Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

New 6 Split; Uge 3, dag 2:

En helt god omgang idag på trods af at ryggen stadig er umedgørlig :dry: Det har dog hjulpet lidt at ligge på langs idag og ikke lave cardio. På baggrund af gårsdagens awprotning, var der rigtig godt med energi i kadaveret og dervar stor fremgang på en del af dagens løft :4thumbup: Resten af julen skal der sådan set bare prottes igennem og så starter jeg på mandag med at ryste nogle af de ærwelige kg af, som er samlet op gennem de sidste par uger :nissetunge:

Dagens tal; Bryst, skuldre & triceps:

Verkoshansky light Bænkpres:

75x8

92½x6

107½x5

117½x4

125x3

132½x3

132½x3

Der var egentlig god power i patten idag, men det var lidt svært at komme til at ligge ordentligt pga ryggen. Ellers var det med raketfart :laugh:

Flyes:

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

27½x10

Yep, nice nok.

Seated dumbbellpress:

37½x8

40x8

42x8

44x7

Heell yeah :devil: Det sidste stykke tid på diæt samt sidste uge har de 37½ været grænsen for hvad jeg har kunnet, så fee' at rykke 44'rne igen. Nu er der ikke langt til de 52-54 igen :w00t:

Lying rear cable laterals:

4 pladerx13

5 pladerx8

4 pladerx15

Ville lave reverse upright rows, men det ville min ryg ikke :raisebrow: Til gengæld DL'ede Loonie 240 med overskuuuu' :tongue:

Seated dumbbell extensions:

50x15

52x12

54x11

56x11

Langt bedre end sidst :smile:

Seated smith halfpress:

stang+60x15

stang+70x11

stang+70x11

stang+70x10

10kg bedre end sidst :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eh? :blink::laugh:

New 6 Split; Uge 3, dag 3 (Fredag):

En nogenlunde hæderlig omgang, hvor ryggen kun skabte sig marginalt. Det lykkedes at komme nogenlunde igennem og hytten var proppet, så kæwen fik også lidt motion. Bagefter var det så jul og så blev der prottet godt igennem, som det er blevet gjort resten af julen :nissetunge: Vægten er også steget pænt på det sidste, så fra og med imorgen kommer der mere styr på maden og cardio bliver genindført, efter at være blevet sat i bero pga. at ryggen lige skulle komme sig. Så skulle juleflæsket være rendt af i løbet af nogle uger :nissegrin:

Dagens tal; Ryg, biceps & Undergunz:

Weighted chins:

12½x8

12½x7

15x5+2

15x5+1

Kørte den med Mass'kinen, så der røg nogle beskidte faarced på i de to sidste sæt :laugh:

OL-Rows:

120x8

130x6

130x8

140x7

160x3

150x6

Den generede ikke ryggen så meget med bælte på, så det var hæderligt nok alt taget i betragtning. På 3 sæt tog jeg bæltet på og det hjalp en del. I 5 sæt kom jeg til at sætte 10kg for meget på, så der røg 10kg af og så nappede jeg et ekstra sæt :innocent:

Dødløft:

100x10

130x6

180x1

190x1

Stort set smertefrit :innocent: Fedt nok at det bare kunne lade sig gøre :w00t:

Preachercurls:

stang+25x16

stang+30x12

stang+30x12

stang+30x12

Leee' :devil: Cheater godt nok en del, men den sidder godt :wink:

Incline dumbbell curls:

20x12

22½x10------>Standing dumbbell curls:

22½x11

25x8

Kunne ikke rigtig få inclines til at spille, så jeg tog de to sidste stående.

Slow Hammercurls:

17½x9

17½x9

17½x9

17½x9

Brændte noget mere end i almindeligt tempo :laugh:

Link to comment
Share on other sites

New 6 Split; Uge 3, dag 4:

Tjah, hæderlig omgang pta at ryggen stadig sidder fastlåst i det nederste stykke. Squat var mulig selvom det gjorde lidt nas, mens lunges og standing legcurls var uladesiggørligt :dry: Så blev der flyttet en smule rundt og så kom der en træning ud af det alligevel. Lægtræningen var ok og så var det også det. Forhåbentlig er fyssen på sin pind imorgen, så jeg kan blive rettet ud igen :cooldance: Idag er det også sidste dag med spisning ala freestyle :laugh: Fra imorgen køres den stramt igen, så julevæsken og juleflæsket kan ryge af igen :devil:

Dagens tal; Ben, læg & underarm:

Verkoshansky heavy Squat:

87½x8

105x6

125x5

145x4

162½x3

170x3

170x3

152½x5

115x17

Det gjorde mindre nas end sidst, men stadigvæk træls at racke og unracke :dry: Hvis ryggen havde været normal, ville det være en del lettere, men jeg kom da i det mindste igennem.

