Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Legpress Repout:

Slæde+150x100

Det var totalt nasty at lave så mange reps :blink: Da jeg havde taget de første 20, tænkte jeg at jeg vist kun ville kunne få 50. Da jeg så nåede 50 tænkte jeg at jeg bare ville se hvor mange ekstra jeg ville kunne få. da jeg nåede til 75, var der ikke ret langt op til 100, og så begyndte jeg at ane lys for enden af tunnellen :o De sidste 20 brændte som en MOFO, og bagefter var jeg totalt brændt aw :dead: Wheels'ne var dog så pumpede at det var helt absurd :lol: Rimelig feeee' ;) Høppo og Maaaa hjalp også godt på at få mig til at nå de 100 med lidt tilråb osv :wave:

Hvilken af OBBC´s lepress maskiner brugte du? Jeg har engang tilbage midt i 90erne overværet John Schelde presse 350kg for 60 reps i den ene af dem. :blink:

Det var Cybex'en :wave:

OK. Så kan de to set jo ikke umiddelbart sammenlignes idet Schelde kørte i en af de gamle maskiner. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hehe, et sæt til total failure burde være nok ;) Det siger Mike Mentzer da hvertfald ;)

Vil du påstå, efter at have taget 100 reps, umuligt kunne have taget bare én mere??? ;)

Lige i min point, han skulle jo bare slappe af i 30 til 60 sekunder, så kunne han jo ta' 100 til? :devil:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ, det var sgu godt kæmpet med de 100reps dér :w00t:

synes du så lidt brugt ud allerede ved 50 men så gik masskinen i gang med at råwe for alvor og såå :devil:

:lol: :lol:

men du må gi den gazz igen i dødløft næste gang og nappe de 242.5 B) :)

Link to comment
Share on other sites

Legpress Repout:

Slæde+150x100

Elsker når folk finder på sådan noget crazy-shit der' :blink: :bounce:

Fandme rigtig godt kørt Craw'.... især da du begyndte at sprutte og rulle med øjnene, så kunne man se at du virkelig sled for de reeeeeeeps... :w00t:

Uhyggelig dødløft og skulderpress også...... :dropjaw: :mellow: :asthanos:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ, det var sgu godt kæmpet med de 100reps dér :w00t:

synes du så lidt brugt ud allerede ved 50 men så gik masskinen i gang med at råwe for alvor og såå :devil:

:lol: :lol:

men du må gi den gazz igen i dødløft næste gang og nappe de 242.5 B) :)

Ja, der er nok ikke andet for :lol: Jeg troede sq at den var der idag, men nope :devil:

Mass'kinen fik sq lige presset nogle ekstra reeeeps ud af landingsstellet, så det var fee' ;) Næste gang må vi se om ikke Mass'kinen skal prøve :poking::tongue:

Moos & ThomasNA>

Jeg tvivler rimelig kraftigt på at et ekstra sæt med samme intensitet havde været muligt, så ifølge gamle Mike Mentzer bliver jeg nødt til at true med Faaarced reeeps til jer begge ;) :poking:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Det tog omkring 30 minutter længere end ellers bare at vågne, og kadaveret var så ristet, at det knap nok var til at komme ud af kanen :lol: Selve turen føltes sneglende langsom og meget langsommere end de 45 minutter det tog. Men sådan går det, når stort set hele korpuset er ramt af DOMS :devil: Hele ryggen er katastrofeområde, delts'ne er demolerede og wheels'ne dem springer vi let hen over :lol: Lige nu er de stadig helt bedøvede og hævede, så senere på dagen ender de nok med at blive rimelig ømme :chicken: Selv Gunz'ne er DOMS'ede, så jeg bliver sq næsten nødt til at holde mig i bevægelse for ikke at stivne helt :blink: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Idag fulgtes jeg med Englen på hendes rute. Big Mistake :blink: Hun gjorde med viljeruten længere for at få brændt mig aw, og da mine 45 minutter var gået, var vi stadigvæk et godt stykke fra at være i mål :freaked: Det endte med at tage lidt over 50 minutter, hvilket slet ikke spiller :cussing: :teachingfinger: Jeg har nok været katabol i samtlige 5 minutter, så det har nok kostet et par kg ren masse, og hvertfald10-20kg i bænkpres senere idag :bawling: :cussing: :lol: Aldrig igen, aldrig siger jeg :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Idag fulgtes jeg med Englen på hendes rute. Big Mistake :blink: Hun gjorde med viljeruten længere for at få brændt mig aw, og da mine 45 minutter var gået, var vi stadigvæk et godt stykke fra at være i mål :freaked: Det endte med at tage lidt over 50 minutter, hvilket slet ikke spiller :cussing: :teachingfinger: Jeg har nok været katabol i samtlige 5 minutter, så det har nok kostet et par kg ren masse, og hvertfald10-20kg i bænkpres senere idag :bawling: :cussing: :lol: Aldrig igen, aldrig siger jeg :teachingfinger:

Tak skæbne for en omgang klynk :blink::blink::blink:

Men når du kommer hjem i aften, og blir nusset lidt a englen.......

