Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

men rart at se at du os kan ha en dårlig dag og udvise lidt menneskelighed..... 

Only human :zborg: :zcyclon: <_<

Det tror jeg simpelthen ikke på!! Men en krop som en græsk adonis!!!

Du er et fantom, en flygtig drøm...... DET ER IKKE MENNESKELIGT :blink::wub:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det tror jeg simpelthen ikke på!! Men en krop som en græsk adonis!!!

Du er et fantom, en flygtig drøm...... DET ER IKKE MENNESKELIGT 

:bblush: :rolleyes::wub::heartpump: :inlove: :wave:
Hva' så kommer du lørdag? -Eller er vi ikke fine nok til dig?

Beklager, men jeg tror jeg vil træne torsag og fredag, så jeg kan få to dages hvile i weekenden. Det her failure pjat er lidt hårdere ved CNS, end fx Sheiko :(

Morgencardio:

Jeg var en smule friskere her til morgen end i går. Det tog lidt tid at komme op og ud af klappen, men til gengæld var vejret så lækkert at det var helt vildt. Det blev til ca 800 ml sved :lol: og en god lægtræning ;)

Nu sidder jeg dagen over, og venter med at træne til i morgen. Selvom jeg har lyst til at gøre det idag, så er det bedre at vente en dag til, og blive 100% klar. Imorgen er jeg med garanti så tændt, at det bliver en god træning :devil::4whip:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Endnu engang friskere om morgenen end dagen forinden, så meget tyder på at de gamle neuroner er ved at være klar til en gang træning idag. Igår havde jeg ellers lyst til at tage derned, men jeg kunne godt mærke at jeg ikke var helt 100%. Det er jeg så til gengæld idag, så nu får den hele armen ;)

Morgencardio var ganske god, tilpas god fart på selvom det kun var 30 minutter.

Men jeg glæder mig sq til i eftermiddag når den står på skuldre og triceps :)

Link to comment
Share on other sites

Max-OT; Uge 2; dag 3:

Tjah egentlig var det en ganske udemærket træning, uden at være spektakulær eller noget. Den var noget bedre pumpmæssigt end styrkemæssigt, og mere er der vist ikke at sige til det <_<

Jeg har foretaget en mindre justering i programmet, således at jeg på nogle øvelser laver flere reps end de 4-6 foreskrevne. Grunden er, at mine led brokker sig over at skulle tonse derudaf, uden lige at blive kørt ordentligt igennem med nogle lettere worksæt først. Fremover vil det derfor være sådan, at jeg på nogel øvelser pyramider op til de 4-6 reps.

Dagens tal:

Dumbbell press: 35x10, 40x6, 40x6 (Lidt svagere end forventet, men det er ok).

Upright rows: 60x7, 60x7, 65x5 (Udemærket og mere vægt end sidst).

Reverse upright rows: 3x6-7@85 (Udemærket, og fedt pump ;) ).

Closegrip BP: 130x6, 135x6, 140x5 (Lidt bedre end sidst, men skuldrene er ikke glade :( ).

Pullovers: 65x5, 65x5, 65x4 (Pissetung møghåndvægt :lol: ).

Seated French press: stang+30x8, 2x6@stang+35 (Vildt pump i triceps, så der var ikke så meget at køre med her).

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at MZ, Blackmoore og jeg skal til at overveje om nogle logbøger skal "stemples" Ikke velegnet for mindre børn" ;)

Naaa..Hvis man tør vove sig ind på "Ironwoman" eller "mister super BB's domæne" må man vel kunne tåle bare lidt voksen snak (eller dampende hed cyber flirt) B) :) B) :devil:

Link to comment
Share on other sites

Naaa..Hvis man tør vove sig ind på "Ironwoman" eller "mister super BB's domæne" må man vel kunne tåle bare lidt voksen snak (eller dampende hed cyber flirt)   

:bblush: :lol:

Morgencardio:

Frisk og veludhvilet, og klar til en svedig gang morgencardio, vågnede jeg ud afsted gik det. Det blev til en kort tur på 30 minutter, da den står på dødløft senere på dagen :) Læggen blev tævet godt igennem, og jeg fik svedt til den store guldmedalje. Der er god DOMS i både skuldre, triceps og en smule i ryggen fra gudeøvelsen Pullovers :tongue: Dem der ikke laver pullovers kan godt se at komme igang, for meget bedre bliver det sq ikke ;)

Link to comment
Share on other sites

Anyone> :tongue: :lol:

Max-OT; Uge 2, dag 4 (Ryg & læg):

En ganske udemærket træning blev det til :) Den blev fyret af lidt tidligere end ellers, for jeg var frisk nok til det, og alligevel havde ærinder i byen.

