Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Kragen kan ikke med blitz  :blink:

Han når faktisk altid at lukke hans øjne på billederne ... det er virkeligt et særsyn hvis han ser nogenlunde frisk ud på et billed

<{POST_SNAPBACK}>

Næh, blitz og Krager kan ikke rigtig sammen :blush: Jeg ender altid med at se halv/helstiv ud på billeder taget med blitz :dry::laugh:

Jakkedrengen>

Mange tak for det :smile: Jeg skal nok lægge lige så meget energi i logopdateringerne, når der sker noget spændende og jeg har heller ikke fået smidt videoen fra Decembercuppen ind endnu og mangler stadigvæk at redigere en lille DM-dvd færdig. Det er godt nok begrænset hvad der er at arbejde med, (de optagelser vi har), men nu ser jeg hvad jeg kan få ud af det :smile: Alt det bliver nok tilgængeligt før eller siden, med mindre det fylder for meget til at uploade :innocent:

Jeg synes også det er utroligt at ADD skal have mere end 6 uger til at komme med en tilbagemelding :blink: Det må være den ultraskrabede økonomitest de har trukket op af hatten må man sige :laugh: Men den må vel være på trapperne....måske :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lawmeister> :laugh::tongue:

New 6 Split; Uge 1, dag 2:

Idag har jeg været lidt småsmadret og slatten det meste af dagen og så var benene fuldstændig DOMS'ede til :laugh: Hen omkirng middag gik det dog en del bedre og det blev ikke dårligere senere hen til træning. Selve træningen var såmænd ok, selvom jeg stadigvæk føler mig noget svagelig. Der går nok nogle uger før jeg er helt oppe i omdrejninger rent energimæssigt, men jeg har stadigvæk langt mere energi lige nu end på diæt, så skidt med det :firebounce: Jeg er også stadigvæk ret væsket, men alligevel et kg væske mindre væsket end igår. Bortset fra patpres, som var lidt punyish, gik det egentlig ganske fint og det lykkedes både at få sved på panden og en gang pump i det hele :w00t: Der blev også kæwet en smule med PTpoul, Bøffen og Panda'en. På vej fik jeg så helt absurd ondt i maven og det hjalp ikke rigtigt at få mad eller ligge ned osv. Englen fyldte så lidt hvid choko på Kragen og udrettede et mindre mirakel da jeg fik det bedre igen :4thumbup: :wub: Nu er maven så rimelig frisk, men det er rimelig sikkert at skuldre, pat og hestesko slutter sig til de DOMS'ede muskelgrupper imorgen :laugh:

Dagens tal; Bryst, skuldre & triceps:

Light Verkoshansky BP:

75x8

92½x6

107½x6

117½x6

117½x6

117½x6

Ok, selvom det føltes noget puny :dry:

Flyes:

25x10

25x10

25x10

25x10

25x10

Det kørte så til gengæld ret godt.

Seated dumbbellpress:

35x8

37½x8

37½x8

37½x8

ok eller det samme som før Decembercuppen.

Reverse upright rows:

90x11

100x8

100x8

ok.

Seated dumbbell extensions:

50x13

50x13

52x9

52x9

Tjah ok vel. Godt pump hvertfald :smile:

Smith seated halfpress:

stang+60x12

stang+60x12

stang+60x12

stang+60x12

Udemærket.

