRRRRRRR :devil: ... så kan den lære det!!!! B)

masse PR!!! Mwhuhahahah :evillaughter:

1set x 5reps @ 50kg .... fniiiiiiiiiiiissssss :lol: :bblush:

... så absolut endnu en masse PR!!! Mwhuhahahah :evillaughter:

Low row

1set x 10reps @ klods 10

Dropset

klods 10-8-6-4 med hhv. 10-8-12-20 reps

UUUHHHH det var GOD træning - mit humør var virkeligt i top...:angelgrin:

.... mit humør toppede total til sidst og blev brugt til noget produktivt!!!

For engangs skyld fik jeg kanaliseret al min sprudlende "et-eller-andet" over i min træning i stedet for at lade det gå til hovedet :tongue:

Underligt hvad god træning kan gøre ved en... eller er det mon noget andet :wub:

var total blæst oven i hovedet da jeg kom hjem. :blink: Jeg vrøvlede, spruttede af latter ved det mindste som en anden tøs og havde helt røde kinder :lol:

Kragefar syntes vist jeg opførte mig lidt underligt..... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

MMEEEEEN... noget godt er at min squatdragt og dødløftdragt er kommet!!!  det tager kun 10 minutter at tage dødløftdragten på  og cirka 5 skrabesår på hver hånd... hvor stramme skal sådanne nogle dragter egenligt være???

Kan jo godt få den på men det tager tid og så strammer den temmeligt godt om mine lår!!!

uhhhh....nice....så skal du da snart prøve dit nye legetøj :firebounce::w00t:

det skal vel lige luftes lidt inden dm.... B)

håber os trøjen kommer mandag...

det var da i øvrigt en dybt ubehagelig omgang db-rows :blink::devil:

Edited by Hippo
Link to comment
Share on other sites

Hippo> JAAAA... det er det fedeste at få nyt legetøj.... jeg er allerede oven ud lykkelig for mine squatsko og kan næsten ikke vente til det bliver onsdag og jeg skal prøve min DL-dragt... spørgsmålet er bare om jeg kan nå at vende mig til den inden DM-C ... ellers må det blive uden udstyr!!!

Har også taget en beslutning... gider ikke tvinge min krop ned under de 67.5 kg i denne omgang... synes det passer lidt dårligt at holde igen med kcal eftersom der SKAL smækkes noget mere masse på lårbasserne samt skulder og arme inden Bodyfitness og den "rigtige" diæt begynder igen :D

Så jeg nupper nok -75 kg klassen i denne omgang men ellers satser jeg på at tage 67.5 kg klassen til stævnet i Randers d. 28-29 februar :firebounce:

HAR FORRESTEN BESTÅET MIN sidste biokemi eksamen.... så nu er det slut med ren biokemi på studiet ----- nu bliver det kun fritids og hyggelæsning når lysten melder sig ;)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share