Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Hej Christian,

Hyggeligt at møde dig :smile:

Angel er ret nem at kende. Jeg kunne høre at hun stod og pludrede løs til en bred fyr som lå med benene opad ude på gangen og tænkte at det måtte selvfølgelig være Kragen himself. Så jeg tænkte at jeg da selvfølgelig lige måtte hilse på.

Et stort tillykke med resultatet herfra :4thumbup: . Du var i tæt kamp med andenpladsen, men jeg synes at placeringen var fair, omend en andenplads heller ikke ville have overrasket mig.

Den store anerkendelse høster du fra mig for din tilgang til sporten og det faktum at du nu kæmper med atleter som er op til 7 kilo tungere, det skal man IKKE glemme...

God vind big guy, måske ses vi lige pludselig :smile:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tillykke med placeringen champ

Kæft mand din poseringsrunde tog kegler..... :cooldance: den var fandme godt sammen og super fee' :banana3:

Tydelige forbedringer fra sidste år.... dine wheelz var direkte skræmmende store i forhold til sidste år.. :crazy:

kampen om andenpladsen var uhyggelig tæt, og vi havde endda dig som vinder!! :4ranting: overall syntes jeg du havde flere kvaliteter en ham.. :dry:

men en plads på podiet er skam vildt flot.... er sq imponeret!! :4flex:

Du er og bliver pis' leee' :1356:

hyggeligt at i havde tid til at snakke lidt i pausen.... :smile:

mass

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med 3. pladsen Kragefar'

Hyggeligt at tale med dig, selv om du virkede en smule brændt av'. :)

Som jeg sagde til dig, så var det et utroligt tæt løb om andenpladsen, og I havde jeres styrker i forskellige poseringer.

Og minsandten om du ikke blev lavede det bedste friprogram 2 år i træk! :w00t:

Her er lige et billede af en flyvende Krage i en Arnold Twisting Backpose. Lav det om til S/H og du har det fede avatarbillede:

(Har med photoshop fjernet en konkurrent, der forstyrrede billedet)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

P.S. Skulle det have interesse, så har BadAssJones og jeg flere billeder liggende.

post-3614-1098639496_thumb.jpg

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Hej Christian...

Stort tillykke herfra.....

Hyggeligt at snakke i kælderen, imens vi kæmpede med at presse urin ud af vores udtørrede blærer..... :firebounce:

Men fik lige en fadbamse, og så skal jeg love for det kom gang i pibetøjet.....

Vh Tommy :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Det tog lige lidt tid, men her er Kragens frie rutine på video:

(Optaget af BadAssJones, og venligst hostet af Spock)

http://lars.jeppesen.nu/pauli/DM_2004_crawdaddy.avi

<{POST_SNAPBACK}>

Daaaaaaamn!! :dropjaw: :ilovemuscle: Nasty nok at man kan se dine abs så tydeligt selv på den afstand. :4flex: :devil::devil::devil:

Tillykke med 3. pladsen og med pokalen! :4thumbup: Standarden må have været en del højere end sidste år, hvor du blev nummer 5 men var klart den bedste, for i år så du da bare endnu ondere ud! :devil:

Gad godt have været der til at heppe... :cooldance:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Sejt :4thumbup:

Nu er det meget begrænset hvad jeg har set af frie rutiner, så jeg kender ikke helt standarden, men af en eller anden grund mindede den mig og ham den russiske BB'er med den temmelig alternative frie rutine. :laugh: Den blev postet i denne tråd, men desværre er filmen taget ned igen. :unhappy:

Jeg har den dog liggende, hvis nogen er interesserede.

Og hvorfor kom jeg så til at tænke på den? No idea, men måske fordi kragen viser godt med overskud og masser af showmanship :smile:

Link to comment
Share on other sites

Behøver vel ikke komme med yderligere tillykk'er end de andre allerede er kommet med :smile:

Men godt hentet hjem med 3. pladsen, og suværent med endnu en gevinst i form af den bedste poser.

Hvad synes du så selv at "du manglede"? Har kunnet fornemme, at du kunne have de sidste par uger op til konkurrencen i fred og ro, uden stress. Og din drænning gik uden større problemer. Så er det et dommerproblem? Mere masse? Eller er du overall rigtig, tilfreds med det? :smile:

Men godt kæmpet og virkelig go' form dér Chris! :smile: :4thumbup:

