Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Arnold skriver i sin "Encyclopedia" at ham og Franco lige før konkurrencer åd diverse former for kage og pizza, og hvis formen ellers var på plads gjorde det bare at man så mere "pumpet" ud end ellers...

nå, men under alle omstændigheder vil jeg bare sig "held og lykke" og sige at de stænger du har altså er showstoppers!!!

Go get them!!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MaxP> Kropsmålene må desværre lige vente lidt :blush: Jeg har ikke lige fået dem målt og jeg vil ikke til at bikse med det lige nu :violin:

Blackmoore> Takker :)

Cola light day; 15 flaskesæt:

Efter en stille og rolig dag, hvor der ikke er blevet lavet meget andet end at spise og drikke cola light, er jeg langt om længe ved at være nået til den sidste flaske :laugh: Sandt at sige har det ikke været nær så ulækkert som sidste gang, men der var der også betydeligt mere stress på, da jeg skulle fotokopiere speciale og få skidtet afleveret. Denne gang har det nærmest været en fryd fordi der overhovedet ikke har været skyggen af stress :4thumbup: Det første lag selvbruner er lagt på og imorgen kommer det næste lag så på. Jeg fik optaget noget video inden første lag kom på, og får måske lavet nogle billeder inden sengetid. De bliver dog nok ikke postet lige med det samme, da jeg ikke lige magter at resize video, uploade det osv :blush: Det skal dog nok komme op, men det bliver måske først efter på lørdag :tongue: Billeder kommer der måske nok nogle af, men videoen må vente en smule :blush:

Ellers så formen ganske god ud her til morgen og især benene var meget mere markerede og mindre væskede end sidst. Det bliver spændende at se hvordan det ser ud imorgen :w00t:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Hvornår er din sidste dag på MOL før stævnet ? vi kommer desværre ikke derover alligevel - og vil da lige huske at ønske dig alt mulig held og lykke, og jeg fatter stadig minus hvis du ikke kommer hjem med en medalje denne gang !

Sidste gang var det det rene justitsmord der skete !

Link to comment
Share on other sites

Tænk at drikke 15 liter sodavand :blink: Jeg ville have problemer med bare 1½ liter, men jeg er også en svag-sodavandsdrikker. Er ikke så god til alt det kulsyre. Jeg er imponeret over at det kan lade sig gøre, og enda med sådan et overskud. Det tyder godt :4thumbup: Man kan vist roligt sige skål :beerchug: skipper :laugh:

Er det ikke bare fedt at få farve på? Det får det hele til at se noget vildere ud :4flex:

Link to comment
Share on other sites

TLR> Thx og vi ses i Herning :smile:

Everlast> Lidt en skam at jeg ikke får hilst på Everlasten i denne omgang, men så gør vi det bare næste år når du stiller op :wink::smile:

Density> Heheh, det er nu heller ikke voldsomt behageligt at hælde alt det ned, men skidtet virker jo :tongue: Heeell yeah, farven hjælper en del på det og det bliver nok ikke dårligere af næste lag og så protan osv :w00t:

Antonbombastic> Thx :)

Anyworni> Takker og jeg skal gøre mit bedste. Så må vi se hvad det rækker til :smile:

Sokr@tez> Tak for det :bigsmile:

Første carb-up dag:

Efter en nat med rimelig elendig nattesøvn vågenede jeg op i en nogenlunde væskefri udgave. Forskellen ift. sidste gang var ikke så udpræget denne her gang, men det er med al sandsynlighed fordi jeg ikke har været så væsket denne her gang som sidste gang, hvor benene var fuldstændig sat til indtil om onsdagen.

Idag er der så røget kylling, kartofler, solsikkekerner, banan og riskager ned og det er ikke helt tosset :4mewantfood: :4thumbup: Resten af kropsbehåringen er røget af og snart kommer anden lag selvbruner på. Forsiden af kroppen er rimelig tør og cut, mens bagsiden er en smule bagefter. Den skal dog nok nå at tørre en del mere ud inden lørdag, så ikke noget at tude over endnu :wink: Humøret har det også fint, så det spiller jo max :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Idag er der så røget kylling, kartofler, solsikkekerner, banan og riskager ned og det er ikke helt tosset

Nej vel :cooldance: Tænk jeg syntes også bare at det smagte skøøøøønt med kylling og kartofler og nødder selvom kl var 07.00 i morges :4thumbup: Og riskager og bananer :blush: Nam nam...

Held og lykke i morgen :pumpin: Jeg ser frem til vi skal mødes og guffe en masse mad bagefter :4mewantfood: Jeg tager jo nok et forspring sammen med kæresten din :blush: Du ved lidt Skildpadder og så´en :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg er dybt imponeret, Craw! Helt utrolig god form du har ramt/kommer til at ramme!

Hehe, selv min mor er dybt imponeret - sidst jeg var derhjemme, sad jeg og surfede lidt på MOL, og så fik mutter'n lige set billederne af Kraw'en.

Mutter: "Ad, hvor ulækkert - han har da taget alt muligt skidt."

Lagoon: "Nej, det har han rent faktisk ikke! Han har endda en negativ doping-test at bevise det med."

Mutter: "Det må jeg nok sige... Han spiser da i hvert fald sin spinat..." :laugh:

Jeg ønsker dig og englen al held og lykke på lørdag!

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share