Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

6 Split; Uge 4, dag 5:

En helt hæderlig omgang idag. Vægtene der blev løftet var ikke noget vildt, men stadigvæk gik det nu ganske godt. Til at begynde med var der proppet med OB spillere, som optog stort set alle bænke og i det hele taget fyldte voldsomt meget ift. hvad de egentlig lavede. Mest af alt sad de bare på deres flade og fedede den, og når der så endelig blev løftet noget, var vægtene enten vildt puny eller også fik den faaaarced for alle pengene :raisebrow: Både deres arbejdsmoral i centeret samt deres træningsprogrammer kan ikke være noget at råbe hurra for. Der var derudover lagt bananer og kakaomælk i lange baner frem til dem, når de var færdige, men med den indsats de lagde for dagen, ville de skulle være der i mindst 8 timer for overhovedet at begynde at gøre ndhug på deres glykogen depoter :laugh:

Dagens tal; Bryst, skuldre & triceps:

Flyes:

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

Der var store fede streger overalt på pattøjet idag, og det så da m eget fedt ud :innocent:

Incline flyes:

25x10

25x10

25x10

25x10

Nice nok :4thumbup:

Seated dumbbellpress:

Opv. 32½x5

Worksæt:

37½x8

42x5

44x5

46x3

Udemærket, selvom der er et stykke op til de gode gamle 50'ere :dry:

Reverse upright rows:

80x13

90x12

100x9

Ok.

Closegrip BP:

100x10

110x10

110x9

115x7

Halvsvagt, men bedre end forventet.

Dips:

31

24

24

Hesteskoen blev brændt godt aw af CGBP, så den ville ikke dippe så meget :raisebrow:

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 25kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 8kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning samt 6 gange friprogram.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor så du bare niiiiiiiice ud i går aftes Kragefar :wub: :wub: :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Husk nu at bruge dit eget login craw :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue::tongue::tongue:

.... han så nu godt ud ... DAMN hans ben var flotte ... sådan med vener og det hele :blush: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Vener siger du? :bigsmile: Dem kommer der kun flere af i det næste stykke tid :wink:

6 Split; Uge 4, dag 6:

Ja, så var det sådan set den sidste dag på 6 splittet i denne her omgang. Imorgen skal der køres dobbelt cardio og så ved jeg ikke helt om jeg skal træne fredag eller bare lave cardio istedet. Lørdag bliver sidste bendag, og så står den på højrep overkropstræning fra og med søndag til og med tirsdag for at brænde glykogen ud af musklerne. Hvis jeg beslutter mig for at træne på fredag, så bliver det nok noget med nogle dynamiske singler i de tre store, lidt gunz og så noget abs.

Ellers var dagens træning ok og jeg var ikke slappere end sidst :4thumbup: Wheels'ne blev tævet fint nok igennem, og det lykkedes da også at få en smule pump i dem. Lægtræningen var også ret god og det brændte som bare :devil:

Til at begynde med var centeret ret øde, men efter noget tid dukkede Onkel Frakka op, fulgt af Moos og Mass'kinen tilsidst, så kæwen fik også en smule motion.

Dagens tal; Ben, kalve & undergunz:

Legextensions:

210x17

230x13

250x11

250x11

Brændte godt.

Seated legcurls:

150x19

170x13

170x12

190x7

Ok.

Smith lunges:

stang+20x15

stang+30x15

stang+40x15

stang+50x15

Den var faktisk bedre som frivægtsøvelse, så ikke mere smith.

Triple dropsæt standing calfraises:

330x10+270x10+210x10

330x10+270x10+210x10

330x10+270x10+210x10

Daaaaaamn :blink: Det brændte fuldstændig sindsygt :devil::devil:

Hammercurls:

22½x13

25x11

27½x8

30x5

Noget hiv og sving til sidst hehe.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 25kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter til træning og ca 45 minutter hjem med ca 8kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning samt 6 gange friprogram.

Link to comment
Share on other sites

I sandheden en god gang træning cutdaddy :4thumbup:

Jeg kan se, at du er i tvivl om du skal træne eller lave cardio fredag. Du brænder nok mest for at træne, men jeg syntes du skulle lave cardio :wink: så kan du lige få brændt det sidste af skinkerne og ballerne :devil:

God vind de sidste dage op til, for det plejer at være de hårdeste.

Husk på, at du snart har gået din sidste PW for i år :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Husk nu at logge ind på din egen profil, for saaaaatan  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Uh yeah, man vender ryggen til og straks har hun logget ind :sneaky2::laugh:

I sandheden en god gang træning cutdaddy :4thumbup:

Jeg kan se, at du er i tvivl om du skal træne eller lave cardio fredag. Du brænder nok mest for at træne, men jeg syntes du skulle lave cardio :wink: så kan du lige få brændt det sidste af skinkerne og ballerne :devil:

God vind de sidste dage op til, for det plejer at være de hårdeste.

Husk på, at du snart har gået din sidste PW for i år :tongue:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jotak :bigsmile: Men hvis jeg også træner fredag, så får jeg jo både træning OG 2xpowerwalk istedet for bare 2xpowerwalk :innocent::laugh: Vi må se hvordan jeg har det til de tid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share