Edited by Deluxe
Link to comment
Share on other sites

Så lykkedes det mig endelig at komme til at få opdateret de sidste par dages hurlumhej :smile: Igår var lidt hektisk, da vi var nede at skyde nogle billeder og så bagefter protte lasagne nede hos Høppo. Da vi kom tilbage, lagde englen beslag på computeren :laugh: Så det er først nu at jeg har kunnet komme til at give en opdatering. Til at lægge ud med vil jeg endnu engang sige tak til jer alle, og så forsøge at tage tingene punkt for punkt, hvorefter jeg vil lave en "dag for dag" beskrivelse af hele forløbet....stay tuned og bær over med at det måske tager lidt tid at få det hele med :blush:

Doc pattøj, Density, Klaus Baggårdspuma, Hoosier, Playboy, Chil, Jesspedersen, Hurra, Fistandantilus, Rasmus G, Johnny B, Zonked, Henning, JesperT, Jenslyn17, Krøya, CasperT, PTPoul, Moos, Flexipecs, Big Red Machine, Everlast, Mister Fitness, Cisse, Svensker, SimonDJ, Herkules, DocH, Nutrimax, Utne, Tulle, AR, Lawman, Hennning Friis, Funder, Devito, T, Conscience, Power Clauer,Mass, Jon, Pauli, Tiger, Fast, Niske, TLR, Rommel, Lagoon, MaxP, Grinder, Deluxe & Kuldskær>

Tak for alle lykønskningerne i min log :clap::wootdance::firebounce: Det bliver dog desværre en smule for uoverskueligt for mig at svare individuelt på det hele, så jeg håber på at i vil bære over med at jeg gør det over én kam :blush: Jeg vil gøre mit bedste for at besvare de spørgsmål, nogle har stillet, men hvis jeg overser nogle af dem, er det ikke fordi jeg ikke vil svare, men fordi jeg har overset noget, og man skal være velkommen til at hive mig i ørene :tongue:

Blow by blow følger........

Link to comment
Share on other sites

Fredag; Dagen før DM:

Fredag startede med en fortsættelse af awprotning af kylling, kartofler osv. Efter at have pakket alt det fornødne skrammel, dukkede Uhyret fra Nørre Sundby aka Klaus Bæltetaske op for at hente os. Efter at have fået pakket bilen kørte vi så til Herning, hvor vi ankom omkring middag. Vægten lå på 83,2 fredag morgen og det så ganske fornuftigt ud siden jeg både var mindre væsket og en smule mere fyldt ud i forhold til dagen forinden.

Anyways. Vi fik checket ind og efter en time eller to dukkede min glimrende opvarmer Carsten op. Klaus havde ellers været igang med at male Norah med Pensel, men Carsten havde taget en smart hånddrevet kompressor med, og så gik det ellers stærkt med at male folk. Jeg fik selv et enkelt lag protan og kunne konstatere at min hud ikke var særlig glad for det :raisebrow: Jeg havde åbenbart været for hård ved huden da jeg barberede håret af om onsdagen, og det sammen med selvbruneren, der kom på onsdag og torsdag fik det til at klø som bare fanden :mad: Da der så kom Pro-tan på, blev det ikke meget bedre da den er spritbaseret. Men malet blev jeg da, og så fordrev vi bare tiden indtil det blev tid til indvejning.

Indvejningen:

Selve indvejningen var en hurtigt overstået affære, men det gav da god mulighed for at se konkurrenterne, snakke med dem man kender og ellers bare se på folk. Da vores vægtklasse blev kaldt op, var det rimelig tydeligt at det minimum ville blive en 3 plads for mit vedkommende og at kampen ville handle om andenpladsen. En af deltagerne var slet ikke i form, mens jeg var en del bedre end en af de andre, som endte med at blive nummer 4. Søren Olesen, der vandt var uhyggelig stor og skarp i forhold til Mikael Trebbien og jeg, så det handlede om 2 og 3 pladsen og det lå tæt så det ud til.

Efter indvejningen var det tøsernes tur, så der smuttede jeg op på værelset, hvor jeg fik besøg af Jørgen "Density" her fra MOL. Jørgen havde taget et par kammerater med sig, og så sad vi ellers lidt og hyggesnakkede oppe på værelset til de andre kom tilbage. Det var pishyggeligt og Jørgen var en cool fætter, som vi håber på at løbe på igen :4thumbup:

Bagefter blev det hektisk! Alle skulle males og værelset blev hurtigt forvandlet til et virvar af protan-tåger, riskiks, kartofler og kylling. Vi drønede alle sammen mere eller mindre nøgne rundt for at få mallingen til at tørre og hårtørrere blev også taget i brug for at fremskynde processen :laugh: Jeg fik prottet alt det jeg skulle hvilket var omkring de 6000 kcal og endte aftenen omkring midnat med riskiks i krydderen :laugh:

Lige et par billeder af formen fra Hotelværelset:

post-481-1098686457_thumb.jpg

post-481-1098686840_thumb.jpg

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share