Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

For de nysgerrige --> Tjek min log og se Christians wheels (ham som skal stille op i BF)

Sune>

Kragen siger det var Spiderman aka Anders i så i omklædninsrummet som er endnu et af OBBC's bud på absolut LEE' bodyfitness champ :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

og tilsidst sluttede vi af med at checke formen på en fremtidig deltager i BF her til efteråret. Han ender med at blive rigtig lee' og skal nok ikke mere end en måned på diæt for at komme i form....Lee'!! Og syge wheels har han også :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu snakkede vi godt nok om min diæt i dag, men kan da ikke lige mindes at jeg skulle stille op i bodyfitness. :blink: :huh2:

Nå, men spørg til side. Hvem er der egentlig tale om? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Han sagde STORE wheels!!! :raisebrow:

:tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Toes out-Seated calfraises:

115x8

120x7

125x7

130x5

130x5

Heell yeah!! Godt smæk i kalvene idag :king:

Vil nu ikke kalde det du lavede til sidste for 5 reps med mindre det var partials :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

er stadig skuffet over at vi ikke fik et 1RM forsøg :devil:

så ku vi ha loadet 200 kg på og råbt og skreget og givet dig lussinger...men nææ nej...

tøøz...

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Toes out-Seated calfraises:

115x8

120x7

125x7

130x5

130x5

Heell yeah!! Godt smæk i kalvene idag :king:

Vil nu ikke kalde det du lavede til sidste for 5 reps med mindre det var partials :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var 100% full range of motion heels to the grass :wink: Bare fordi du ikke kunne være med idag :bottom::nahnah::wub: Jeg tror at videokameraet skal med næste gang, så du kan se at jeg ikke er den eneste med en lettere kuperet ROM :wink::newtongue:

Hoos> Jeg skal lige gøre mit nuværende program færdigt, det bliver engang om ca 1½ uge. Guldkrav i -90kg er alligevel kun 545kg, så det burde også kunne lade sig gøre uden elastikker (Dragter/trøje) :smile: Så kan jeg altid lege med elastikker bagefter :tongue:

Høppo> Det kan være maxforsøget kommer næste gang...jeg skal lige nå at deloade kalvene først :laugh:

Conscience> Spiderman Anders, som vi så i omklædningen skal nok blive lee' også :smile: Christian, som der er billede af i Norah's log, kunne måske godt blive dømt lidt ned på sine lee' hjul, men det er ikke sikkert :unsure:

Link to comment
Share on other sites

New 6 Split; Uge 6, dag 2:

Helt habil træning igen, hvor den står på deload i patpressen. Forinden havde jeg været en tur hos fyssen, for at ryggen kan komme helt i hopla igen. Det eneste der er tilbage, er en smule skade/myose inde ved rygradden, hvor det er svært at nå ind, men det generer heller ikke videre, så :innocent: Derimod generede det ret meget at der blæser en stiv pelikan udenfor idag :blink: Det var saaatme nasty at komme op til centeret og når vinden lige gik imod, stod man næsten stille på cyklen :blink: Den anden vej var det dog ret fedt :4thumbup: Jeg tror aldrig jeg har brugt pedalerne så lidt på nogen cykeltur :laugh: Jeg blev sq blæst næsten fra A til B uden selv at lave noget :4thumbup:

Hulen var også godt proppet idag, så kæwen fik lidt at lave og senere skal vi se Blade III :4thumbup:

Dagens tal; Bryst, skuldre & triceps:

Verkoshansky light BP:

75x8

90x6

107½x5

125x5

125x5

Nemt nok og i sidste sæt lykkedes det mig at ligge rigtigt for første gang siden ryggen spassede sammen :w00t:

Flyes:

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

27½x10

Samme vægt som sidst, men med kortere pauser og den sad bedre.

Seated dumbell press:

40x8

42x8

44x8

46x5

En del bedre end sidst, men det ærger mig at jeg ikke fik flere med 46 :raisebrow:

Reverse upright rows:

90x12

110x7

110x7

yep yep, men tror jeg trænger til lidt variation.

