jarvig13 - 2003


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Fik lidt flere - men ikke mange - kræfter i løbet af dagen. Men fuck det - morgen er jeg sikkert frisk. B)

Gåtur:

Distance: ca. 15 km

Tid: ca. 2.20

Det var lidt hårdt idag.

Diæt: :)

På nær at jeg kun kom op på 150 g protein idag, så var det en top dag diætmæssigt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmmm jarvig....er du ikke begyndt at blive fanget lidt af alt det gang ? det er ret fedt ikke ? :) god motion, god forbrænder, og godt for sind og lunger !

Vedr. nyhederne; ja man ved aldrig om den vender, men den er ihvertfald ikke i angrebet lige nu - og der er altså folk der kommer sig - det er mirakuløst mange gange, men som MDK siger....they do happen ;)

Link to comment
Share on other sites

PUHA - det er hårdt idag.

Slet ingen kræfter. :devil:

Har det som om jeg har tømmermænd. :devil: Men det kan næppe skyldes, hvad jeg har drukket - det har kun været skummetmælk og vand. <_<

Jamen jarvig dog. Har du ikke lært efterhånden, at det er farlig at blande sine drikkevarer? Det er der tømmer mændende kommer, påstår nogen. Mælk(skummet) og vand :teachingfinger: Nogle mennesker VIL bare ikke deres eget bedste.

Tillykke med din mors resultater. Selvfølgeligt tør man ikke sætte sine forhåbninger for højt, men en reducering af mængden af kræftvæv er altid en forbedring, og vil give en forbedring i tilstanden, om så kun midlertidigt. Glæd dig over dette, også, for det kan ingen eller intet tage fra jer.

Men jeg krydser også fingre for, at det er en mere varende forbedring. Det sker jo så absolut også. :)

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Takker endnu engang mange gange. :bigsmile:

Det er sq rart at så mange lægger en hilsen. :)

Fitt ->

Hmmm jarvig....er du ikke begyndt at blive fanget lidt af alt det gang ? det er ret fedt ikke ?  god motion, god forbrænder, og godt for sind og lunger !
Jo da - det er lækkert. :bigsmile:
Tillykke med din mors resultater. Selvfølgeligt tør man ikke sætte sine forhåbninger for højt, men en reducering af mængden af kræftvæv er altid en forbedring, og vil give en forbedring i tilstanden, om så kun midlertidigt. Glæd dig over dette, også, for det kan ingen eller intet tage fra jer.

Men jeg krydser også fingre for, at det er en mere varende forbedring. Det sker jo så absolut også.

Ja, det er også min indstilling.

jsc ->

Jamen jarvig dog. Har du ikke lært efterhånden, at det er farlig at blande sine drikkevarer? Det er der tømmer mændende kommer, påstår nogen. Mælk(skummet) og vand  Nogle mennesker VIL bare ikke deres eget bedste.
:lol: :lol:
Vedr. nyhederne; ja man ved aldrig om den vender, men den er ihvertfald ikke i angrebet lige nu - og der er altså folk der kommer sig - det er mirakuløst mange gange, men som MDK siger....they do happen

Mirakler findes ikke. Derimod findes der uforudsete konsekvenser af mekanismer brugt her og nu - og hvor det uforudsete skyldes manglende viden. ;)

Nexus ->

Mange, mange tak. :)

Idag:

Som jeg regnede med, så er energien tilbage i dag. Er helt frisk igen. Har en mistanke om, at det er hver gang, jeg har kørt squat, at jeg dagen efter er helt flad. ;) Det plejer ikke at være slemt efter DL. Men det gør ikke noget - det bevidner jo bare om, at squatten for alvor bider. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det på samme måde når jeg har kørt squat, den kan mrkes i hele kroppen, glad for andre ogs har det sådan.

Fedt at læse om din mor, selv om det ikke giver mirakler, er der nok ingen skade at jeg ønsker det bedste og krydser mine fingre.

hav god dag..

Link to comment
Share on other sites

D&D -> Tak :)

Gåtur:

Distance: ca. 12 km

Tid: ca. 1.50

Sikker et røgvejr. "Når regnen bare siler ned, så ska' man tænder couler-TV" :devil:

:pumpin:

Incline bænkpres:

2x8x47,5

Yesser det kørte forrygende. Faktisk var 2. sæt mere fyldt med saft end 1. :blink: Næste gang helt sikkert 50 kg.

Dødløft:

1x8x102,5

1x7x102,5

Puhe -tungt idag. Modsat normalt så var det toppen og ikke bunden der var power i idag. Det var sådan set fint nok. Men henimod de 5-6 reps i 2. sæt kunne det godt mærkes at der intet moment var i stangen når bunden afleverede den til toppen. Så lænden kom ekstra hårdt arbejde idag. Med normal power i bunden er jeg helt overbevist om at 2x8 ikke havde været noget problem. Tilskriver den manglende power den to-timers gårtur jeg tog lige inden. Næste gang stadig 102,5 kg.