Unilateral legextensions:

70x19

90x13

70x17

70x15

Yeeehaaaa, den brændte sq godt :king:

Legcurls:

110x14

130x12

150x6

130x11

Bah, ryggen forhindrede en ordentlig awbrænding :dry:

Toes in- hacksquat calfriaes:

22pladerx12

22pladerx13

22pladerx13

23pladerx11

ok.

Toes out- Rotary calfraises:

270x13

290x13

310x14

330x12

ok.

Standing wristcurls:

80x13

80x10

80x11

80x10

Imod alle odds, fik jeg en skæv stang igen og så er den svær at wristcurle :mad:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Imod alle odds, fik jeg en skæv stang igen og så er den svær at wristcurle 

Nogen der kan forklare mig hvordan de i alverden bliver skæve ? sad og undrede mig over det igår da flere af vores barbells med fikserede vægte var buet - og jeg aner ikke hvad folk laver med dem ?

PS: 80 rep ?

Link to comment
Share on other sites

Imod alle odds, fik jeg en skæv stang igen og så er den svær at wristcurle 

Nogen der kan forklare mig hvordan de i alverden bliver skæve ? sad og undrede mig over det igår da flere af vores barbells med fikserede vægte var buet - og jeg aner ikke hvad folk laver med dem ?

PS: 80 rep ?

<{POST_SNAPBACK}>

Hippo har bøjet én ved at tabe den ned i powerrackets supportere, men ellers ved jeg ikke hvordan de andre er blvet skæve. Umiddelbart skal der jo rimelig meget til at bøje sådan en karl uden at den retter sig ud igen, så der må have været smæk på :blink: Måske hopper de på dem eller noget? :laugh:

80 reps? Naaah, 10 reps med 80kg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hippo har bøjet én ved at tabe den ned i powerrackets supportere, men ellers ved jeg ikke hvordan de andre er blvet skæve. Umiddelbart skal der jo rimelig meget til at bøje sådan en karl uden at den retter sig ud igen, så der må have været smæk på :blink: Måske hopper de på dem eller noget? :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Strength & Bending of Olympic Bars

Godt nok var det en SL-stang Hippo bøjede, men det gør nu ingen forskel. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Yup  Squatter heller ikke 170 reps med 3kg

ja ok, godt set Everlast :blush::4slap:

Men der fik jeg lige en godt grin der - kan lige se 3 kg's squatten for mig :laugh: - nogle lange træningspas i længden.

<{POST_SNAPBACK}>

Hahah, ja det ville sq være kønt!! "Kom så!!!! 144 reps mere!!!!" "Kom nu!!! Kun 78 reps tilbage!!!" :4thumbup: :laugh: Damn, det ville brænde selv med hele de 3kg :laugh:

Henning F> Sålænge omstændighederne er til det, er de åbenbart nemme nok at bøje :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

New 6 Split; Uge 3, dag 5:

Dagen startede noget kikset med at jeg sov to timer over mig :4slap: Så vardet hurtigt igang med cardio og så ellers videre i teksten. Ryggen havde det lidt bedre idag, men den er stadig en smule øm, der hvor den tidligere var låst og det generede stadig min bænkpres en anelse :dry: Imorgen tidlig skal jeg dog en tur på briksen og så håber jeg den er ved at være god igen :w00t:

Dagens træning var egentlig ganske fin og med generelt god power i de fleste øvelser. Der var vist forbedringer over hele linien, så julemaden har ikke været helt spildt :nissetunge: Det tegner meget godt, når ryggen lige bliver helt 100% igen og jeg lige får lidt mere tid at træne ordentligt i :smile:

Dagens tal; Bryst, skuldre & Triceps:

Verkoshansky heavy Bænkpres:

75x8

90x6

107½x5

125x4

140x3

150x3

150x2+1 faarced af Bøffen.

132½x5

100x20

Bortset fra den enkelte faarced, hvor jeg helt tabte reppet, gik det meget godt. De 150 er vist en post konkurrence PR og da det ikke var til at lave ordentligt opspænd, lover det ganske godt :smile: De 20 reps med 100 som backoff. var også helt ok.

Incline dumbbellpress:

42x8

44x8

46x8

48x8

Mwuahahaha :devil: En øgning på 6kg per dumbbell siden sidst :king: Godt nok havde jeg sat reprammen ned til 8 fra 10, men stadigvæk langt bedre end sidst.

Side laterals:

17½x10

19x10

20x8

17½x11

Bedre end sidst.

Maskin deltpress:

19 pladerx10

20 pladerx10

20 pladerx10

1 plade bedre end sidst!