Morgencardio:

45 minutters PW.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Idag har jeg været lidt småsmadret og slatten det meste af dagen og så var benene fuldstændig DOMS'ede til  Hen omkirng middag gik det dog en del bedre og det blev ikke dårligere senere hen til træning. Selve træningen var såmænd ok, selvom jeg stadigvæk føler mig noget svagelig. Der går nok nogle uger før jeg er helt oppe i omdrejninger rent energimæssigt, men jeg har stadigvæk langt mere energi lige nu end på diæt, så skidt med det  Jeg er også stadigvæk ret væsket, men alligevel et kg væske mindre væsket end igår. Bortset fra patpres, som var lidt punyish, gik det egentlig ganske fint og det lykkedes både at få sved på panden og en gang pump i det hele  Der blev også kæwet en smule med PTpoul, Bøffen og Panda'en. På vej fik jeg så helt absurd ondt i maven og det hjalp ikke rigtigt at få mad eller ligge ned osv. Englen fyldte så lidt hvid choko på Kragen og udrettede et mindre mirakel da jeg fik det bedre igen  Nu er maven så rimelig frisk, men det er rimelig sikkert at skuldre, pat og hestesko slutter sig til de DOMS'ede muskelgrupper imorgen 

De her skavanker du oplever med væske, slattenhed og maveproblemer etc. - hvordan kan det egentlig være at det tager flere uger at komme sig over ?

Link to comment
Share on other sites

Jon> Tak for det :smile: Det kunne ikke have været bedre end det var :w00t:

De her skavanker du oplever med væske, slattenhed og maveproblemer etc. - hvordan kan det egentlig være at det tager flere uger at komme sig over ?

<{POST_SNAPBACK}>

Det forholder sig lidt forskelligt ift. hvilken "skavank" der er tale om. Væsken er kommet efter dehydrering op til fotosessionen i fredags, så den forsvinder nok i løbet af ugen og skulle gerne være ok igen i starten af næste uge eller deromkring.

Maveproblemet dukkede pludseligt op og forsvandt så igen. Det har ikke noget med diæten at gøre såvidt jeg kan se og kom måske bare pga noget dårligt mad?

Slattenheden derimod er pga diæten og konkurrencerne. Når man tæver sig selv dag ud og dag ind i 7 måneder, så er man ikke bare frisk igen to sekunder efter man er i kalorieoverskud....desværre :tongue: Det svarer til at man er helt absurd overtrænet og så går der lige et stykke tid inden man er helt frisk igen :smile:

Newsflash!

Både Englen og jeg selv har fået vores negative dopingsvar her til morgen :wink: Nu må vi så se om placeringerne bliver rykket :smile:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Både Englen og jeg selv har fået vores negative dopingsvar her til morgen  Nu må vi så se om placeringerne bliver rykket

Huha... 1 place maybe? :devil:

Ellers super spændene og lærig læsning man finder her i din log craw. Og hvis du ikke føler du har fået nok lykke ønskninger efterhånden, så da et Stort tillykke med 1... 3 pladserne herfra :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Et stort tillykke også herfra...:4thumbup:

Har kigget i din log et par gange, og det er sku imponerende læsning. :1356:

Jeg har flere gange forsøgt at finde ud af hvad man skal spise for at tage på, på den rigtige måde. Dette leder frem til spørgsmålet om du har nedskrevet hvad du har spist på en tilfældig dag med bulkning. Hvsi du har, ville det så være muligt at du ville lægge en oversigt over den dag ud i din log, eller er det forretningshemmeligheder :4smartass:

Glæder mig til at følge videre med i din log...

Dj John Spydig :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Et stort tillykke også herfra...:4thumbup:

Har kigget i din log et par gange, og det er sku imponerende læsning. :1356:

Jeg har flere gange forsøgt at finde ud af hvad man skal spise for at tage på, på den rigtige måde. Dette leder frem til spørgsmålet om du har nedskrevet hvad du har spist på en tilfældig dag med bulkning. Hvsi du har, ville det så være muligt at du ville lægge en oversigt over den dag ud i din log, eller er det forretningshemmeligheder :4smartass:

Glæder mig til at følge videre med i din log...

