blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

I min uvidenhed har jeg gået og indtaget både prots og carbs efter træning, men nu har jeg læst mig til på JP's hjemmeside, at professionsbachelor i ernæring og sundhed Majbritt D.L. Hansen - der med garanti både er massiv og cut - slår fast, at vi der træner 2-3 gange om ugen l(jeg træner som regel selv tre gange i ugen) ige så godt kan spise en banan efter træning - og i hvert fald ingen gavn har af fx kakao.

Derfor vil jeg naturligvis også nøjes med en banan efter træning, og så ellers slukke tørsten i vand, således som Preben Hansen fra Suhr’s Videnscenter anbefaler "almindelige motionister". :smile:

Jeg er spændt på resultaterne.

Ej nej nej hvor er du dum, du bør da følge med i moderne forskning! Jeg håber du har lært en lektie så du i fremtiden kan undgå lignende pinlige, og dumme, episoder.

I øvrigt en tynd omgang træning.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ej nej nej hvor er du dum, du bør da følge med i moderne forskning! Jeg håber du har lært en lektie så du i fremtiden kan undgå lignende pinlige, og dumme, episoder.

I øvrigt en tynd omgang træning.

Det er flovt, og det er netop derfor jeg skriver det ind i loggen - så har jeg det stående som en lille reminder om at få læst på lektien fremover. Måske man burde høre om mulighederne for at abonnere specifikt på denne sektion af JP, hvor det fyger med gode råd om kost og motion. Det er jo nærmest en papirudgave af PubMed :smile:

Ja, når jeg kigger på det, kunne jeg godt have trænet lidt mere ryg (evt. en legitim øvelse til lats) og smidt en ekstraøvelse ind til understellet, men squatten er trods alt ved at nærme sig acceptable vægte igen. Det er rart.

Link to comment
Share on other sites

Det er flovt, og det er netop derfor jeg skriver det ind i loggen - så har jeg det stående som en lille reminder om at få læst på lektien fremover. Måske man burde høre om mulighederne for at abonnere specifikt på denne sektion af JP, hvor det fyger med gode råd om kost og motion. Det er jo nærmest en papirudgave af PubMed :smile:

Ja, når jeg kigger på det, kunne jeg godt have trænet lidt mere ryg (evt. en legitim øvelse til lats) og smidt en ekstraøvelse ind til understellet, men squatten er trods alt ved at nærme sig acceptable vægte igen. Det er rart.

Det er mere volumen jeg tænker på, tre sæt...

Link to comment
Share on other sites

Det er mere volumen jeg tænker på, tre sæt...

Tja.. burde måske have smidt et enkelt sæt mere ind. Det vil jeg tænke på fredag, men nu splitter jeg jo ikke, så volumen skal heller ikke være aalt for stor..

Dagens tal:

Pull-ups

3x8x17,5

Bænkpres

3x6x80

Incline db press

17, 18x22

Squat

3x80

1x100

12x100

6x80

Hammer curl

3x5x27

+kalve, glemte at træne mave, kan jeg se nu

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning, der er ugens lette runde.

Squat

2x8x80

fokus på at bruge glutes

Dødløft

3x5x80

fokus på at holde en pæn og ansvarlig teknik

Bænkpres

2x8x80 kg

fokus på fortsat at træne med 80 kg

Cable row

4x10-13x77,5

Back raises

10,12,12x20

+ 2 sæt læg, 2 sæt hammercurls og tre sæt mave

Link to comment
Share on other sites

Styrken ser god ud. Hvad siger vægten?

Tak, vægten har sneget sig over 90, så jeg til træning vejer omkring 92 kg. Jeg ved ikke, hvor meget lavere min morgenvægt er.

Lige nu føles træningen dog ikke som det vigtigste, og jeg kommer nok til at gå en del mere i byen, end jeg ellers har gjort i lang tid - startende fra i går, så må jeg bare se, hvordan formen kommer til at reagere på det.

Det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå dig, når du begynder at tage lidt kg på. Jeg tror din styrke bliver boosted voldsomt i squat.

Link to comment
Share on other sites

Tak, vægten har sneget sig over 90, så jeg til træning vejer omkring 92 kg. Jeg ved ikke, hvor meget lavere min morgenvægt er.

Lige nu føles træningen dog ikke som det vigtigste, og jeg kommer nok til at gå en del mere i byen, end jeg ellers har gjort i lang tid - startende fra i går, så må jeg bare se, hvordan formen kommer til at reagere på det.

Det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå dig, når du begynder at tage lidt kg på. Jeg tror din styrke bliver boosted voldsomt i squat.

Så der er ingen stævneplaner?

Jo tak, den kan da heldigvis ikke blive meget svagere. :smile:

Men måske 50kg. Kommer an på om jeg kan blive go' i udstyr.

Link to comment
Share on other sites

Tjoh, det kan jeg ikke helt love noget om. Jeg har bare ikke lyst til at træne med udstyr, men overvejer da at bænke til Nordfyn cup i Horsens.