Ryggen er allerede småstiv, så det lover ganske godt for en smule DOMS imorgen ;)

Dagens tal;

Opvarming; Saxon sidebends: 4x10, 4½x10, 4½x10 (Den er og bliver modbydelig ;) ).

Dødløft: 180x6, 185x5, 190x3 (Saaatens jeg mistede troen på den sidste i 3 sæt :thumb_down::devil: Men stadigvæk væsentlig bedre end sidst :tongue: ).

Tri-Chins: 20x6, 20x7, 25x6 (Ok, selvom jeg ikke var helt varm i første sæt).

Barbell Rows: 2x6@140, 145x5 (Tjah det samme som sidst).

Peak Contraction Seated Calfraises: 110x6, 110x6, 110x5 (bedre end sidst :) ).

Peak Contraction unilateral Standing Calfraises: 120x7, 130x6, 140x5 (Den er bedre med to ben på samme tid <_< ).

Unilateral Toepress: slæde+160x7, slæde+170x6, slæde+180x5 (Adiós lægge :4whip: ).

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Jeg havde lidt svært ved at vågne idag, og sådan har det været efter de to dage med squat og dødløft. De to øvelser tapper i højere grad end andet de resitututive ressourcer. Jeg havde en god DOMS i hele den bagerste del af kroppen minus røven, men efter min gåtur på 45 minutter i dejligt solskin, har det hjulpet lidt på DOMS'en i læggene og haserne.

Jeg synes allerede nu, at der ikke er nok volumen til biceps på det her program, og lige nu har jeg lyst til at tage ned og træne den godt igennem. Jeg vil lige se tiden an, og hvis lysten stadig er der i eftermiddag, tager jeg ned og gør det ;) :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Cowboytræning:

Så blev der dømt ekstrem discotræning :lol: Jeg kunne ikke holde mig væk fra centeret, så jeg kunne lige så godt få banket de småforsømte Biceps igennem :4whip: De fik en helvedes masse sæt, med korte pauser og deraffølgende relativt beskeden vægt. Det var nu meget fedt, gik temmelig hurtigt, og gav et leeeeedt pump :blink::4whip:

Dagens tal:

Barbell curls: 40x12, 42½x9, 45x6, 50x6 (Yeeeehaaaaa :lol: ).

Incline Dumbbellcurls: 3x7@18, 15x7 (Korte pauser--->lavere vægt og meeean pump ;) ).

Seated Zottmanncurls Supersetted med Cable Ez-Preachercurls: 15x8+30x5, 15x7+30x5, 15x7+25x6 (Farvel Biceps :lol: ).

Seated Barbellcurls: stang+22½x15, stang+20x12, stang+25x8, stang+25x8 (Jeg havde egentlig regnet med at holde efter de 3 supersæt, men kom itanke om den her øvelse og ville prøve den. Den viste sig at være overraskende god, så den får klart mere tid fremover ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

LOL LOL  wrooooooooooooooooooooom 

;) Det ovenstående giver et udemærket billede af morgenens tur med den gode gamle rygsæk. Vi fik en god svedig tur på ca 45 minutter, og vandet rendte af mig tilsidst da vi nåede hjem. Læggene fik også en god træning ud af det, og den venstre lægs mediale del af Gastrocnemius begynder at indhente den højre :) Der mangler dog stadig en del, før mine lægge bliver som jeg vil have dem, men det går helt sikkert den rigtige vej, og de er meget bedre end de nogensinde har været :)

Link to comment
Share on other sites

Posering:

Det blev til ca 20 minutters posering. Det var så satans varmt at sveden drev :thumb_down: ,men det var nu meget rart at få øvet lidt på poseringerne :rolleyes: Én gang om ugen er dog nærmest ikke nok, så måske skal jeg gøre det på en af hverdagene også :unsure: Det ville helt sikkert være sjovere med lidt publikum, men et sådant får jeg sandsynligvis i løbet af ugen så....... :bigsmile:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Incognito> Århus :wave:

Morgencardio:

Jeg var en smule søvnig her til morgen, og der er træning senere, så turen blev på 30 minutter :) Jeg må nok også¨konstatere at mine biceps er lidt stive endnu, så mave og bicepstræning bytter plads, så det bliver bryst & mave idag, og ben & biceps imorgen <_<

Link to comment
Share on other sites

...Det ville helt sikkert være sjovere med lidt publikum, men et sådant får jeg sandsynligvis i løbet af ugen så....... :bigsmile:

Du siger bare til hvis du gerne vil have publikum på - du ved jeg er frisk ;) :wub:

Link to comment
Share on other sites

...Det ville helt sikkert være sjovere med lidt publikum, men et sådant får jeg sandsynligvis i løbet af ugen så....... :bigsmile:

Du siger bare til hvis du gerne vil have publikum på - du ved jeg er frisk ;) :wub:

Det bliver vist noget af en powerwalk til Århus :lol:

Link to comment
Share on other sites

Du siger bare til hvis du gerne vil have publikum på - du ved jeg er frisk 

Frisk og sprød mmmmmhhhhh :tongue::w00t::wub:

Max-OT; Uge 3, dag 1 (Bryst & Biceps):

Oprindelig var det planen at skubbe biceps til imorgen, men nu nåede de at komme sig i løbet af dagen, og ja faktisk tiggede om at få nogle tæv, hvilket de så også fik ;) :4whip:

Det var en ren cowboytræning :tongue: Jeg satte reprammen op og pyramidede på brystøvelserne, og det kom der et totalt sindsygt fedt pump udaf :w00t: Derudover var det mindre belastede for leddene, så det var en ren win-win situation. Mere af det fremover ;)

Dagens tal:

Bænkpres: 110x15, 130x9, 150x4 (En lækker måde at bygge op til det tunge sæt :) ).

Incline Dumbbellpress: 35x15, 40x9, 45x5 (Så var der dømt seriøs Goodyear i patterne :lol: ).

Flyes: 28x10, 30x8, 35x5 (Efter det her var luftskibet ved at lette :lol: ).

INcline Dumbbellcurls: 20x7, 20x8, 22½x4 (Megapump allerede efter første øvelse :) ).

Seated Barbellcurls: 3x7@40 (Det startede ud som en stående BB-curl, men jeg skiftede efter 1 sæt, da det ikke kørte ordentligt....seated BB-Curl er for fed!!).

Hammercurls: 3x6@20 (Jeg må have lignet en total spasser på den her øvelse, da mine arme allerede var totalt færdige :lol: ).

Link to comment
Share on other sites

Max-OT; Uge 3, dag 2 (Ben & Mave):

Idag besluttede jeg mig for at sjofle programstrukturen, grundet en totalt mangel på lyst til at lave 4-6 reps i squat. Istedet lavede jeg flere øvelser og sæt med flere reps, og gik efter pumpet :) Det var helt klart noget jeg trænger gevaldigt til, efter at have lavet low-rep træning i lang tid, så det er noget jeg vil indføre, og som også kommer til at spille meget ind i mit nye program.

Kort og godt gider jeg ikke træner efter styrke i squat lige nu, da min krop mest af alt har lyst til at droppe squat helt :lol: Det bliver til flere reps, og så må styrkegains komme i betragtning udfra rent sekundære hensyn ;)

Dagens tal:

Squat: 100x10, 140x10, 160x7, 170x3 (Whew igen svag, men det var lækkert med lidt flere reps, og noget mere blodtilstrømning til benene. Mere af den her slags :) ).

Legextensions: altx10, alt+10x7, alt+10x6 (Korte pauser-->godt pump og lavere vægt/reps).

Hacksquat: slæde+100x10, slæde+130x10 (Der var til mere, men det er meeeget længe siden sidst, så det skal nok give DOMS).

Goodmornings: 100x10, 130x8, 140x5, 140x5 (Dejligt med lidt flere reps :) ).

Dragonflags supersætted med Padded crunch: 12 & 6, 10 & 5, 8 & 4 (AAAAAAvvvvvvv LOL! :lol: ).

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Jeg var frisk og veludhvilet, så jeg nappede lige 45 hurtige minutters cardio, med ekstra lægfokus.

Cowboytræning:

Da jeg alligevel ikke skulle noget videre idag, og armene føltes vældigt udhvilede, tænkte jeg at jeg lige så godt kunne snuppe en ekstra gang discotræning idag. Og det gjorde jeg så :) Øvelsesvalget var en anelse anderledes end normalt, men det er fint nok, og også en forsmag på det næste program jeg skal have op af skuffen, når jeg er færdig med fuldstændig at maltraktere Max-OT :lol:

Dagens tal:

Seated Barbellcurls: 30x13, 4x10@40 (Korte pauser og gang i pumpet ;) ).

Seated Dumbbellcurls: 15x9, 18x6, 2x6@20, 22,5x5 (Igen korte pauser og maksimalt pump).

Cable preachercurls: 30x15,4x10@40 (And the pump continues :4whip: ).

Cable front double biceps: 15x7, 15x9 (Et par grillede Biceps :dead: ).

Unilateral seated Peak contraction seated calfraises: 2x10@40, 4x6@50 (Auuuch ;) :dead: ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share