jarvig13 - 2003


jarvig13
 Share

Recommended Posts

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

b_skaal -> Mange tak. Men tiden - UHA. I øjeblikket hedder dagen arbejde og motion og..... ikke andet. :blink:

Ice eye -> Ja, sad også og overvejede om jeg skulle sige spiste eller drak.

Snoopy -> Tak. Men jeg er i vildt gå-trim i øjeblikket, så det er dog ikke noget problem. Diæten skal vel vare en 8-10 uger endnu - men jeg er ikke sikker, ved ikke hvor meget jeg skal tabe mig - men en 7 - 10 kg er det jo nok. ;)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

To svære dage. :devil: Igår firma-sommerfest fra 13.00 og frem til midnat - idag familiekomsammen fra middag og frem til nu. ST , motion og diæt næsten umulig at holde. Well, det blev til.....

Igår d. 22.8:

Gåtur:

Distance: ca. 6 km

Tid: ca. 1.00

Diæt: <_<

Havde bestemt mig for at lysten skulle bestemme. Hvis jeg virkelig havde lyst til at holde diæten, så skulle den stå på vand hele festen. Havde jeg lyst til at drikke, så skulle jeg det. Hmmm, jeg havde lyst til at drikke øl. Og således blev det. På kosten holdt jeg diæten, men 8 fadøl giver ca. 4.000 ekstra kj, hvilket gør at dagen ca. går i energibalance.

Idag d. 23.8:

Gåtur:

Distance: ca. 7 km

Tid: 1.05

Nåede lige en lille tur til morgen.

Diæt: :)

På nær at at jeg kun nåede 3 måltider i dag, så var indholdet helt i top. Diæten blev holdt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens motion:

Gåtur 1:

For en gang skyld vil jeg lige angive, hvad datane sagde præcist, simpelthen fordi jeg vældig tilfreds med mig selv. :D Fandt en rute på præcist 11 km - og så gav jeg den fuld skrue = hvor hurtigt kunne jeg 11 km.

Distance: 11 km

Tid: 1.29

Altså en hastighed på 7,4 km/t. ;)

Utroligt. 5 km løb med 10 km/t giver næsten brækfornemmelser :w00t: - 11 km gang med 7,5 km/t gør ikke engang en lidt træt. :confused2: :confused2: :confused2:

Gåtur 2:

"Normal" gåtur

Distance: ca. 10 km

Tid. ca. 1.30

Diæt: :)

Ingen slinger i valsen efter fredagens sidespring. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det var da helt vildt som du vader rundt. Er det for at tabe dig, eller er der andre grunde?

Det er i hvert fald nogle RIGTIGT gode tider du holder dig!

(Der må jo selvfølgeligt være nogle fordele ved at være en 90 pound weakling :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

jsc -> Jo tak. Det er skam for at tabe mig. Sidste års bulkning - og mit lidt sløsede/stressede forår havde givet mig en del spæk på sidebene. :D :devil:

Hvor meget jeg skal tabe mig ved jeg ikke - idet jeg ikke ved hvor meget muskelmasse jeg har taget på det sidste år. Derfor er det usikkert om det er 7-10 kg det drejer sig om!

Derudover så eeeeeelsker jeg også bare at gå lange ture og fundere over eksistensen glæder, besynderligheder og kvaler. :)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Fantastiske nyheder !!!!! :bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Som nogen sikkert ved, så har min mor været i kræftbehandling i snart 3 år. Uden resultat. Svulsterne er langsomt vokset hele tiden. For et halvt år siden opgav lægerne faktisk at lave flere helbredende behandlinger. Alle deres behandlinger virkede ikke, og bivirkningerne ved dem var særdels omfattende. Dette galdt både alskens kemobehandlinger, strålebehandling og operationer.

Derfor satte de hende over i en hæmmende behandling som sidste udvej (de var slet ikke sikker på at denne hormon-behandling overhovedet ville virke - what so ever). Med hæmmende (i stedet for helbredende) menes at de satte en behandling igang, som egnetlig (i bedste fald) kun kunne stoppe væksten af svulsterne et stykke tid - ikke at den skulle kunne fjerne dem = helbrede.

Men idag var jeg med mor på hospitalet for at høre om, hvordan de sidste test var forløbet. Og det helt utrolige :w00t::w00t::w00t: var sket. For første gang i 5 år var svulsterne blevet mindre. :firebounce::bigsmile::firebounce: Nogen var næsten væk - andre var halveret - og kun nogen få var der slet ikke sket noget med.

Jeg har ikke været så glad i snart 5 år. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej :)

Nu kender jeg dig jo ikke så godt, men det er allligevel meget skønt at hører at de har fået bekæmpet noget af den....*krydser fingre for at de kan få bekæmpet lidt mere*

Hilsen

Mussen

*Som selv har mistet tre som havde kræft*

Link to comment
Share on other sites

Jørgen L, mdk, Mussen og cilius ->

Super tak. Ja, det er simpelthen helt fantastisk. :bigsmile:

Dagens (korte) gåtur:

Distance: ca. 6 km

Tid: ca. 55

:pumpin:

Havde virkelig travlt og måtte nøjes med 1 sæt i par øvelser for at nå det. :angry:

Squat:

1x8x80 (PR)

1x7x80

Rigtigt godt. Fin power i benene. Næste gang stadig 80 kg.

Bænkpres:

2x8x60

Yesser, så er vi tilbage i 60'erne. Det gik fint - slet ingen problemer - men en rep mere ville dog havde været umuligt. Næste gang satser jeg på 62,5 kg.

Bent over rows:

1x8x60

OK - men lidt hårdt. Næste gang stadig 60 kg.

Military:

2x8x30

Framgang godt nok. Tager lige en gang til med 30 kg.

Mave:

1x10x+3,75 kg (PR)

1x7x+3,75 kg

Rigtigt fint - og PR!

Lægpres:

1x9x85 (PR)

1x8x85

Ultra hårdt - men godt.

Pulldowns:

1x8x55

Helt fint. Tror godt jeg kunne nappe et sæt mere på 55 kg, men tiden pressede.

Triceps:

2x8x70

Ikke svært. Næste gang 72,5 kg.

Biceps:

1x9x30

1x8x30

Cool - næste gang er det 32,5 kg.

Samlet vurdering:

5 x :banana:

PR i tre øvelser, fint med power og ret frisk. Det må være fem af de gule. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

BK og Fitt -> Mange tak. :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Ja, det er helt vildt.

Nu skal man selvfølgelig passe på ikke at blive for glad - man ved jo ikke om det går den anden vej ligepludselig.

Men heldigivis kan dette dog ikke ændrer ved, at de sidste tre måneds fremgang kan ingen tage fra en. :)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share