Ja, det vil gøre en verden til forskel, hvis du får styr på at udnytte (stramt) udstyr. Det kan godt blive ondt med din lave kropsvægt :smile:

Her et lille klip fra Pulp Fiction, hvor der ikke skydes men derimod danses

Link to comment
Share on other sites

Tjoh, det kan jeg ikke helt love noget om. Jeg har bare ikke lyst til at træne med udstyr, men overvejer da at bænke til Nordfyn cup i Horsens.

Jeg loller hver gang jeg tænker på nordfyn cup i horsen, lol lol lol, men du bør ikke kaste håndklædet i ringen og nedværdige dig til udstyr, fight teh power.

Link to comment
Share on other sites

Lortepik, taberMOL fuckede op så mit lange indlæg blev slettet. Fedt. Det bliver så bare en kort version nu.

Jeg loller hver gang jeg tænker på nordfyn cup i horsen, lol lol lol, men du bør ikke kaste håndklædet i ringen og nedværdige dig til udstyr, fight teh power.

Og jeg loller, når du loller Mr. aWsome :smile:

Det bliver raw til Nordfyn, hvis det bliver noget.

Dagens tal:

Bænkpres

5x3x125

2x7x110

10x90

Pull-ups

7,7,6,6 x22,5

+hammer curl og mave

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Dagens runde:

Squat

1x110

1x120

4,4,3x140

3x10x110 - med bælte

lee' omgang. De 140 var sygeligt tunge, og stilen var grim. Til gengæld var de 110 rimeligt pæne hele vejen igennem, men fuck det var et rep-helvede

Bænkpres

2x3x80

Incline db press

2x15x27

Cable row

4x10-11x82,5

Back raises

3x15x20

+ 3 sæt mave

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået at vide af pjevs, at jeg ikke må rose dig, så det lader jeg være med.

Du bør smøre din mave ind i Pernod i nat så du kan blive rigtig hakket.

Det er jeg ked af at høre. Jeg kan virkelig ikke forestille mig nogen årsag hertil, da træningen i loggen min jo ellers helt åbenlyst lægger op til uendelige mængder ros af en hver art.

Det lyder som et godt råd. Jeg forsøgte mig faktisk med fernet branca i fredags. Det var dog halsen, jeg smurte, men det virkede så godt, at jeg næsten vil sige, den var FOR hakket dagen efter.

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg ked af at høre. Jeg kan virkelig ikke forestille mig nogen årsag hertil, da træningen i loggen min jo ellers helt åbenlyst lægger op til uendelige mængder ros af en hver art.

Det lyder som et godt råd. Jeg forsøgte mig faktisk med fernet branca i fredags. Det var dog halsen, jeg smurte, men det virkede så godt, at jeg næsten vil sige, den var FOR hakket dagen efter.

Jeg har gjort mig den samme erfaring, blot med Gajol shots, halsens revethed er næsten for meget af det gode, jeg kiggede med et lille tandlægespejl, der var veins over alt.

Jeg kan se pjevs ikke er online nu, så nu tør jeg godt rose dig, your workout has achieved teh tWig seal of approval 2097149329_1ccc8b51e7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gjort mig den samme erfaring, blot med Gajol shots, halsens revethed er næsten for meget af det gode, jeg kiggede med et lille tandlægespejl, der var veins over alt.

Der fik du mig lige til at lolle lige midt i læsesalen, ups :smile:

Jeg skyndte mig selvfølgelig at skifte vinduet tilbage til redtube, da folk gloede over, for ikke at se ud til at være igang med noget useriøst og ligegyldigt. Men det kan selvfølgelig også være, at de bare glor, fordi jeg har været kuldsort i hovedet lige siden i morges, hvor jeg gned piratos rundt i ansigtet for at optimere min kinde-punktsslankningsproces.

Jeg kan se pjevs ikke er online nu, så nu tør jeg godt rose dig, your workout has achieved teh tWig seal of approval 2097149329_1ccc8b51e7.jpg

Mange tak, det er utroligt motiverende, og gør kun, at jeg fremover vil arbejde endnu hårdere, for at leve op til anerkendelsen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gjort mig den samme erfaring, blot med Gajol shots, halsens revethed er næsten for meget af det gode, jeg kiggede med et lille tandlægespejl, der var veins over alt.

Jeg kan se pjevs ikke er online nu, så nu tør jeg godt rose dig, your workout has achieved teh tWig seal of approval 2097149329_1ccc8b51e7.jpg

Egentlig var det jeg sagde at du ikke måtte fortælle kid at jeg syntes han var blevet en smule lee i bænk, men når katten nu alligevel er ude af sækken.

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!111

Lee' bænk Kid!

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

Tak for rosen pjevs, og ja det har helt klart hjulpet på bænken at træne det konsistent. :smile:

Der ryger dog nogle kg, når jeg skal til at lave pause på brystet til Nordfyn og ikke bare kan køre t&g :(

Dagens træning dedikeret til benbøj

Squat

1x130

5x140

3x140 - fail på 4., dårlig bane

4x140

3x140

5x130

5x130 - med bælte

5x130 - med bælte

Cable row

5x10x87,5

Incline db press

17,16x27

Hammer curl

8,8,6x25

Back raises

3x10x25

+ noget mave

God runde :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share