Tjaaaa - så er alt glemt igen ;) I mellemtiden ku jeg måske byde på en lille kiks B)

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Idag fulgtes jeg med Englen på hendes rute. Big Mistake :blink: Hun gjorde med viljeruten længere for at få brændt mig aw, og da mine 45 minutter var gået, var vi stadigvæk et godt stykke fra at være i mål :freaked: Det endte med at tage lidt over 50 minutter, hvilket slet ikke spiller :cussing: :teachingfinger: Jeg har nok været katabol i samtlige 5 minutter, så det har nok kostet et par kg ren masse, og hvertfald10-20kg i bænkpres senere idag :bawling: :cussing: :lol: Aldrig igen, aldrig siger jeg :teachingfinger:

Tak skæbne for en omgang klynk :blink::blink::blink:

Men når du kommer hjem i aften, og blir nusset lidt a englen.......

Tjaaaa - så er alt glemt igen ;) I mellemtiden ku jeg måske byde på en lille kiks B)

Det værste af det hele .... :unsure:

Lige nu (for ikke at snakke om alle timerne siden cardio blev overstået) ligger Kragen på sofaen og er helt brændt aaawww på grund af sølle 5 minutter ekstra og har ikke sagt andet hele morgenen end...

"Du har jo helt brændt mig awww... Jeg var total frisk i morges og nu ... er jeg bare helt brændt awwwww"

pfffff........ :blink:

den tudekiks er vist et meget stort behov!!!!!

Link to comment
Share on other sites

[Det værste af det hele .... :unsure:

Lige nu (for ikke at snakke om alle timerne siden cardio blev overstået) ligger Kragen på sofaen og er helt brændt aaawww på grund af sølle 5 minutter ekstra og har ikke sagt andet hele morgenen end...

"Du har jo helt brændt mig awww... Jeg var total frisk i morges og nu ... er jeg bare helt brændt awwwww"

pfffff........ :blink:

den tudekiks er vist et meget stort behov!!!!!

Mandens træningsvægte bliver jo mindst halveret hvis han nogen sinde får et rigtigt arbejde :cry: :lol:

(ikke at jeg ikke vil insinuere, at det at være "proff" BB kan være et rigtigt arbejde efter at have set Ronnies video :w00t: )

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Idag fulgtes jeg med Englen på hendes rute. Big Mistake :blink: Hun gjorde med viljeruten længere for at få brændt mig aw, og da mine 45 minutter var gået, var vi stadigvæk et godt stykke fra at være i mål :freaked: Det endte med at tage lidt over 50 minutter, hvilket slet ikke spiller :cussing: :teachingfinger: Jeg har nok været katabol i samtlige 5 minutter, så det har nok kostet et par kg ren masse, og hvertfald10-20kg i bænkpres senere idag :bawling: :cussing: :lol: Aldrig igen, aldrig siger jeg :teachingfinger:

Tak skæbne for en omgang klynk :blink::blink::blink:

Men når du kommer hjem i aften, og blir nusset lidt a englen.......

Tjaaaa - så er alt glemt igen ;) I mellemtiden ku jeg måske byde på en lille kiks B)

Det værste af det hele .... :unsure:

Lige nu (for ikke at snakke om alle timerne siden cardio blev overstået) ligger Kragen på sofaen og er helt brændt aaawww på grund af sølle 5 minutter ekstra og har ikke sagt andet hele morgenen end...

"Du har jo helt brændt mig awww... Jeg var total frisk i morges og nu ... er jeg bare helt brændt awwwww"

pfffff........ :blink:

den tudekiks er vist et meget stort behov!!!!!

