Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Morgencardio:

Op tidligt, og så ud at gå de 45 minutter, med indlagt lægtræning :) Det var en god svedig tur, og læggene blev vildt pumpede. Måske er det fordi er ikke var cardio igår, men pumpet var for vildt, og især i starten gjorde det helt nas i Tibialis Anterior, indtil den var gået til ;) Tiden gik hurtigt :2000-pontiac-red: Wroooom!! og før jeg vidste af det var jeg hjemme igen :)

Der er kommet en anelse stivhed i biceps og arme idag, men min restitution er så god, at jeg tror jeg lægger min træningsfrekvens om, så det bliver on,on, off,on,on,off....osv. PÅ den måde når jeg mere, og kan hurtigere komme videre til det næste program ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bænkpres: 130x6, 140x6, 150x4

Squat: 160x6, 170x6, 180x6

Det er da nogle seriøse vægte, du smider rundt med. Det ender jo med, at du tager både DM i bodybuilding og DM i styrkeløft næste år :4thumbup:

Men husk nu at holde dig fra Mr. Fitness konkurrencer - du bliver bare skadet :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hoosier>

Takker.  Det var da for vildt.  Godt gået, Craw, at du har fået dig sådan et! 
Gracias, men nu må vi se hvor længe det kan blive siddende :tongue:

MVP>

Hvad siger kropsvægten?

Det er jo næsten lige ved at jeg skal til at træne for at lave flere Wilks-points end dig.

LOL! Den ligger mellem 85 og 86 om morgenen, ,men med det squat jeg præsterer for tiden er der ikke meget at frygte....endnu :devil: Men du kan da godt komme igang med at træne igen....lazy bastard ;) :lol: :4whip:

Cilius>

Seriøse vægte du smider rundt med for tiden... 

Det er kun begyndelsen :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Oprindelig var planen kun at gå 30 minutter, men da jeg kom til det punkt hvor jeg plejer at dreje af for at nå det på 30 minutter, havde jeg , grundet "uransagelig" inspiration, mest lyst til at fortsætte, hvilket jeg så gjorde. Det blev til 45 minutter istedet for de 30, og læggen fik en ordentlig tur ;) :4whip:

Jeg fik også lavet nogle billeder, som bliver smækket op lidt senere idag :)

Link to comment
Share on other sites

Max-OT; Uge 1, Dag 3 (Skuldre & Triceps):

En meget habil træning, hvor der blev sat et par post DM RM, hvilket jo altid er en fornøjelse at kunne notere sig selv for :) Træningen blev desværre lidt lang, da der var ventetid på nogle af øvelserne, mens jeg ved andre øvelser skulle bruge en hånd, som det også tog lidt tid at finde. Det endte med en samlet tid på ca 1time, som dog stadigvæk føltes meget let i forhold til den Workload jeg havde før ;)

Dagens tal:

Opvarmning; Cable woodchops: 3x10@45.

Dumbbell skulderpres: 40x6, 45x4, 45x3 (Jeg fik desværre ikke det sidste rep i 3 sæt :angry: :devil: Der var ikke lige mere at køre med, og 45'eren var i det hele taget tung. Det kørte lidt slingrende, men jeg skal nok få ram på den næste gang ;) ......derudover er det tæt på min alltime bedste 6rm i den øvelse ;) ).

Upright rows: 55x6, 60x5, 60x5 (Meget længe siden jeg har lavet den her sidst, men det gik ok :) ).

Reverse upright rows: 80x7, 85x5, 85x5 (Uh yeah sådan sq :4whip: ).

Closegrip BP: 130x6, 135x6, 140x4 (Yeaaahhh :4whip: Sådan sq! Først en ny 6RM, og så 4 med 140 yeehhhaaaa!).

Pullovers: 65x5, 65x4, 65x5 (Satans tung, men en kanonøvelse :w00t::tongue: ).

Seated dumbbell extensions: 45x6, 50x6, 55x4 (Godt nok, men lang ventetid på at få den rette bænk :( ).

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Incognito> Det er en øvelse for bagsiden af skuldrene, det øverste af ryggen og nakken. BB bag ryggen, og så "Rower" man opad :)

Billedupdate Maj 2003:

Her kommer lige et par billeder, som viser hvordan tingene tager sig ud, nu ca 4kg efter DM:

post-12-1053670187.jpg

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Fistandantilus>

Det ser da ganske fornuftigt ud stadig. Forsætter du med en konstant lav fedt% det næste 1,5 år?

Forresten kommer du til mini-moltræf-maxløftedag i AUS?

Thx, selvom billederne nok er lidt små :(

Jeg ved ikke endnu om jeg 100% sikkert kan komme den 31, men jeg skal nok lige råbe op inden alt for længe :wave:

Link to comment
Share on other sites

100% enig med Anyone, det er en SUPER off-season form du render rundt med. :o :devil: Men som du selv nævner er der er jo heller ingen grund til at lade fedt% stige unødvendigt meget, du kender jo rumlen for at komme af med det igen..... :walking:

Der er da vist også kommet lidt ny/mere masse hist og her.... :4flex: flot!

Ser iøvrigt frem til at lære et par poses til træffet, hvis de fremmødte kvinder kan lade dig være i fred.... :lol: (nævner ingen navne :tongue: )

Ser også rigtig godt ud med træningen, du er ved at indhente den tabte styrke (i raketfart), og tilmed på en væsentligt lavere kropsvægt.... :)

:wave:

Link to comment
Share on other sites

:a-okhand: det ser godt ud craw B)

hvis du fortsætter din fremgang og samtidig kan beholde det off-season look uden at bulke for meget

så blir det sgu ikke sjovt at stå ved siden af dig på scenen næste år :4whip::kickass:

(trøster mig med at vi ikke stiller op i samme konkurrence ;) :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share