Seated dumbbell extensions:

(Opv. 32x8).

50x18

54x11+en faaarced af Bøffen.

56x9+1 Faarced af Bøffen.

58x6

Teamede op med Bøffen og Martin, så pauserne blev kortere end normalt, men stadigvæk en del bedre end sidst og en del Faarced fra Bøffens side :laugh:

Smith Seated Halfpress:

Stang+70x8

Stang+60x12

Stang+70x8

Stang+70x8

Teamede op med Martin igen, så pauserne blev lidt kortere end ellers og derfor færre reps :smile:

Morgenpowerwalk:

45 minutter.

Link to comment
Share on other sites

yep yep, men tror jeg trænger til lidt variation.

Hvordan kan det være du napper den reverse, og ikke alm. ?

jeg har ikke selv prøvet den reverse, men rammer den bedre eller ?

Du kunne jo evt køre lidt military press de dage her hvor du kører deload på patten :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er fordi det er en øvelse til bawdelten og ikke front og sidedelts'ne. Jeg synes det er den bedste bawdeltøvelse der findes, men derfor kan man godt variere med en anden bawdelt øvelse hver anden uge alligevel. Så det er kun et spørgsmål om at variere mellem to bawdeltøvelser, og milipresses duer derfor ikke :smile: Det bliver nok noget kabelværk, da mågen ikke rigtig giver mig noget videre :bigsmile:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Ahh ok, jeg troede faktisk at den også ramte på side delten  :smile:

Har du prøvet mågen i den seatede version ? den rammer også ganske fint  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, holder mig langt væk fra enhver form for måger....de kan ikke med Krager :innocent:

Linde> Den ser helt hæderlig ud derfra :bigsmile: Den er egentlig også fin nok så længe den ikke skal op og ud fra kroppen :laugh:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Super leee' billeder, Craw!! :devil:

ADVARSEL!!

Lad være med at kigge i Crawdaddy's log, hvis du har lidt for meget flæsk - for du vil helt sikkert bare få sindsyg meget lyst til at gå på diæt...!!

Ja ovenstående er jo lige sket for mig - MEEEN det giver sgu en feee' inspiration!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Super leee' billeder, Craw!!  :devil:

ADVARSEL!!

Lad være med at kigge i Crawdaddy's log, hvis du har lidt for meget flæsk - for du vil helt sikkert bare få sindsyg meget lyst til at gå på diæt...!!

Ja ovenstående er jo lige sket for mig - MEEEN det giver sgu en feee' inspiration!!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jow tak :bigsmile: Så kan jeg også selv kigge på dem, hvis jeg skulle begynde at blive for fee' :laugh: Englen har dog lovet at sige til, hvis hun ser det før jeg gør :innocent:

Blanco> Ja en skam og det var jo næsten tomt dernede, hvilket jo er lidt trist :confused: Havde dog ikke indtrykket af at der var andre MOL'ere dernede end Johnny Bravo og Indian Spirit.

Nra> :tongue:

Jørgen D> Jeg synes også Englen gjorde det helt uovertruffent...som altid :wink: Om morgenen da vi stod op, var der ikke rigtig nogen af os der var tilfredse med det vi så, men når man så ser billederne bagefter, kan man godt se at det ikke var nær så slemt :laugh: Slemt i forhold til dagen forinden, men stadig ok :innocent:

Flexeren> Ja, det ville være nice....men lidt for meget arbejde i det til at det ville være det værd :dry:

T> Hehe :blush: Men det er jo også fordi man har dagen forinden som målestok :laugh: Men rent faktisk så fik vi taget nogle billeder og jeg glæder mig sq helt vildt til at se hvordan de blev :w00t:

Jon> Jow tak :smile: Sålænge de ikke skal over hovedet er de da ok :tongue: Delt'en skygger også for dem i front double positionen, så de skal have mere masse på :mad:

Jones> Det er bare om at klø på :wink: Det skal nok komme :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share