DB laterals:

2x6x12 (PR)

Fuck det var (for) tungt. Men de 11 kg der ville havde passet perfekt findes bare ikke. <_< Så 12 kg blev det - og der holder vi den.

Pulldowns:

2x8x55

Fint nok - dog lidt problemer med sidste rep. Dette gør jeg lige holder den på 55 også næste gang.

Mave:

2x10x+3,75 kg

Lækkert - det gled bare. Næste gang +5 kg.

Lægpres:

1x10x85

1x9x85

Ingen problemer - næste gang 85 kg.

Dips:

1x8x72,5 (PR)

1x7x72,5

Rigtigt fint - og PR :bigsmile: Næste gang stadig 72,5 kg.

Curls:

1x8x32,5 (PR)

1x6x32,5

Hæhæhæ - det var tungt - men godt - og PR. :devil: Næste gang stadig 32,5 kg.

Samlet vurdering:

4 x :banana:

PR i tre øvelser og fremgang i alle andre skulle egentlig give 5 gule. Men alt den power og energi jeg havde om morgenen var stort set helt væk. :blink: Tilskriver gåturen lige inden træningen dette. Men slattenheden gjorde altså dagens træning utroligt tung og hård. Nu er jeg meget, meget træt. Samlet altså kun 4 gule.

Link to comment
Share on other sites

Den 29.8:

Diæt: :)

Idag den 30.8:

Uha da, hvor lænden brokker sig med en blød omgang doms. Den er godt ikke tilfreds med at den skulle trække hele læsset igår i DL.

Formiddags-gåtur:

Ditance: ca. 10 km

Tid: ca. 1.30

Tager formentlig en til lille gåtur senere i dag. ;)

Link to comment
Share on other sites

Fitt -> Vidste godt du drillede. Men svares - det skal der. :)

Den 30.8:

Diæt: :)

Perfekt

Idag den 31.8:

Dagens første gåtur:

Distance: ca. 14 km

Tid: ca. 2.05

Angående vægten: Skal imorgen veje mig for første gang i tre uger. Sidst sagde den 84 kg. Håber denne gang den siger 81-82 kg. :)

Link to comment
Share on other sites

Den 1.9:

Gåtur:

Distance: ca. 20 km

Tid: ca. 3.05

Diæt: :)

Vægt: 82 kg (start 87)

Idag den 2.9:

Gåtur:

Distance: ca. 12 km

Tid: 1.50

Diæt: :)

6 ugers status på diæt

Vægttabet:

På seks uger har jeg tabt 5 kg. Målet var 6 kg i dette tidsrum. Eftersom jeg har særdeles godt styr på mit daglige energiunderskud skulle jeg faktisk have tabt de 6 kg der var målet. Regner med at "det forsvundne kg" :D skal findes i tilfældige udsving vedrørende væske i kroppen og mad i fordøjelsessystemet.

Kosten:

Der er rigtigt godt styr på kosten. Jeg når op på 6-7 måltider om dagen. Jeg får igennemsnit 180 g protein. Hovedparten af dagens restende indtag er komplekse kulhydrater - oftest i form af mine elskede kartofler. Det daglige indtag ligger nærmest konstant i interallet på 10.000-11.000 kj pr. dag.

Styrketræningen

Til min egen store overraskelse har jeg konstant forbedret mig i ST'en gennem diæten. :blink: Faktisk så meget at jeg i de fleste øvelser ligger lige under mine 8 rm - og i dips, curls og mave har jeg endog sat PR er i denne uge.

Gåturene

Jeg er kommet i kanonform så længe vi taler om lavintensiv cardio. Benene bliver stort set ikke trætte af selv nok så hurtige og lange ture. Samtidigt kan jeg bestemt mærke de 5 kg der mangler - jeg næsten flyver over jorden. :D

Samlet vurdering af de første 6 ugers diæt:

5 x :banana:

Nærmest pefekt diæt og vægttab. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Takker allesammen. :) :) :)

Om sixpack er synlig? Niks. Dertil er der stadig for meget fedt om maven (det sidste sted jeg taber mig).

Jeg er ikke sikker på, hvor lang tid jeg skal fortsætte, idet jeg ikke ved hvor meget muskelmasse jeg har taget på siden sidste sommer.

Mit skud ville være, at hvis jeg skulle være slank "som jeg plejer anser mig som slank ved", så hedder slutvægten 75-76 kg. Men såfremt jeg skal ned på fedt% ala mange af MOLboerne så er det måske 72-74 kg jeg skal havne på.

Hvor jeg stopper diæten i intervallet 72-76 kg bestemmer spejlet og motivationen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share