Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jammen..så har du da en heldig kæreste..hvis han kan holde til det :) :) :bigsmile::bigsmile::4whip: Men ja, det er forår nu her, og pigerne er smukke (især en) og livet er godt!!! Der er sol til nakken og kalk til hænderne... Og nu skal jeg nok lade være med at rode mere i craw's log :)

Link to comment
Share on other sites

... og JA - jeg er slem!!! :4whip:

fitness piger med piske B) B) Det er der sikkert noget der kan få noget op på mærkerne B) :lol:

Nej..seriøst..NU skal jeg nok stoppe, ellers får stakkels Craw en chock når han ser sin log igen :)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke andet end en omgang SPAM SPAM SPAM   

:retard: Det skal jeg love for :lol:

Morgencardio:

For lige kort at smide noget træningsrelateret ind i min log, så fik jeg lavet en god gang morgencardio idag. Ca 45 minutter blev det til, og en ganske god lægtræning oven i købet ;) Det var supergodt vejr, med lækkert solskin, så sol, asfalt, og den monotone lyd af fødderne henover jorden fik mig helt in the zone :)

Senere skal der poseres lidt, men indtil da står den på fedning for fuld udblæsning ;)

Link to comment
Share on other sites

Posering & Urteeksperimentsupdate:

Jeg fik lagt ca 25 minutters posering ind efter seriesøndag var overstået, og det var sq lækkert at få poseringerne kørt igennem nogle gange. Kroppen var også glad for det, da jeg svedte som et swiiin :devil:

Jeg har efter 11 dage besluttet at droppe den videre brug af bukkehornsfrø. For det første har jeg oplevet at få lidt hovedpine hver gang jeg har drukket dem, og derudover får de mig til at føle mig oppustet og væsket :o <_< :( Efter at have droppet dem igår, har jeg det en del bedre og ser mindre væsket ud :)

Min appetit er formindsket, hvilket også er et plus, og min mave føles normal igen :)

Hvis man har svært ved at få nok mad ned, kan det være man skulle prøve frøene, men det er ikke et problem jeg har ;)

Ingefæren har jeg tænkt mig at fortsætte med, da den hjælper lidt på maven og også smager ganske godt :)

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Dobbeltsplit; Uge 4, dag 1 (Morgen):

Fan-fucking-tom træning :4whip: :lol: Alt kørte som smurt, selvom jeg var ugidelig og træt om morgenen. Det viser lidt om hvor ligegyldig ens humør er for, om kroppen er klar til at træne :devil:

Squat var let, og bænkpres kunne jeg have lavet i søvne tror jeg :lol:

Mit arm dropsæt, blev indledt en tung singel, og det gjorde at jeg kørte langt flere reps end sidst :) Faktisk dobbelt så mange, og armene blev hårde som sten :4whip:

Vægten i calfraises blev også sat op, og reppene ned. Læggen er helt klart vokset kan jeg se, og medialis delen er betydeligt bedre :)

Dagens tal:

Squat: 92,5x5, 110x4, 2x3@130, 2x3@150, 2x2@157,5, 2x1@167,5, 2x2@157,5 (Let, nemt og tjah :devil: ).

Bænkpres: 77,5x5, 95x4, 2x3@110, 2x3@125, 2x2@132,5, 2x3@125 (gaaaaab neeeemt ;) ).

Flyes: 25x10, 4x10@28 (yuuup ny og tungere vægt i flyes :4whip: ).

Dropsæt Incline Dumbbellcurls: 25x1, 22,5x6 +15x5 +10x3, 25x1, 22,5x6 +15x4 +10x3, 25x1, 22,5x4 +15x4 +10x3, 25x1, 22,5x4 +15x4 +10x4 ( Woah en psyko armtræning! :devil::4whip: Vildt pump, og også tungere end jeg har curlet længe :devil: det lover godt for fremtiden.....Arms here I come ;) ).

Peak contraction seated calfraises: 4x8@90 (avvvvvvvv :devil::4whip: ).

Link to comment
Share on other sites

Cilius> De skulle øge proteinudnyttelsen, forbedre fordøjelsen samt kontrollere blodsukkeret :wave:

Sheiko Dobbeltsplit; Uge 4, Dag 1 (Eftermiddag):

Ganske udemærket træning. Ikke lige så god som i morges, men stadigvæk ret habil. Ikke rigtig noget at komme efter :)

Dagens tal:

Squat: 102,5x4, 120x4, 5x3@140 (Been there, done that).

Goodmornings: 2x5@125, 130x5, 2x5@135 (Jepper).

Pullups/Chinups/Tri-chins: 6x8@10kg (Blev nødt til at bruge straps, da den skide chinbar sad løst, og drejede rundt hele tiden :thumb_down::devil: ).

Reverse upright rows: 2x8@75, 80x8 (Udemærket).

Dips: 40x8, 3x8@50, 55x8 (Dips....øvelsen man elsker at hade :tongue: ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share