Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skal man ikke være temmligt konditioneret for at følge det

<{POST_SNAPBACK}>

Han har været i Englens kløer i over et år nu, hvor konditioneret kan EN mand blive?!? :nissegrin::nissetunge:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

T.I.R> I hovedtræk er det, men ikke helt. Jeg gad ikke skrive det ud i sin helhed når deres ide om et godt træningsprogram er HIT :laugh: Men ellers vil jeg tro at man vænner sig til workloaden i løbet af nogle uger. Så høj en workload er der jo heller ikke tale om, hvis man tæller sæt sammen. Det maksimale ligger omkring 25-30 sæt/træning, hvilket ikke er overvældende. Det eneste man så skal vænne sig til er at frekvensen er lidt højere end hvis man træner 3-4 dage ugentligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for rådet og godt at se at du selv blev ryg skaden kvit  :4thumbup:

Det er jo svært at blive endnu mere leeee'  :king:  når man er småskadet  :wink:

Lidt mere hvid chokolade fra Alta der, så laver du raket-trippler med de 160 kg i bænken  :w00t: det er jeg sikker på  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ak ja, det er slut med chokoladen for denne omgang :crybaby::laugh: Vægten røg lige hurtigt nok i vejret, så nu er det tilbage til smalhals til den er normaliseret lidt :blush:

En mor der er fys :w00t: Hvis det var mig ville jeg udnytte det på det groveste :laugh: Med Felden-Gel og en fysmor i baghånden bliver du jo frisk igen før du ved af det :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så lykkedes det mig at tage mig sammen til at poste nogle flere pics fra Decembercuppen :innocent: De er alle taget af Jørgen "Super opvarmer" Density aka Uhyret fra Slagelse :wink:

Lidt fra Hotelværelset fredag aften:

Lidt wheels efter der kom lidt salt ud i dem :devil:

decembercup04%20004.jpg

decembercup04%20005.jpg

Så lidt front og baw:

decembercup04%20006.jpg

decembercup04%20007.jpg

decembercup04%20008.jpg

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Takker :smile: Jørgen D. laver gode pics :4thumbup:

New 6 Split; Uge 4, dag 1:

Helt ok træning idag, hvor ryggen havde fået en tur hos "Magic fingers" om morgenen. Det betød en ryg, som er omkring 80% i orden igen og ikke gjorde knuder under squat :4thumbup: Selv lidt goodmornings lykkedes det at lave uden det gjorde ondt :smile: Der blev øget en smule hist og her og generelt var det en bedre træning end sidst jeg ramte de samme øvelser :firebounce: Kæwen fik også lidt at lave, da jeg snakkede lidt med Bøffen og nogle andre OBBC'ere, som ikke er på MOL :smile:

Dagens tal; Ben, Læg, Undergunz:

Verkoshansky light squat:

85x8

105x6

125x5

145x4

162½x3

162½x3

Overkommeligt, selvom racking og unracking stadig føles lidt usikkert.

Squatmaskine:

Slæde+250x15

Slæde+300x15

Slæde+350x15

Fik øget dem med 50kg siden sidst og startede med 50kg mere end sidst :nissetunge:

Goodmornings:

100x12

120x10

130x8

130x9

Stort set smertefri og lænden brændte....på den gode måde :4thumbup:

Toes in Standing calfraises:

450x8

475x7

500x5

500x5

500x5

Yep yep, bedre end sidst!!

Toes out seated calfraises:

110x7

115x6

120x5

120x5

120x5

Yep, flere tunge sæt end sidst!!

Peak contraction standing wristcurls:

80x12

85x8

85x6

85x6

Brændte godt!

Morgencardio:

45 minutters PW.

Link to comment
Share on other sites

Ipmonerende form... Og et meget forsinket tillyke :smile:

Ham der blev nr 1 er dælme også en lille massiv gut.. Han har sgu et par gode lårbasser...

Hva var dine stats under konkurrence(vægt, kropsmål etc.)?

Af konstruktiv kritik er der dine lægge og dine guns kunne også godt bruge lidt mere masse, men det kan de jo altid...