Dj John Spydig :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen tak for det da :smile: Jeg har for såvidt aldrig decideret bulket, så jeg har ikke rigtig noget at lægge ud. Der er såmænd heller ikke det helt revolutionerende over min mad og det jeg spiser er nok noget af det samme som alle mulige andre også gør. Havregryn, ris, grovbrød, lidt frugt her og der samt kylling, oksekød, fisk og protpulver og noget Udo's Choice samt Panaceas Cocosa. Der ligger også en kostplan et sted indenfor de sidste 10 sider vil jeg tro, men det kan være jeg skal smide den op på første side, når jeg lige finder lejligheden til det :smile:

Flexeren> Mange tak for det :wink: Jeg er nu rimelig sikker på at det ikke bliver en 1 plads, men en 2 plads kunne det måske nok blive til og det ville da også være fint nok :smile:

Link to comment
Share on other sites

New 6 Split; Uge 1, dag 3:

Så nåede jeg hele kroppen igennem og som forudsagt, var der god DOMS i alt undetagen ryg og biceps idag. Det passede jo meget godt med at de skulle trænes idag, så det blev de :wink: Det startede godt ud i dødløft. Bamzfaren og Høppo squattede den aw i powerracket da jeg kom, så der blev kæwet en smule hist og her. Det er nu rart ikke at have helt vildt travlt og have tid til at give kæwen lidt motion også :smile: Anyways, dødløften kørte rigtig godt og jeg kørte 10kg tungere end sidst selvom jeg ikke havde noget bælte på :w00t: Hurra for carbs :firebounce: Resten af rygtræningen kørte også fint og da jeg nåede til gunz kom der det onde pump i dem. I anden øvelse måtte jeg sågar gå ned i vægt, da gunz'ne var for pumpede til at løfte vægten :laugh: Feee' :4thumbup: Jeg havde også ekstra meget tøj på idag for at få svedt noget ekstra væske ud af kroppen og det fungerede hvertfald fint nok selvom det ikke lige kan ses. Stadig væsket, men det begynder nok snart at se normalt ud igen :raisebrow::laugh:

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Dødløft:

Opv:

100x3

140x1

Worksæt:

2x1 á 180

185x1

7x1 á 190

Yep yep, fremgang og de var ikke halsbrækkende tunge eller noget :smile:

OL-Rows:

120x8

130x8

130x8

140x8

150x7

Yepyep, kørte fint.

Weighted chins:

10x8

10x8

12½x6

12½x7

Kørte også nice :smile:

Preachercurls:

stang+25x15

stang+30x11

stang+30x11

stang+30x10

Naaaaasty pump :devil:

Incline dumbbellcurls:

20x10

20x9

17½x10

17½x10

For pumpede gunz til at curle :laugh:

Slowish standing wristcurls m. peak contraction an' shiiitat :laugh:

60x20

70x13

70x11

70x11

Brændte rigtig godt :w00t:

Morgencardio:

45 minutters PW.

Link to comment
Share on other sites

Hey craw.

Jeg har fulgt din log tæt de sidste år og det har virkeligt givet mig motivation og tro på hvad der kan opnås clean. Og jeg glæder mig helt til at skulle på diæt, når man ser disse fremskridt på dine billeder. Der skal også lyde et stort tillyke til dig med de fine placeringer, det har du sgu fortjent.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder sq godt Jones og mange tak for det :smile: :4thumbup: Diæt er overvejende en fed proces sålænge man ikke skal helt ned i konkurrenceform :laugh: Når man "bare" skal i god form, så er der næsten kun kun ting ved det og det er fedt at følge, så glæd dig endelig :wink::bigsmile:

Morgencardio:

Jeg er ved at finde rytmen igen mht. morgencardioen. Det er nemmere at komme i zonen, hvor tiden går lidt hurtigere og man ikke er utålmodig og vil have det overstået :laugh: Væsken begynder også så småt at forlade mit korpus igen og måske ser det helt hæderligt ud igen imorgen :firebounce: Jeg er hvertfald træt af det væskede look :dry:

