Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Synes fandme det er cool du fik en andenplads, og der var jo endda meget tæt kamp med ham, der så endte med at få førstepladsen! Jeg synes det er fedt at en ren atlet kan gøre det så flot! :king:

Mht. det med at tro på en ikke-positiv-testet atlet er ren, så er det naturligvis i bund og grund et spørgsmål om, hvor vidt man tror på en atlet er ren eller ej, bedømt ud fra personens historie, handlemåde, integritet etc, og der tror jeg på den rene kragefar! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE   :w00t:

... dejlige Kragefar!!

Godt du slæber en sølvglimtende genstand hjem til reden... mig meget tilfreds :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

:smile: Så skal det fejres med lidt god mad i aften :wink::wub:

Svedbaronen> Takker :smile: Han havde også roidgut, tævepatter og hævet hals, så alle tegnene var der :mad: Det eneste man kan være ærgelig over er at de ikke kan sortere dem fra før konkurrencen og at der går så lang tid til det endelige resultat kommer op. Det betyder i praksis at de fleste vil huske ham som vinderen, selvom han blev knaldet :nono:

Skjold & Big J> Taktak :bigsmile: :4thumbup:

Saintpauli> Ja, man må sige at du havde ret :wink: Og tak for lykønskningerne :4thumbup:

Playboy & Everlast> Vielen Dank :bigsmile::tongue:

Don K> Tak for det og for tiltroen Don K :smile: I sidste ende har du ret i at man aldrig kan være 100% sikker på om folk bruger ditten og datten, men man kan have en god ide om det hvis man ved hvad man skal kigge efter. Nu er jeg blevet testet to gange i år, hvilket nok er rekord i DBFF :laugh: Jeg har ikke brugt noget man ikke må og er derfor ikke testet positiv. Mange kan dog ikke tro, eller nægter at tro, at jeg ikke tager noget. Så vil de hellere tro at jeg har adgang til noget der ikke kan spores eller at jeg bruger noget som er 100% ukendt for resten af verden :blink: Det er åbenbart nemmere at tro at jeg, Mr Nobody from nowhere, har kendskab til stoffer, som ingen andre har kendskab/adgang til, end at jeg knokler min røv i laser og får alle de små variable til at spille uden at bruge forbudte midler :raisebrow: Utroligt men sandt :laugh:

Lige nu kan jeg ærge mig en smule over at jeg havde det lidt crappy til forbedømmelserne så jeg ikke havde overskuu' til at køre det hele perfekt og ikke var i helt så god form som i Sverige. Men en andenplads kan jeg godt være tilfreds med :smile: Min oprindelige målsætning var at komme i finalen og blive lidt mere klog på ladefase mm. Det lykkedes til overmål, så næste gang i 2006 går jeg efter guldet :king: Så kan det være jeg bliver en af de første rene atleter, der vinder en af de tungere vægtklasser :king::firebounce: Guld til DM 2006 og Decembercuppen 2006 uden brug af forbudte midler må være målet :wink:

Utne, Fitness-Iver & Jenslyn17> Mange tak skal i have :4thumbup:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Vi har tidligere haft vores diskussioner - og på nogle områder har du nogle mærkelige meninger :wink:  - men du er også en gennemsympatisk og dedikeret gut som fortjener din succes - jeg hepper på dig også i 2005 - tillykke med sølvet!

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder godt Arne og tak :smile: Men vent med at heppe på mig til 2006 og brug istedet heppekræfterne på Englen i 2005 :4thumbup: :smile:

DocH> Jotak :smile: ca 2 år, så burde den være der :wink:

Blackmoore> Thx og Yir, det er ikk så ringe endda :4thumbup: Jeg er godt nok stadigvæk mere glad for min 3 plads i Sverige, hvor det hele spillede max, men en 2 plads til DM er jo også rigtig nice :firebounce:

Henning F> Takker :smile:

Wasabi> Takker :smile: For mig var det ikke et spørgsmål om han havde taget noget, men om ville blive taget for at tage noget. Det var ret synligt, men jeg kunne jo ikke ligefrem sige så meget før testen kom tilbage :smile:

New 6 Split; Uge 2, dag 3:

Endnu en god træningsdag :firebounce: Både ryggen og Gunz'ne var klar på at blive brændt aw og det blev de så. Der var fremgang i ryg og i gunz og det er helt suverænt at kunne træne ordentligt igen, svede igennem og få lidt pump også :4thumbup: Så bliver det ikke meget bedre. Derudover var der også en del kendte ansigter i hulen idag, så der blev også kørt en smule kæwe inden Englen og jeg skulle ud at spise :4mewantfood:

Dagens tal; Ryg, gunz & undergunz:

Dødløft:

Opv:

120x3

160x3

Worksæt:

5x3 á 190 fik 3 reps med den vægt jeg kørte singler med sidste gang.