Link to comment
Share on other sites

Ipmonerende form... Og et meget forsinket tillyke  :smile:

Ham der blev nr 1 er dælme også en lille massiv gut.. Han har sgu et par gode lårbasser...

Hva var dine stats under konkurrence(vægt, kropsmål etc.)?

Af konstruktiv kritik er der dine lægge og dine guns kunne også godt bruge lidt mere masse, men det kan de jo altid...

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det :smile: Massiv det var han, men jeg gad ikke at se ud som han gør :nissetunge:

Jeg har ikke nogen mål ud over at jeg vejede ind på 84,3kg. Lægge og Gunz bliver prioriteret lidt mere nu så de bliver bedre til 2006, men de kan jo, som du siger, ikke blive for store :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hi Craw,

Fede billeder :4thumbup: Ham der blev nr.2 slår du da på flere punkter: han er da lidt fladpattet, og hans ben er væskede. Derudover synes jeg at dine abs er væsentligt bedre - altså du er mere defineret - end hans. Men det kan måske skyldes billederne ikke er helt repræsenterbare?

Hav et godt nytår,

Niske

Link to comment
Share on other sites

Hi Craw,

Fede billeder :4thumbup:  Ham der blev nr.2 slår du da på flere punkter: han er da lidt fladpattet, og hans ben er væskede. Derudover synes jeg at dine abs er væsentligt bedre - altså du er mere defineret - end hans. Men det kan måske skyldes billederne ikke er helt repræsenterbare?

Hav et godt nytår,

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Næh, såvidt vi, som var på stedet, kunne se var der ikke nogen punkter, hvor han var bedre. Min form var langt bedre end hans og massemæssigt har der ikke været stor forskel hverken den ene eller anden vej. Men det kan nok bedre ses når jeg får mulighed for at redigere og uploade videoen.

Link to comment
Share on other sites

Takker :smile: Jørgen D. laver gode pics :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er han godt nok en haj til :laugh:

GODT NYTÅR gamle jas :cheer: :4band: :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

I lige måde dit brutale uhyre :4band: :cheer:

New 6 Split; Uge 4, dag 2:

På trods af at den måtte ligge noget tidligt, blev det en fin nok træning alligevel. Ryggen har det bedre og styrken var også god :smile: Både pat, skuldre og triceps blev tævet godt igennem og det blev også til en smule kæwe med både MOL'ere og ikke-MOL'ere. Englen pryglede bl.a. sine kalve og trak som sædvanligt lange blikke fra en del gutter, som hun lammetæver i vægt på maskinen :laugh: Derudover var en noget slukøret Bøf igang med at brænde lidt og så fik jeg hilst på Rall, der var på gæstevisit I hulen og kæwet den lidt med ham :smile:

Dagens tal; Bryst, skuldre & Triceps:

Verkoshansky Light Bænkpres:

75x8

90x6

107½x5

125x4

132½x3

132½x3

Let nok selvom det var en semiskæv VL-stang jeg kørte med.

Flyes:

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

27½x10

ok, selvom den kunne have været bedre.

Behind the neck press:

70x8

75x8

80x7

85x5

Yeep yep :devil: Bedste post konkurrence løft!

Reverse upright rows:

90x12

100x9

110x6

Den sidste var vist lidt tung :innocent:

Pullovers:

50x17

52x12

54x11

56x8

Noget bedre end sidst!

Lying dumbbell extensions:

15x17

20x10

20x10

22½x7

Den sidste var lidt for tung, men ellers ok.

Morgenpowerwalk:

45 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Ipmonerende form... Og et meget forsinket tillyke  :smile:

Ham der blev nr 1 er dælme også en lille massiv gut.. Han har sgu et par gode lårbasser...

Hva var dine stats under konkurrence(vægt, kropsmål etc.)?

Af konstruktiv kritik er der dine lægge og dine guns kunne også godt bruge lidt mere masse, men det kan de jo altid...