Link to comment
Share on other sites

  Det lyder sq godt Jones og mange tak for det smile.gif 4thumbup.gif Diæt er overvejende en fed proces sålænge man ikke skal helt ned i konkurrenceform laugh.gif Når man "bare" skal i god form, så er der næsten kun kun ting ved det og det er fedt at følge, så glæd dig endelig wink.gif bigsmile.gif

Ja jeg glæder mig også helt vildt, men først skal der lige lidt mere masse på, så resultater bliver det bedre :cooldance: Hehe og jeg er glad nok for jeg ikke skal i konkurrence form, det kræver vidst mere end min viljestyrke kan klare. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey craw. Ond form du efterhånden har fået.

Skal selv i gang med at cutte en 7-8 kg af, for at blive max rippet. En af mine kammier har lige cuttet en 8 kg, meget af det røg fra røven siger han. Du har lige været hele turen igennem. Kan du nikke genkende til dette. Skrumper ens røv meget under cutning :laugh:

Edited by hotgym
Link to comment
Share on other sites

Mindst seks bodybuildere dopet ved DM

Mindst seks deltagere fra det seneste danske mesterskab i bodybuilding brugte doping. Der oplyser formand for Dansk Body Building og Fitness Forbund, Mona H. Gudjonsson, til DR Sporten.

Fire bodybuildere blev afsløret med anabole steroider i kroppen, en femte stak af fra dopingkontrollen og endnu en testede positiv for hash.

Derudover mangler forbundet endnu at få svar fra dopingprøverne af yderligere fire medaljetagere. Sidste år blev otte DM-deltagere taget med forbudte dopingmidler i kroppen.

Sakset fra tekst-tv.

Hvornår får du endeligt svar vedr. placering?

Niske

Link to comment
Share on other sites

Hey craw. Ond form du efterhånden har fået.

Skal selv i gang med at cutte en 7-8 kg af, for at blive max rippet. En af mine kammier har lige cuttet en 8 kg, meget af det røg fra røven siger han. Du har lige været hele turen igennem. Kan du nikke genkende til dette. Skrumper ens røv meget under cutning  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps :laugh: Jeg tror ikke buskekøb ville være det store problem lige nu :laugh:

Niske> Man bliver ikke oplyst hvornår man får noget at vide. ADD folkene sagde at testresultaterne ville være der indenfor 3-5 uger, men er der åbenbart 4 der stadig mangler :blink: Forhåbentlig er det B-prøver de snakker om, for ellers er det da smøl uden lige :dry:

New 6 Split; Uge 1, dag 4:

Så blev det store hjuldag og hjulene blev også brændt godt aw. Jeg kan godt mærke at min WC er en del lavere end normalt, men stadigvæk bedre end på første bendag. Efter squatten var hjulene dog rimelig døde, men så fik de bare lidt flere smæk :laugh: Der kan nærmest kun være DOMS i dem imorgen! Der var masser af folk i hulen, så det blev til en anelse kæwe hist og her mellem sæt. Væsken i korpuset er også på vej ud, så det er også fedt nok at man ikke helt ligner væskeballon nr 1 mere :laugh: Ellers var det en rigtig hyggelig dag, hvor jeg fik set den forlængede udgave af "Return of the king", der er lysår bedre end biografversionen.

Dagens tal; Hjul, kalve & Undergunz:

Verkoshansky squat (Heavy):

85x8

105x6

125x5

145x5

152½x5

152½x5

152½x5

145x5

125x8

115x25 To failure :tongue:

Udemærket omgang idag, selvom styrken stadig er noget nedsat. Det sidste sæt var top nasty og der er vist langt op til de 25 reps med 140 jeg var god for i de tungere dage :laugh:

Lean back Legextensions:

190x13

170x14

170x12

150x11

Hjulene var følelsesløse efter 25 repperen.

Legcurls:

150x14

170x8

170x7

170x6

Sad meget godt.