I første sæt troede jeg at jeg havde 180 på, så jeg blev lidt nedtrykt over at de føltes lidt tungere end sidst. Da jeg så lige talte efter, kunne jeg se atder var 190 på stangen. Dermed havde jeg lavet en triple med samme vægt som jeg lavede singler med sidst. Så kunne jeg jo lige så godt nappe 4 sæt mere :laugh:

Weighted pullups:

4x7 á 12½kg.

Den kørte også rigtig godt og ryggen blev pumpet godt op.

Dumbbell rows:

56x10

62x10

64x10

66x10

66x10

langt bedre end sidst!!

Incline dumbbellcurls:

20x12

22½x10

22½x9

22½x9

Kørte ret fedt, selvom jeg ikke helt fik de 10 reps som planlagt.

Spidercurls:

stang+25x12

stang+25x12

stang+27½x10

stang+27½x10

nasty!!!

Crossbody hammercurls:

12½x12

12½x12

12½x12

12½x12

Udsolgt, men den sad meget godt alligevel.

Morgencardio:

45 minutters PW.

Link to comment
Share on other sites

tillykke med det

Men bare en skam du ikke kunne få hædren på dagen.

som du ganske rigtig selv siger, så vil folk huske den anden som vinder.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps, men takker :smile:

Loonie> Ja, det kunne godt have været en 1 plads :bigsmile: Hvis formen havde været som i Lund, ville den nok have været det :devil: Men næste gang :wink:

Tulle> Tak for det Tulle :bigsmile: Det ville være ideelt at få de værste sorteret væk før konkurrencen, men sådaner realiteterne desværre ikke :dry:

Maaaa> Yir :w00t: Forfra slår jeg ham også synes jeg, men jeg er knap så skarp på nedre ryg, røv og bagsiden af benene, så det er fair nok.

Niske> Tak for det :smile: Vacant er dem der har "Vacant space" mellem ørerne og krudter den eller laver andre narrestreger :laugh:

Herkules> Takker :4thumbup: :smile:

Morgencardio:

Det er træningsfridag idag, så der blev kun lavet en 45 minutters morgentur imorges.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med sølvet krage :4thumbup:

Det glæder mig mere end du aner :wink:

Med din dedikation og seriøsitet, fortjener du helt klart at løbe med guldet en dag :cooldance:

Du er og bliver 100% pure beef :devil:

J-man :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker J-man :bigsmile: Jeg skal nok løbe med guldet før eller siden (helst før :laugh: ), men så bliver jeg nødt til at have noget J-man Übercoach-assistance på sidelinien :wink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med medaljen. det må da være fedt at få en belønning for noget man har arbejdet hen efter så længe. Det kan jo være lige meget hvad andre folk har opfattet som toeren . den viden man har om at man er den rigtige toer må da give en del selvtillid

Edited by T:I:R
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med sølvet krage :4thumbup:

Det glæder mig mere end du aner :wink:

Med din dedikation og seriøsitet, fortjener du helt klart at løbe med guldet en dag :cooldance:

Du er og bliver 100% pure beef :devil:

J-man :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker J-man :bigsmile: Jeg skal nok løbe med guldet før eller siden (helst før :laugh: ), men så bliver jeg nødt til at have noget J-man Übercoach-assistance på sidelinien :wink: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

ANYTIME :4whip::smile:

Link to comment
Share on other sites

Lige et forsinket tillykke med sølvet - det er sgu fortjent :4thumbup: Som MASSkinen også nævner så er det småting der adskiller dig og vinderen - det må da give ekstra blod på tanden :smile: Men hvis alt andet fejler så tag min testotrøje på før du begynder at lægge Protan på, så ser din overkrop dobbelt så stor ud :wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med medaljen. det må da være fedt at få en belønning for noget man har arbejdet hen efter så længe. Det kan jo være lige meget hvad andre folk har opfattet som toeren . den viden man har om at man er den rigtige toer må da give en del selvtillid

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det :4thumbup: Ja, det er nu rart nok :smile: Sølvmedaljen kommer hvertfald til at se pænere ud på væggen :wink:

Krøya> Hehe ja, måske jeg skulle ønske mig en testotrøje i julegave :laugh:

J-man> 2006 så :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share