De kiks er der hårdt brug for :o De skal jo op og kompensere for 5 minutters ekstra, og i særdeleshed unødig cardio ;) :lol:

Big J>

Sålænge man ikke skal lave cardio, går det vist lige :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 3, dag 2:

Efter at have kogt det meste af dagen, var det en noget uoplagt Krage der fløj til træning. Bænkpressen var heller ikke suveræn, men det havde jeg ikke regnet med efter at have sat PR i sidste uge. Jeg teamede up med Deltor, som senere lavede sin egen nasty PR, og Mass'kinen, som også tævede pattøj. Ellers var stort set samtlige styrkeløftaa i trøjen idag, så underholdningen var sikret ;) :lol: Resten af træningen var egentlig meget god og med nasty pump over det meste :firebounce:

Dagens tal:

Bænkpres:

Opv:

100x3

130x2

150x1

Worksæt:

160x1

165x1

165x1

170x1

170x1

150x5

150x5

150x5

150x5

150x5

Noget svagere end sidst og ikke samme eksplosivitet, men det er så pga sidste uges dans med Fætter PR :tongue: 5'erne kørte ellers udemærket og de 170 var ikke uoverkommelige eller noget. Bliver nok godt igen i næste uge.

Chins:

11

11

11

12

Den sad ret godt, og rev som en sindsyg i æ lats ;)

Dips:

31

30

30

Yepyep :w00t: Med svag bænkpres får man gode dips B)

Side laterals:

13x15

15x15

17½x10

Følte for at køre højrep idag, så det blev til en del reps og et nasty pump :)

Preachercurls:

stang+20x16

stang+25x12

stang+30x8

stang+30x8+1 forced af Mass'kinen ;)

Alt i alt flere reps med samme vægte end sidst, så det spiller.

Stifflegged DL:

100x5

120x5

130x5

140x5

150x5

Startede let ud, da det er længe siden. Den kørte ellers meget godt, selvom den trak i trap'en på en lidt træls måde <_<

Rope Hammercurls:

20x30

30x25

40x17

Bare nogle lette sæt for at få lidt blodtilstrømning til de gimpy brachiali.

Link to comment
Share on other sites

Fedt at se du kører Hepburn. I normal Hepburn kører man da 5 singles med samme vægt og en ugenlig progression på 2,5kg, efterfulgt af 5x5 på en vægt der er 20-40kg lavere alt efter øvelsen. Er det en egen version af programet bygget på personlig erfaring?

Link to comment
Share on other sites

...

"Maa jeg ingen Hest faae!" sagde Klods-Hans, "saa ta'er jeg Gedebukken, den er min egen, og den kan godt bære mig!" og saa satte han sig skrævs over Gedebukken, stak sine Hæle i Siden paa den og foer afsted hen ad Landeveien. Hui! hvor det gik. "Her kommer jeg!" sagde Klods-Hans, og saa sang han saa at det skingrede efter.

Men Brødrene red ganske stille forud; de talte ikke et Ord, de maatte tænke over paa alle de gode Indfald, de vilde komme med, for det skulde nu være saa udspekuleret!

"Halehoi!" raabte Klods-Hans, "her kommer jeg! see hvad jeg fandt paa Landeveien!" og saa viste han dem en død Krage, han havde fundet!

"Klods!" sagde de, "hvad vil Du med den?"

"Den vil jeg forære til Kongedatteren!"

"Ja, gjør Du det!" sagde de, loe og red videre.

...

Fra HC Andersens Klods-Hans :D

Link to comment
Share on other sites

Fedt at se du kører Hepburn. I normal Hepburn kører man da 5 singles med samme vægt og en ugenlig progression på 2,5kg, efterfulgt af 5x5 på en vægt der er 20-40kg lavere alt efter øvelsen. Er det en egen version af programet bygget på personlig erfaring?

Hej Benbøjsfamilieoverhovede ;)

Jeg har gaflet programmet fra "Ironman", men jeg har modificeret det ved at jeg starter med en single, og så kører jeg så langt op jeg kan, mens den stadig er nem nok at løfte. Hvis jeg skulle starte ud med den "rigtige" worksingle, ville jeg skulle varme en del mere op, og så ville det tage en evighed <_< Men jeg smider da 20kg af i bænk til de 5x5 og 40kg i død og squat :D Det er nu en meget fed måde at lave basisøvelserne på, vil jeg give dig ret i :wave:

Don K> :lol: Død var jeg i hvertfald :bblush:

Fitt og Racer>

Katten fik mig til at falde i søvn, det lumske lille uhyre ;) :lol: Og så selvfølgelig "The magic slippers of fast slumbering" :o

Niske> Pga af sutterne eller katten :lol:

Morgencardio:

En god omgang på 45 minutter, selvom benene er lidt tunge idag. Høfebersæsonen er ved at komme igang kan jeg mærke, så de næste par måneders cardio skal nok blive fornøjelige :cry::thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share