Toes in hacksquat calfraises:

20pladerx14

21pladerx12

21pladerx12

21pladerx12

Brænder jo det lort :devil:

Toes out rotary calfraises:

270x16

290x12

290x13

310x10

Ok.

Standing wristcurls:

70x20

80x13

80x12

80x11

Wooooo :w00t: 10kg bedre end sidst!!

Morgencardio:

45 minutters PW som sædvanligt.

Link to comment
Share on other sites

Hey Craw. Nasty som altid :smile:

Glæder mig tila t se monsteret viklet ind i elastikker og andet godt ( Og så har du bare at holde dig i 90 kg klassen :tongue: )

Det dér Verkoshansky... Det kan jeg sq ikek lige finde noget om på nettet... Kunne du ikek sende mig dit program en af dagene? :smile:

Vi ses :smile:

Link to comment
Share on other sites

SimonDJ> Jeps og thx :smile:

New 6 Split; Uge 1, dag 5:

En hyggelig og ret fornøjelig træning selvom styrken var lidt mager. Jeg havde stadigvæk DOMS i triceps fra sidste patdag, så pressestrukturen var ikke helt vild glad for at skulle arbejde igen. Lige nu sidder jeg med dobbeltDOMS, så noget har det da givet :laugh: Derudover var lænden helt færdig efter squatten igår, så opspænd var der ikke meget af i bænken :dry: Men selvom jeg var "puny" og øm over det hele, blev det da til en vældig hyggelig træning. Der var masser af kendte ansigter i centeret, både fra MOL og andre, så der blev kørt noget kæwe og med min nyvundne energi, hyggede jeg mig ganske godt. Der går nok alligevel en måned eller deromkring før jeg er helt frisk igen, så lige nu tager jeg bare hvad jeg kan få rent træningsmæssigt og gider ikke at være kee' af at jeg føler mig noget puny :laugh: Væsken er også så småt ved at forsvinde, men der hænger nok stadigvæk et kg eller to ved, som forhåbentlig ryger engang på mandag eller tirsdag :innocent:

Dagens tal; Bryst, Skuldre & Triceps:

Bænkpres:

75x8

92½x6

107½x5

125x5

132½x5

132½x5

132½x5

125x5

107½x8

100x16 Til failure ligesom squatten igår.

Kunne slet ikke få opspændet til at fungere da min lænd var busted efter gårsdagens squat til failure :laugh:

Incline dumbbellpress:

42x10

42x10

42x10

42x10

Svagt, men pumpet var ok.

Side laterals:

17½x10

17½x10

17½x10

Ok.

Maskinpres:

18pladerx10

18pladerx10

18pladerx10

Ok, men den var lidt tung.

Closegrip BP:

90x10

95x9

90x9

90x9

Baaah, men sådan er det med en død triceps :mad:

Dips:

18

20

18

LOL!! Damn, det var satme puny :laugh:

Morgencardio:

45 minutters PW som sædvanligt.

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig tila t se monsteret viklet ind i elastikker og andet godt ( Og så har du bare at holde dig i 90 kg klassen  :tongue: )

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er vi vist mange, der glæder os til! :devil:

Men lad os nu se, hvilken størrelse Titan sender trøjen i. :laugh: Det skal da vist være mere held end forstand, hvis det skulle lykkedes dem at gøre noget rigtig for en gangs skyld. :raisebrow:

Og nu lige et dumt spørgsmål... :blush: Craw, hvorfor er det, du stadig powerwalker? Du har sikkert skrevet det før, men det har jeg åbenbart lige misset. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Og nu lige et dumt spørgsmål... :blush:  Craw, hvorfor er det, du stadig powerwalker? Du har sikkert skrevet det før, men det har jeg åbenbart lige misset. :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Tillad mig :smile:

Lidt DUMT ... ja :tongue:

Han går for at holde på formen :4thumbup:

En lav fedt% er svær at vedligeholde uden bare lidt cardio.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share