Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja, lad os få nogle kropsmål - bare alle de sædvalige  :bigsmile:

læg, lår, hofte, talje, bryst, skulder, hals, overarm, underarm

<{POST_SNAPBACK}>

Krawens mål:

Læg: Freaky

Lår: All that!

Hofte: Uhh la la

Talje: Femi

Bryst: Nasty ass!

Skulder: Shoulders like boulders

Overarm: End ikkke Armstrong på EPO kan ikke forcere krawens peak!

Underarm: Le'!

Link to comment
Share on other sites

ja, lad os få nogle kropsmål - bare alle de sædvalige  :bigsmile:

læg, lår, hofte, talje, bryst, skulder, hals, overarm, underarm

<{POST_SNAPBACK}>

Krawens mål:

Læg: Freaky

Lår: All that!

Hofte: Uhh la la

Talje: Femi

Bryst: Nasty ass!

Skulder: Shoulders like boulders

Overarm: End ikkke Armstrong på EPO kan ikke forcere krawens peak!

Underarm: Le'!

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Incognito, Don Niklas, Heffehurtig, MaxP, Anyworn, Don K, Granhof, Maass, Big Red Machine, Klaus Puma & Moos>

Mange tak :bigsmile::smile: Hjulene var nasty nok at se på igår, hvilket egentlig er lidt underligt da de havde fået tæv samme dag. Så plejer de ellers at væske til, men igår blev de bare nasty at se på istedet og jeg blev selv lidt overrasket over billederne :laugh: :4thumbup: Det var jo ikke helt tosset og de er vist allerede i bedre form end de var på scenen sidste år, så nu skal bagsiden af dem bare skrælles lidt aw :tongue:

Billeder skal der nok komme flere af, og måske også noget video. Jeg satser på at få optaget dele af de sidste 3 dages træning samt de sidste dage inden konkurrencen og så selvfølgelig så meget fra DM som muligt. Både video og billeder. Dagen efter har vi hyret et atelier, så vi kan få nogle billeder med god belysning osv, så der skal nok komme en hel masse før eller siden, når det hele bliver forarbejdet og klart :4trumpet:

DocH> Faktisk ville det være meget lettere at finde bukser der passer lige nu end for nogle måneder siden :wink: Da jeg var mere fee' i det var det svært, men nu tror jeg det ville være nemt nok.

Playboy> Der var også et par stykker af overkroppen, men dem kom Englen til at slette. Vi prøver dog at få lavet nogle nye en af dagene.

Conscience> Lidt hurtigt målt, er de sølle ca 64cm i toppen og ca 59-60 3/4 nede nær bunden :laugh: Underligt nok er det ikke specielt hårdt lige nu, ift. fx for 1½ uge siden, hvor jeg var en smule forkølet og alt virkede uoverkommeligt. Lige nu er jeg endda en smule peppet :firebounce: Det er jo suverænt, så nu håber jeg bare det holder en 5-6 dage mere 7.....9....13... :innocent:

Vi ses i Herning :smile:

MaxiP> Jeg må lige se om ikke jeg kan få dem taget inden jeg glemmer det igen...ligesom sidst :blush:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

Jeg glemte næsten at jeg ikke har ligget på den lade side idag :cooldance: Begge PW var gode og der var god fart i hjulene, selvom de havde fået smæk igår. Vægten bevæger sig også nedaf som den skal og fedtet/vandet omkring røveren er også på tilbagetog. Nu må det så vise sig hvor meget jeg kan nå at få høvlet af væk, men jeg er ret sikker på at jeg er i bedre form end jeg var sidst. Mine hjul er hvertfald i bedre form, og resten er hvertfald ikke dårligere end sidst. 5-6 dages cardio tilbage afhængigt af om jeg laver cardio onsdag morgen. Måske skal jeg bare posere istedetfor, men nu må vi se til den tid. De næste 5 dage står den på træning og cardio :firebounce:

Morgencardio: 50 minutter med 25kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: 50 minutter med 25kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning samt 6 gange friprogram.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg siddet og grublet over hvad jeg skal sige om dine leg-shots, men jeg kan ikke finde ordene frem, for jeg er lamslået over hvor sindsygt det ser ud :w00t: :freaked: :freaked: :w00t:

Så jeg nøjes bare med at sige, er du gal nogle tørre (cuttede) massive stænger. De er klart større og mere tørre end sidste gang. Ingen tvivl om det.