Closegrip BP:

95x10

100x10

105x10

110x9

Laaaangt bedre end sidst :w00t:

Dips:

30

24

26

Også en del bedre end de sidste par gange :smile:

Morgenpowerwalk:

45 minutter.

Link to comment
Share on other sites

I folkeskoletiden havde jeg en dyst med en om hvem der kunne lave flest knæbøjninger - dog uden de 3 kilo. Da jeg havde passeret de 250 konstaterede jeg at det var en dum ide og at der ikke umiddelbart var en ende på lidelserne og stoppede. I flere dage kunne jeg næsten ikke sætte mig ned og DOMSen varede i over 10 dage.

Og ham den anden gad ikke alligevel :dry:

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

I folkeskoletiden havde jeg en dyst med en om hvem der kunne lave flest knæbøjninger - dog uden de 3 kilo. Da jeg havde passeret de 250 konstaterede jeg at det var en dum ide og at der ikke umiddelbart var en ende på lidelserne og stoppede. I flere dage kunne jeg næsten ikke sætte mig ned og DOMSen varede i over 10 dage.

Og ham den anden gad ikke alligevel :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, den har jeg også lavet engang inde ved mili, da vi sætte vores bronzecirkel op. Jeg kan ikke huske hvor mange jeg lavede, men det var hvertfald over de 150 stk :laugh: Bagefter skulle vi så ud at løbe :blink::laugh: At sige at mine ben føltes som bly ville vist være en underdrivelse :laugh: Tror aldrig jeg har hængt så meget med røven under en løbetur som dengang :innocent::laugh:

Simoh> Det begynder at ligne lidt igen :4thumbup: Håber snart på at ramme en triple med 160 i bænk igen og så nappe 50+ i incline dumbbellpress som i "gamle dage" :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

New 6 Split; Uge 3, dag 6:

I morges fik jeg så endelig rettet min ryg ud igen :4thumbup: En tur ned til "Magic fingers" fyssen og så var det meste af stivheden ude af rygstykkerne igen. Det viste sig at være en muskel på højre side af rygsøjlen, der var overbelastet og det havde så fået andre muskler til at trække sig sammen og så sad ryggen pludselig skævt :dry: Den er stadig en smule øm i det, så den skal have en tur mere på torsdag. Derudover fandt han også tre æg på min ene trap og fik løsnet lidt op for dem. Omtrent lige så behageligt som en tur til tandlægen, men hvis bare det virker så er det fint :tongue:

Træningen var også god og det var fedt at have en næsten fuldt fungerende ryg igen. Jeg fik kørt lidt sumo DL uden noget smerte overhovedet og resten af ryg og guntræningen kørte på skinner :firebounce:

Dagens tal; Ryg, biceps, underarme:

Sumo DL:

Opv:

100x3

140x3

Worksæt:

10 singler á 170.

Lidt tungere end sidst, men det er så også nogle uger siden eferhånden.

Wide pullups:

15

13

12

10

Døde helt i sidste sæt, men shiiiit det var et nastyass pump :blink:

Prone BB Rows:

60x15

70x15

80x10

80x12

Jeg havde mistet en smule styrke på den her, men det kommer hurtigt igen.

Dumbbell shrugs:

60x25

Yep yep, no pain :w00t:

Narrowgrip biceps chins:

9

5x7

7½x5

7½x6

10x5

Ganske fint og bedre end sidst.

Short BB-curls:

stang+40x6

stang+45x6

stang+47½x5

stang+47½x5

stang+47½x5

Yep.

Hammercurls:

27½x8

30x5

30x5

30x5

Yeep!

Morgenpowerwalk:

45 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Din power er da stærkt på vej tilbage. Godt nok nogle solide løft du får fyret aw :4thumbup: , men din ryg får ikke meget ro :nonono: . Typisk BB mentalitet :tongue: Jeg kender det alt for godt. Man kan bare ikke holde sig i ro, selv om man nogle gange måske burde :innocent::nissegrin: , men godt at høre, at der er bedring med ryggen :wink:

Du er altså ret så LEEEEE' med den styrke du har :devil:

POWER :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Din power er da stærkt på vej tilbage. Godt nok nogle solide løft du får fyret aw :4thumbup: , men din ryg får ikke meget ro :nonono: . Typisk BB mentalitet :tongue:  Jeg kender det alt for godt. Man kan bare ikke holde sig i ro, selv om man nogle gange måske burde :innocent:  :nissegrin: , men godt at høre, at der er bedring med ryggen :wink:

Du er altså ret så LEEEEE' med den styrke du har :devil:

POWER :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvile siger du :blush::tongue: Men jo det går da meget godt fremad lige nu og det er jo genialt oven på en periode hvor alting bare gik nedad :4thumbup: :firebounce: Bare vent til din egen tur kommer, så bliver du ikke til at styre på 10 tønder land :wink::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share