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det :smile: Massiv det var han, men jeg gad ikke at se ud som han gør :nissetunge:

Jeg har ikke nogen mål ud over at jeg vejede ind på 84,3kg. Lægge og Gunz bliver prioriteret lidt mere nu så de bliver bedre til 2006, men de kan jo, som du siger, ikke blive for store :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor mange cm er de 84 kg delt ud på?

Link to comment
Share on other sites

Ipmonerende form... Og et meget forsinket tillyke  :smile:

Ham der blev nr 1 er dælme også en lille massiv gut.. Han har sgu et par gode lårbasser...

Hva var dine stats under konkurrence(vægt, kropsmål etc.)?

Af konstruktiv kritik er der dine lægge og dine guns kunne også godt bruge lidt mere masse, men det kan de jo altid...

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det :smile: Massiv det var han, men jeg gad ikke at se ud som han gør :nissetunge:

Jeg har ikke nogen mål ud over at jeg vejede ind på 84,3kg. Lægge og Gunz bliver prioriteret lidt mere nu så de bliver bedre til 2006, men de kan jo, som du siger, ikke blive for store :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor mange cm er de 84 kg delt ud på?

<{POST_SNAPBACK}>

181 cm, hvis han ikke er vokset siden han lavede sin log :smile:

Godt nytår og vilde billeder krage.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Don Niklas> Tak og i lige måde :smile:

GoingBig> ca 181cm, med mindre squatten har kortet mig lidt af :laugh:

Burde du ikke være ude og feste sådan en nytårsaften ?????? :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej fandme nej :tongue::laugh: Sandt at sige, så gad jeg ikke rigtig og jeg er lige kommet så godt igang med træning igen at det ville være synd at spolere det for en tarvelig omgang druk og drønen rundt ud på de sene nattetimer.

New 6 Split; Uge 4, dag 3:

Første træning i det nye år spillede næsten 100% max :4thumbup: Pga Kragens status, som påhæng til arbejdskraft i OBBC, var de ellers stængte døre åbne for awbrænding allerede idag og meget bedre bliver det jo ikke :w00t: Jeg havde næsten det hele for mig selv, da de eneste andre tilstede var Englen og Nina, som gik godt til den og brændte deres rygge og wheels aw.

Min dødløft var god idag og jeg nappede en triple med en vægt jeg ikke har været i nærheden af længe, så det spillede max. Gunz'ne fik også en gang smæk, selvom de var lidt døde idet idag :dry:

Dagens tal; Ryg & Gunz:

Dødløft:

Opv:

100x3

140x3

170x1

Worksæt:

190x3

195x3

195x3

195x3

200x3

Yeehaaa!! Den kørte godt idag og de 200 har jeg ikke kunnet røre et stykke tid så det tegner godt :w00t: Der var måske endda til mere, men det må blive næste gang.

Weighted pullups:

12½x7

15x6

15x7

17½x5

Bedre end sidst!

Dumbbell rows:

60x10

Øvelsen gav dog for meget vrid i ryggen til at min skade ville være med til det, så istedet blev det:

OL-Rows:

120x10

130x8

140x7

150x6

Ok, selvom det lille vrid fra D.rows stadig generede :dry:

Incline Dumbbell curls:

20x10

22½x8

22½x10

22½x10

Baaah, mine gunz lavede den ene Høppo efter den anden omkring rep nr 8 :raisebrow:

Spidercurls:

stang+20x10

stang+20x10

stang+20x8

stang+20x7

Igen gik de totalt døde :blink:

Hammerstrenght curls:

20x11

20x11

20x11

Troede lige jeg kunne lave noget højrep, men gunz'ne var ikke enige :blink::laugh:

Morgenpowerwalk:

45 minutter som sædvanligt.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Selvom de brokker sig, så får de sq' de tæv de skal have nu, de lee'e gunz!! :4flex: Det skal nok blive godt -

Lagde i øvrigt mærke til at du i sidechest posen, som den eneste vender armen i hammer (tommelen op) stilling.

Det giver jo en del mindre peak og får derfor også gunnen til at se ud af mindre. Og det spiller jo et' :nono:

(bare lige mine 5 øres poseringstips, for ellers er jeg sq en klovn til det :laugh:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share