Shit, undskyld sproget, hvor har du bare formået at ramme formen til tiden. Det er så imponerende og beundringsværdigt, at jeg nærmest får gåsehud.

:bowdown: :1356: :1356: :worship:

Hilsen "bad-ass" density :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg siddet og grublet over hvad jeg skal sige om dine leg-shots, men jeg kan ikke finde ordene frem, for jeg er lamslået over hvor sindsygt det ser ud :w00t:  :freaked:  :freaked:  :w00t:

Så jeg nøjes bare med at sige, er du gal nogle tørre (cuttede) massive stænger. De er klart større og mere tørre end sidste gang. Ingen tvivl om det.

Shit, undskyld sproget, hvor har du bare formået at ramme formen til tiden. Det er så imponerende og beundringsværdigt, at jeg nærmest får gåsehud.

:bowdown:  :1356:  :1356:  :worship:

Hilsen "bad-ass" density :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, de er en hel del bedre end sidst. Sidst så de kun helt tørre ud dagen efter "udtømningen" og så væskede de mere eller mindre til. De var heller ikke lige så store og var noget federe. Iæsr nede ved læggene :dry: Men mon ikke der kan nå at ryge en smule mere af i de næste 4 cardiodage inden benene skal smækkes i vejret og der skal carbes den aw :w00t:

Niske> Vi ses i squatstativet så :tongue:

Interdag:

Da jeg egentlig var færdig med mit 6 split, men stod og havde udsigt til hele to dage fri fra træning, kunne jeg ikke lade være med at brænde lidt idag :innocent: Det var dog en stille og rolig omgang uden det helt vilde, bare for at brænde lidt ekstra kcal af. Selve træningen viste sig at være ok uden at være prangende og jeg fandt ud af nogle gode variationer på to af de øvelser jeg har lavet det sidste stykke tid. Formen var ellers ret så skarp idag, da det var efter en lavkcal-dag igår men så var jeg en smule flad i det. Idag står den på "højkcal" så nu skal de slunkne depoter fyldes lidt igen inden sidste bendag imorgen :firebounce:

Den eneste MOL'er jeg stødte på under min tidlige træning var springfyren JesperT, så ham fik jeg da hilst hurtigt på.

Dagens tal; Abs, Ryg & Gunz:

Bænk crunch:

25

17

13

Nice nok brænd og en gang crunch fungerer fint nok som opvarmning.

Widegrip Pullups:

16

15

13

12

I andet sæt prøvede jeg at trække mere "udad" med albuerne istedet for at trække mig fremad og det viste sig at være ret godt :w00t: Pludselig sad den langt bedre i muskelkomplekset omkring skulderbladet og lige ovenover lat'en :4thumbup:

Prone BB-Rows:

70x10

70x10

70x10

70x10

Efter første sæt, som var med underhåndsgreb, prøvede jeg med overhåndsgreb med bred fatning. Det var langt bedre på den måde :4thumbup:

Dumbbell shrugs:

50x30

60x25

70/72x20

Lyset oppe ved de tunge håndvægte fik det til at se alt for syret ud da jeg shruggede :blink::king::laugh:

Alternate Dumbbellcurls:

Opv. 25x9

27½x8

30x5

30x4

30x4

Udemærket.

Short-bar BB-curls:

stang+40x6

stang+45x6

stang+45x6

stang+45x6

Yepyep.

High pulley curls:

3klodserx16

4klodserx10

4klodserx10

OK, men ikke noget specielt :dry:

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 25kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 8kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning samt 6 gange friprogram.

Link to comment
Share on other sites

Hej krage :wink:

Jeg tænkte på om ikke du ville veje dig her til aften, så du kunne se hvad vægten er en uge før indvejningen. Det er jo næsten på dette tidspunkt om en uge du skal vejes. Det kunne da være sjovt, at se hvad vægten er nu, og hvor meget der sker på den sidste uge.

Jeg ved godt jeg er lidt nysgerrig, men du må altså bære over med mig :please:

Link to comment
Share on other sites

Density> Jeg håber hvertfald på at det er i den størelsesorden :bigsmile:

Zonked> Tak for det :smile:

Shredded> Selve "høj"-dagen i min diæt ligger en side eller to tilbage i loggen og de to resterende dage får du ved at fjerne ca 300kcal/dag fra kulhydrat :wink:

Sidste Bentræning:

Så blev det sidste dag inden DM at hjulene fik lov at køre. Da jeg og mit CNS er stærkt trætte af squat, var der ingen squat på programmet. Det tog Mass'kinen sig af istedet, som den eneste anden MOL'er i hulen. Jeg bemandede Hacksquatten istedet og så skiftedes vi til at småråwe af hinanden :4thumbup: Det lykkedes vist meget godt, for styrken var fin nok i Hacken og resten af træningen var egentlig også ganske udemærket. Bagefter var hjulene godt awbrændte, så cardio'en hjem var en noget slæbende afære :laugh:

3 Dages højreptræning og 6 gange cardio tilbage :firebounce:

Dagens tal:

Hacksquat:

Slæde+80x15

Slæde+100x15

Slæde+120x12

Slæde+140x8

Den sad ret godt i hjulene, så det kunne ikke have været meget bedre :4thumbup:

Lunges:

60x15

70x15

80x11

80x11

Jeg er ved at være småglad for den her, men den rammer nu stadigvæk Butt'en en smule for meget :raisebrow:

Stifflegged DL:

130x8

140x8

150x8

160x8

De gamle hjul kunne stadigvæk lidt :tongue:

Seated legcurls:

150x15

170x9

170x8

Ville egentlig have kørt den liggende, men så optog et par ærwelige hejrer maskinen i det ellers heltomme center :dry::laugh:

Seated calfraises supersætted med Donkey calfraises:

90x10+60x30

110x6+60x30

115x5+60x30

30 reps er helt klart et bedre target antal end 50 for den anden øvelse i supersættet :4thumbup:

Hacksquatmaskine Kalvedræber:

10 sæt á 15 plader med 30 sekunders pause imellem :devil:

25

14

13

12

12

12

12

11

11

11

Brænder satme for åndsvagt :blink::devil::king:

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 25kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 8kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning samt 6 gange friprogram.

Link to comment
Share on other sites

Yessss sir, Craw ! Det er sgu onde ben det der - markant forskel fra sidste DM ! og nogle nasty fiberstrøg du har fået dig ;)

Og det er simpelthen for fedt at se diæten's effekt løbende - og

Det er vel for tidligt .... men jeg holder stadig på den førsteplads, og er på nippet til at sige tillykke ;)

Link to comment
Share on other sites

Yessss sir, Craw ! Det er sgu onde ben det der - markant forskel fra sidste DM ! og nogle nasty fiberstrøg du har fået dig ;)

Og det er simpelthen for fedt at se diæten's effekt løbende - og

Det er vel for tidligt .... men jeg holder stadig på den førsteplads, og er på nippet til at sige tillykke ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Takker :) Jeg tror dog ikke at vi skal sælge skindet....og bjørnens hule til tyske turister, før bjørnen er skudt :lol: Top 3 ville være fint nok for i år, men nu må vi se hvordan de andre ser ud ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ja, en af dine målsætninger var jo større arme, ikke? Og hvis de var 41 hakket sidste år og 43 hakket nu kan man da bestemt ikke klage :)

Du er jo blevet en god omgang større, tillykke med det B)

Det irriterer mig at dt ikke afholdes i KBH :o

Ville ellers tage ind og heppe på Fuglefaderen :)

Har du gjort dig nogen tanker om næste år?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share